Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Olimme mieheni kanssa tulossa yöjunalla kotiin ja istuimme vaunun ensimmäisissä istuimissa eikä edessämme ollut ketään. Yhtäkkiä mieheni käsi olikin housujeni sisällä ja tilanne oli äärimmäisen kiihottava. Olin aivan märkä mieheni hyväillessä minua enkä voinut olla aivan hiljaa. Sain orgasmin siinä ja se oli taivaallista. Kun pääsimme ulos junasta, menimme läheiseen pieneen pusikkoon missä vedimme housuni alas ja mies tuli takaapäin. Oli marraskuu ja satoi kaatamalla, mutta emme välittäneet sateesta. Tapahtuman jälkeen kävelimme tyytyväisinä kotiin.
Mulla on parisuhdekokemus. Ja vieläpä pitkältä ajalta, oltiin silloin oltu 13 vuotta yhdessä. Tosi pitkään oli puheissa ollut roolileikit. Miestä sytytti tietty ammattikunta naisilla ja mua miehillä. Meillä oli tosi hyvä seksielämä jo silloin, eli tiedettiin mistä tykättiin yms. Mutta roolileikkeihin ei oltu vielä ruvettu.
Lähdettiin sitten kerran yöelämään eri kyydeillä, yksinämme. Oli sovittu, mihin aikaan tavataan yhdessä tietyssä pubissa. Siinä pubissa sitten esitettiin, ettei lainkaan tunnettaisi toisiamme. Vaihdettiin vaan katseita pitkään. Sitten mies tuli mun luokse ja alettiin "tutustua". Kumpikin pysyi roolissaan. Heitettiin käsittämätöntä legendaa toisillemme. Kumpikin oli tehnyt taustatutkimusta ja oli vakuuttava roolissaan. Siinä sitten vieteltiin toisemme niissä rooleissa. Päädyttiin panemaan sinne pubin vessaan, ja sain siihenastisen elämäni järisyttävimmän orgasmini, vaikka me tehtiin ihan eri juttuja kuin tavallisesti. Mieli avartui sinä yönä.
Sen jälkeen ollaan toistettu tuo kerran vuodessa. Se on todella taivaallista aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parisuhdekokemus. Ja vieläpä pitkältä ajalta, oltiin silloin oltu 13 vuotta yhdessä. Tosi pitkään oli puheissa ollut roolileikit. Miestä sytytti tietty ammattikunta naisilla ja mua miehillä. Meillä oli tosi hyvä seksielämä jo silloin, eli tiedettiin mistä tykättiin yms. Mutta roolileikkeihin ei oltu vielä ruvettu.
Lähdettiin sitten kerran yöelämään eri kyydeillä, yksinämme. Oli sovittu, mihin aikaan tavataan yhdessä tietyssä pubissa. Siinä pubissa sitten esitettiin, ettei lainkaan tunnettaisi toisiamme. Vaihdettiin vaan katseita pitkään. Sitten mies tuli mun luokse ja alettiin "tutustua". Kumpikin pysyi roolissaan. Heitettiin käsittämätöntä legendaa toisillemme. Kumpikin oli tehnyt taustatutkimusta ja oli vakuuttava roolissaan. Siinä sitten vieteltiin toisemme niissä rooleissa. Päädyttiin panemaan sinne pubin vessaan, ja sain siihenastisen elämäni järisyttävimmän orgasmini, vaikka me tehtiin ihan eri juttuja kuin tavallisesti. Mieli avartui sinä yönä.
Sen jälkeen ollaan toistettu tuo kerran vuodessa. Se on todella taivaallista aina vaan.
Oikeesti se on ollut miehes kaveri meikattuna sun mieheks että kaverikin pääsee panemaan.
Olin kerran nuorena naisena paikallisessa baarissa ottamassa pohjia ennen kaupunkin menoa. Alettiin jostain yhden ruskeasilmäisen kanssa katselemaan toisiamme ja pian huomasin että flirttailtiin.
Oli varmaan mua 30 vuotta vanhempi, kaljamaha ja sillä oli vaan vähän takatukkaa. Istuttiin kuitenkin kohta vierekkäin, se laittoi käden mun reidelle ja jostain syystä rupesin kuumottamaan. Ja yhtä'äkkiä suudeltiin vaikka sen hengityskin haisi pahalle. Jotenkin vaan sen käsi hieroi mun housejen päällä kuumottavasti, kunnes työnsi käden mun housujen sisään ja alkoi sormella hieromaan mun klitorista.
Lopulta sitten oli pakko menne (miesten) vessaan sen perässä ja se pani mua takaapäin yhdessä kopissa. En tiedä että mikä muhun meni ja onneksi ei tullut tauteja.
Olin täyttänyt 18v kuukautta aiemmin ja aloittanut baarielämän. Oli kesäkuu ja opiskelut ohi siltä lukukaudelta. Tyttöporukalla ulkona.
Tapasimme miesporukan, olivat 21-22 vuotiaita, käymässä tuolla kyseisellä kotipaikkakunnalla, omilta opiskelupaikkakunniltaan kauempaa mm Helsingistä.
Emme tunteneet heitä ennestään.
Erään miehen kanssa katseet kohtasivat, kiinnostuimme, tanssimme, suutelimme, toisissamme kiinni koko illan ja ihmettelimme miksi emme ole koskaan aiemmin tavanneet vaikka olimme asuneet noin 5 km:n päässä toisistamme. Kemiat niin kohdallaan kuin vain voi olla, ensisilmäyksestä. Emme olleet kovin juovuksissa, lähinnä vain toisistamme. Livahdimme muulta porukalta ja menimme aamuyöstä hänen lapsuudenkotiinsa ja saimme olla kaksin sillä sisaruksensa ja vanhempansa olivat matkoilla.
Naimme kolme kertaa sinä yönä aamuun saakka, mieskuntonsa oli uskomaton. Kaikki mahdolliset asennot yhdynnässä ja paljon suuseksiä. Sellaista mitä emme olleet aiemmin kenenkään kanssa tehneet. Olimme pökerryksissä. Emme malttaneet edes nukkua. Oli tunne että meidän on pakko tehdä tämä kaikki juuri nyt, ennen kuin katoamme maan päältä :D Kokeilla ja nauttia, päät sekaisin. Juttelimme siitä miten ihanaa meillä olisi yhdessä, aina.
Sain monta orgasmia itsekin. Olin harrastanut seksiä ainoastaan silloisen poikaystäväni kanssa enkä koskaan saanut orgasmia, hän oli harrastanut ainoastaan tyttöystävänsä kanssa mutta seksielämänsä oli kuulemma viilentynyt koska tyttöystävänsä ei sytyttänyt häntä kuten minä tein.
Kävi siis ilmi että seurustelimme tahoillamme.
Hyvästelimme hieman surullisissa merkeissä, emmekä enää koskaan tavanneet. Hän lähti takaisin Helsinkiin yliopistoon, minä kävin lukion loppuun, kirjoitin ja muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
Vasta nyt kolme kuukautta sitten, eli lähes 17 vuotta myöhemmin tuosta illasta, olemme olleet yhteydessä ja aiomme tavata lähiaikoina :)) Eräs tuttuni muistutti minua hänestä viime vuoden puolella, joten etsin hänet ja otin yhteyttä. Hän oli myös miettinyt minua usein. Ehkä kohtaamme jälleen jossain mukavissa merkeissä ;) Asumme nykyään n. 350 kilsan päässä toisistamme.
Vuosia sitten mulla oli kiihkeä suhde työkaverin kanssa. Molemmat oltiin vapailla markkinoilla et sikäli ei ollut ongelmaa, mut jostakin syystä ei haluttu, että duunissa kukaan olisi saanut tietää. En mä tiedä pelättiin kai pomoa kaikkein eniten tossa kohtaa. Yhtä projektia valmistellessa tehtiin paljon ylitöitä yhdessä ja nussittiin aina samalla, kun jäätiin kahdestaan sellaiseen puoliavokonttoriin. Homman nimi oli, että mä en saanut vaihtaa 'rennompia' vaatteita välillä vaan sama duunilook, jakku, hame ja mustat sukkikset piti olla yllä koko ajan. Miehellä oli kait jonkinlainen fetissi niihin tai ehkä viel enemmän mun vartaloon. Mikäs siinä mielellään 'tottelin' ja kiusoittelin vietellen häntä vaivihkaa minkä vähän yli kakskymppisenä osasin. Hän kertoi et kävi kuumana koko päivän, kun tiesi että illalla pääsee sit nostamaan mun hametta. Voin sanoo et toi todella toimi ja sain elämäni parasta seksiä niinä marraskuisina pimeinä iltoina maaten miehen alla työpyödällä sukkikset roikkuen toisessa nilkassa ja helma vyötäröllä. Hänellä oli aina valtava seisokki heti uudestaan vaikka oltiin just rakasteltu. Kerran meinattiin jäädä kiinni pomolle, koska ei maltettu lopettaa ajoissa, vaikka kuultiin ääniä. Se kerta jäi mieleen ihanimpana ja kauheimpana, kun piti yrittää olla hiljaa. Ihme kyl saatiin aina jotain tehtyäkin siis ihan töitä ja niitä siinä sit pomolle esiteltiin muina miehinä ja naisina, niin kuin mitään ei olis tapahtunut, vaikka muutamaa minuuttia ennemmin olin vielä selälläni ja mies päälläni sillä samalla pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta taaksepäin pakattiin miesystävän kans reppuun pullo rosé-viiniä ja molemmille minipullot Jägermeisteriä vielä rohkaisuksi, viltti ja kamera+jalusta, ja lähettin pyöräilemään yöttömään kesäyöhön. Kierreltiin kotipaikkakunnan "nähtävyyksiä" eli tunnistettavia patsaita, aukioita ja rakennuksia ja otettiin niiden edustalla seksikuvia. Ihan siis suihinottoa, takaapäin jne. Meillä oli molemmilla sellaiset vaatteet että ne sai nopeasti pois päältä (ja tarvittaessa nopeasti päälle). Oli aivan ihana yö, tunsin itseni todella tuhmaksi. Koko ajan oli vaara että jostain nurkan takaa joku pöllähtää paikalle mutta vissiinkään meitä ei nähty! Ehkä joku saatto nähä ikkunasta mutta semmosta me ei huomattu.
Oltiin jotenki samalla aaltopituudella ja oli mukava aina pysähtyä johonki paikkaan, ottaa vähän viintä ja suunnitella seuraava kuva. Sitte vaan kamera oikeaan kohtaan jalustalle, toinen valmiiksi paikalle alasti ja sitte toinen riisuu, painaa kameran vitkalaukaisinta, kipittää paikalle ja äkkiä sovitulla tavalla sisäkkäin :) Tosi härskiä!
Suurin osa kuvista onnistu tosi hienosti ja niitä on ihana katella välillä ku niihin nähtiin sillon se vaiva. Kaksi täysin alastona ihmistä jossain julkisessa paikassa ja vielä hyvin sommiteltuna eikä mitään hameen helma ylös ja litsien välistä sujautus tohelointia.
Pitäisköhän ens kesänä ottaa uusinta? Ehkä jopa ottaa kuvaaja erikseen tarakalle ja kolmas minipullo jägeriä :)
Tämänkin tarinan teille tarjosi Jonne 12v
tämänkään vastauksen jättäjällä ei äly hoi järkeä jätä ja ei selkeesti itsellä ole elämässä sisältöä ja mitään kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran nuorena naisena paikallisessa baarissa ottamassa pohjia ennen kaupunkin menoa. Alettiin jostain yhden ruskeasilmäisen kanssa katselemaan toisiamme ja pian huomasin että flirttailtiin.
Oli varmaan mua 30 vuotta vanhempi, kaljamaha ja sillä oli vaan vähän takatukkaa. Istuttiin kuitenkin kohta vierekkäin, se laittoi käden mun reidelle ja jostain syystä rupesin kuumottamaan. Ja yhtä'äkkiä suudeltiin vaikka sen hengityskin haisi pahalle. Jotenkin vaan sen käsi hieroi mun housejen päällä kuumottavasti, kunnes työnsi käden mun housujen sisään ja alkoi sormella hieromaan mun klitorista.
Lopulta sitten oli pakko menne (miesten) vessaan sen perässä ja se pani mua takaapäin yhdessä kopissa. En tiedä että mikä muhun meni ja onneksi ei tullut tauteja.
kiimainen pikapano ettekä jääneet kiinni ja annoit siis laskea vielä ?? onko lisää tällaisia
Vierailija kirjoitti:
Olin silloisen poikaystäväni kanssa juhlimassa (nuoria kun oltiin, niin oli tapana useinkin). Huonosti meni se suhde jo silloin, oli viimeistä sanaa vailla taputeltu homma. Siellä tapasin ekaa kertaa sen yhden kaverin, joka on tähänkin päivään asti kuumimman näköinen mies mitä olen koskaan nähnyt. Aivan tajuton herkkupala. Poikaystävä otti tapansa mukaan rähinäviinaa ja alkoi *ittuilla kuten sen tapana oli, keljuili mulle kaikesta mahdollisesta ja teki tunnelmasta tosi kiusallisen ihan kaikille. Mä sitten menin baaritiskille ja jäin siihen juomaan, ja tämä kaverimies tuli siihen viereen tilaamaan. Käänsi katseensa muhun ja katsoi mua silmiin niin intensiivisesti, ettei ole kukaan sitä ennen eikä sen jälkeen katsonut. Se oli niin latautunut katse, että mä kostuin heti. Se sai juomansa mutta jäi siihen seisomaan, muhun päin kääntyneenä. Meinasi kovasti sanoa jotain, muttei sanonut. Oli vaan. Katseli mua, ja mä katselin sitä. Mä olisin ollut ihan valmis lähtemään sen kanssa, mutta sitten se mun poikaystävä tuli siihen ja ilmoitti että me lähdetään himaan. Mä jätin sen sinä yönä. Haaveilin pitkään siitä sen kaverista mutta en tavannut sitä enää koskaan sen jälkeen. Tästä on yli 10 vuotta ja vieläkin muistelen... Se mies oli ihan helvetin upea. Jotenkin ankeeta, että se on mun elämän kiihottavin kokemus. Ei mitään puhetta eikä kosketusta. Se vaan oli niin intensiivinen hetki ja näkihän siitä, että se halusi mua. Mä halusin sitä.
kuulostaa että on ihan alaikäisinä pujahdettu baariin tai ensikännit paikallisessa
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta taaksepäin pakattiin miesystävän kans reppuun pullo rosé-viiniä ja molemmille minipullot Jägermeisteriä vielä rohkaisuksi, viltti ja kamera+jalusta, ja lähettin pyöräilemään yöttömään kesäyöhön. Kierreltiin kotipaikkakunnan "nähtävyyksiä" eli tunnistettavia patsaita, aukioita ja rakennuksia ja otettiin niiden edustalla seksikuvia. Ihan siis suihinottoa, takaapäin jne. Meillä oli molemmilla sellaiset vaatteet että ne sai nopeasti pois päältä (ja tarvittaessa nopeasti päälle). Oli aivan ihana yö, tunsin itseni todella tuhmaksi. Koko ajan oli vaara että jostain nurkan takaa joku pöllähtää paikalle mutta vissiinkään meitä ei nähty! Ehkä joku saatto nähä ikkunasta mutta semmosta me ei huomattu.
Oltiin jotenki samalla aaltopituudella ja oli mukava aina pysähtyä johonki paikkaan, ottaa vähän viintä ja suunnitella seuraava kuva. Sitte vaan kamera oikeaan kohtaan jalustalle, toinen valmiiksi paikalle alasti ja sitte toinen riisuu, painaa kameran vitkalaukaisinta, kipittää paikalle ja äkkiä sovitulla tavalla sisäkkäin :) Tosi härskiä!
Suurin osa kuvista onnistu tosi hienosti ja niitä on ihana katella välillä ku niihin nähtiin sillon se vaiva. Kaksi täysin alastona ihmistä jossain julkisessa paikassa ja vielä hyvin sommiteltuna eikä mitään hameen helma ylös ja litsien välistä sujautus tohelointia.
Pitäisköhän ens kesänä ottaa uusinta? Ehkä jopa ottaa kuvaaja erikseen tarakalle ja kolmas minipullo jägeriä :)
Eikä!! Jos tämä tapahtu kesällä 2017 ja paikkakunta on K:lla alkava pienehkö kaupunki melko keski-Suomessa niin minäpä taisin nähdä vilauksen teistä :) Asun lähellä sellaista keskusta jonka nimessä on "metsä" ja olin tupakalla ulkona. Kello oli varmaan kolme, teen vuorotyötä ja siksi hereillä sellaiseen aikaan. Joku arkiyö se oli. Vaikka oli valoisaa niin näin jonku välähdyksen, se oli siis kameran salama! Sitten näin kun alaston nainen nousi ja lähti vauhdilla kävelemään johonkin nurkan taakse, ja heti perään tuli alaston mies :) Mietin että mitähän helvettiä täällä tapahtuu mutta tilanne oli todella nopeasti ohi. Jos tämä on tämä sama juttu niin tulipahan selvyys tähänki! Mielellään oisin seurannut touhuamistanne vähän pitempäänki ;) Aikamoinen pokka, kymmenen pistettä!
Seurustelin tuos muutama vuosi sitten pari kuumaa leirikesää pojan kanssa joka himoitsi mua ja etupystypanoja. Mulla on oikeesti monta takkia ja paitaa kaapissa joissa on jälkiä selässä muistona tosta. Voi sitä roihua ja kiimaa kun oltiin sisäkkäin. Hän oli myös taitava nuolemaan. Pakitti mut nojaamaan jotain vasten, polvistui eteen, riisui ja piteli kii. Hoiteli ekan orgasmin ja heti sen jälkeen panemalla toisen. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika liukui seisaallaan polvet notkolla edestakaisin tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Ei nyt mikään kiihottavin kokemus mutta tuli tosta mieleen....
Mä puolestaan näin tilanteen, jossa sepalukset oli auki ja pojalla ainakin perse paljaana. Tyttöä en nähnyt ihan kokonaan, sen verran etäältä katselin ja kiihotuin aivan sairaasti. Ilta oli aika hiljainen, eikä pikkukaupungin keskustassa ollut paljoa muita kulkijoita sillä hetkellä kuin mä ja se pariskunta. Seurasin heitä tahattomasti jonkun matkaa, meillä kun näytti olevan sama reitti. He pysähtyivät halailemaan ja suutelemaan vähän väliä ja poika söi huulillaan tytön kaulaa. Pidin visusti etäisyyttä ja tarkkailin. He suuntasivat viereiseen puistoon ja siellä pensasaidan katveeseen, minne oli aika vaikea nähdä suoraan kadulta. Joku piru muhun iski ja menin vähän lähemmäs heitä. Poika liukui tyttöä vasten, nylkytti kädet tytön ympärillä, polvet koukussa ja tyttö yritti puristaa huulia yhteen ja olla hiljaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Hän kietoutui pojan niskaan ja sulki silmänsä. Meno oli niin nopeaa, että likka horjahti taaksepäin. Samalla jätkä luiskahti ulos, mutta nopeasti he keräsivät itsensä ja sarvi pystyssä ja housut polvissa poika ohjasi tytön selin aitaa vasten. En tiedä sitten miten siinä pystyi nojaamaan, mutta homma jatkui seisaallaan vielä hetken, ennen kuin he siirtyivät vaakatasoon pojan johtaessa edelleen tapahtumia ja painautessa koko vartalollaan tytön ylle. Todistin jotain sellaista, mitä en ollut koskaan sattunut ennen näkemään julkisella paikalla, en missään saatika meidän tuppukylässä. Niinkuin leffasta koko juttu. Onneksi ketään muita ei sattunut tulemaan paikalle tai edes lähelle. Nuori rakkaus sai pian täyttymyksen ja ripeästi he nousivat, putsasivat ja oikoivat vaatteita ja lähtivät jatkamaan matkaa edelleen vähän väliä pysähdellen ja suudellen. Poika kantoi sievää tyttöä sylissään jonkun matkaa. Olin liian kiihottunut ja tuntui, että pienikin housujen hankaus saisi kohta orgasmin aikaan. Oli pakko poiketa lähellä olevalle huoltoasemalle ja karkkipussin oston verukkeella vessaan hyväilemään ja sormettamaan loppuun. Paras orgasmini koskaan, minkä itse olen saanut itselleni tehtyä. Mieheni osaa tehdä ihania mulle, mutta se onkin sitten toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika liukui seisaallaan polvet notkolla edestakaisin tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Ei nyt mikään kiihottavin kokemus mutta tuli tosta mieleen....
Mä puolestaan näin tilanteen, jossa sepalukset oli auki ja pojalla ainakin perse paljaana. Tyttöä en nähnyt ihan kokonaan, sen verran etäältä katselin ja kiihotuin aivan sairaasti. Ilta oli aika hiljainen, eikä pikkukaupungin keskustassa ollut paljoa muita kulkijoita sillä hetkellä kuin mä ja se pariskunta. Seurasin heitä tahattomasti jonkun matkaa, meillä kun näytti olevan sama reitti. He pysähtyivät halailemaan ja suutelemaan vähän väliä ja poika söi huulillaan tytön kaulaa. Pidin visusti etäisyyttä ja tarkkailin. He suuntasivat viereiseen puistoon ja siellä pensasaidan katveeseen, minne oli aika vaikea nähdä suoraan kadulta. Joku piru muhun iski ja menin vähän lähemmäs heitä. Poika liukui tyttöä vasten, nylkytti kädet tytön ympärillä, polvet koukussa ja tyttö yritti puristaa huulia yhteen ja olla hiljaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Hän kietoutui pojan niskaan ja sulki silmänsä. Meno oli niin nopeaa, että likka horjahti taaksepäin. Samalla jätkä luiskahti ulos, mutta nopeasti he keräsivät itsensä ja sarvi pystyssä ja housut polvissa poika ohjasi tytön selin aitaa vasten. En tiedä sitten miten siinä pystyi nojaamaan, mutta homma jatkui seisaallaan vielä hetken, ennen kuin he siirtyivät vaakatasoon pojan johtaessa edelleen tapahtumia ja painautessa koko vartalollaan tytön ylle. Todistin jotain sellaista, mitä en ollut koskaan sattunut ennen näkemään julkisella paikalla, en missään saatika meidän tuppukylässä. Niinkuin leffasta koko juttu. Onneksi ketään muita ei sattunut tulemaan paikalle tai edes lähelle. Nuori rakkaus sai pian täyttymyksen ja ripeästi he nousivat, putsasivat ja oikoivat vaatteita ja lähtivät jatkamaan matkaa edelleen vähän väliä pysähdellen ja suudellen. Poika kantoi sievää tyttöä sylissään jonkun matkaa. Olin liian kiihottunut ja tuntui, että pienikin housujen hankaus saisi kohta orgasmin aikaan. Oli pakko poiketa lähellä olevalle huoltoasemalle ja karkkipussin oston verukkeella vessaan hyväilemään ja sormettamaan loppuun. Paras orgasmini koskaan, minkä itse olen saanut itselleni tehtyä. Mieheni osaa tehdä ihania mulle, mutta se onkin sitten toinen tarina.
Hienosti kerrottu. Ihanaa kun oli naispuolinen "tirkistelijä"
Panin naispuolista sohvaperunaa lähärissä. Miespuolinen sohvaperuna pani samalla mua peppuun. Tapahtui Silja Europalla 2013. Myöhemmin näistä tuli julkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin tarinan teille tarjosi Jonne 12v
tämänkään vastauksen jättäjällä ei äly hoi järkeä jätä ja ei selkeesti itsellä ole elämässä sisältöä ja mitään kokemuksia
kuka triggeröityy noin pahasti jostain trollikommentista? v*ttu oot säälittävä :D
Meillä kävi näin: Olimme kaksi keski-ikäistä paria saunomassa ja paljuttelemassa naapurin pihasaunalla. Mieheni ja naapurin rouva lähtivät paljusta sisään taloon. Minä ja Pasi mentiin vielä pihasaunaan, uikkarit päällä. Huomasin, että Pasilla vähän pullottaa ja jokin naksahti päässäni. Ehdotin saunassa, että otetaanko uikkarit pois. Otettiin ja Pasilla seisoi kunnolla. Siirryin viereen ja tartuin kaluun ja runkkasin vähän aikaa. Pasi oli ihmeissään, mutta huokaili nautinnosta. Menin saunan alalauteelle ja levitin jalkani. Pasi tuli alas ja asetteli vehkeensä sisääni. Olimme puhumatta ja katselin naapurin miehen ilmettä, kun hän työnteli edes takaisin. Pian hän ilmoitti tulevansa ja sanoin että anna tulla vaan. Hän päästi siemenet sisääni ja veti vehkeen ulos. Peseydyimme nopeasti ja lähdimme talolle ja jatkoimme illan viettoa. Todella kiihottavaa kun pitää saada nopeasti paineet purettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin silloisen poikaystäväni kanssa juhlimassa (nuoria kun oltiin, niin oli tapana useinkin). Huonosti meni se suhde jo silloin, oli viimeistä sanaa vailla taputeltu homma. Siellä tapasin ekaa kertaa sen yhden kaverin, joka on tähänkin päivään asti kuumimman näköinen mies mitä olen koskaan nähnyt. Aivan tajuton herkkupala. Poikaystävä otti tapansa mukaan rähinäviinaa ja alkoi *ittuilla kuten sen tapana oli, keljuili mulle kaikesta mahdollisesta ja teki tunnelmasta tosi kiusallisen ihan kaikille. Mä sitten menin baaritiskille ja jäin siihen juomaan, ja tämä kaverimies tuli siihen viereen tilaamaan. Käänsi katseensa muhun ja katsoi mua silmiin niin intensiivisesti, ettei ole kukaan sitä ennen eikä sen jälkeen katsonut. Se oli niin latautunut katse, että mä kostuin heti. Se sai juomansa mutta jäi siihen seisomaan, muhun päin kääntyneenä. Meinasi kovasti sanoa jotain, muttei sanonut. Oli vaan. Katseli mua, ja mä katselin sitä. Mä olisin ollut ihan valmis lähtemään sen kanssa, mutta sitten se mun poikaystävä tuli siihen ja ilmoitti että me lähdetään himaan. Mä jätin sen sinä yönä. Haaveilin pitkään siitä sen kaverista mutta en tavannut sitä enää koskaan sen jälkeen. Tästä on yli 10 vuotta ja vieläkin muistelen... Se mies oli ihan helvetin upea. Jotenkin ankeeta, että se on mun elämän kiihottavin kokemus. Ei mitään puhetta eikä kosketusta. Se vaan oli niin intensiivinen hetki ja näkihän siitä, että se halusi mua. Mä halusin sitä.
kuulostaa että on ihan alaikäisinä pujahdettu baariin tai ensikännit paikallisessa
Olin mä 19 silloin... Eikä ollut eka kerta kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi näin: Olimme kaksi keski-ikäistä paria saunomassa ja paljuttelemassa naapurin pihasaunalla. Mieheni ja naapurin rouva lähtivät paljusta sisään taloon. Minä ja Pasi mentiin vielä pihasaunaan, uikkarit päällä. Huomasin, että Pasilla vähän pullottaa ja jokin naksahti päässäni. Ehdotin saunassa, että otetaanko uikkarit pois. Otettiin ja Pasilla seisoi kunnolla. Siirryin viereen ja tartuin kaluun ja runkkasin vähän aikaa. Pasi oli ihmeissään, mutta huokaili nautinnosta. Menin saunan alalauteelle ja levitin jalkani. Pasi tuli alas ja asetteli vehkeensä sisääni. Olimme puhumatta ja katselin naapurin miehen ilmettä, kun hän työnteli edes takaisin. Pian hän ilmoitti tulevansa ja sanoin että anna tulla vaan. Hän päästi siemenet sisääni ja veti vehkeen ulos. Peseydyimme nopeasti ja lähdimme talolle ja jatkoimme illan viettoa. Todella kiihottavaa kun pitää saada nopeasti paineet purettua
Miehesi ja naapurin rouva tekivät saman sisällä talossa :)
Olen varmaan kertonut tämän jo aiemmin, mutta nuoruudessani päädyin rakastelemaan tanssittajani kanssa. Mies oli luonut pitkiä katseita minuun koko illan ja oli selvästi ihastunut. Olin aluksi ehkä enemmän hämmentynyt kuin lumoutunut hänestä, vaikka hän olikin hyvännäköinen. Vähitellen aloin lämmetä ja sitkeän tuijottelupokailun päätteeksi päädyimme parketille. Hän oli taitava viejä ja tanssiessamme hän alkoi yllättäen suudella minua, ihania pieniä pusuja ja kiusoitteli vartalollaan. Tunsin ohuen mekkoni läpi miten hän oli aivan pystyssä housujensa alla. Parin peräkkäisen kappaleen jälkeen olin jo todella kiihottunut, suutelimme kiihkeästi hiljaisen nurkan takana seinää vasten ja lopulta hän vei minut tanssilavan läheisen rakennuksen taakse nurmikolle ja rakastelimme päällekkäin. En tuntenut häntä mitenkään ennalta, hän vain osasi tehdä kaiken niin oikein. Emme paljoa puhuneet ennen seksiä, mutta sen jälkeen sain tutustua häneen paremmin ja seurustelimmekin muutaman kuukauden.
No minkähän tähän valitsisi..
Kyllähän se valitettavasti aina sitä salaa touhuamista on mikä eniten kiihottaa. Vaikka parinvaihtobileissä tai sen tyylisissä hetkissä muualla on oma juttunsa. Ja se on iso asia harrastaa puolijulkisesti tai suoraan muiden nähden. Tai saada toisen puolisoa tämän katsellessa.
No anydays.. kyllä kiihottavinta oli kuitenkin kun serkkulikkaan olin ihastunut. Molemmat varattuina ja ihka ensimmäisille treffeille mentiin elokuviin. Sali oli melko tyhjä ja siihen aikaan ei ollut hämäränäkökameroita seuraamassa. Me oltiin siis ajatustasolla avauduttu jo aiemmin mietteistämme ja koettiin että asialle pitää antaa mahdollisuus vaikka moni asia tekikin siitä paheksuttavaa.
Olihan se jollain tasolla kovin erilaista jännitettä kun siinä tilanteessa sitten oltiin menossa leffaan. Toisaalta ei sitä jännitettä että on uusi ihminen mut eri tavalla. Pimeässä leffateatterissa sitten varovaisesti käsi ensin tarttui toiseen. Tutkivat sormet reidellä. Suudelmia, valkokankaan loiste silmässä pilkkeenä. Kiersin käteni hänen ympärilleen hartioille ja hieroin ensin rintakehää vaatteiden päältä ja hiljalleen käsi sukelsi kaula-aukosta sisään. Se tunne kun 10v ihailun jälkeen saat paljaan rinnan liiveistä käteesi.. Se hijainen huohotus ja värähtelevät vartalot hämärässä..
Niin kyllähän ne kiihottavimmat ja muistettavimmat hetket voi olla pienestä kiinni ja melko viattomiakin luonteeltaan.