Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Pokasin joskus baarista minua nuoremman miehen. Aamulla sain jostain syystä päähäni ehdottaa hänelle että hän tyydyttäisi itseään niin että minä saisin katsella. Oli uskomattoman kiihottavaa ja kaiken huippuna se että hän laukesi päällensä niin että lensi naamalle asti. Uih...
Ihana fantasia tämä! Haluaisin kokea oikeasti.
Tää palsta on ihan perseestä. Kirjotin vähän rajumman seksitarinan niin joku mukatärkeä mode ei julkassut sitä. Haistakaa p
Silloisen poikaystävän kanssa oli tapana, että pantiin aina kotibileissä kavereiden ja niiden porukoiden kämppien kylppäreissä ja makkareissa. Ns. jäätiin kiinni muutaman kerran, kun joku tunki huoneen ovesta vahingossa ja ehkä tahallaan. Parasta seksiä mitä olen ikinä saanut, vaikka nuoria oltiinkin. Jännitys ja kielletyn tunne kiihotti vaan koko ajan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olin linja-auto onssa ja käytävän toisella puolella istui nuori nainen tiukat farkut jalassaan. Hänen reitensä oli niin harallaan kuin vai voi siinä olla. Huomasin kun hän hiplasi häpykumpuaan sormellaan. En voinut muuta kuin avata farkkuni ja aloin tyydyttämään itseäni samalla katsellessani tätä nuorta naista. Hän huomasi minun masturboivan ja hän katseli samalla nopeammin itseään hiplaten. Ette voi käsittää miten otti päähän kun minun oli noustava bussista kesken kaiken!
Mä olisin kyllä ajanu pysäkin tai kaksi pitkäksi. Eikä niin väliä kuinka pitkä matka olis ollu kävellä takaisin päin. Ja onhan niitä takseja.
Kun näitä lukee on mahdonta estää penistä nousemasta
9. luokan keväällä mun silloisen pari vuotta vanhemman poikaystävän kanssa pantiin salin vieressä tyttöjen pukuhuoneessa. Vaikka kuinka miettii, mikään ei oikeastaan vedä vertoja niille tunteille, kiihkolle ja jännitykselle, vaikka toki aikaa on vierähtänyt jo jokunen vuosi. Kaikki oli silloin ihmeellistä, niin uutta ja poika rohkea ja niin ihanan estoton ja villi. Hän halusi seksiä koko ajan ja tartutti sen taitavasti muhun. Talkkari oli vanha mies, joka asui koulun päässä olevassa asunnossa vaimonsa kanssa, joka taas siivoili koulussa ja muissa kunnan rakennuksissa. Mies teki saman kierroksen koulun tiloissa joka kerta koulupäivän lopuksi ja meni sitten asuntoonsa. Me tiedettiin tarkalleen koska hän kulkee ja missä järjestyksessä ja käytettiin tietenkin sitä hyväksi. Kameroita ja liiketunnistimia ei silloin vielä ollut. Poikaystävä juoksi tien toiselta puolelta lukiolta vanhalle koululle mua pussaamaan, hän suuteli ja näykki syviä ihania suudelmia, jotka sai polvet veteliksi ja kostumaan aina tosi paljon. Hänen kova jöpötyksensä tuntui selvästi ja raotti mun housuja, avasi vetskaria ja teki seinää vasten nojaillessa jo muutaman työnnön mahdollisimman huomaamattomasti. Tuntui taivaalliselta. Pujahdettiin salin ovesta käytävälle ja pukuhuoneeseen kun ei muutakaan paikkaa keksitty ja siellä oli enemmän tilaa olla makuullaan kuin invavessassa. Oven sai onneksi lukkoon, riisuttiin housuja ja suudeltiin. Poikaystävä kellisti mut alleen puiselle penkille ja alettiin rakastella tiukasti päällekkäin. Pienetkin äänet ja huokaukset kaikui tosi hyvin vanhoista seinistä, kuumotti ja jännitti samaan aikaan aivan sairaasti, että talkkariukko tai joku toinen tyyppi tulisi ja jäädään kiinni. Sain sellaisen yhden niistä täysin järjettömistä teiniorgasmeista ja pidin kiinni päälläni huohottavasta pojasta kaksin käsin ja jaloin kietoen hänet kiinni muhun. En olisi millään halunnut, että hän tulee pois työntelemästä ja nykimästä sisältäni, mutta oli vaan pakko lopettaa. Parit kiihkeät suukot vielä makuullaan ja nopeasti housut jalkaan ja noustiin ylös. Spermainen kortsu sullottiin pojan reppuun, ettei todisteita jäisi. Äkkiä kuultiin ääniä ja sydän alkoi takoa paniikissa. Poikaystävä keksi, että jos terkkarin huoneen väliovi on auki, sieltä kautta pääsee ulos nopeaa eri suunnasta. Juostiin käsikättä pois ja päästiin kuin päästiinkin oikoreittiä pihalle. Naureskeltiin rentoina ja käveltiin rauhassa meillepäin.
Täysin yllättäen kuin salama taivaalta palasit elämääni erään työprojektin yhteydessä. Nuoruudessa olimme rakastavaiset: tulisen kiivaat niin hyvässä kuin huonossa, teini-sellaiset. Ajauduimme erilleen silloisten eri uravalintojen ja opiskelupaikkojen kautta, liian kauas toisistamme ulkomaille ilman kunnon nettiyhteyksiä vielä tuolloin. Tapasimme väistämättä, vaikka osa minusta olisi halunnut unohtaa sinut. Jo katseesi ja käsisuudelmasi sai aikaan tuttuja väristyksiä. Tanssimme illanviettopaikassa, olit niin lähellä ja tunsin kaiken, kiusoittelit pienillä pusuilla imaisten alahuultani. En enää välittänyt katseista ja supinasta, olisin halunnut rakastella kanssasi jo siinä parketilla.
Tiesin, että sinua olisi turha yrittää vastustaa, otit itsevarmana aina omasi ja sinä iltana olin sinun. Emme päässeet edes viehättävän pikkumotellin vuokrahuoneeseen asti, kun veit minut matkalla siivouskomeroon, nostit kapean helmani ylös ja panit edestä polvet koukussa sydämesi kyllyydestä. Sain pidettyä tasapainoni äkkinäisen orgasmini hyökyaalloissa vain painosi ansiosta. Polvistuit ja nuolit toisen minulle, nousit ja tulit jälleen sisääni ja taistelin, oli todella vaikeaa pidätellä ääniä huipun jälleen järisyttäessä koko vartaloani. Puristit rintojani, mutta et riisunut minua vielä kunnolla.
Matkalla huoneeseen hilpeät työkaverit keskeyttivät suunnitelmamme ja lähdimme jatkamaan baarikierrosta. Valuin nesteitäsi pikkarisuojan ja pikaisen vessakäynnin pelastaessa tilanteeni vain osin ja kuiskit virnistellen ja suudellen korvaani, miten seksi tuoksuu.
Keskiyöllä palasimme motellille ja lopulta sait kuoria hitaasi minut kokonaan alasti. Suihkussa rintani saivat nyt enemmän huomiota, tiesit miten niiden hyväily on extrasytykettä minulle, lähes orgastinen tunne sinun käsistäsi ja suustasi. Annoit luvan vain katsella kivikovaa seisokkiasi puristuen välissämme, siirsit käteni ylös ja lukiten ne kädelläsi vasten kaakelia, hipaisin sitä silti ’vahingossa’ ja seurauksena oli se tuttu pieni kiihoittava nytkähdys. Pitkät hiukseni kiedottuna pyyheturbaaniin taivutin päätäni taaksepäin, kun tunsin jumalaiset hampaat kaulallani ja korvanlehdilläni ja sormesi pakaroillani. Vartalosi ja himosi ohjaamana sulin selälleni vuoteelle ja hukuin allesi, tunnuit niin painavalta, kuumalta ja vahvalta päälläni. Juuri, kun ajattelin, miten lämpösi polttaa minua, painosi puristaa niin, että räjähdän sekopäiseen orgasmiin, kiihotuit vain enemmän. Ei ollut mitään kauniimpaa kuin halusi, staminasi ja yhtäaikainen orgasmimme ja rajut sykkeesi syvällä sisälläni. Rakkautemme, jota seksi liimaa ja joka on kestänyt tuosta yöstä yhtämittaisesti näihin päiviin. Kaduttaa silti helvetisti se muutaman vuoden taukomme.
Ajettiin miehen isän vanhalla Can-Amilla kakspäällä mettätietä mun mummolaan hoitamaan kukkaistutuksia. Käännyttiin vähän sivumpaan ja ensin koitettiin panna jotenkin mönkkärin päällä nii et mies tulee mun päälle ja mä suht pienikokoisena siinä farkkushortsit nilkoissa yritin jotenkin mahtua levittämään jalkoja. Kaikki se säätäminen vaan kiihotti lisää. Lopuks löydettiin penkin alta viltti, levitettiin se mättäälle ja nussittiin siinä kunnolla loppuun. Mummo istui pyörätuolissa kuistilla kun tultiin perille ja kyseli miks ollaan myöhässä. Jouduttiin kuulemma matkalla korjaamaan mönkijää.
Vierailija kirjoitti:
Ajettiin miehen isän vanhalla Can-Amilla kakspäällä mettätietä mun mummolaan hoitamaan kukkaistutuksia. Käännyttiin vähän sivumpaan ja ensin koitettiin panna jotenkin mönkkärin päällä nii et mies tulee mun päälle ja mä suht pienikokoisena siinä farkkushortsit nilkoissa yritin jotenkin mahtua levittämään jalkoja. Kaikki se säätäminen vaan kiihotti lisää. Lopuks löydettiin penkin alta viltti, levitettiin se mättäälle ja nussittiin siinä kunnolla loppuun. Mummo istui pyörätuolissa kuistilla kun tultiin perille ja kyseli miks ollaan myöhässä. Jouduttiin kuulemma matkalla korjaamaan mönkijää.
Miltä vuodelta auto oli ja minkä värinen?
Mun kiihottavin kokemus on ollut, kun erään tuttava perheen mies heillä kyläillessämme tuli taakseni seisomaan ihan kevyesti kiinni minuun. Välillämme oli silmäpeliä jatkunut jo useamman kuukauden. Tuo mies oli 10v.minua vanhempi. Molemmilla omat perheet. Muu porukka oli olohuoneessa ja minä lähdin keittiöön hakemaan juotavaa. Miehellä oli selkeä erektio ja hän painoi itseään minua vasten kevyesti. Tunne oli niin äärettömän kiihottava, että olisin voinut samantein kääntyä ja suudella miestä. Olisin ollut välittömästi valmis seksiin hänen kanssaan jos olisi ollut mahollisuus jotenkin. Tilanne jäi tuolloin tuohon mutta silmäpeli, koskettelu, suudelmat, ym jatkui vuosia. Harrastimme seksiä myös useasti, aina kun siihen tarjoutui tilaisuus. Mies oli uskomattoman taitava seksissä ja tunsin saavani sellaista mitä en omalta mieheltäni saanut. Aviomieheni ei piitannut pitkästä esileikistä ja itselleni se on iso osa kiihoittumista. Ehkä se kielletty hedelmä ja kiinni jäämisen pelko toi oman lisänsä juttuun. Jatkoimme vuosia näin ja samalla seksielämä omankin miehen kanssa kukoisti. Molemmat pysyimme naimisissa ja ystävyys perheidemme välillä on säilynyt. Jännitys on säilynyt välillämme yli 20vuotta.Rakastan molempia miehiäni. Ilman tätä toista miestä olisin eronnut vuosia sitten miehestäni. Nyt siihen ei ole ollut tarvetta kun kaikki tarpeeni on tyydytetty näiden miesten tahoilta. En tunne asiasta yhtään huonoa omaatuntoa koska ketään ei ole satutettu eikä jätetty. Kaikille tämä ei sovi mutta minulle sopii erittäin hyvin. Nytkin alkoi haluttamaan niin että taidanpa sopia huomiselle jotakin kivaa ruokatunnin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen miehen vanha 740 farkkuvolvo 2000 luvun alkupuolella. Oli hänen eka auto jonka sai porukoiltaan heidän vaihtaessa uudempaan malliin. Volvo tietäjät vois varmaan sanoo mut V70 saattoi toi olla kun täällä mallia kyseltiin. Takaveto luisti hienosti talvella ja jäätiin pari kertaa jumiinkin kun piti päästä naimaan jonnekin ryteikköön. Takaboxiin penkit nurin ja täkkien päälle mä selälleen miehen alle. Hyvin mahduttiin ja vaikkei asetoja vaihdettukaan toi toimi aina takuuvarma orkku mulle, yleensä monta ja miehelle tietty joka kerta. Se nautti kun sai olla sillain vallassa ja joskus tehtiin se 3 kertaa peräjälkeen. Olisin antanut suikkarin mut tuo halusi vaan panna mua koko ajan.♥
Mun seksielämä on toistaiseksi aika lyhyt, niin tää voi jonkun mielestä kuulostaa ihan peruskauralta.
Aloin seurustelemaan miehen kanssa, jolla oli ollut jo useampi parisuhde takana. Mulla itselläni oli vain yksi lyhyt tapailusuhde historiassani, joten olin seksuaalisesti hyvin kokematon. (Eikä se tapailusuhteen seksi mitään kovin hyvääkään ollut.) Meidän seksissä siis asetelma on se, että hän vie ja pitää ohjat käsissään.
Jostain syystä hän ei ollut kuitenkaan koskaan saanut suuseksiä aiemmilta kumppaneiltaan. Hänelle se ei ollut iso juttu, koska hän ei tajunnut kaivatakaan sitä. Koska hän on aina niin antelias mulle, niin halusin antaa jotain takaisin. Käskin hänet siis eräs päivä selälleen ja aloin imuttelemaan. Yhtäkkiä jätkä olikin ihan fiiliksissä eikä pysty yhtään hallitsemaan itseään. Hän oli niin kiihottunut, että hänen hampaat kalisi :D Oli upeeta nähdä, miten paljon toinen voi nauttia ja miten sillä lähtee kontrolli. Ja oli upeeta tietää, että minä olen se joka saa sen aikaiseksi.
Kaikkein kiihottavinta oli se, kun hän ei enää kestänyt sitä kontrollin puutetta ja veti mut nopeasti ja varmasti päälleen ja pani kuin olisi viimeisen kerran siihen mahdollisuus.
Edelleen vuosien takaa muistelen retkipyöräreissua Suursaimaalle. Pysähdyin pienelle paikkakunnalle yöpymään ja lähdin illan ratoksi istahtaan paikallisen baarin terassille parille. Siellä oli kaksi rouvaa myös ja illan mittaan sitten istuttiin samaan pöytään. Lähdettiin jatkoille toisen rvan mökille. Sauna päälle ja sekstailua aamuyön tunteina molempien kanssa luonnon helmassa ja saunan lauteilla. Ei mitään kimppajuttuja vaan yhdessä erikseen. Aamulla vielä toisen rvan kanssa uusinta. Mukava oli lähteä jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen vuosien takaa muistelen retkipyöräreissua Suursaimaalle. Pysähdyin pienelle paikkakunnalle yöpymään ja lähdin illan ratoksi istahtaan paikallisen baarin terassille parille. Siellä oli kaksi rouvaa myös ja illan mittaan sitten istuttiin samaan pöytään. Lähdettiin jatkoille toisen rvan mökille. Sauna päälle ja sekstailua aamuyön tunteina molempien kanssa luonnon helmassa ja saunan lauteilla. Ei mitään kimppajuttuja vaan yhdessä erikseen. Aamulla vielä toisen rvan kanssa uusinta. Mukava oli lähteä jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja.
eikö kunnon sex vie mehut kun pitäs kuntoilla sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on ihan perseestä. Kirjotin vähän rajumman seksitarinan niin joku mukatärkeä mode ei julkassut sitä. Haistakaa p
Eikö ole perseestä ... Täällä vaan pitää haukkua miehiä ja miesten kokemuksia ja näkemyksiä ei julkaista koska feminatsimodet ja kaksinaismoralismi
Eka kerta.
Oli tullut keväällä ero tyttökaverista . Surkean kesän jälkeen . Elokuussa päätettiin hyvän kaverini kanssa lähteä viikonlopuksi telttailemaan eräälle leirintäalueelle. Matkalla bensikseltä ostettiin paketti kortsuja varmuudeksi, jos vaikka olisi käyttöä. Saatiin teltta pystyn kivalle pakalle, jossa ei ollut naapureita lähellä, jonka jälkeen lähdimme ajelemaan ja tutkimaan lähi kyliä. Palattuamme joku oli pystyttänyt telttansa mielestämme liian lähelle omaamme, vaikka tilaa olisi ollut muuallakin. Siinä sitten manailessamme naapuri teltan ovesta kurkisti aivan jumalaisen kaunis tyttö. Naapuriin oli tullut tyttökavarukset retkeilemään. Nopean esittelyn jälkeen lähtivät suihkuun, koska aikoivat lähteä kaupungille. Jä mehän tietysti lyöttäydymme mukaan. Minä varasin itselleni sen hoikan pienen kaunokaisen. Kaveri sai isomman, kun itsekkin oli tukevampi. Kaupungillä ehdotiin mukavaa kuppilaa, jonka olimme nähneet aikaisemmin. Tyttäret kertoivat olevansa vasta 17v. Ajattelin, että mitä tästakin tulee. Jäätelölle puiston penkille? Pääsimme kuppilaan, jossa oli mahtava tunnelma pienen tanssiorkesterin tahdittamana. Tanssittii, pussailtiin ja otettin muutamat paukut. Tytöille siniset enkelit. Meille GT. Loppukesän pimeässä lempeässä yössä tultiin teltoille. Minä ja söpöläinen heidän telttaan ja loput meidän telttaan. Toisiimme tutustuessa olin aivan kiimoissa. Pelkäsin että laukean housuihin. Sen verran sain selville, että ei hänkään ollut ensimmäistä kertaa asialla. Mitan voikaan niin pienellä ja hoikalla olla niin suuret ja kiinteät tissit. Kun tilanne eteni vääjäämättömästi yhtymiseen muistin, ette kortsut jäivät meidän telttaan. Sanoin, että käväisen hakemassa ne. Hän sanoi, että ei tarvitse
" Ensimmäisellä kerralla minä en koskaan nai ". Voi kauhistus, että tämmönen tapaus. Sitten hän otti kullin suuhunsa ja kysyi kelpaako tämä. Oli ihmeissäni, sillä aikaisempien kanssa tälläinen ei tullut kysymykseen. Kyllä kelpasi. Onneksi olin käynyt pesemässä kullini kapakan vessan lavuaarissa. Voi mahdotonta mikä räjähdys, kun laukesin vihdoin suuhun. Söpöläinen virnisti fikkarin valossa ja kysyi: tekikö kutaa. Aamulla sama uudestaan. Pullovedellä kulli puhtaaksi ja suuhun. Kotimatkalla munia pakotti niin perhanasti ahtaissa farkuissa tytön hivellessä apparin paikalta pingottavaa farkun etumustani. Takapenkillä oli myös sutinaa. Kysyn kaverilta,että tarvittiinko kortsuja. Kaveri katsoi säälien ja kertoi, että olisi minullekkin riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta.
Oli tullut keväällä ero tyttökaverista . Surkean kesän jälkeen . Elokuussa päätettiin hyvän kaverini kanssa lähteä viikonlopuksi telttailemaan eräälle leirintäalueelle. Matkalla bensikseltä ostettiin paketti kortsuja varmuudeksi, jos vaikka olisi käyttöä. Saatiin teltta pystyn kivalle pakalle, jossa ei ollut naapureita lähellä, jonka jälkeen lähdimme ajelemaan ja tutkimaan lähi kyliä. Palattuamme joku oli pystyttänyt telttansa mielestämme liian lähelle omaamme, vaikka tilaa olisi ollut muuallakin. Siinä sitten manailessamme naapuri teltan ovesta kurkisti aivan jumalaisen kaunis tyttö. Naapuriin oli tullut tyttökavarukset retkeilemään. Nopean esittelyn jälkeen lähtivät suihkuun, koska aikoivat lähteä kaupungille. Jä mehän tietysti lyöttäydymme mukaan. Minä varasin itselleni sen hoikan pienen kaunokaisen. Kaveri sai isomman, kun itsekkin oli tukevampi. Kaupungillä ehdotiin mukavaa kuppilaa, jonka olimme nähneet aikaisemmin. Tyttäret kertoivat olevansa vasta 17v. Ajattelin, että mitä tästakin tulee. Jäätelölle puiston penkille? Pääsimme kuppilaan, jossa oli mahtava tunnelma pienen tanssiorkesterin tahdittamana. Tanssittii, pussailtiin ja otettin muutamat paukut. Tytöille siniset enkelit. Meille GT. Loppukesän pimeässä lempeässä yössä tultiin teltoille. Minä ja söpöläinen heidän telttaan ja loput meidän telttaan. Toisiimme tutustuessa olin aivan kiimoissa. Pelkäsin että laukean housuihin. Sen verran sain selville, että ei hänkään ollut ensimmäistä kertaa asialla. Mitan voikaan niin pienellä ja hoikalla olla niin suuret ja kiinteät tissit. Kun tilanne eteni vääjäämättömästi yhtymiseen muistin, ette kortsut jäivät meidän telttaan. Sanoin, että käväisen hakemassa ne. Hän sanoi, että ei tarvitse
" Ensimmäisellä kerralla minä en koskaan nai ". Voi kauhistus, että tämmönen tapaus. Sitten hän otti kullin suuhunsa ja kysyi kelpaako tämä. Oli ihmeissäni, sillä aikaisempien kanssa tälläinen ei tullut kysymykseen. Kyllä kelpasi. Onneksi olin käynyt pesemässä kullini kapakan vessan lavuaarissa. Voi mahdotonta mikä räjähdys, kun laukesin vihdoin suuhun. Söpöläinen virnisti fikkarin valossa ja kysyi: tekikö kutaa. Aamulla sama uudestaan. Pullovedellä kulli puhtaaksi ja suuhun. Kotimatkalla munia pakotti niin perhanasti ahtaissa farkuissa tytön hivellessä apparin paikalta pingottavaa farkun etumustani. Takapenkillä oli myös sutinaa. Kysyn kaverilta,että tarvittiinko kortsuja. Kaveri katsoi säälien ja kertoi, että olisi minullekkin riittänyt.
Parasta oli kuitenkin se kun heräsin unestani.
Kyllä mun ikimuistoisin oli kun kaverini halusi päästä neitsyydestään, en itsekkään silloin ollut hirveä konkari mutta jotain tiesin ja osasin tehdä. Pitkään suudeltiin ja tissiä puristeltiin ennen kuin vaatteet väheni ja kokonaan riisuttiin.
Sain nuolla neitsytpillua, niin kauan nuolin että sain sormellakin vähän kokeilla, halusin tehdä hänelle neitsyyden menettämisestä edes hiukan helpomman ja hyvän muiston. Vaikka kuinka oli pillu märkänä niin en meinannut kalua sisälle saada, kun sain tatin sisälle ja tunsin kalvon, siinä vähän kokeilin ja varoittelin tyttöä ja hän työnsi lantionsa minua kohti jolloin kalvo puhkesi. Se oli ihana kokemus, ollaan asiasta jälkeenpäinkin puhuttu muttei enään petiin asti menty
Ei edennyt tämä kokemus edes varsinaiseen seksiin asti, mutta silti jäänyt mieleen vahvasti. Tapahtui kihlattuni kotikaupungissa Yhdysvalloissa, paikallisen Targetin parkkihallissa missä odotimme autossa hänen veljeään joka meidän piti heittää töistä kotiin. Siinä odottaessa pikkuhiljaa päädyttiin suutelemaan koko ajan innokkaammin, kunnon kielareita, ja siinä vaiheessa kun veli lopulta ilmaantui paikalle oli hiton vaikea lopettaa. Myöhemmin ollaan puhuttu tuosta hetkestä paljon ja hän on kertonut, miten paljon olisi halunnut ainakin antaa minulle suuseksiä takapenkillä. Ehkä koko takapenkki-idea sitten ensi kerralla osoittautuu ihan katastrofiksi, mutta toistaiseksi tuo muisto ja ajatus on äärimmäisen kiihottava. :)
Aamuseksi kolleegan kanssa. Silkkipaita päällä avasi oven. Siitä melkein suoraan sänkyyn. Intohimoista panemista, suuseksiä, taas panemista ja sitten töihin. Työpäivän jälkeen taas pano hänen luona. Sen jälkeen ei seksiä hänen kanssa mutta voisin koska tahansa jatkaa. Hieno muisto. Kiitos D.