Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
Mulla taas haisee ihan kamala TIHI eli tissihiki. En tiennyt tällaista olevankaan vaan näköjään on. Välillä haistan sen kesken päivän töissä ja panikoin haiseeko muillekin. Käyn joka aamu suikussa ja vaatteeni ovat puhtaat, nää lollot on vaan niin karmaisevan kokoiset nykyään, että hautuvat jotenkin. Kiva vanheta jee!
Vierailija kirjoitti:
Itellä on hirvittävät suonikohjut polvien yläpuolelta alas asti. Kaveri kerran kehui kuinka olebn missin mitoissa ja voin käyttää mitä vaatteita vaan. Mut ei. :(
Katselin tänään kateellisena yhtä lenkkeilijää, jolla oli lyhyet shortsit jalassa. Ihanat, siistit ja sileät jalat. Teki mieli aukaista auton ikkuna ja huutaa että tiedätkö ihminen kuinka onnekas olet!
Itse kärvistelen pitkissä housuissa näillä helteillä.
Terveisin se ketjuun aiemmin vastannut suonikohjumamma
Täällä puhutaan paljon tisseistä, niin onko täällä ketään, joka ajattelee, että rinnat olisivat paremman näköiset imetyksen jälkeen?:) mulle nimittäin kävi niin! Mulla oli pienen rinnat, b kuppia, nyt c. Eivät toki ole yhtä terhakat, mutta pidän rinnoistani ihan älyttömästi nykyään! Sellaiset luonnolliset melko isot, eivätkä pahemmin roiku, kesällä voin olla ilman rintsikoita, jos on sellainen paita mihin ei sovi. Koen olevani paljon naisellisempi nykyään!
Annan teille laihoille, ketunnokat omistaville vinkin. Minipillerit ja juoksuharrastuksen vaihtaminen salitreeniin. Tulee muutama kg lisää ja turvotusta muuallekin kuin haluttuihin kohtiin, mutta itseäni ei ainakaan haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kivuiliaita, syviä paiseita aina vähän väliä. Ne ovat todella isoja ja juuri ennen puhkeamista liikkumiseni on erittäin rajoittunutta. Näitä on tullut joka paikkaan, varpaista otsaan, myös sukuelimiin. Musta ei tätä uskoisi koska ihoni on muuten hyvin sileä ja terveen näköinen.
Saako kysyä mitä noi paiseet on? Oletko käynyt tutkituttamassa?
Syytä ei tiedetä :(. Olen käynyt ihotautilääkärissä mutta mitään ei selvinnyt :(
Nänni- ja varvaskarvoja. Myös persvaossa pitkiä karvoja joita on tosi vaikea sheivata. Hilsettä. Kainaloissa tummat läikät jotka eivät vaalene millään. Selässä aknearpia, jotka näyttää pahoilta hyttysenpistoilta mutta olleet siellä jo 15 vuotta. Finnejä pakaroissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kivuiliaita, syviä paiseita aina vähän väliä. Ne ovat todella isoja ja juuri ennen puhkeamista liikkumiseni on erittäin rajoittunutta. Näitä on tullut joka paikkaan, varpaista otsaan, myös sukuelimiin. Musta ei tätä uskoisi koska ihoni on muuten hyvin sileä ja terveen näköinen.
Saako kysyä mitä noi paiseet on? Oletko käynyt tutkituttamassa?
Syytä ei tiedetä :(. Olen käynyt ihotautilääkärissä mutta mitään ei selvinnyt :(
Onpa kurjaa. Toivottavasti noi helpottaa jossain välissä. Kovasti kuulostaa pahalta allergialta tms.
Muutun kaasutehtaaksi muutamaa päivää ennen kuukautisten alkamista. Voisin kai pierrä 48 tuntia putkeen, ellen tulisi siinä samalla kaasuttaneeksi itseäni hengiltä. Tai no, jatkuuhan se piereskely kuoleman jälkeenkin... Hajut ovat siis todellakin tappavat.
Sen lisäksi minulla kasvaa yksi napakarva. Tasan yksi kappale keskellä navan alapuolista vatsaa.
Niin, ja olen 21-vuotias yökastelija. Se on kylläkin psyykkistä, eli ei kai varsinaisesti vartaloni virhe.
Partana vaaleaa nukkaa-->nypittävä, pyllynreiässä joku roikkuva uloke (ei pukama), tissit isoilla nänneillä ja roikkuu navassa jos hieman kumartuu, violetti persvako! Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Partana vaaleaa nukkaa-->nypittävä, pyllynreiässä joku roikkuva uloke (ei pukama), tissit isoilla nänneillä ja roikkuu navassa jos hieman kumartuu, violetti persvako! Näillä mennään.
Tsekkaa peräaukon haavauma. Voisiko olla sellainen? Siitä voi tulla semmonen roikkuva uloke, nimeä en muista sille.
Mun nännit on jääny isoiks imetyksen jälkeen! Tissit on vielä iha fine, mutta nännit jotenki levähti XD esim sellaiset nipple cover tarrat, joita käytän mekkojen/paitojen kanssa, joihin ei sovi rintaliivit, eivät enää peitä koko nänniäni! Ne tarrat ei tosin ole edes mitään hirveän isoja, mutta ennen mulla oli pienet ja söpöt nännit!
Jaloissa ja käsivarsissa keratosis pilaris, siis punaisia pilkkuja ja tukkeutuneita karvatuppia. Rosoinen, karhea iho eikä auta mitkään rasvaamiset. Ei ikinä ilman sukkahousuja ihmisten ilmoille.
Olen muuten vähäkarvainen, mutta peräreiän ympärillä on hillitön pöheikkö. Sheivaamista vaikeuttaa ulos pullahtanut pukama tai joku muu riekale. Onneksi tuota mustaa aukkoa joutuu harvemmin esittelemään.
Mulla on lättäjalat ja länkisääret. Molempien jalkojen pikkuvarpaassa paksummat keltaiset kynnet kuin muissa varpaissa. Saa hyvin piiloon pitkillä housunlahkeilla.
Sitten mulla on ulkoinen peräpukama, jota pitää kaivella joka kakan jälkeen kunnolla paperilla, ettei kakka jää kutisemaan. Toinen sisempi häpyhuuli on puolet pienempi kuin toinen.
Tässähän näitä...
Perse täynnä punaisia finnejä, osa märkii. Uimapuvun tai bikinien käyttöä ei voi kuvitellakaan, ainakaan ihmisten ilmoilla. Naama ja muu kroppa mulla on täysin finnitön, joten ei varmasti uskois, että perse näyttää tältä.
Mulla yhtyy virtsaputki ja emätin ihan aukon suulla, eli ulospäin toosassa on vaan yks aukko. Itse arastelen tuon takia seksia vaikka ei siitä ole ikinä yksikään mies tosin maininnut ja kaikki on pökkinyt menemään ihan innoissaan. Peräaukko on aika karvanen. Mulla on myös hienon hienoa viiksen tynkää jonka ajelen pois ja leuassa kasvaa yksi näkyvä karva :D
Mulla on tosi hoikka, timmi ja siro vartalo. Kahden raskauden jälkeen silti litteä vatsa, ja nätit pystyt rinnat. Mutta. Pitkissä siroissa säärissäni on hirveitä suonikohjuja, pinnallisia hiussuonia ja kaikin puolin ovat hirveän näköiset. Kukaan ei uskoisi tätä, olen muuten tyylikäs ja kasvoistakin klassisen kaunis. Käytän aina pitkiä housuja, hameita, en voisi kuvitellakaan paljastavani jalkani muille.
Olen jo tottunut tähän, mutta katson usein kadehtien muiden naisten jalkoja. Vaikka olisivat paksujakin, mutta silti voivat kulkea lyhyissä mekoissa. Tää on mulle jopa vähän surullista, sillä olisin halunnut lisää lapsia, mutta en kestä ajatusta että ongelmani vielä pahenee. Nyt sentään selviän ilman leikkauksia ja kipuja tai muuta haittaakaan ei ole.
Mulla on pienet, hiukan tubulaariset rinnat, joiden nännipihojen ympärillä kasvaa aika paljon tummia karvoja, jotka nypin pinseteillä pois. Sheivaan kasvoni kerran viikossa. Kainaloissa ja nivustaipeissa on tummempaa, kellertävää ihoa. Mulla on etenkin jaloissa pigmenttipurppuraa. Alapäässä punajäkälä, vulvodynia ja jatkuvasti joku lievä epäspesifi tulehdus, ja häpykumpu on tosi paksu vaikka olenkin aika hoikka.
En ole näyttäytynyt uimapuvussa lapsuuden jälkeen ja muutenkin pitää pukeutua aika strategisesti. Ja en ole ikinä uskaltanut seurustella vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. :/
selluliitti reisissä! Muuten olen tosi tyytyväinen itseeni. Kaikki alaosat on vaan ulotuttuva polviin, että ihmisten ilmoilla kehtaan kävellä..
On aina ällöttänyt kun toinen häppäri on toista isompi ja ihan violetti :(