Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mystinen 'ruma nainen'

Vierailija
30.05.2016 |

jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.

Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.

Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen. 

Eikusori... sillä on isotuloinen tohtori miehenä. Vaikka pahat kielet kertovat, että olisi oikeasti lesbo. Eli sekään ei ole este. 

Vierailija
2/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, en nyt linkkaa kuvaa itsestäni. Olen siis 22, rumaksi haukuttu, neitsyt enkä koskaan seurustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella. 

Ehkä raudoissa jossain perunakellarissa maaseudulla saattaa olla? 

Vierailija
4/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista. 

Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.

Vierailija
5/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, en nyt linkkaa kuvaa itsestäni. Olen siis 22, rumaksi haukuttu, neitsyt enkä koskaan seurustellut.

Moni muukin nainen on rumaksi haukuttu. Kyse on ehkä suhteellisesta rumuudesta, ei absoluuttisesta. Se on keino kiusata tyttöä/naista ja eristää hänet kaveriporukan ulkopuolelle. Jos menisit jonnekin missä kukaan ei tunne sinua ja voisit olla ilman haukkumisen aiheuttamaa taakkaa, en usko etteikö joku kiinnostuisi. 

Vai haukutaanko sinua rumaksi kaikkialla?

Vierailija
6/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut kysyntää ikinä.

Vierailija
7/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi mutta en viitsi linkata pärstää tänne naureskeltavaksi. On ollut enemmän tai vähemmän yrityksiä löytää mies (nettideitit, harrastukset, opiskelupiirit,,,) mutta ei kukaan kiinnostu. -ikisinkku 30v

Vierailija
8/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista. 

Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.

Jep.

Eikä tarvitse olla edes normaalipainoinen IMO.

Sellaiset 200 kiloiset kyllä luen jo sairaiksi, joten ei täytä tuota fyysisen terveyden määritelmää. 

Vierailija
9/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan nähneeni oikeasti rumaa naista, enkä kyllä miestäkään. Varsinkaan jos lisätään nuo yllä mainitut^kriteerit, eli pitää olla terve + normaalipainoinen. Itse ehkä koen vähän pelottavaksi sellaiset todella todella laihat ihmiset sukupuolesta riippumatta, mutta eivät hekään rumia ole - itsekin olen hoikka, mutta nyt tarkoitan tässä sellaista todella "epänormaalia" laihuutta.

N22

Vierailija
10/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muka tarpeeksi rumaa naista löydy, kertoo se miesten matalista standardeista.

Vierailija
11/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Halonen. 

Eikusori... sillä on isotuloinen tohtori miehenä. Vaikka pahat kielet kertovat, että olisi oikeasti lesbo. Eli sekään ei ole este. 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Tarja_Halonen_gradu…

Tosi ruma ollut tosiaankin... Vituttaa keskustella sinunkaltaistesi vähä-älyisten kanssa, mutta piti nyt postata kun itseäkin alkoi kiinnostaa minkänäköinen Tarja on ollut nuorena.

Vierailija
12/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muka tarpeeksi rumaa naista löydy, kertoo se miesten matalista standardeista.

Ei kukaan ole väittänyt, että miehillä olisi kovin korkeita standardeja. 

Karu fakta on se, että suurimmalle osalle kelpaa melkein kuka tahansa nainen ainakin seksiin. Olihan siellä Meksikolaisessa bordellissakin orankinaaras suositumpi asiakkaiden keskuudessa kuin ihmisnaiset. Vankiloissa miehet pökkivät toisiaan jos kosketusta naisiin ei ole. Maaseudulla kautta aikain erilaiset eläimet ovat toimittaneet naisen virkaa. 

Vierailija
14/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.

Vierailija
15/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SHGFzuWI/AAAAAAAAHC4/OEdwaDpXs…

Kuitenkin tuollakin on mies.

Vierailija
16/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tietäisin kyllä muutamankin, mutta hieman hankala kyllä laittaa kuvaa, kun ei ole kyse mistään julkisuudenhenkilöistä.

Vierailija
17/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen. Olen 41-vuotias enkä ole löytänyt miestä. Baareissakin on vain lähinnä pilkattu, paitsi joku umpijurrinen loppuillasta on sitten yhden illan suhteeseen sentään joskus kelpuuttanut. Minkäänlaista parisuhdetta en ole saanut koskaan. 

Mulla on naama tosi epämuotoisen näköinen, erittäin epäsymmetrinen ja mieleen tulee jonkin sortin vammainen. 

Vierailija
18/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.

Aivan samaa mieltä. Miettikääpä nyt ihan oikeasti miltä tuntuisi, jos sattumalta huomaisi valokuvan itsestään päätyneen tälle palstalle kaikenlaisten wt-pervojen kommentoitavaksi, että "onko tää nyt sitten niin ruma etten viitsisi edes panna, hmm?" Ihmistä voi häväistä hienovaraisemmillakin keinoilla, ja silloinkin niistä on moni päässyt vastaamaan oikeudessa.

Vierailija
19/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvitse pelätä ahdistelijoita.

Vierailija
20/145 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvitse pelätä ahdistelijoita.

Ei enää. 

Monilla mamuilla näkyy olevan, jos ei nyt ruma, niin ainakin vähemmän viehättävä nainen. Ehkä niiden maku on hiukan erilainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi