Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1701/3550 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina ollaan kolmeviitosina kullan kanssa eletty nuoruuttamme uusiksi niin monella tavalla. Yksi ihanimmista on ollut kiihkeä seksi paikoissa, missä tehtiin sitä nuorena. Muutettiin maalle keväällä ja kunnostetaan vanhaa maatilaa, jonka päärakennuksessa on kellari, jossa säilytetään vihanneksia, joita kasvatetaan tontilla. Tulin aikoinaan raskaaksi kaksi kertaa tosi nuorena ja silloin mun mummo ja pappa auttelivat meitä minkä jaksoivat lasten kanssa meidän vanhempien ollessa kolmivuorotöissä. Vietettiin paljon aikaa mummolassa ja rakasteltiin siellä mm. kellarissa, joka oli suht samanlainen kuin meillä on nyt. Vanhemmat lapset on jo teinejä menoineen ja nuorimmainen viihtyy huoneessaan niin paljon, että äitillä ja iskällä on monesti just sopivasti aikaa ja tilaisuutta kiihkoilla vaikka keskellä päivää, ainakin silloin kun molemmat ollaan vapailla. Ollaan tehty sitä taas kellarin rappusissa, mä nojaan niihin ja mies muhun. Tosi ihana muunnos tavallaan lähetyssaarnaajasta, body on body, hän suutelee mua kiihkeästi, tunnen miehen himon ja staminan joka solullani, niin kovat työnnöt, kun hän ponnistaa alemmalta rapulta. Eikä satu selkään, vaikka mies huohottaa kuumana päälläni koko painollaan ja hinkuttaa mua niin nopeasti. Haluaisin vaan levittää jalkoja vielä enemmän, pitäisiköhän purkaa kaide? Ei ehkä kuitenkaan ruveta siihen. :)

Vierailija
1702/3550 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/3550 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kutkuttavimmista tapahtui vuosia sitten lomareissulla. Oltiin lähdetty kaverin kanssa äkkilähdöllä halpismatkalle, ja osallistuttiin matkatoimiston järjestämään illanviettoon. Siellä oli mukana oman kaverinsa kanssa myös mies, jonka kanssa oli illan mittaan ehkä pientä flirttiä. Ilta jatkui vaahtobileisiin, joissa mies lähestyi jo vähän suoremmin. Lähdettiin baarista porukalla jatkoille kohti tämän miehen ja kaverinsa hotellia, ja matkalla eksyttiin vielä uima-altaaseen enemmän ja vähemmän pukeissa.

Kun päästiin hotellille, olin itse aivan jäässä märkine vaatteineni ja päätin mennä lämpimään kylpyyn. Saattoi olla ehkä taka-ajatuksia, ehkä ei... muu seurue jatkoi seinän takana iloista aamuyön viettoaan, kun mies "yllättäen" livahti seurakseni kylppäriin. Harvoin olen kokenut niin intensiivistä katsetta kuin silloin, kun mies istui ammeen reunalla minua katsellen. Lataus oli käsin kosketeltavissa... Jossain vaiheessa mies päätyi ammeeseen, ilmeisen innostuneena kalun sojottaessa veden pinnan yläpuolella. Sai hän siinä lopulta suihinoton niin, että osa pysyi veden alla. Ilmeisen mukavia tuntemuksia :)

Sen ihmeellisempää ei vielä sillä kerralla tapahtunut, mutta seuraavan päivän tapaaminen rannalla johti siihen, että paitsi liikuttiin loppuviikko enemmän ja vähemmän tällä jatkoporukalla, myös me miehen kanssa tutustuttiin toisiimme varsin syvällisesti. Loistavaa seksiä, arki oli kaukana, aurinko paistoi ja himo jylläsi. Olosuhteiden pakosta yhteinen aika päättyi reissun loputtua, mutta hymyillen muistelen edelleen.

Vierailija
1704/3550 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH, ehkä edessä, ilmoittauduttu ja menossa wildclubin swinger-iltaan. 

Vierailija
1705/3550 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin päivä yks kesä, erittäin mukava ja kaunis nainen oli siinä lyhyissä shortseissaan. Sain ihailla hänen ruskettuneita sääriä ja reisiä. Hänen kaunis hymynsä, kauniit kasvot. Tuntui, että olin ns esittelyssä, hän tiesi että nautin hänestä ja kiihotun myöskin. Sitä olen muistellut kun olen saanut nauttia hänestä ja tuosta muistosta yhä edelleen, tarpeen vaatiessa.

Vierailija
1706/3550 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteen parhaan ja ihanimman muiston sovintoseksistä koskaan ja samalla yhden mun kiihottavimmista kokemuksista voi aika lailla tiivistää näin. Mä olin sinä päivänä ja jo sitä edellisenä niin vihainen miehelle. Väsymys ja kaikki paska töissä vaan lisäsi kurjaa oloa. Ajattelin, että ihana ja virkistävä suihku olisi parasta tähän kohtaan. Riisuin itseni alasti ja hyväilin vartaloani, koska se tuntui hyvältä ja kuvittelin kaikesta huolimatta käteni mieheni käsiksi. Kiihotuin todella ja jatkoin koskettelua palasaippuan kanssa pesten ja tieten valutin vettä aivan turhaan liian kauan. Suljin silmäni ja käänsin hanaa vielä suuremmalle. Meidän suihkuhuone on yhdistetty pesutila kahdella suihkulla pari vuotta sitten vanhahkossa talossa tehdyn remontin jäljiltä. Kuulin, kun ovi aukesi ja havahduin. Onneksi tulija oli tuttu, vaikka en ilahtunut sillä hetkellä hänen eleestään tulla kanssani samaan suihkuun.

– Sulla on tossa omakin hana, totesin muistaakseni jotenkin noin ja ehkä vähän teatraalisenkin kiukkuisesti. Mies ei välittänyt yrmistelystäni. Hän toi minusta aina jotenkin niin veistoksellisen kroppansa ja peniksensä täydessä seisokissa aivan kiinni minuun. – Suo rakas mulle anteeksi, hän sanoi sillä äänellään, jota en voinut vastustaa. Suuteli rajummin ja ahnaammin kuin koskaan ennen olin kokenut hänen tai kenenkään muunkaan suudelmia. Heikotti ja kihelmöi, huulet ja hampaat kulkivat kaulallani ja korvillani. Kuumat väreet vavahtelivat lävitseni. – Sä oot niin kaunis, anna mun tulla sun päälle, mies aneli edelleen samalla matalalla äänellä. Vaikka en ollut oikein innostunut makaamisesta lattialla, varsinkaan kovalla sellaisella, tiesin, että hän oli haaveillut tästä hetkestä jo kauan. Siitä asti, kun katseltiin yhdessä ranskalaista elokuvaa, jossa pääpari nai maaten suihkun kaakeleilla.

Se kaikki epämukavuus, kova alusta, unohtui rakastelun tuoksinnassa kokonaan ja nautin miehestä päälläni enemmän kuin arvasinkaan. Hän oli niin kestävä ja himokas, tuntui painavalta ja malttamattomalta. Tukahdutin kaiken kiukkuni ja purkauduin aaltomaiseen huippuuni miehen yrittäessä suudella minua sillä hetkellä, kun hän itse laukesi rajusti, mutta huulet osuivat vähän sivuun kovassa vauhdissa. Pitkään jälkeenpäin vesi valui hanasta ja me vain suutelimme ja makasimme lattialla. – Rakas, annathan sä mulle anteeksi? Mitähän tuohon olisi pitänyt sanoa tällaisen kokemuksen jälkeen. En osannut sanoa mitään, mutta hän onneksi luki ajatukseni. Hyrisin onnellisena ja haluttuna.

Vierailija
1707/3550 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kutkuttavimmista tapahtui vuosia sitten lomareissulla. Oltiin lähdetty kaverin kanssa äkkilähdöllä halpismatkalle, ja osallistuttiin matkatoimiston järjestämään illanviettoon. Siellä oli mukana oman kaverinsa kanssa myös mies, jonka kanssa oli illan mittaan ehkä pientä flirttiä. Ilta jatkui vaahtobileisiin, joissa mies lähestyi jo vähän suoremmin. Lähdettiin baarista porukalla jatkoille kohti tämän miehen ja kaverinsa hotellia, ja matkalla eksyttiin vielä uima-altaaseen enemmän ja vähemmän pukeissa.

Kun päästiin hotellille, olin itse aivan jäässä märkine vaatteineni ja päätin mennä lämpimään kylpyyn. Saattoi olla ehkä taka-ajatuksia, ehkä ei... muu seurue jatkoi seinän takana iloista aamuyön viettoaan, kun mies "yllättäen" livahti seurakseni kylppäriin. Harvoin olen kokenut niin intensiivistä katsetta kuin silloin, kun mies istui ammeen reunalla minua katsellen. Lataus oli käsin kosketeltavissa... Jossain vaiheessa mies päätyi ammeeseen, ilmeisen innostuneena kalun sojottaessa veden pinnan yläpuolella. Sai hän siinä lopulta suihinoton niin, että osa pysyi veden alla. Ilmeisen mukavia tuntemuksia :)

Sen ihmeellisempää ei vielä sillä kerralla tapahtunut, mutta seuraavan päivän tapaaminen rannalla johti siihen, että paitsi liikuttiin loppuviikko enemmän ja vähemmän tällä jatkoporukalla, myös me miehen kanssa tutustuttiin toisiimme varsin syvällisesti. Loistavaa seksiä, arki oli kaukana, aurinko paistoi ja himo jylläsi. Olosuhteiden pakosta yhteinen aika päättyi reissun loputtua, mutta hymyillen muistelen edelleen.

Yllättävän helposti ihmiset imevät ventovieraan sukuelintä.

Mitäs, jos ukolla olikin sukupuolitauti? Sait kurkkuusi papilloomaviruksen tai herpeksen?!

Vierailija
1708/3550 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HollyBlue kirjoitti:

Ei edennyt tämä kokemus edes varsinaiseen seksiin asti, mutta silti jäänyt mieleen vahvasti. Tapahtui kihlattuni kotikaupungissa Yhdysvalloissa, paikallisen Targetin parkkihallissa missä odotimme autossa hänen veljeään joka meidän piti heittää töistä kotiin. Siinä odottaessa pikkuhiljaa päädyttiin suutelemaan koko ajan innokkaammin,  kunnon kielareita, ja siinä vaiheessa kun veli lopulta ilmaantui paikalle oli hiton vaikea lopettaa. Myöhemmin ollaan puhuttu tuosta hetkestä paljon ja hän on kertonut, miten paljon olisi halunnut ainakin antaa minulle suuseksiä takapenkillä. Ehkä koko takapenkki-idea sitten ensi kerralla osoittautuu ihan katastrofiksi, mutta toistaiseksi tuo muisto ja ajatus on äärimmäisen kiihottava. :)

Ihan parasta ja niin hurjan kiihottavaa. Ekassa suhteessani 16-18-vuotiaana seurustelin samanikäisen pojan kanssa, joka halusi hyväillä joka kerta mun pillua isänsä auton takapenkillä. Yritettiin tehdä sitä salaa, vedettiin takki, tyyny tai viltti tai mikä nyt sattui milloinkin löytymään mun syliin, välillä pakosti keskeytettiin, mutta varmasti todellisuudessa epäonnistuttiin salaamaan se yhtä monta kertaa kun sitä tehtiin. Valahdin heti aivan märäksi ja hän vaan hymyili ja jatkoi. Lanne lähti kohoilemaan, suljin silmät ja oli oikeasti tosi tosi vaikeaa olla hiljaa ja pidätellä orkkua. Hän nautti mun kiusaamisesta tuollain ja voi että mä nautin niistä sormista. Kerran sitten oltiin hypätty kyytiin koululta ja ennen kuin päästiin heidän kotiin ja pojan huoneeseen rakastelemaan, hän halusikin mua jo autossa. Matkaa oli kymmenisen kilsaa, ei siis kumpikaan asuttu kaupungissa tai edes keskutassa. Sormet löysivät pillulle jo alkumatkasta ja suudeltiinkin samalla. Nopea keskeytys oli tarpeen, kun pojan isän piti poiketa matkalla rautakaupassa. Käännyttiin pihaan ja onneksi hän jätti auton kauemmas muista, koska poikakaveri alkoi käydä tosi kuumana ja veti multa housuja pois. Takasivulasit oli tummat, aurinko paistoi tuulilasiin, mutta silti joku olisi voinut nähdä helposti meidät lähiksessä. Yritettiin olla matalana ihan lähekkäin. Kuultiin kova kolahdus jostain läheltä ja taas keskeytettiin äkkiä. Isä palasikin jo takaisin ja jatkettiin matkaa. Jäi mieleen mun rohkeimpana kokeiluna ja seksi lopulta pojan sängyllä oli valtavan tajuttoman kiihkeää, koska oltiin kaiken ton jälkeen niin kiimaisia.

Joopa. Pojan iskä tuli rautakaupasta sisälle pillunhajuiseen autoon eikä varmaan arvannnut, mitä siellä tehtiin. Go, son, go!

Vierailija
1709/3550 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä tuli yllättäen mua tapaamaan aamutreeneihin. Meen salille siinä 6 aikaan aamulla ennen duunia. Meidän 2000 asukkaan kylässä ei muita salinkäyttäjiä oo siihen aikaan ja on mukava tehdä rauhassa. Kerran kuiteskin hän oli päättänyt tulla sinne samaan aikaan vaikka aina on aamu-uninen. Eihän siitä sitten mitään tullu enää kun tää jätkä oli vaan keskittynyt tyttiksensä muotojen ihailuun ja miten ne eri liikkeissä ja laitteissa tuli "esiin". Häntä nauratti ja mä kiihotuin aivan valtavasti. Alkoi seistä niin kipeenä ja oli pakko alkaa pyytää seksiä ja sit lopulta nykästä hänet mukaan pukkarin puolelle. Naisen kuiskaus korvaan matkalla että hän on ihan kosteena ja pieni hipaisu tykyttävälle kullille oli lisää sytykettä. Tyttöjen pukkarissa sitten suudellen laskin hänet penkille ja vedin hältä housut kinttuihin. Sit vaan siinä aivot narikkaan, housut nilkoissa kontaten päälle jalkoväliin makaamaan ja naimaan tyttöä lähiksessä höyläten aivan mielettömän kiihkeenä. Ei paljon asentoja kerennyt miettiä ja tuntui et taju lähti kun laukesin. Tyttis sykki ja huohotti silmät kii mun alla siihen malliin että hän oli saanut myös. Treenit oli kyllä ohi sillä kertaa ja suihku kutsui. Tytön käsi "kuppina" jalkojen välissä ennen kun hän pääsi suihkuun jäi jostain syystä myös tajuttoman kiihottavana näkynä mun mieleen tosta aamusta.

Vierailija
1710/3550 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundikamu oli tuolloin intissä ja hain hänet sieltä autollani iltalomalla. Olin tarkoituksella laittanut turkoosin tuubimekon ylleni ja unohtanut alkkarit kokonaan pois. Hänestä se mekko oli niiin sexy, ettei hän voinut millään pitää käsiään irti minusta ja pimperostani.

Siispä parkkeerattiin yksinäiselle metsätielle ja metsäkeikkahan siitä tuli. Mekko ylös, nojasin puuta vasten ja poikkis veteli takaapäin aivan kiimaisena. Kun pahimmat paineet oli hoidettu, hän keskittyi antamaan minulle oraalista onnea. Ja kuinka ollakaan, kohta uusintakierros, koska kulli jaksoi taas. Tilanne oli ihana, koska kundikamu oli niin mies niissä armeijavermeissään. Oli se ihanaa aikaa :-D

Vierailija
1711/3550 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia vuosia taaksepäin eräs naispuoleinen hyvä ystäväni ja myöhemmin hetkellinen seurustelukumppani oli kaksi viikkoa ulkomailla lomailemassa. Kotiin palattua hän pyysi minua seuraavana päivänä kyläilemään hänen luonaan. Heti hänen luo mennessä huomasin hänen erittäin ruskettuneet kasvonsa sekä käsivartensa ja säärensä mutta myös jotenkin erilaiset rinnat tiukan t-paidan saattelemana. Hän kertoi matkakuulumiset ja näytti valokuvia sekä esitteli ostamiaan tuliaisia. Viimeisenä hän esitteli minulle ostamiaan uusia alushousuja sekä rintaliivejä jotka kyllä todellakin olivat erilaisia mitä olin tottunut hänellä näkemään.Lopuksi hän totesi että yhdet uudet alushousut ja rintaliivit hänellä on puettuna päällä mutta näen ne jos jään hänen luo yöksi.No,tottakai  tein päätöksen siinä hetkessä ja tuumasin ettei minulla mitään menoa ole ja voin jäädä yöksi ehdottomasti,tiesinhän tuosta kutsusta hänen haluavan harrastaa seksiä kanssani.Illalla asiat eteni siihen, että istuimme sylikkäin pussailemassa,hän minun sylissäni kasvot minuunpäin.Ei mennyt aikaakaan kunnes hän riisui itseltään paidan ja pääsin hyväilemään ja suutelemaan hänen rintojaan.Rinnat oli kyllä samat kuin ennenkin mutta seksikkäät ja hieman topatut push-up-liivit saivat rinnat näyttämään todellakin suuremmilta.Kysyin voisimmeko mennä sänkyyn ja hänelle sopi ajatus samantien joten talutin hänet makuuhuoneeseen.Riisuin hänen hameensa ja hän riisui minut siihen paikkaan kaikista vaatteista.Hän työnsi minut sängylleen makaamaan, tuli minun päälleni ja työnsi rintojansa minun kasvoilleni jotta voin suudella niitä.Aikansa minua kiusattuaan hän siirtyi kovan kaluni luo ja alkoi ottamaan suihin.Ei hän kerennyt kuin hetken imeä minua kun sanoin että tulisin ihan kohta joten hän riisui ne uudet kauniit ja kiihottavat stringit itseltään,tuli päälleni ja työntyi niin että sai kovan elimeni sisäänsä.Hetken hän ratsasti kunnes riisuin hänen rintaliivinsä ja en ole koskaan nähnyt niin kiihottavia rintoja kuin sillä hetkellä näin.Kolme lasta imetetty, suuret kiihottavat nännipihat,nännit kiihotuksesta kovana ja iho rintojen ympäriltä ruskettunut mutta ne D-kupin rinnat niin vaaleana kuin täällä pohjoisessa iho yleensä on ja rusketus vielä voimisti sitä ihon vaaleutta.Hetken ehdin suudella ja hyväillä nännejä sekä rintoja kunnes alkoi tuntumaan liian hyvältä ja tulin naisen sisään.Nainen tuli itsekin samantien ja niin me sisäkkäin olimme siinä pitkän aikaa.Otimme yhteissuihkun ja kuinkas muutenkaan kuin minulla alkoi seistä taas lämpimän veden virratessa iholla ja naisen pestessä elintäni.Hetkessä olin kivikova, nainen kääntyi minuun selin,kääntyi hieman etukumaraan,työnnyin hänen sisäänsä ja otin hänen rinnoistaan kiinni.Nyt kestin sentään hetken pidempään ja lämpimän suihkun alla tulimme taas molemmat lähes yhtäaikaa.Olin naisen luona yötä,harrastimme vielä aamulla seksiä pitkän kaavan mukaan ennen töihinlähtöä ja taisimme nähdä samalla viikolla seksin merkeissä uudemmankin kerran.

Oli siis kiihkeää seksiä monta kertaa ja ne naisen todella vaaleat rinnat muun ihon ollessa hyvin ruskettunut oli todellakin kiihottavat,bikineillä kannattaa olla auringossa.Näin vuosien jälkeen vielä lämmöllä muistelen.

Kiitos T---a <3

Vierailija
1712/3550 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kiihottavista tilanteista, joita muistelee, ovat olleet sellaisia, että mitään kovin kummoista ei ole tapahtunut, mutta voi kuvitella mitä olisi voinut tapahtua.

Itse tanssin nuorena hitaita äidin kaverin kanssa. Oli aivan älyttömän kiihottavaa. Kielletyn tuntuista. Oltiin aivan kiinni toisissamme ja pidin käsiä pepun päällä. Tuntui pehmeälle. Seisoi koko ajan eikä seisokki meinanut millään laskea. Myöhemmin aloin jo melkein hätäntyä kun erektio ei laskenut. Välillä hieman rauhoittui, mutta heti kun ajattelin tätä naista, niin koveni uudelleen =)

Vierailija
1713/3550 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pari vuotta vanhempi poikakaveri teki just samaa mulle kun pantiin meidän autotallissa lattialla täkkien päällä salaa äidiltä ja iskältä kun olin lukion ekalla ja tokalla. Olin ihan pökerryksissä koska ne orkut oli tosi tosi voimakkaita ja ihmettelin miten hän pystyy paneen niin nopeasti ja voimalla ja alottamaan aina tavallaan alusta uudestaan. Nytkyin ja uikutin hänen käsittelyssä. Hän oli mua pitempi ja harteikas ja siinä tunsin olevani todella hänen alla ja hoideltavana. Pienikokoisena naisena toi on musta kiihottavaa. Kun tuntee jotenki oikein kunnolla miten vahva ja kiihkee poika on :) Hän piti aina " taukoa " välissä ja suuteli mua, hieroi tissejä ja näykki vähän. Koko ajan liikkui hiljokseen eestakaisin. Jos yritin nousta suuteleen häntä, hyökkäs huulille, painoi mut alas ja tuli ihan kii ja aloitti taas sen hurjan tykityksen. Lopuks antoi vaan palaa yhteen menoon aivan valtavan kovaa ja nopeaa. Ei tarvittu kuin lähäri enkä voinut muuta kuin tulla ja saada. Ilotulituksen jälkeen olin aina tosi väsyksissä mutta onnessani ja oli vaikeaa kävellä.

Samalaanen tilanne meillä aikoinaan. Paikka seksille ja mulle makuualusta löytyi aina, milloin metässä, milloin vajassa, autotallissa ja mun lemppari miehen tekemässä puumajassa noin viien metrin korkeudella maasta. Ah, niin ihanaa ja kiihkeää kun hän voihki mun nimeä ääneen, sai nopeasti ja rajusti pannen ja nykien ja täristen, ja jatkoi vaan heti uudella yhdynnällä. Hän ei tullut päältäni pois hetkeksikään, enkä voinut juuri liikkua mutta sillä ei ollut mitään väliä. Levittelin vaan jalkoja alla ja kietouduin kiihkeänä huohottavaan poikaan ja ne kovat kouristelevat orgasmit tosissaankin vei tajun hetkeks. Ei tietenkään mitenkään järkevää tollainen huuma mutta minkäs teet, nuoruus<3 En olisi halunnut erota hänestä edes pieneks hetkeksi ja onneks seksiä ja yhdyntöjä oli tosi usein ja paljon.

Vierailija
1714/3550 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä kesäyönä harrastimme seksiä korkeushyppypatjalla vanhalla käytöstä osittain poistetulla 'urheilukentällä'. Poikaystäväni oli jo kauan suostutellut minua siihen ja, kun näytin vihreää valoa, toteutti sen. Nosti minut syliinsä kuin prinsessan ja kantoi patjalle.

Ketään ei näkynyt missään, mutta joku saattoi silti katsella meitä. Lähellä on kuitenkin asutusta, eikä paikka ole ollenkaan piilossa.

Vierailija
1715/3550 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovalio, ei mulla mitään hätää. Sairaus on osoittautunut lempeäksi. Tulet satunnaisesti mieleen.

Vierailija
1716/3550 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista. No oliko sillä Ap Iso, niinkuin tuossa yhdessä ketjussa naiset mainitsivat? Että se Isous kiihotti eniten? Ole ny rehellinen älälä valehtele. Naiset kertovat täällä pokkana kuinka kaverin miehellä oli niin iso että sitä piti saada. Älä Ap jauha paskaa muusta, ok ;)

Vierailija
1717/3550 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiihottavinta kun panen kaikkia teitä ja sen jälkeen

Vierailija
1718/3550 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa isäpuoleni ja äitini järjestivät pihajuhlat 20-vuotisen liittonsa kunniaksi. Pelkäsin vähän koronaa, mutta lähdin silti tuulettamaan uutta mekkoani paikalle. Valtaosa vieraista oli minulle sananmukaisesti vieraita, selkeästi enemmän väkeä oli tullut isäpuoleni suvusta. Juttelin ja aterioin serkkuni ja hänen tyttärensä kanssa, kunnes hän yhtäkkiä lopetti puhumisen kesken lauseen ja kiinnitti huomioni saapuvaan kaksikkoon. Toisen heistä tunnistin pikkuserkukseni, jota en ollut kylläkään nähnyt vuosikausiin. Toinen mies oli ihan vieras meille molemmille, äärimmäisen komea ja hyväryhtinen ilmestys. Katseemme kohtasivat, tuijotus tuntui ikuisuudelta. Serkkuni oli hyvin perillä deittailevasta elämäntilanteestani ja kannusti lievästi sanottuna koko illan kyllästymiseeni asti minua tutustumaan lähemmin tähän nuoreen herraan. Ennen kuin ehdin niin tehdä, pelimanniorkesteri alkoi soittaa vanhaa tanssimusiikkia ja mies käveli minua kohti. En ollut tanssinut kunnolla vuosiin ja olin hieman paniikissa. Mies kumarsi, tarttui hellästi mutta varmasti käteeni ja vei minut puutarhaan tehdylle ”lavalle”. Tanssimme Akselin ja Elinan häävalssin tahdissa ja huumaannuin hänen läheisyydestään ja luonnollisesta tuoksustaan niin, että minun oli jo vaikeaa pysyä rytmissä. Parransänki herkällä alueellani korvan ja alaleuan välissä ei helpottanut asiaa. Kun tunsin huulten hipaisun kaulallani, pääni taipui taaksepäin ja en voinut olla huokaisematta syvään. Mies tunsi ja aisti tietenkin tilanteeni, hän oli myös kovettunut mekkoani vasten. Jatkoimme tanssia, mutta siirryimme keinuen vähitellen kauemmas muista lutin tapaisen aitan taakse, jossa hän kahlitsi minut seinää vasten eteensä käsiensä väliin ja suuteli pehmein huulin niin taidokkaasti ja himokkaasti. Katselin levottomasti ympärilleni samalla, kun tunsin miehen kädet mekkoni alla. – Haluutsä…, hän kysyi. En saanut suustani ulos kuin pienen voihkaisun ja mies kuori helmaani ylemmäs. Tilanne oli järkiperäisesti ajatellen pähkähullu, en ollut koskaan ihastunut niin nopeasti, suudellut kiihkeästi tai ollut niin kiihottunut, märkänä ja rakastellut kenenkään kanssa, jonka olin tavannut vasta äskettäin ja jonka kanssa hädin tuskin olin vaihtanut kuin muutaman sanan ja olen kuitenkin 38-vuotias. Miehen ikää en kysellyt missään kohtaa, mutta vaistoni sanoi, että hän voisi olla noin 25. Sulkeuduimme suudellen aittaan, jossa sytytimme hämärän valon illan hämyä valaisemaan kuin kynttilän. Nurkassa oli retkipatja, johon laskeuduimme päällekkäin. Kuulin vain kilinän nuoren miehen avatessa vyötään ja rapinan kortsupakkauksen revetessä, omani ja hänen hengityksensä tiheyden ja yhtäaikaiset huokailut yhdynnän odotuksessa. Musiikki jäi kauas taakse. Tunsin karvaisen ihon herkällä reisieni sisäpinnalla ja miehen jalkojen levittäessä jalkojani avustin sen minkä pystyin siinä avautumaan hänelle. Koko vartalonsa paino ylläni hän työntyi kovana, suurena ja lämpimänä sisääni ja rakasteli minua kiivaammin kuin kukaan koskaan. Sitä tempoa ja staminaa on vaikea kuvailla. Laukesin vavisten orgasmiini muutaman työnnön jälkeen ja sitten heti toiseen ja lopulta miehen valtavan nopean loppukirin jälkeen kolmanteen yhdessä hänen kanssaan. Puristin häntä käsilläni kietoen päälleni ja hän tajusi hyvin vihjeeni suudellen niin ihanasti ja pitkään, tai siltä se ainakin tuntui. Todellisuudessa olimme olleet poissa muiden seurasta ehkä vain varttitunnin. Peittelimme hihitellen jälkiämme kuin teinipari oltuaan niin sanotusti kielletyissä puuhissa ja päätimme palata tanssien takaisin, samalla tyylillä kuin poistuimme. Serkkuni ilme oli paljon puhuva ja äitinikin hymyili jotenkin oudosti. En malta odottaa, että pääsen taas viikonloppuna tanssimaan ja ”tanssimaan” hänen kanssaan.

Vierailija
1719/3550 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi,ihania ja kiihkeitä juttuja...Kiva lukea mitä kaikkea itse kukanenkin on kokenut seksuaalisissa kokemuksissa.

Vierailija
1720/3550 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta juuri nyt on tämä palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan