Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lyhyenä miehenä

Vierailija
30.05.2016 |

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhyt mies näyttää hyvältä se saa valhéelliset 11cm lisäpisteet. Peniksen koosta lienee turha luennoida sillä mammat lisäävät miehilleen sen 5cm armotta.

Vierailija
102/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies on siitä hiton kiihottava että jos mulla on korkkarit jalassa, niin kasvot osuu suoraan rintojen korkeudelle. Siitä sitten naamaa rintojen väliin, melkein  ei voi vastustaa kiusausta... Tai mieli tekisi järki sanoo että menisi seksuaalisen häirinnän puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus ihastunut yhteen itseni pituiseen (tai jopa lyhyempään?) mieheen, ja olen siis 165cm. En ollut edes kiinnittänyt asiaan huomiota, kunnes kaverini kommentoi miehen nähtyään että "Olipa se lyhyt"

Vierailija
104/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt lukea koko ketjua, mut ainakaan lukemissani viesteissä ei käynyt ilmi ap:n oikea pituus. Minua tuli kerran "iskemään" yksi työssä tapaamani aika lyhyt mies, pituutensa on ehkä jotain 140cm. Seurustelin tuolloin onnellisesti, joten ko. tyyppi ei joka tapauksessa olisi kiinnostanut minua, lisäksi keskustelun aikana kävi ilmi että olemme aika eri aallonpituudella. Plus tuo sama mikä muillakin tästä kirjoittaneilla oli syynä siihen ettei nappaa; koko vaikutti liikaa miehen itsetuntoon.

Niin sitä vain olen jälkikäteen miettinyt, että vaikka tämä tuntuu tosi karskilta sanoa ääneen (mutta olen mielestäni empatiakykyinen ihminen ja vain ja ainoastaan hyvällä tämän sanon), niin jos kumppania ei tosiaan löydy ja kun monet kuitenkin haluavat puolison ja perheen, niin olisiko mahdottomuus ajatella etsivänsä vaimoa esim. ulkomailta? Nykyään monet ei-epätoivoisetkin löytävät vaimon esim. Thaimaasta (toisin kuin männä vuosina jolloin sieltä hankkivat postimyyntivaimoja vain kuusikymppiset peräkammarinpojat). Kaikkea hyvää aloittajalle ja muillekin samoja asioita pohtiville

Vierailija
105/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm mies. Oman kokemukseni perusteella jos otetaan hajaotantana 20 max 165cm naista niin vähintään 18 ellei enemmän noista antaa pakit 165cm pitkälle miehelle pelkästään pituuden perusteella. Ja oikeastaan mitä lyhyemmäksi nainen käy sitä suuremmalla todennäköisyydellä torjuu lyhyen miehen - mistä ikinä johtuukin?

Ja eihän siinä mitään, pitäähän minuakin nainen miellyttää myös ulkonäollisesti - tosin pituus ei minun kriteereihini kuulu. Minua ei haittaisi että puolisoni olisi minua pidempi - on niin ollutkin. Nykyinen tosin hieman lyhyempi.

Ja toki niitä naisia löytyy jotka ei pituudesta (lyhyydestä) välitä... harvassa vaan ovat.

Niin ja jos olet korkokengissä minua pidempi ei se haittaa yhtään!

mies38 - 165cm

Vierailija
106/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165 cm mies. Moni nainen esii pitkää miestä, minä puolestani etsin lyhyttä naista. Naisen on oltava minua selvästi lyhyempi, myös korkokengissä. En kehtaa katsoakkaan pitkiä naisia päin. Häpeän kaupan kassajonossa. Reppu selässä minua luullaan koululaiseksi. Yläasteikäisetkin ovat minua kaksi päätä pidempiä. Itsetunto tässä kieltämättä vähän kärsii. Vituttaa.

Minä olen sun pituinen, mutta haluaisin itseäni pidemmän naisen. 175cm tai pidempi olisi paras, mutta myös 170cm kävisi. Tämä vasta vaikeaa onkin, vaikka tuon mittaisia naisia on nykyään aika paljon

Vierailija
107/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.

Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.

Erottiin sitten ihan muista syistä.

Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!

Tätä nyt ei vaan voi yleistää kaikkiin naisiin. Paria viestiä aiemminkin on nainen, jolle pituus todellakin oli ongelma.

Okei. Ongemasi ei olekaan siis se, että lyhyenä miehenä et saa naista, vaan se, ettet lyhyenä miehenä saa KAIKKIA naisia.

Kasva hei edes siltä mieleltäsi aikuiseksi, itkupilli.

Et muuten tiedä edes mun sukupuolta... Mä heitin vaan yhden kommentin tähän ketjuun, en valittanut mistään. Mietipä nyt pari kertaa oikein ajatuksella, että kumman meistä pitäisi kasvaa mieleltään aikuiseksi?

tsemppiä vaan sullekin.

No olipa eka tai viideskymmenes viestisi ja olitpa mies, nainen tai simpanssi, niin kerro, miksi ihmeessä tämän avauksen tehneen lyhyen miehen pitäisi saada KAIKKI naiset?

Jaa että ensin haukut mua ja sitten tivaat vielä vastauksia. Just...

Vierailija
108/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Oletko varma, että kyse on nimenomaan sun pituudesta? Seurustelen nyt itse 170-senttisenä, korkokenkiä lähes aina käyttävänä naisena miehen kanssa, joka on arviolta 165-senttinen, eikä mulla ole koskaan ollut parempaa rakastajaa. :) Mies on ehkä lyhyt, mutta se karisma vei heti jalat alta. Kun ensimmäisen kerran katsoi silmiin, niin olin myyty. Aijuu, mies on myös kalju, eikä edes mitenkään erityisen komea. (Paitsi minun silmissä tietysti <3) 

Eli siis pointtina, että ei se pituus merkitse loppupeleissä mitään...vaan se luonne ja se, miten "kannat" itsesi. 

Vierailija
109/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat julmia.

Vierailija
110/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.

Oletteko nähnyt rumaa naista, joka on hyvässä fyysisessä kunnossa ja normaalipainoinen?

"Rumuus" johtuu yleensä ulkoisista tekijöistä kuten ylipaino, tupakointi yms huonot elintavat. Eli nämä asiat voi halutessaan muuttaa, toisin kuin alkaa kasvaa lisää pituutta.

Kun miehet syrjivät "rumia" naisia he siis oikeastaan syrjivät niitä, jotka ovat huonotapaisia ja eivät pidä itsestään huolta.

Tämä on täysin hyväksyttävää, toisin kuin pituuden, silmien, ihonvärin yms tekijöiden perusteella tapahtuva syrjintä.

Vierailija
111/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus ihastunut yhteen itseni pituiseen (tai jopa lyhyempään?) mieheen, ja olen siis 165cm. En ollut edes kiinnittänyt asiaan huomiota, kunnes kaverini kommentoi miehen nähtyään että "Olipa se lyhyt"

Sarjassa "naisten seksistiset kommentit", joita heitetään ihan viattomasti.

Vierailija
112/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko langan. Koen, että ymmärrän lyhyiden miesten tunteita. Valitettavaa, koska itselle ei koskaan kumppaninvalinnassa ole pituus merkinnyt juuri mitään ja todella toivon, että jokainen hyvä mies ja hyvä nainen löytäisi itselleen arvoisensa kumppanin. 

Pakko kuitenkin loppuun sanoa, että eipä pitkänäkään naisena ole elämä kovin auvoista, kun ei ole mallin vartaloa ja kasvoja, vaan ihan keskiverrot. Yläasteelta asti sai pojilta kuulla miten on liian pitkä tai liian iso. Ja ihan aikuisiälläkin ovat deitit sanoneet, että olen liian pitkä. Moni mies on ihan oikeasti sanonut netissä, ettei lähde treffeille koska en pituuteni puolesta ole ulkomuodoltani puoleensavetävä. Sentäs olen joillekin treffeille elämäni aikana päässyt ja seksiä varmasti saisin baarista pyytämällä, jos ei ole rimaa kumppanille. Mutta nähdäkseni nainen kuin nainen saa JOLTAIN seksiä vaikka olisi minkälainen suohirviö. Kai tämä joltain osin on "helpompaa" kuin lyhyen miehen elämä, jos tietyllä tapaa ajattelee. Itse en vain välitä yhtään satunnaisesta panosta.

Olisin mieluiten mahdollisimman lyhyt.  

Vierailija
113/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan lyhyeksi miehistä puhuttaessa? Itse en perusta pitkistä, koska olen itse pätkä (158 cm). Mieheni on 174 cm. Ihan passeli eikä lyhyempikään varsi olisi haitaksi :)

Vierailija
114/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä pitkää naista (113)! Eipä tämäkään helppoa ole, kun ei ole mikään missin näköinen vaan normaali ja pituutta on paljon. Miesten mielestä on okei aina kommentoida ja päivitellä - eikä siis useinkaan hyvällä. Nettitreffit on aina ihan helvettiä kun pakko jo etukäteen ilmoittaa pituus. Siinä lopahtaa jo monen kiinnostus saman tien. Että eipä täälläkään seuraa lohkea!

Jotain hyvää kuitenkin - mulla on aina ollut hyvin ystävinä lyhyitä miehiä - siinä on sellasta sielujen sympatiaa, kun kumpikaan ei istu mihinkään muottiin eikä tarvitse tällaisia tuntemuksia selitellä toiselle. Hän kyllä tietää.

Vierailija
115/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan edellistä pitkää naista (113)! Eipä tämäkään helppoa ole, kun ei ole mikään missin näköinen vaan normaali ja pituutta on paljon. Miesten mielestä on okei aina kommentoida ja päivitellä - eikä siis useinkaan hyvällä. Nettitreffit on aina ihan helvettiä kun pakko jo etukäteen ilmoittaa pituus. Siinä lopahtaa jo monen kiinnostus saman tien. Että eipä täälläkään seuraa lohkea!

Jotain hyvää kuitenkin - mulla on aina ollut hyvin ystävinä lyhyitä miehiä - siinä on sellasta sielujen sympatiaa, kun kumpikaan ei istu mihinkään muottiin eikä tarvitse tällaisia tuntemuksia selitellä toiselle. Hän kyllä tietää.

Ymmärrän... ja sama täällä noitten nettitreffi-juttujen suhteen - jota tosin ei ole paljon tullut harrastettua mutta joskus sinkkuna ollessa tuli kokeiltua.

Mies38 - 165cm

Vierailija
116/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi seurustella jonkun hukkapätkän kanssa. 170 cm tekisi jo tiukkaa. Ei voisi pitää korkokenkiä olematta pidempi. Sitten jos pitäisi vielä lisääntymistä miettiä, niin ne pätkän geenit lapsille sitten kiertoon. Ei.

Vierailija
117/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa Dustin Hoffmanin haastattelu Tootsie elokuvasta. Hän kertoo siinä kuinka hän halusi olla kauniimpi nainen, koska hän on mielenkiintoinen nainen tässä elokuvassa mutta jos hän (omana itsenään) tapaisi oman rooliohahmonsa juhlissa hän ei koskaan juttelisi tälle. Ihan vain siitä syystä ettei tämä hahmo ole tarpeeksi kaunis. Hän tajusi että on varmasti ohittanut elämänsä aikana useita naisia jotka eivät ole tarpeeksi kauniita yhteiskuntamme mielestä, vaikka olisivat kuinka mielenkiintoisia ihmisiä.

Tätä on olla ruma nainen yhteiskunnassamme. Kukaan ei edes näe rumia naisia. He vain jätetään täysin huomiotta.

Kaikista vähiten kiinnostava ominaisuus ihmisessä on se että hän haukkuu koko ajan itseään, ja kertoo ettei saa naisia/miehiä koska on *lisää mikä tahansa syy*.

Vierailija
118/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Asko Kallonen kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkistä miehistä. Se ei tee minusta pinnallista eikä tarkoita että esineellistän miehiä. Saan pitää mistä haluan, saan antaa pakit ihan kenelle haluan ja saan sanoa sen ääneen.

Mikä sitten mielestäsi olisi pinnallista?

Ylemmälle kymmenen plussaa, juuri niin se on. Vastaan kuin kysymys olisi osoitettu minulle: Pinnallista (ja äärettömän luotaantyöntävää) on katsella ihmisiä yökkäillen, että kamalat housut, hyi vittu mikä kroppa, kauhea nenä jne. Pinnallista on antaa pakit siksi, että toisella on finni naamassa ekatreffipäivänä. Pinnallista on määritellä tarkka painoraja ihmiselle, esim. minä skippaan harkitsematta kahdesti miehet, jotka kehtaavat laittaa deittiprofiileihin tarkan maksimipainon naiselle. Ja joo muistan edelleen mitä sanoin treffailusta ja sen semmoisesta XD

Pinnallista on antaa pakit nenän muodon takia, jos se on normaali nenä mutta ei täytä ääliön vaatimuksia hyväksyttävälle nenälle.

Jne. Sellainen on pinnallista. Minäkin olen vaativa miesten suhteen, mutta minä vaadin KOKONAISUUTTA. Ei auta, vaikka mies on just eikä melkeen ulkoisesti minun mieltymyksiäni vastaava, jos on korvien välistä elämäm kolulainen. Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa. Ihmisinä hekin ovat arvokkaita, paitsi jotkut ovat kyllä niin outoja, etten tiedä... XD

"Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa."

Eli kyllä sinullakin on vaatimuksia millaisen miehen kelpuutat ulkonäön perusteella. Jotkut painorajat ja pituusrajat sinullakin on mitä ei enää passeli luonnekaan kompensoi. Vähän ristiriitaista viestiä sun kommentissa.

No totta helvetissä myös ulkonäkö merkitsee XD Ei tässä jeesustelemassa olla. IKINÄ en ole edes kysynyt miehen painoa tai asettanut mitään konkreettista "vähintään xx, enintään xx" -rajaa. Nevaeva. Mitä helkkaria se minua kiinnostaa, mitä vaaka näyttää. Miehen pitää näyttää hyvältä minun silmääni.

Minä painan 179 kg. Olisitko valmis tapaamaan  jos muuten vaikuttaisin passelilta? Sinua kun ei helkkariakaan kiinnosta mitä vaaka näyttää, eihän?

Vierailija
119/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat julmia.

Deittailun ei ole tarkoitus olla reilua. Jokainen etsii onnea vain ja ainoastaan itselleen. Hyväntekeväisyyskohteeksi haluavat ottakoot yhteyttä uskonnollisiin järjestöihin.

Vierailija
120/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa "naisten seksistiset kommentit", joita heitetään ihan viattomasti.

Naurettavaa väittää seksismiksi sitä, että toteaa miehen olevan lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi