Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menet julkiseen vessaan ja eikö sitten joku ranklaa sitä kahvaa kokeillakseen onko siellä ketään. ARGHHHHH!!

Vierailija
31.05.2016 |

Mikä vaikea se on katsoa sitä merkkiä nupin vieressä tai että silmäilee jo vessaan tullessa mikä mahdollisesti mahtaa olla tyhjä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa. Sama asia kun hissi on varattu ja silti pitää repiä sitä ovea raivolla.

Vierailija
2/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jopa useinkin, ne värikoodit on rikki ja näyttävät vihreää/valkoista, vaikka vessa käytössä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen Itiksessä vähän vaikeuksia nähdä se pikkuruinen piste valkoinen/punainen siinä ovessa eli suunnittelussa vähän vikaa. Ja ei kai siihen renkkaamiseen kuole?

Vierailija
4/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeaa. Sama asia kun hissi on varattu ja silti pitää repiä sitä ovea raivolla.

Hissillä voi matkustaa useampikin ihminen kerrallaan.

Vierailija
5/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan siitä lukosta ei näe onko se lukossa vai ei. En mä ainakaan usko, että kovinkaan moni tahallaan rämpyttää vessan ovea, vaikka on nähnyt sen olevan varattu.

Vierailija
6/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä että kokeillaan vaan täytyy kiskoa kaksinkäsin kuin apina ja huutaa samalla että "onks tää varattu vai?!".

Onhan näitä nähty.

Vierailija
7/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä että kokeillaan vaan täytyy kiskoa kaksinkäsin kuin apina ja huutaa samalla että "onks tää varattu vai?!".

Onhan näitä nähty.

Ja kahvaahan pitää tosiaan ränkätä riittävän monta kertaa, kun kerrasta ei mitenkään voi uskoa, että ovi olisi lukossa.

Vierailija
8/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää, ettei ihmiset vaivaidu ottamaan selvää, mitkä kopit on vapaina. Sit kymmenen henkeä odottaa pääsyä yhteen koppiin ku vieressä olis kaks tyhjää. Ku onhan se nyt noloo.

Vierailija
9/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaikea se on katsoa sitä merkkiä nupin vieressä tai että silmäilee jo vessaan tullessa mikä mahdollisesti mahtaa olla tyhjä.

Sulla menee siellä liian pitkään, joten ne ei usko, että joku vielä voi olla siellä vessassa. Mene omalle pöntölle pelaamaan angry birdsiä.

Vierailija
10/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, miksi ainakin naisten puolella yleisissä vessoissa naiset jättävät ihan säännönmukaisesti  oven selkosen selälleen poistuessaan kopista! Onko tarkoitus levittää kaikki hajut muitten iloksi vai mikä idea tässä on? 

Vierailija
11/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, meneekö sulta pissi pöntön ohi ja sekoat pahastikin, jos joku nyt vahingossa oveasi renklaa?

Vierailija
12/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty.

Ja kahvaahan pitää tosiaan ränkätä riittävän monta kertaa, kun kerrasta ei mitenkään voi uskoa, että ovi olisi lukossa.

Niinpä. Joskus olen itse huutanut kopista että "tää on varattu!" kun joku ei ole uskonut muutamankaan ryskytyksen jälkeen, että ei se ovi siitä tule aukemaan.

Vierailija
13/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, miksi ainakin naisten puolella yleisissä vessoissa naiset jättävät ihan säännönmukaisesti  oven selkosen selälleen poistuessaan kopista! Onko tarkoitus levittää kaikki hajut muitten iloksi vai mikä idea tässä on? 

Eiköhän ne hajut leviä sieltä yläkauttakin, jos on avonaiset kopit. 

Naiset tosiaan käyvät yleensä naisten vessassa, joten asian mainitseminen erikseen on vähän hassua. Oletko tehnyt havaintoja siitä, miten naiset toimivat miesten vessoissa?

Vierailija
14/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Stockalla ne vessanovet on (tai ainakin 10 v. sitten oli) maitolasia. Olin vessassa, kun joku tuli reuhtomaan ovea. Kun reuhtominen ei loppunut, karjaisin "varattu!". Tämä älykääpiö päätti sitten painaa kasvonsa ihan sitä lasiovea vasten niin, että kasvot kuulsivat läpi, kun ei millään ollut uskoa että se koppi oli oikeasti varattu. Teki mieli potkaista ovea, niin eukkoa olisi sattunut nenille.

Vierailija
15/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa

Vierailija
16/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran jonottanut tilassa, jossa oli 8 pientä eriötä. Jonossa edelläni oli 6 ihmistä. Koska parissa kopissa ei varjonen täydellisen liikkumattomuuden vuoksi näyttänyt tapahtuvan mitään, kävin kokeilemassa ovea: kas vain, siellähän ei ollut ketään, vaikka lukko näytti punaista. Sama juttu seuraavan tyhjältä näyttävnä kopin kanssa. Ja vielä kolmannenkin!

Eli siellä oli 3/8 vessoista tyhjillään siksi, että kukaan ei miettinyt, miksi osa ovista pysyy koko ajan kiinni.

Vierailija
17/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperassa joku tempaisi vuosia sitten lukitun vessani oven auki. 

Olin niin hämmentynyt, että pyysin häneltä anteeksi. :D

Onneksi minulla oli hame, joten en esitellyt hänelle osia, joita en julkisilla paikoilla näytä.

Vierailija
18/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa kerran kun vessaa käyttelin, joku akka rynkytti sitkeesti sitä kahvaa. Konnarikin justiin käveli ohi, niin se akka rupes siltä kyselemään, että mikähän tässä on, kun ei pääse vessaan. Huusin sitten sieltä, että kun tää on varattu!

Vierailija
19/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty.

Niinpä. Joskus olen itse huutanut kopista että "tää on varattu!" kun joku ei ole uskonut muutamankaan ryskytyksen jälkeen, että ei se ovi siitä tule aukemaan.

Minä hihkaisen aina ensimmäisestäkin oven kokeilusta "varattu" juurikin siksi, että seuraavaksi alkaisi muuten oven rynkytys.

Vierailija
20/30 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee se kun jotkut jättävät jostain helkkarin syystä vessan oven auki asioille mennessään! Tätä tekevät erityisesti vanhemmat (40-70v) naiset, mutta jotkut ihan pari- kolmekymppisetkin. Miksi!? Monet kerrat avannut oven vain huomatakseni että joku kusilortto on pöntöllä toimittamassa asioitaan ja katsoo minua kiukkuisena, joskus valittaakin että TÄÄ ON MUUTE VARATTU. Onko se niin helkkarin vaikeaa laittaa se lukko kiinni!? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä