Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1681/3550 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HollyBlue kirjoitti:

Ei edennyt tämä kokemus edes varsinaiseen seksiin asti, mutta silti jäänyt mieleen vahvasti. Tapahtui kihlattuni kotikaupungissa Yhdysvalloissa, paikallisen Targetin parkkihallissa missä odotimme autossa hänen veljeään joka meidän piti heittää töistä kotiin. Siinä odottaessa pikkuhiljaa päädyttiin suutelemaan koko ajan innokkaammin,  kunnon kielareita, ja siinä vaiheessa kun veli lopulta ilmaantui paikalle oli hiton vaikea lopettaa. Myöhemmin ollaan puhuttu tuosta hetkestä paljon ja hän on kertonut, miten paljon olisi halunnut ainakin antaa minulle suuseksiä takapenkillä. Ehkä koko takapenkki-idea sitten ensi kerralla osoittautuu ihan katastrofiksi, mutta toistaiseksi tuo muisto ja ajatus on äärimmäisen kiihottava. :)

Ihan parasta ja niin hurjan kiihottavaa. Ekassa suhteessani 16-18-vuotiaana seurustelin samanikäisen pojan kanssa, joka halusi hyväillä joka kerta mun pillua isänsä auton takapenkillä. Yritettiin tehdä sitä salaa, vedettiin takki, tyyny tai viltti tai mikä nyt sattui milloinkin löytymään mun syliin, välillä pakosti keskeytettiin, mutta varmasti todellisuudessa epäonnistuttiin salaamaan se yhtä monta kertaa kun sitä tehtiin. Valahdin heti aivan märäksi ja hän vaan hymyili ja jatkoi. Lanne lähti kohoilemaan, suljin silmät ja oli oikeasti tosi tosi vaikeaa olla hiljaa ja pidätellä orkkua. Hän nautti mun kiusaamisesta tuollain ja voi että mä nautin niistä sormista. Kerran sitten oltiin hypätty kyytiin koululta ja ennen kuin päästiin heidän kotiin ja pojan huoneeseen rakastelemaan, hän halusikin mua jo autossa. Matkaa oli kymmenisen kilsaa, ei siis kumpikaan asuttu kaupungissa tai edes keskutassa. Sormet löysivät pillulle jo alkumatkasta ja suudeltiinkin samalla. Nopea keskeytys oli tarpeen, kun pojan isän piti poiketa matkalla rautakaupassa. Käännyttiin pihaan ja onneksi hän jätti auton kauemmas muista, koska poikakaveri alkoi käydä tosi kuumana ja veti multa housuja pois. Takasivulasit oli tummat, aurinko paistoi tuulilasiin, mutta silti joku olisi voinut nähdä helposti meidät lähiksessä. Yritettiin olla matalana ihan lähekkäin. Kuultiin kova kolahdus jostain läheltä ja taas keskeytettiin äkkiä. Isä palasikin jo takaisin ja jatkettiin matkaa. Jäi mieleen mun rohkeimpana kokeiluna ja seksi lopulta pojan sängyllä oli valtavan tajuttoman kiihkeää, koska oltiin kaiken ton jälkeen niin kiimaisia.

Vierailija
1682/3550 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Kalajoen reissu 2000-luvun alussa... 

Reilu parikymppisinä neljästään kaveripariskunnan kanssa vietettiin kolme kosteaa yötä samassa pienehkössä asuntovaunussa. Oli suhteellisen tuoreet suhteet, sopiva muttei persekänni ja vielä alkuhuuma päällä..... ja omg se helle. Keinutettiin vaunua aika hyväsesti molemmat omien puoliskojen kanssa omissa päädyissä. Sen verran vakoiltiin mitä kaverit touhus (ja he varmaan myös meitä) 3 hengen maattavalla leveemmällä puolella asennot vaihtui tiuhaan. Me taas nytkytettiin ihanimmalla perinteisellä tyylillä lähekkäin koko ajan, päivälläkin mentiin "huilimaan" ja jätettiin kaverit ja pullo squmppaa rannalle, mies ei kysellyt, suuteli ja imi mun kaulaan pieniä jälkiä ja puski vaan röyhkeästi päälle. Ei ollut kauheesti tilaa mihinkään suuntaan kun meidän pääty jätettiin vuoteeksi ja toinen nostettiin pöydäksi ja sohviksi. Mies jaksoi painaa ja tuntui väliin että happi loppuu kun oli niin kovaa kyytiä siellä kuumassa vaunussa. Laukesi kyllä välillä mut sitten taas jatkoi ja loppuajasta mun lonkat ja reidet huusi jo hallelujaa kaikesta siitä levittelystä ja miehen painosta ja nylkytyksestä. Orgut ihan erilaisia kuin nuolemalla. Sitäkin harjoitettiin. Ihana mennä sitten saaneena, pillu vähän arkana jo vikana päivänä ja totaalisen hikisinä uimaan ja vilvottelemaan ja tottakai kuunnella kavereiden vinoilua... 

Ei ruvettu kimppaan tai tilapäiseen parinvaihtoon, liian ujoja ja estoisia oltiin tollaiseen ja ollaan yhä. Mutta täytyy kuiteskin myöntää että toisten naimisen katselu "salassa" kuumotti vaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/3550 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥

Tää on vähän säälittävää tiedän. Aloin harrastamaan seksiä yhen pojan kaa kutosluokan keväällä. Kaikki vaan jotenkin tapahtui. Ihastumista oli puolin ja toisin ja sitten hän yhdellä välkällä seisoi jonossa mun takana ja laski kädet olkapäille. Se kosketus oli nii pehmee ja hellä ja kuulin hänen hengityksen, uutta ja kiihottavaa ja tommoinen pojan läheisyys sai aikaan ihania väreitä. Mitään ei puhuttu, mut kuitenkin jotenkin tiedettiin mitä toinen ajatteli ja tunsi. Hän kertoi mulle jälkeenpäin että oli tosi kiihottunut ja halus työntyy jo siinä mun sisään ja että mun värähtäminen hänen koskiessa oli upea kokemus. Ehkä pieni juttu, mutta eka kokemus mulle tuntee pojan kosketus noin. Siitä se sit alkoi. Ruokalassa ja milloin vaan missäkin tilanteessa kun oltiin lähekkäin hän koski mun olkapäihin ja mä aloin silitellä hänen kylkiä ja jalalla ja kantapäällä hänen sääriä, laskin käden hänen käsille minne yletyin. Hän silitteli mun pitkää tukkaa ja hymyillen siirsin sen eteen. Tiesin että meidän kaverit huomasivat mitä tapahtui mut ihme kyl kukaan ei kiusannut mitenkään. Edelleenkään ei puhuttu niissä tilanteissa mitään. Seuraava oli sit kiihkeet suudelmat, nekin mun ekoja yhen varastorakennuksen takana ja siellä samassa paikassa harrastetiin seksiä ekan kerran. Se alkoi tapahtua aina kun vaan mahdollisuus oli. Hän kertoi ettei ollut koskaan runkannut ite orgasmiin asti ennen kuin rakasteli mua. Hän pölli isoveljeltään kortsuja ja hyväili mua aina jos ne oli lopussa ja mä sain hänet tulemaan muutamalla kädenvedolla. Joskus vaa pantiin nuorina ja tyhminä riskillä ilman mitään. Tuntui ihanalta antaa hänelle nautintoa mun vartalosta ja nähdä se miten hän nautti. Hän sanoi että mun orgasmit on kiihottavinta koskaan. Ne tuli niin helposti. Paaaaaljon helpommin ja kovempia kuin nykyään jostain syystä....

Tiedän, oltiin nii nuoria ja seksi oli tavallaan tosi luonnollista ilman tunnetta että mikään voisi tulla meidän väliin. Se vaan eteni siihen kun oltiin haluissaan. Ilman tunnetta että se olis suoritus tai että pitää saada laukeamaan. Se vaan tapahtui ja aina sen kummemmin ajattelematta ja joo varmaan säälittävää pitää tätä kiihottavimpana kokemuksena. Ehkei se oo mutta ainakin yks kiihottavimpia.

Vierailija
1684/3550 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heität lisää vettä kiukaalle ja painaudun hetkeksi kumaraan. – Kaunis Iira…, – Voi luoja näitä sun hiuksia…, kuulen ihanan, matalan äänesi, silität hyväillen pitkiä hiuksiani, jotka valuvat märkinä pitkin selkääni, ja kun kohottaudun, suutelet minua kiihkeästi. Elimesi seisoo niin ihanan kovana, enkä voi olla koskettamatta sormillani sen vartta. Hipaisen sitä varoen, niin paksu ja kaunis se on. Vedän esinahkaa hitaasti taakse ja terska nyökkää hyväksyen. – Mee selälleen…, huohotat kuumissasi ja tartut määrätietoisesti käteeni. Työnnät minua makaamaan lauteelle.

– Liian kuuma…, huohotan ja kampean itseni ylös. Hymyilen, kun huomaan, kuinka seuraat minua suihkuun täydessä, ihanan uljaassa erektiossasi ja olet pian kiinni minussa. Takaapäin puristat itsesi tiukasti minuun, siirrät hiuksiani, puristat rintaani ja näykkäilet niskaani ja kaulaani. Voihkaisen jotain, mistä en enää itsekään saa selvää.

– Nosta peppua…, pyydät kiihkoissasi ja kumarrun. Nostan värisevin jaloin peppuani pystyyn ja työnnyt hetkessä sisääni. Märät vartalomme litisevät ja läiskyvät, painavat työntösi horjuttavat tasapainoani liukkaalla kaakelilattialla, ja haen tiukasti tukea hanasta. Vedät minut pystyyn ja pyöräytät ympäri. – Selälleen…, huohotat, ja kietoudun tiiviisti kaulaasi samalla, kun kellistät päättäväisesti minut lattialle.

Makaat päälläni testosteronia tihkuen, kiedot sormesi lomittain omiini ja ojennat käteni pääni yläpuolelle. Levitän jalkojani, olet niin kiihkeä, kun pääset takaisin sisääni. Olen armoillasi, en voi liikuttaa käsiäni, voin vain huohottaa ja voihkia. Nousen ihanaan, huumaavaan orgasmiin samalla, kun sinä kiihdytät murahtaen, – Iiraaaaaahhhh…, hurjaan loppukiriisi ja tajuni sumenee samalla hetkellä, kun laukeat rajusti syvälle minuun.

Huohotamme molemmat ja päästät irti käsistäni. Hyväilen kasvojasi, silitän selkääsi ja hipsutan niskaasi. En ole ennen kokenut mitään vastaavaa. Makoilemme vielä hetken päällekkäin, lämmin vesi lainehtii ympärillämme ja suutelemme vahvoja suudelmia, kunnes nousemme vähitellen ylös…

Kuulostaa varmaan novellilta, kirjoitin tuon noin tahallani, mutta niin totta muutaman vuoden takaa. Paloin kiihkosta elämäni tulisimmassa romanssissa. Saankohan koskaan enää kokea mitään vastaavaa...?

Kiihotti lukea niin paljon tämä kuvailu, että alkoi seisoa. Pakko helpottaa nyt oloa runkkaamalla.

Vierailija
1685/3550 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini Anni masturboi seksin jälkeen kämppänsä leveällä ikkunalaudalla istuen telakan työntelijöiden silmien edessä.

Vierailija
1686/3550 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisi vuotta sitten töissä toimistokompleksissa ja mies työskenteli samassa kerroksessa, mutta eri firmassa. Ensimmäinen kohtaamisemme käytävällä ei unohdu koskaan. Kuin elokuvasta, olin kantassa mappeja tuhoukseen ja tipautin ne pitkin käytävää. Mies tuli paikalle kuin ritari, "ei kai suhun sattunut" ja katseemme kohtasivat. Sitten kätemme kun mies ohjensi irronneita papereita käsiini. Hän tarjoutui auttamaan ja minä menin hänen perässään sydän pamppaillen, keho kihelmöiden. Siitä hetkestä aina kun kohtasimme jäimme toisiimme kiinni, pienet kosketukset ruokalassa, hiusten hyväilyt. Vitsit ja soljuva puhe ilman taukoja. Tyyliin toinen tietää lauseen lopun kun toinen aloittaa.

Mies kertoi eroavansa, minä olin ollut sinkku jo pitemmän aikaa. Olimme firmojen yhteisissä palavereissa kiinteistöhuollon ja vartijoiden kanssa ja tauolla hän yritti suudella. Sain hillittyä hänet ja itseni, mutta en kauaa. Olin jäänyt yksin iltatöihin erään deadlinen takia ja keitin kahvia taukohuoneessa kun mies ilmestyi oviaukkoon. Kohta hän oli jo takanani ja lopulta päälläni lattialla. En ollut koskaan kokenut sellaista seksuaalista latausta kuin rakastellessamme.

Suhde jatkui jonkun aikaa, ja yritimme välttää sen paljastumista työyhteisössämme, vaikka varmasti meistä näkyi se kilometrien päähän. Mies vieraili useaan otteeseen kämpilläni, mutta en kyselyistä huolimatta päässyt koskaan hänen kotiinsa. Aloin kyselemään sormuksesta hänen sormessaan, miksi hän yhä piti sitä vaikka oli eronnut. Minulle selvisi kautta rantain, että hän oli yhä naimisissa ja eropaperit jäissä.

Mies olisi halunnut jatkaa suhdetta, mutta en voinut, taistelin kemiaa vastaan. Se oli jotain ihan käsittämätöntä ja riuduin surussani monta viikkoa. En käynyt juuri missään ulkona ja kaverit töissä ja vanhemmatkin jo huolestuivat. Lopulta vaihdoin tilaisuuden tullen työpaikkaa ja pääsin näkemästä häntä. Yritin ja yritän unohtaa, mutta en pysty. Meidän välillä oli jotain niin uskomatonta vetovoimaa, kemiaa. Ennen en siihen uskonut, mutta sitten kun sen itse kokee tietää miten ihanaa/kamalaa se voikaan olla. Uskon, että hän on minulle se oikea, ehkä hän erosi, ehkä vielä kohtaamme.

En enää sure, mutta muistelen haikeana jotain sellaista minkä kokee ehkä vain kerran.

J.k., Löysin tämän tekstin koneeltani kiintolevyn vaihdon yhteydessä. Muistelen, että olisin kirjoittanut sen tänne Av:lle johonkin ketjuun joskus. Älkää naulatko minua ristiin toistosta. Tämä kokemus on niin ikimuistoinen ja kiihottava.

Vierailija
1687/3550 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin tätä ketjua läpi ja törmäsin muutamaan tosi kiihottavaan tirkistelykokemukseen. Noin yleisellä tasolla voisi sanoa, että nuo tilanteet on mulle oikeastaan fetissejä. Tunnustan, olen outo ja ehkä friikkikin.

Jostakin kummasta syystä olen nähnyt toisten seksiä julkisella paikalla tai ulkona 3 kertaa, tilanteita, joita ei olisi pitänyt nähdä, ei siis mitään esityksiä tai vastaavaa, vaan ihan random taviksia himojensa syövereissä. Kaksi nuorta paria, toinen keskellä kaupunkia hiljaisella kadun pätkällä suutelemassa ja "halaamassa". He oli kaiken kukkuraksi aivan täydellisiä, kuin veistoksia, kuten täällä joku kuvaili. Tytön kauniiden kasvojen ilmeet ja välillä upeiden hoikkien reisien levittäminen, pojan taukoaminen ja taas kyykkääminen ja kiinteiden täydellisten pakaroiden nopea edestakainen liikkuminen ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Olin yksinkertaisesti aivan äärettömän kade.

Niin kiihottavan näköistä, kun poika vetäytyi ulos ja isohko penis nuosi yhä aivan pystyyn, vaikka hän selkeästi pääsi loppuun ja sai laueta, ja ennen kuin sai vaivoin ripeästi sullottua sen takaisin piiloon boxereihin. Sain kuvattua heistä pienen videonkin puhelimella ja näytin sitä poikaystävälle, joka innostui heti panemaan mua kotona samalla tyylillä. Tuntui niin älyttömän hyvältä. Jo pariskuntaa katsellessa kuvittelin hänen ottavan mut samalla tavalla ja sitten, kun se tapahtui, oli lataus mieletön. Nykyään me pannaan vähän väliä seisaaltaan. Meinataan kokeilla tuota myös tässä kesän mittaan jossakin vähän rohkeammassa ympäristössä. :)

Viime viikolla seurasin naapurin teinityttöä ja tämän komeaa poikaystävää keskellä päivää, kuinka he ahtautuivat makaamaan päällekkäin leikkimökkiin ja ovi jäi tottakai auki. Meidän taloilla on jonkin verran korkeuseroa ja heidät oli naurettavan helppo nähdä, vaikka ei olisi kunnolla keskittynytkään katselemaan. Tommoisessa kiihkeässä lähäripanossa on jotakin niin upeaa noin yleisesti ja erityisesti vielä silloin, kun se tapahtuu epätoivoisen nopeasti semijulkisesti tai jossakin ahtaassa tilassa, johon hädin mahtuu makaamaan. Härnäsin miekkostani, että voitaisiin kokeilla myös hänen syntymäkotonaan vanhassa leikkimökissä kunhan tuo saa rakennusprojektinsa valmiiksi. Nyt tätä kirjoittaessa mä haluan vaan, että hän tulee kotiin, tuntea hänen painonsa mun päällä ja työntöjensä voiman koko vartalolla. Suudella ja kietoutua, aistia oman rakkaansa tuoksun...

En malta odottaa poikaystävän kesäloman alkua, jolloin voidaan naida yötä päivää, kun ollaan vapaalla yhtäaikaa. 

Vierailija
1688/3550 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 2005 Ruotsin risteilyllä... en enää kunnolla muista miten juttu eteni mutta minulla oli silmäpeliä vaalean suomalaismiehen kanssa. Olin vähän yli 30v ja hän muutaman vuoden nuorempi. Meidän välillä oli joku aivan maaginen yhteys.... siellä välkkyvien valojen ja jumputtavan musiikin soidessa tuijoteltiin toisiamme silmiin ja juotiin drinkkejä. Jossain vaiheessa tämä mies tuli lähelle, tunsin hänen hengityksensä, sydämen sykkeen ja kaikki. Ei kosketettu toisiamme, mutta se tunne meinasi viedä tajun... puhdasta himoa, pikkarit litimärkänä oltiin vierekkäin koskematta toisiamme.

Jossain vaiheessa alettiin pussailla ja se himo jatkui... en vieläkään ymmärrä miten loppujen lopuksi emme menneet sänkyyn, vaan nukuimme vain vierekkäin. Muistan että molemmat ihmettelimme mitä se ylitsevuotava himo oli... totesimme että seksiä harrastetaan selvin päin. Molemmat olimme sinkkuja, välimatkaa oli 180 kilsaa. Parin viikon päästä hän tuli luokseni ja seksi oli tajunnan räjäyttävää... silti tuo maaginen ilta on se mitä edelleen muistan. Kilometrit ja ikäero erottivat meidät. Mutta Ah, olen kokenut tuon illan... ihan uskomaton kokemus.

Vierailija
1689/3550 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysviileässä yössä pääsin rakastelemaan tyttöystävää puuta vasten. Oli eläimellistä kiihkoa ja tyttö siinä nosteli ja yritti levittää jalkojaan minkä kykeni. Sen minkä polvissa roikkuvat farkut antoivat periksi. Ynisi ja inahteli ja meikä antoi palaa. En hidastellut enkä arkaillut työnnöissä yhtään. Hän sai nopean orgasmin ja kun hän sai ne pillun sykkeet ja supistelut sai musta mehut ulos samaan aikaan ja annoin mennä syvälle koko lastin. Kotona hellästi selvittelin hänen ihanaa tukkaansa joka oli mennyt takkuun meidän metsäseikkailuissa ja mentiin yhdessä suihkuun. Siellä sain taas rakastella tyttöä kylmän saunan lauteilla jonne hän yllättäen meni suloisesti makaamaan ja levitti sievät reitensä. Kutsui mut kädellään päälleen ja tuntui upealta mennä siihen. Tunsi ja näki miten hän halusi ja nautti. Kietoutui muhun lopuksi kun olin orgasmistani ja rajuista lopputyönnöistä puoliksi tiedottomassa tilassa. Kertoi että sai myös ja suuteli mua otsalle huohotellessani ja maatessani kokonaan tytön yllä. Tuntui ettei kulli lakannut ollenkaan sykkimästä ja hän nähdessään sen aina vaan erektiossa suihkun puolella otti käteensä ja muutamalla hellällä vedolla sain toistamiseen muutaman minuutin välillä. Koskaan en ollut ennemmin ollut noin herkkä.

Vierailija
1690/3550 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani ehkä parhain kiihottuminen.

Olin ollut selkäleikkauksessa ja jos päivystävä ortopedi ei olisi leikannut kiireellisenä istuisin nykyisin pyörätuolissa. Jalat alkoivat toimia kunnolla, pystyin pidättelemään niin kusen kuin ulosteen kun, vaikka epäilivät että sen kanssa ongelmaa. Seisokkia en vain saanut vaikka kuinka katselin lehtiä tms. Kun leikkauksesta oli kulunut melkein vuosi eikä seisokkia koskaan. Olin palannut jo työelämään ja olin talonmiehenä. Eräässä talossa asui leski jonka kanssa juttu luisti oikein mukavasti. Kerran minun piti mennä putsaamaan viemärit kun eivät kunnolla vetäneet. Siinä kaapin sisällä kykkiessäni yms juttelimme kaikenlaisia ja jotenkin juttu kääntyi seksiin...

Kun olin saanut kummankin viemärin putsattua ja hajulukon paikoilleen, aloin keräilemaan työkaluja. Rouva seisoi ikkunan edessä sivuttain ja näin auringonvaloa vasten hänen isot tissit. Kuinka ollakkaan, pikkuveli alkoi nostaa päätään. Nainen huomasi tilanteen, hymyili ja kysyi jatkammeko makkarissa. Sinneppä siis ja kun hän riisuitui niin seisokki olikin melkoinen. Meinasin laueta jo hänen käteen kun hän hieman hieraisi vartta 😁. Juttu kuulostaa käytetystä mutta on tosi. Tuon kerran jälkeen otimme uusiksi melko usein. Mutta olipa todella kiihottava kokemus ja ennen kaikkea se että peli alkoikin toimia eikä ollut kuollut. Olin silloin 26 v

Vierailija
1691/3550 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies - 76 kirjoitti:

Katsella kun kaksi kaveria pani 18v hoikkaatyttöä kimpassa samalla kun itse panin hänen kaveria tietäen et kohta vaihtuu vuorot ja saan panna vuorostani tuota todella pientä pyllyä.

Sama kiimainentila tuli pariviikkoa myöhemmin vastaavan tosin silloin samainen kiima pylly sai neljää miestä useaan otteeseen samana viikonloppuna.

Tätä samaista naista ollaan pantu kohta 15vuotta ja aina viisari värähtää kun hänet näkee ja tietää et kohta saa taas kunnon pillua panna ja todennäköisesti pyllyä myös

Mistä löysitte tuon naisen ja mistä tuo lähti?? Ei ole tullut vastaan sellaista joka kunnolla haluaisi miehiä peräjälkeen ja näyttäisi sen

Onhan meitä, mutta nykyään kun on niin paheksuttavaa himoita muita kuin omaa kumppania, niin kynnys kertoa kenellekään on korkea. Itse en ole kertonut omalle miehelle, vaikka saattaisi lähteäkin leikkiin.

Ollaan työkavereita eri vuoroissa ja hänen kanssaan samaa työtä tekee mun kanssa samassa vuorossa eräs meidän kanssa saman ikäinen nuorimies ja oon haaveillut monet kerrat näiden kahden kanssa pitkän viikonlopun viettämisestä jokaiseen reikään.

Ollaan kolmestaan puhuttu seksistä yleisellä tasolla muutaman kerran laivareissuilla ja olin joka kerta niin kiihottunut että olisin pienimmästäkin vihjeestä alkanut repimään itseltäni ja molemmilta pojilta vaatteita päältä. Muutamat katseet ja kommentit tältä työkaverilta ovat vihjanneet että jännite on todellakin huomattu ja molemminpuoleista, mutta hänkin seurustelee tahollaan joka mutkistaa asiaa entisestään.

Ehkä joskus vielä...

Vierailija
1692/3550 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä moniakin. Ehkäpä jos yhden valitsisi, niin vuosia sitten kylpylässä ensirakastelu silloisen naisen kanssa. Molemmilla suht saman ikäiset muksut ja käytiin uimassa ja katseltiin kun lapset laskivat liukumäkeä. Vilkuiltiin vaivihkaa toisiamme naisen kanssa ( kävin pulahtamassa välillä kylmävesi altaassa, ei auttanut ) . Oltiin jokunen vko tunnettu ja käyty kylässä puolin/toisin, yhden kerran halattu.

Siellä ei vaan kestetty.. Porukkaa oli paljon, kutsuin hänet "luolaan" vesisuihkun alle, jossa aloimme jo käsin touhuilemaan ja suutelemimme. Joku tuli ja keskeytimme.. Uitiin ja myöhemmin oltiin hetki kahdestaan poreammeessa. Kukaan ei huomannut, nainen tuli päälleni, sitten työnnyin häneen edestäpäin. Hän voihki hiljaa silmät kiinni..

Vierailija
1693/3550 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin hiljattain (viime viikolla) poikaystäväni kanssa ja vaikka meillä oli lähes aina todella hyvää seksiä, jäi viimeinen kerta kun olimme vielä yhdessä mieleen. Olin suihkussa yksin kun hän tuli sinne yhtäkkiä myös ja alko suudella ja kosketella minua (sormetti jne). Aluksi olin vähän vastaan sillä ajattelin että mulle tulee kylmä ja että se on jotenkin hankalaa :D No myönnyin kuitenkin ja hän otti mut takaapäin. Yleensä en tykkää tästä asennosta niin paljon mutta silloin se tuntui tosi hyvältä. Koitimme myös edestäpäin mutta se oli hankalampaa pituuseron takia. Kaiken kaikkiaan tosta varmaan parasta teki se spontaanisuus ja vaihtelu kun yleensä oltiin vaan sängyssä.

Tuun kyllä kaipaamaan meiän välistä seksiä mutta onneksi tapaamme loppukesästä vielä seksin merkeissä one last time tyylillä. Sitä odotellessa..

Vierailija
1694/3550 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin kun escort (n) "hoiteli" vaimoni.

Vierailija
1695/3550 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vähän huppelissa ja panin pyllyyn tyttöystävää kotona kylppärissä. Mua on aina vähän kiinnostanut kakka-pissakokeilut ja silloin sen kokemuksen sain eka kerran. 

Tyttöystävä tiesi halustani kokeilla ja rupes kakkaamaan ja pissimään samalla, kun taistelin kulliani pysymään pyllyssä. Kakkaa tursusi välistä ja yhtäkkiä likkakaveri kääntyi polvilleen ja alkoi nuolla kakkaista kulliani... No ne testaukset eivät jääneet viimeisiksi..... 

Vierailija
1696/3550 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥

Tää on vähän säälittävää tiedän. Aloin harrastamaan seksiä yhen pojan kaa kutosluokan keväällä. Kaikki vaan jotenkin tapahtui. Ihastumista oli puolin ja toisin ja sitten hän yhdellä välkällä seisoi jonossa mun takana ja laski kädet olkapäille. Se kosketus oli nii pehmee ja hellä ja kuulin hänen hengityksen, uutta ja kiihottavaa ja tommoinen pojan läheisyys sai aikaan ihania väreitä. Mitään ei puhuttu, mut kuitenkin jotenkin tiedettiin mitä toinen ajatteli ja tunsi. Hän kertoi mulle jälkeenpäin että oli tosi kiihottunut ja halus työntyy jo siinä mun sisään ja että mun värähtäminen hänen koskiessa oli upea kokemus. Ehkä pieni juttu, mutta eka kokemus mulle tuntee pojan kosketus noin. Siitä se sit alkoi. Ruokalassa ja milloin vaan missäkin tilanteessa kun oltiin lähekkäin hän koski mun olkapäihin ja mä aloin silitellä hänen kylkiä ja jalalla ja kantapäällä hänen sääriä, laskin käden hänen käsille minne yletyin. Hän silitteli mun pitkää tukkaa ja hymyillen siirsin sen eteen. Tiesin että meidän kaverit huomasivat mitä tapahtui mut ihme kyl kukaan ei kiusannut mitenkään. Edelleenkään ei puhuttu niissä tilanteissa mitään. Seuraava oli sit kiihkeet suudelmat, nekin mun ekoja yhen varastorakennuksen takana ja siellä samassa paikassa harrastetiin seksiä ekan kerran. Se alkoi tapahtua aina kun vaan mahdollisuus oli. Hän kertoi ettei ollut koskaan runkannut ite orgasmiin asti ennen kuin rakasteli mua. Hän pölli isoveljeltään kortsuja ja hyväili mua aina jos ne oli lopussa ja mä sain hänet tulemaan muutamalla kädenvedolla. Joskus vaa pantiin nuorina ja tyhminä riskillä ilman mitään. Tuntui ihanalta antaa hänelle nautintoa mun vartalosta ja nähdä se miten hän nautti. Hän sanoi että mun orgasmit on kiihottavinta koskaan. Ne tuli niin helposti. Paaaaaljon helpommin ja kovempia kuin nykyään jostain syystä....

Tiedän, oltiin nii nuoria ja seksi oli tavallaan tosi luonnollista ilman tunnetta että mikään voisi tulla meidän väliin. Se vaan eteni siihen kun oltiin haluissaan. Ilman tunnetta että se olis suoritus tai että pitää saada laukeamaan. Se vaan tapahtui ja aina sen kummemmin ajattelematta ja joo varmaan säälittävää pitää tätä kiihottavimpana kokemuksena. Ehkei se oo mutta ainakin yks kiihottavimpia.

Mulla ja mun poikaystävällä on vähän samantyyppinen tarina paitsi että me alettiin olla seiskalla ja tehtiin sitä metsässä, kaukalon takana, koulun kellarissa, sähkökeskuksessa ja niin poispäin ja kerran melki köksänluokan opetuskodin sohvalla koulun jälkeen, missä vaan mahduttiin oleen lähekkäin, meneen makuulle ja mulla oli tilaa ees vähän levittäytyä :) Jäin teidän juttua lukiessa miettimään oottekohan vielä yhdessä. Me pysyttiin ja ollaan pysytty kimpassa noista vuosista asti ja ollaan nyt vähän päälle kakskymppisiä♥ Muistan niin hyvin ne kaikki tuntemukset ja tajuttoman kiihottavan kihelmöivän olon mikä noihin kokemuksiin liittyi. Kosketukset, suukot ja hilplailut, sivelyt ja hyväilyt huomiota herättämättä miten ainakin yritettiin olla. Just toi jonossa kantapäällä hänen säären hyväily sai jätkän ihan sekaisin. Sitä on vaikee kuvailla ja itekään ymmärtää kun tuntuu et kaikki vaan tapahtuu ja asiat etenee luonnollista tietä vaikka tietysti oltiin tosi nuoria. Meiän kohdalla jopa niin et mietittiin sitäkin mitä jos meille tulis vauva. Nyt 10 kuukautisen pojan äitinä voi sanoo silloin oltais oltu liian nuoria vanhemmiksi mut siinä kohdassa sitä mietti vaan et jos vahinko kävis omat vanhemmat varmaan jeesais ja poikaystävä oli varma et sen porukat ja isosiskot kanssa tekis samoin. Jotenki sairaasti ajatus ja mahdollisuus mun alkamisesta odottaa kiihotti ja iso spermalasti siellä kortsussa ymsyms, poikaystävän tuleminen kovan kiihkoilun ja työntelyn jälkeen mun vartalossa oli vaa niin ihanaa. Melkein kiihottavampaa kuin omat orgasmit jotka oli kyl kanssa upeita kokemuksia. Tuntuu myös et ne oli ehkä vielä rajumpia ja kokonaisvaltaisempia silloin ihan nuorena en tiiä. Mekin pantiin ilman mitään jos kumit oli lopussa ja hän laukesi mun masulle ja sitä lensi tottakai aina ylemmäs varsinkin jos mä vähän autoin. Seki oli upeaa vaikka koko touhu sinänsä oli tyhmää ja riskaapelia toki. Yks mun elämän kiihottavampia juttuja kokonaisuudessa meidän romanssin alku. Ihanaa kun voi miehen kaa muistella ja virittäytyä uudestaan noihin tunnelmiin koska molemmat muistetaan ne vielä niin hyvin ja kiihotutaan ihan sairaasti kun ajatellaan miltä seksi ja toinen silloin tuntui, kun meidän vartalot oli ekoja kertoja yhessä ja kun kaikki oli vähän salaista, kaunista ja uutta.

Vierailija
1697/3550 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla työparini ja asiakkaan kanssa, eli kaksi miestä ja minä. Saatiin pitkä yhteinen projekti maaliin ja juhlimme sitä yhdessä. Miesvaltaisella alalla kun olen niin jututkin on välillä aika miesmäisiä ja kaksmielisiä. Siinä sitten keskustelu kääntyi panetukseen ja siitä koska on viimeksi saanut ja onko joutunut tyydyttämään itseään. Hetken juttelun jälkeen miehet yllyttivät minua koskettelmaan itseäni heidän edessä työpöydällä istuen. Mikäs siinä pienessä hiprakassa, sukkikset pois, hame ylös ja haarat levälleen. Miehet katselivat kiihottuneena kunnes sain orgasmin. Muuta ei tapahtunut, mutta mietin tuota kertaa nykyään aina kun koskettelen itseäni, sen verran kiihottava tilanne se oli

Vierailija
1698/3550 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korona vienyt kaikilta kiihottavat kokemukset?!

Vierailija
1699/3550 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla työparini ja asiakkaan kanssa, eli kaksi miestä ja minä. Saatiin pitkä yhteinen projekti maaliin ja juhlimme sitä yhdessä. Miesvaltaisella alalla kun olen niin jututkin on välillä aika miesmäisiä ja kaksmielisiä. Siinä sitten keskustelu kääntyi panetukseen ja siitä koska on viimeksi saanut ja onko joutunut tyydyttämään itseään. Hetken juttelun jälkeen miehet yllyttivät minua koskettelmaan itseäni heidän edessä työpöydällä istuen. Mikäs siinä pienessä hiprakassa, sukkikset pois, hame ylös ja haarat levälleen. Miehet katselivat kiihottuneena kunnes sain orgasmin. Muuta ei tapahtunut, mutta mietin tuota kertaa nykyään aina kun koskettelen itseäni, sen verran kiihottava tilanne se oli

ollaan samalla työpaikalla..tähän asti kiinnittänyt tuota legendana.

Vierailija
1700/3550 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa mikä on kiihottavin seksikokemus, mutta viime vuosien eräs kiihottavimmista sattui muutama kuukausi sitten syntymäpäivänäni. Olemme vaimon kanssa noin 45 vuotiaita ja jälkikasvuakin on siunaantunut. Seksin määrä on vuosien saatossa vähentynyt, mutta onneksi laatu on parantunut. Olimme menneet illalla sänkyyn ja olin alkanut hyväilemään ja suutelemaan vaimoni rintoja. Ne ovat edelleen uskomattoman kauniit ja seksikkäät ja vaimoni tietää että olen hulluna niihin. Kysyinkin vaimolta että saisiko synttärisankari panna rintojen väliin. Sain tietenkin luvan ja asetuin kovan kaluni kanssa hajareisin vaimoni päälle. Hieroin kalullani nännejä ja sitten hieroin hieman liukuvoidetta kalulleni. Olin äärimmäisen kiihottunut kun aloin työntelemään kaluani rintojen väilissä. Olin monta kertaa lähellä laukeamista, mutta lopetin juuri ennen laukeamista. Lopulta en enää kestänyt vaan sain ehkä rajuimman orgasmin ikinä. Spermaa lensi kuin nuorella miehellä ja sitä olikin lopulta tyynyllä, vaimon hiuksissa ja kasvoilla. Aina ei hyvät seksikerrat tapahdu nuorena, vaan hiemen vanhempanakin voi olla tajunnanräjäyttävää seksiä. Nytkin on kalu kovana kun muistelen tätä seksikertaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi