Poikaystävä oli verrannut minua "väljäksi" exäänsä verrattuna kaveriporukassa
Onpa taas kiva olo. Tiedän että hän poikien kanssa puhuu seksistä ja muusta ja se on ihan ok mutten tykkää että yksityisasioitamme levitellään, saati tällaista.
He lämmittelivät mökillä saunaa ja minä olin kavereideni kanssa laiturilla juttelemassa. He ottivat siellä saunalla vahempaa viinaakin ja se ei sovi poikaystävälle yhtään. Kun oli meidän naisten vuoro mennä saunaan, he olivat vielä pukuhuoneessa ja odottelimme siinä ulkona. Kuulin kuinka poikaystävän kaveri kehuskeli kuinka hänen uudella naisellaan oli "maailman tiukin pillu" ja tähän poikaystävä sanoi "No *Katjalla on ihan jees, mutta se on väljä kun vertaa *Tanjaan"
Hän väittää nyt ettei muista sanoneensa niin kun pää on selvinnyt. Voi olla tottakin mutta silti tuntuu paskalta. Ei huvita enää seksi hänen kanssaan.
Olenko liian herkkä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä<3 Onhan se niin noloa puhua asiosta niiden oikeilla nimillä.
Teininä muistan, että tuollaisia joskus joku jutteli, aikuiset arvostavat kumppaneitaan yleensä enemmän. Ja sekin tietysti, kun seksiin liittyvät asiat eivät ole enää kolmekymppisenä niin uusia ja jänniä.
Olet aika vakavasti liikkeellä.
Käytät nyt sitten pillua aseena ja kiristät sillä? Kerrankos sitä itse kultakin sammakko suusta pääsee. Nyt testataan se sinun aikuisuus miten saatte asian puhuttu läpi ilman mitään lapsellisia itkupotku raivareita.
0/5 siis oikeesti, nyt vähän yritystä näihin provoihin!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos mä kuulisin tollasia, lemppaisin mieheni, jotain kunnioitusta toiseen täytyy olla -ja toisen yksityisyyteen. Joten ei, mun mielestä sun reagoinnissa ei ole mitään vikaa.
N36
Samoilla linjoilla. Löytyy myös ihmisiä, jotka eivät levittele kumppaninsa yksityisasioita eteenpäin. Homma kaatuisi kunnioituksen puutteeseen ja luottamuspulaan. -N37
Sanavalinnoista huomaa että tää on keksitty juttu. Otsikossa "oli verrannut" vaikka aloittaja mukamas itse kuuli. Ei jatkoon.
Ei kerta homoa tee. Tilanne vei mukanaan ja harkinta kyky petti. Onko se ihan oikeasti niin vakavaa? Eri asia tietenkin olis asialla jatkuva retostelu, mutta nyt siitä ei taida olla kyse. Tietenkin, jos koet että et voi enää luottaa niin eiköhän se sitten ollut siinä ja uutta kesäkollia metsästämään.
26 no mitä tuo on jos ei vertaamista kun mainitaan että exällä oli tiukempi kuin nykyisellä? Siis vertailuahan tuo on, sama kuin sanoisit "Pekka on pidempi kuin Katja"
Haukut tietenkin sen munan koon kavereillesi sen kuullen.
Antaisin samalla mitalla takaisin ja sen jälkeen äijä vaihtoon.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä<3 Onhan se niin noloa puhua asiosta niiden oikeilla nimillä.
Teininä muistan, että tuollaisia joskus joku jutteli, aikuiset arvostavat kumppaneitaan yleensä enemmän. Ja sekin tietysti, kun seksiin liittyvät asiat eivät ole enää kolmekymppisenä niin uusia ja jänniä.
Olet aika vakavasti liikkeellä.
Joo no sikäli kyllä, etteivät pippelit ja pimpit oikein jaksa enää hihityttää ja jänskättää, kun niitä on ehtinyt jo jos jonkinlaisia nähdä. Ja tietysti parisuhteenikin on ns. vakava, eikä mikään kertahoito.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi tuollaisia pitää puhua silloin, kun kumppani on paikalla ja on vaara, että hän tai hänen ystävänsä kuulee!? Joo, myönnän, että kun istumme läheisimpien naisystävien kanssa iltaa, niin pystymme juttelemaan ihan kullien koosta ym. Mutta ei ole vaaraa, että joku kuulisi. Totuus satuttaa toisinaan, mutta poikaystäväsi olisi pitänyt todellakin miettiä missä tilanteessa laukoo tuollaista!
Ymmärsinkö siis oikein, että rakastaan saa mollata ihan estoitta, mutta vain silloin kun tämä ei ole kuulemassa?
Jätä se sika, mulle kelpaa löysempikin, toivottavasti sulla on myös kunnon häppärit?
Eli kunnon römpsä, pelkkä viiva ei ole mistään kotoisin.
Tissit sulla on varmaan hyvät kun niistä ei ollut puhetta.
Toivottavasti sinullakin on rakastava ja söpöstelevä kumppani, joka nauraa rehottaa innoissaan, kun kertoo sinusta kaiken oleellisen, höystäen vielä joillain kivoilla sänkykamariulinoilla ja vinkumisilla. Ja pääasiahan oli tietenkin verrata elimiäsi kaiken maailman exiin. Ja tämä söpöys muutaman uteliaan ja "luotettavan" kaverin kanssa saunaillassa tai kesäisesti grillaten.