huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun olen nähnyt niistä vain alkusekunnit. Aina jos elokuva alkaa paljaalla perseellä ja ähinällä, poistum paikalta.
Riisuttu mies-elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.
Nyt ei kyllä ymmärrä mitä koitat sanoa. Voisitko muotoilla uudelleen. Minä olen nähnyt paljon elokuvia ja huonoin nyt mieleeni tullut oli juuri tuo Eat Pray Love, en yhtään tiedä oliko se kriitikkojen suosikki vai ei, menestyikö se mitenkään hyvin vai ei. Minun mielestäni se oli ihan älyttömän huono elokuva, siksi sen mainitsin. Mitä vikaa suhteellisuudentajussani oli?
Etkö ole oikeasti nähnyt esim. yhtään ö-luokan (ja sellaiseksikin parhaat päivänsä jo pari vuosikymmentä sitten nähneen) toimintatähden nollabudjetilla muutamassa päivässä kokoon kyhättyä toiminta"elokuvaa"? Jos olet, ja pidät edelleen Eat Pray Lovea surkeimpana koskaan näkemänäsi leffana, niin kyllä, suhteellisuudentajussasi ja/tai arvostelukyvyssäsi on jotakin pahasti vialla.
Miksi alapeukutatte?.jokaisen oma kokemus,ellei ole provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.
Nyt ei kyllä ymmärrä mitä koitat sanoa. Voisitko muotoilla uudelleen. Minä olen nähnyt paljon elokuvia ja huonoin nyt mieleeni tullut oli juuri tuo Eat Pray Love, en yhtään tiedä oliko se kriitikkojen suosikki vai ei, menestyikö se mitenkään hyvin vai ei. Minun mielestäni se oli ihan älyttömän huono elokuva, siksi sen mainitsin. Mitä vikaa suhteellisuudentajussani oli?
Etkö ole oikeasti nähnyt esim. yhtään ö-luokan (ja sellaiseksikin parhaat päivänsä jo pari vuosikymmentä sitten nähneen) toimintatähden nollabudjetilla muutamassa päivässä kokoon kyhättyä toiminta"elokuvaa"? Jos olet, ja pidät edelleen Eat Pray Lovea surkeimpana koskaan näkemänäsi leffana, niin kyllä, suhteellisuudentajussasi ja/tai arvostelukyvyssäsi on jotakin pahasti vialla.
Otsikossahan sanotaan että "huonoin elokuva jonka olet nähnyt". Minun kohdallani se karsii pois Sex and the City 2 - klassikon ja mainitsemasi nollabudjettitoimintayritelmät, joita siis en tietenkään ole katsonut. Tässä siis haettiin huonointa leffaa, jonka kommentoija on erehtynyt syystä tai toisesta katsomaan eikä huonointa leffaa, jota ei edes katsottu kun se oli niin huono.
Tuuliranta (salkkarikauhuelokuva) ja Pulp Fiction.
Ensin mainitussa ei ollut elokuvallisuutta ollenkaan, vaan tapahtumat näytettiin parafraasimaisesti ja lopussa vielä selostettin suoraan, miten kaikki oli mennyt. Jäin pohtimaan, missä oli vika: kuvauksessa, äänimaailmassa, näyttelijäntaidoissa, ohjauksessa, käsikirjoituksessa vai kaikissa näissä. Minua kiinnosti, mikä se elementti on, joka olennaisimmin tekee elokuvasta elokuvan. Se nimittäin puuttui Tuulirannasta.
Pulp Fiction oli tylsä ja sekava kuvaus alamaailman rikoksista. Ei selkeää tarinaa, ei kiinnostavia hahmoja, ei vahvoja teemoja, ei syvyyttä, ei säväyttäviä kohtauksia, ei filosofisia oivalluksia. Lopetin keskittyneen katsomisen kesken, mutta annoin filmin pyöriä taustalla, kun surffailin netissä loppuajan.
Vierailija kirjoitti:
Haihurrikaani
Täähän on niin totaalista paskaa, et on melkeinpä hyvä jo senkin takia :D Onneks on jo saanut jatkoakin!
Semmoinen kuin "Lisää karkkia". Käytiin joskus katsomassa 6. luokalla luokan kanssa ja se opettaja ei antanut edes ottaa herkkuja mukaan. Katsottiin siis "lisää karkkia" ja kuunneltiin kun muut nuoret salissa mässyttää ja rapistelee, kun itse elokuvakin oli elämääkin tylsempi. Juoni tiivistettynä, siskokset meni mummolaan ja niillä ei ollut kivaa.
Uuno Turhapurot. Ai jumalauta ne on pitkäveteisiä ja se Uuno on niin mölli. Ainoo hyvä juttu on sen appiukon solvaukset.
Twilightit. Mä tykkäsin osittain kirjoista, mutta leffatoteutus oli kyllä 0/5.
Nälkäpeli sama, mutta niitä kirjoja oikein rakastin. Leffa ei ylttänyt lähellekään.
Kauhuelokuvat ei vaan ikinä aukee mulle. Niiden parodioille ehkä jaksan nauraa joskus.
(Musta on niin hassua, kun joku mainitsi sen Tuuli nousee ja joku Ota kiinni jos saat. Chiblit ja Catch me if you can on yksiä suuria lemppareitani! :D)
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Tulion Sensuela. Niin huono, että sillä on ilmeisesti jonkinlainen kulttimaine.
Juu! Tämä!
Wicker Man (ei se vanha) ja Vampire's kiss. Kumpikin on niin huonoja, että nauroin koko katselun ajan. Yhdistävä tekijä = Nicolas Cage.
Amelie. Pääosan esittäjä kuin joku vajaamielinen ääliö.
Eat Pray Love on kyllä surkea. Samoin Levottomat ja suurin piirtein kaikki suomalaiset "draamafilmit". Sekä Nälkäpelit, lapsellisia ja epäuskottavia. Sekä Twilight - uskovaisten pidättyväisyyselokuva ja silmänmuljauttelu.
TSH oli sinänä mukiinmenevä mutta Frodon näyttelijä ihan onneton mulkosilmä.
Harjunpää-kirjasta tehty Pahan pappi. Siis mitä mainioin kirja ja elokuva on ihan perzeestä. Aivan järkyttävä kirjan raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Sinister nimisen "kauhuleffan" . Huono, tylsä, ennalta-arvattava ja kertakaikkisen typerä leffa. Pikakelasin osan enkä silti saa menetettyä puolitoistatuntista takaisin.
Katsoin juuri tämän. Oli kyllä uskomatonta paskaa koko leffa. Ajattelin että kun Ethan Hawke kuitenkin pääosassa että olisi ihan ok. Nope. Ansaitsee kuitenkin yhden pisteen epätavallisesta loppuratkaisusta, onneksi siinä ei sorruttu kliseisiin.
charlien enkelit kurvit suoriksi
Grease 2