huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (185)
Ei ehkä huonoin,mutta yksi huonoimpia oli Tyttökuningas.Hienot puitteet mutta koko leffa oli pelkkää jaarittelua ja loppujen lopuksi ei edes kerrottu juuri mitään sen naispuolisen kuninkaan elämästä,vaan esitettiin se pakkomielteisenä lesbona.
Gigli tai Eyes Wide Shut. Kova kisa.
Vares - Kaidan tien kulkijat, tyypillinen suomileffa: juopottelua, panokohtauksia ja mukahauskoja Aake Kallialan vitsejä joka välissä. Varsinainen selvitettävä rikos on vain sivuosassa. Ainoa Vares jonka pakon edessä katsoin, olin jo aikaisemmin kuullut että ihan shaissea ovat kaikki. En muutenkaan aio katsoa enää yhtäkään suomalaista "toimintaleffaa". Jopa ruotsalaiset osaa tehdä maailmanluokan poliisileffoja ja -sarjoja.
Uuno-elokuvat. Lapsuuskavereiden suosikkeja, itse en ikinä tajunnut? Lässyttävän-läähättävä likainen päähenkilö soheltaa jotain käsittämätöntä, ja itse olin se likainen poikatyttö soheltamassa jotain käsitämätöntä :P
Love story. Voitti joskus jonkun Oscarinkin :=0
Uuno Turhapurot. Kaikki paitsi Uuno itse on säännönmukaisesti käsittämättömän kökköjä näyttelijöitä, ja ne juonet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se leffa jossa mies ajaa Ameriikan aavikolla pakoon rekkaa. Siinä ei tapahdu mitään, ei kertakaikkisen mitään muuta kuin jätkät ajaa autoa ja sitä seuraa rekka. Eikun sori, pysähtyihän se kerran huoltoasemallekin!
Duel oli sen leffan nimi.
Ohjaajana nuori Steven Spielberg. Oliko peräti eka isompi ohjaus? TV-elokuva se joka tapuksessa oli, ja mielestäni hitchcockmaista jännitteen kasvattamista täynnä. Eli minusta hyvä elokuva.
Suomalainen kauhuleffa Skeletor Crew tms. Maailman paskin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Teeth. Ne tietävät, jotka ovat nähneet...
I Dreamed of Africa. Kim Basinger ei nyt muutenkaan ole näyttelijöiden aatelia, ja tuossa elokuvassa se on tavallistaksin rasittavampi. Juoni, joka perustuu todellisuuteen ja yhtä rasittavaan kirjaan, on älytön ja näyttelijäsuoritukset puisevia kautta koko linjan. Ehdottomasti vältettävä elokuva.
Gravity. Sandra Bullock läähättää ja huohottaa avaruuskypärä päässä pari tuntia. George Clooney vilahtaa leffan alussa hetkisen ja pari minuuttia loppupuolella. Oltiin kahden vaiheilla, mennäänkö katsomaan Gravity elokuvateatterissa, mutta ei lopulta menty, ja kun nähtiin se C More -kanavalta, mies sanoi, että onneksi ei menty, sillä ne rahat olisivat olleet todellakin hukkaanheitettyjä. Täysin käsittämätön elokuva ihan joka tavalla.
Katsoin juuri Sinister nimisen "kauhuleffan" . Huono, tylsä, ennalta-arvattava ja kertakaikkisen typerä leffa. Pikakelasin osan enkä silti saa menetettyä puolitoistatuntista takaisin.
Nicolas Cagen versio The Wicker Manista, oli niin tylsä, että nukahdin. Tylsyyttä kuvaa hyvin se, että näin puolet leffasta, mutta en oikein muista mitä siinä tapahtui.
Puhdistuksen yö. Siinä pari tuntia elämästäni, mitä en saa ikinä takaisin.
Nää nälkäpelit! Varsinkin nää kaks viimesintä oli niiin tylsiä ja huonoja, että nukahdettiin monta kertaa kesken elokuvan "ja ei kun kelaamaan alkuun" :D
Edelleenkin Levottomat 3, kun mikään ei leffassa toimi. Paljon huonompi kuin kaikki suomalaiset puskafarssit 50 - luvulta ja se on jo aika huonoa se.
Avatar. Ennalta arvattava juonijopio pocahontasista. Ei edes hieno 3d:n tuleminen pelastanu siltä tylsyydeltä. Jäi vaan tunne, että on kikkailtu sillä 3d:llä ja itse juoni sitten jääny taka-alalle.