IL: Kuusihenkinen perhe ja kaksi koiraa 70 neliössä, hirveän näköistä
http://www.iltalehti.fi/asuminen/2016052921634024_an.shtml
Voi jummijammi! Mistä tämä juttu on esimerkki? Siitäkö että mahtuuhan sitä asumaan, jos ei välitä pätkääkään miltä kotona näyttää? Minkä takia joku lähettää kuvia siivottomasta kodistaan lehteen? Eikö nyt voi edes sänkyjä pedata. Mahtuuhan sitä noin vaikka 20 ihmistä yksiöön, mutta kyllä nämä kuvat hyvin kertoo että painajaista tuo on.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Mikä se harakanpesäkin oli tv:n vieressä? :D
Se on perheen tytär ;)
Voi vittu taas teitä kusipäitä. Koskee myös kaikkia tuon yllänäkyvän paskaviestin yläpeukuttajia.
Katsoitko kuvan ja huomasitko ;)- hymiön?
Ei ollut kuin kolmen hengen makuutiloista kuvamateriaalia, kuva tai en usko.
Vierailija kirjoitti:
"Erika panostaa säilytyslaatikostoihin, joihin saa hansikkaat ja lakit"
Ikea Trones, 39,90. 1 kpl. Panostus.
Ei kai ne noin kalliita ole..?! Tarkoititko 3.90 kpl? Noi muoviset umpiot joissa märät kinttaat ja pipot alkaa lemuta?
Aika kyseenalaista "journalismia" Iltalehdeltä. Tehdä tuollainen juttu todennäköisesti jollakin tavalla ongelmaisesta (tai ainakin köyhästä) perheestä vain siksi, jotta luonnehäiriöiset kusipäät (te kaikki arvon kommentoijat) voisivat pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
Voi vittu taas teitä kusipäitä. Koskee myös kaikkia tuon yllänäkyvän paskaviestin yläpeukuttajia.
Katsoin, ja olet edelleen mielestäni täysi kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
Koskaan huumorintajusta kuullu? Tekis hyvää sullekin.
Mun mielestä ei tuo nyt niin pahalta näyttäny mitä ois voinu kuvitella, enemmänkin ihmetyttää miten noi kersat mahtaa tuolla viihtyä, varsinkin kun alkavat tulla murkkuikään... "kohtahan ne jo muuttavat pois", no menee siihen kyllä vielä vuosia. Ainoa oma tila tyyliin vessa, jos haluaa olla rauhassa. Hyi!
Omistaako tuo kuusihenkinen perhe yhtä ainutta kirjaa? Kaikki hyllyköt näyttivät olevan täynnä turhanpäiväistä romua, tyhjiä pulloja ja pääsiäsmunakrääsää, mutta ainoatakaan kirjaa ei näkynyt. Onkohan juuri ne heitetty tarpeettomina roskiin?
Miten tuolla muutenkaan voi keskittyä mihinkään, edes läksyjen tekoon, kun tilaa ei yksinkertaisesti ole riittävästi? Tehdäänkö ne vuoroissa keittiön pöydän ääressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
^no voi jeesus :D vaikkei omaa tuotosta olekaan niin voin pistää pääni pantiksi että kyseessä oli vitsi ja yläpeukuttajat tämän tajusivat, sinä selvästikään et.
Meitä asuu kuusihenkinen perhe, kaksi koiraa ja kissa 70 neliömetrin kerrostalokolmiossa. Ei meillä kyllä ihan tuolta näytä, ilmankos ei ole mikään iltapäivälehti tullut juttua tekemään. :D Eikö tuo turhasta tavarasta eroon hankkiutuminen kävisi järkevämmin kirpputoripöydän avulla tai vaikka lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen? Inhottaa tuollainen kertakäyttökulttuuri. Samat työkuviotkin meillä kuin jutussa: minä lähihoitajana kolmivuorossa, mies tekee kaupan alalla kaksivuoroduunia. Tunteepa itsensä taas hetken ei-WT:ksi. :D
Huonejärjestelyistä sen verran, että eiköhän nuorempikin poika muuta pian esikoisen kanssa samaan huoneeseen. On ihan tarpeeksi raskasta jakaa huone samaa sukupuolta olevan sisaruksen kanssa, mutta vastakkaista sukupuolta edustava samassa huoneessa voipi olla murrosikäiselle sitten parin vuoden päästä aika rasittava kokemus. (Ainakin minulle oli, kun jaoin huoneen pikkuveljeni kanssa siihen saakka, että muutin pois kotoa 18-vuotiaana...)
Vierailija kirjoitti:
Aika kyseenalaista "journalismia" Iltalehdeltä. Tehdä tuollainen juttu todennäköisesti jollakin tavalla ongelmaisesta (tai ainakin köyhästä) perheestä vain siksi, jotta luonnehäiriöiset kusipäät (te kaikki arvon kommentoijat) voisivat pilkata.
Näitkö miten juttu alkaa? Perhe on melko varmasti itse ottanut toimittajaan yhteyttä ja itse ovat myös kuvat ottaneet. Ilmeisesti tyytyväisiä kotiinsa, hyvä juttu. Muut saavat olla asunnosta mitä mieltä tahansa ja myös keskustella lehdessä näkemästään.
Mua huvittaa tuo Ella-koira joka mun mielestä näyttää urokselta? :D vai tarkoitetaanko ellalla sitä kuvan alalaidassa hädintuskin näkyvää koinaa?
Jos itse viihtyy, se riittää. Sinänsä 70 neliötä voi olla ihan riittävä noinkin isolle perheelle. Itse olisin kyllä jakanut makuuhuoneet lapsille 2 lasta/ huone. Molempiin kerrossänky. Ei kuulosta ihan reilulta että kolme ahtautuu tohon yhteen huoneeseen. Sisustus ei näyttänyt kovin organisoidulta. Ulkovarastossa on typerää säilytellä vaatteita tms, tottakai ne homehtuu sinne ja ummehtuu. Kalusteet joo ei olleet tätä päivää, mutta ei tarvikkaan olla. Tosin jos kuvausryhmä tulee käymään, vois vähän siistiä paikkoja... Suihkun lattialle vois näyttää vähän järeämpiä pesuaineita ja juuriharjaa tai jotain. Lapsen haukkuminen oli mautonta, oli oikein söpö tyttö vaikka tukka pystyssä oliskin (kaikillahan sitä joskus on, se on elämää..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
Mua vaan naurattaa sun peppukipus *evil laughter*
Ihan selvä asia, miksi IL tekee tuollaisen jutun: että me kaikki paremmat ihmiset päästäisiin kauhistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse viihtyy, se riittää. Sinänsä 70 neliötä voi olla ihan riittävä noinkin isolle perheelle. Itse olisin kyllä jakanut makuuhuoneet lapsille 2 lasta/ huone. Molempiin kerrossänky. Ei kuulosta ihan reilulta että kolme ahtautuu tohon yhteen huoneeseen. Sisustus ei näyttänyt kovin organisoidulta. Ulkovarastossa on typerää säilytellä vaatteita tms, tottakai ne homehtuu sinne ja ummehtuu. Kalusteet joo ei olleet tätä päivää, mutta ei tarvikkaan olla. Tosin jos kuvausryhmä tulee käymään, vois vähän siistiä paikkoja... Suihkun lattialle vois näyttää vähän järeämpiä pesuaineita ja juuriharjaa tai jotain. Lapsen haukkuminen oli mautonta, oli oikein söpö tyttö vaikka tukka pystyssä oliskin (kaikillahan sitä joskus on, se on elämää..)
No eiköhän se "lapsen haukkuminen" ollut ihan vaan heitto. En usko, että kukaan oikeasti pitäisi sitä lasta mitenkään rumana, suloinen tyttöhän se oli. Vaikkei ehkä mikään edustuskelpoinen kuva hänestä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
^no voi jeesus :D vaikkei omaa tuotosta olekaan niin voin pistää pääni pantiksi että kyseessä oli vitsi ja yläpeukuttajat tämän tajusivat, sinä selvästikään et.
Kyllähän minä nyt toki sen ymmärsin, että kyseessä oli jonkun luonnevikaisen kusipään käsitys vitsistä. Mikäpä tosiaan sen hauskempaa, kuin pilkata jonkun lapsen ulkonäköä (lapsen, jonka kuvaa ei olisi missään nimessä pitänyt tuossa roskalehdessä ylipäänsä edes julkaista). Laittakaapas kuvia omista muksuista ne niin minä voin laittaa herjoja tulemaan, katsotaan naurattaako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
No lapsen ulkonäöstä ei tarvi vitsailla. Vaikuttaa itsetuntoon jos lukee täältä. Äidin vika kyllä että laittaa kuvia unenpöpperöisestä lapsestaan lehteen, mutta silti. Lapset on joka tapauksessa syyttömiä vanhempiensa toilailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Se on perheen tytär ;)
Mua vaan naurattaa sun peppukipus *evil laughter*
Ylilauta-Jonnet ovat löytäneet mammapalstan?
miksi wt-perheissä aina poltetaan tupakkia?