Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1361/3550 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullakolla sekstailusta tuli mieleen nuoruus ja kieltämättä aika kiihkeä meno silloisen poikaystävän kanssa. Yltääkö nyt ihan kiihottavimmaksi kokemukseksi, mutta naapurin vanhan papan meidän taloyhtiön ullakolle viemän patjan päällä pantiin aika monta kertaa, kun ei keksitty muuta paikkaa. Ei mitään hajua miksi se patja oli siellä, mutta satuin näkemään kun hän sitä sinne raahasi, aivan kuin meitä varten olisi sen tehnyt. Olihan se kiihottavaa ja mikään muu ei kyllä lämmitä tuollaisessa kylmässä paikassa niin ihanasti kuin rakastellessa kumppanin keho omaa vartaloa vasten.

Vierailija
1362/3550 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän helteessä olin kummityttöni rippijuhlissa ja kohtasin minulle aivan vieraan miehen jonka katse kiehtoi heti ekasta vilkaisusta. Päivän mittaan vaihdettiin lisää katseita, juttelimme ja hän muuttui aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Päätimme jatkaa jutustelua paikallisessa ravintolassa, mutta olin jo syönyt niin paljon juhlissa etten jaksanut evästää juuri mitään. Mies ehdotti, että lähtisin hänen mökilleen parinkymmenen kilometrin päähän. Suostuin vaikka mielessä kävi kieltäytyminen ymmärrettävistä syistä. Riskinotto kannatti ja mahtavan seuran lisäksi sain upeaa seksiä. Helle kuumensi tunteet nopeasti ja päädyimme mökin vesisänkyyn joka olikin yllättävän viileä. Mulla oli ekan kerran aikana vielä mekko päällä ja miehellä paita jotka ehdittiin riisua kokonaan vasta jälkeenpäin....

Yöllä lähdettiin pienelle järvelle laiturilla jonka takana oli sähkömoottori ja ajoimme suojaisaan poukamaan kallioiden renustamalla lammella. Mies nuoli minua ja rakastelimme ties monettako kertaa sinä iltana laiturilla ilmapatjan päällä samalla kun laituri kellui vapaana. Lähellä ei ollut muita mökkejä tai veneitä ja saimme olla rauhassa. Unohtumaton kokemus, niin kiihottavaa ja kiehtovaa oli olla hänen kanssaan sinä iltana ja yönä. En malta odottaa että näemme taas kunhan mies palaa Suomeen työkomennukseltaan keväällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/3550 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä majoitin veljeni ja hänen pari kaveriaan luokseni, kun he tulivat festareille asuinpaikkakunnalleni. Minulla on ollut jo monta vuotta leikkimielistä flirttiä ja nokittelua yhden näistä kavereista kanssa. 

Itse heräsin hyvissä ajoin ja luonnollisesti krapulaiset miehenalut nukkuivat sikeästi edellisillan festariväsymystä pois. Söin aamiaista rauhassa ja tämän jälkeen aloin tiskata. Tämä yksi kaveri oli sitten herännyt ja tuli yllättäen taakseni. Mitään sanomatta hän alkoi suudella niskaani ja kun annoin tämän tapahtua, hän alkoi hyväillä lanteitani ja lopulta rintojani. Tämä oli uskomattoman kiihottavaa. Kumpikaan meistä ei sanonut mitään, minä oli koko ajan häneen selin, kädet tiskialtaassa ja annoin kaiken tapahtua. Annoin hänen työntää kätensä shortseihini ja voi luoja, kuinka ihanasti ja hellästi hän hyväili klitoristani. Lämmin kesätuuli puhalsi ikkunasta ja samalla vaimeat aamuliikenteen äänet kantautuivat sisälle. Koko tunnelma oli jotenkin unenomainen, epätodellien. Tapahtuma oli ohi varmaan viidessä minuutissa, vaikka aika tuntui hidastuneen.

Sain ihan tolkuttoman orgasmin, oli työ etten huutaisi. Tämän jälkeen kaveri kuiskasi korvaani, että olen hänelle yhden velkaa ja paineli takaisin nukkumaan. Älkää huoliko, olen kyllä maksanut velkani :)

Harvemmin sitä niin vaan saa orgasmin sormin kovin nopeaa. Oisitko uskaltanut tehdä aloitetta jos mies ei olisi tehnyt

Vierailija
1364/3550 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauksesta aikaa monen monta vuotta enkä ole koskaan kokenut mitään lähellekkään samaa oloa ja tunnetta kenenkään muun kanssa. Kertokaa te joilla vastaavia ensirakkauskokemuksia että voiko sitä vielä tuntea samoin jotain kohtaan koska tuntuu että ei

Voi. Reilun 20 vuoden jälkeen minulla on uusi kumppani ja molemmat on ihan hulluna toisistaan. Sen lisäksi että tykätään toisistamme muilla tavoin, myös seksi on ihan "next level". Ilmeisesti tiedän nyt paremmin mistä pidän, uskallan kertoa ja yllyttää toista. Hän sanoi viimeksi ettei tiennyt voivansa olla näin villi. En minäkään.

1365/3550 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi rakkaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauksesta aikaa monen monta vuotta enkä ole koskaan kokenut mitään lähellekkään samaa oloa ja tunnetta kenenkään muun kanssa. Kertokaa te joilla vastaavia ensirakkauskokemuksia että voiko sitä vielä tuntea samoin jotain kohtaan koska tuntuu että ei

Voi. Reilun 20 vuoden jälkeen minulla on uusi kumppani ja molemmat on ihan hulluna toisistaan. Sen lisäksi että tykätään toisistamme muilla tavoin, myös seksi on ihan "next level". Ilmeisesti tiedän nyt paremmin mistä pidän, uskallan kertoa ja yllyttää toista. Hän sanoi viimeksi ettei tiennyt voivansa olla näin villi. En minäkään.

No jatkan tähän jos ei haittaa, itsellä eka suhde (todella pitkä) siinä seksi oli ok, mut rutiinia ja erossa huomas että ei se toinen sitä kipinää niin kauheesti tehnytkään vaikka olikin se jätetty osapuoli. Toinen olikin sit ihan toisin, en oikein lämmennyt suhteeseen .. mut sit se kolahti, ja oli kipinää ja kunnolla. Ongelma oli tässä vaan se et toisella olikin todella todella hankala luonne ja masennus (ja sitä kautta haluttomuus), toki seksikin oli kipinän takia itselle ihan eritasolla kuin ikinä ennen. Tosin nyt sitten taas ihmetellään ja tutkitaan että jospa yrittäis sen kolmannenkin kerran, mut nyt on oppinut että kyllä se kipinä tarvii olla ja vahva että se toimii.

Vierailija
1366/3550 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1367/3550 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä poikaystäväni (nykyisen mieheni) kanssa mökillä, ja aamulla kun oli tarkoitus lähteä pois hän yllättäen suuteli minua. Se ei jäänyt sitten miksikään pikapusuksi vaan hän painoi minut seinää vasten. Ovi oli auki, oli kesä, olimme eteisessä ja me vain panimme ja panimme ja panimme. Oli uskomattoman kiihottavaa ja sain varmaan kolme orkkua. Ensi kerralla uusiksi ;)

-38.v nainen

Vierailija
1368/3550 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron pari. Tapailumies. Olin ihastunut korviani myöten. Rakastelu vedessä oli kuin elokuvissa, en unohda sitä koskaan.

Toinen on nykyinen kumppani. Eka kerta... ujona pitämäni mies olikin päinvastainen sängyssä. Nuoli huipulle ja sitten kantoi sänkyyn... iso ja vahva, 😚

Vierailija
1369/3550 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pyysi dominoimaan häntä. Pitkän suostuttelun jälkeen suostuin. Sidoin miehen silmät sekä miehen kädet ja jalat nippusiteillä Ikean "rautasängyn" päätyjen tankoihin kiinni. Hyväilin (käsillä, suulla, kielellä, höyhenellä ja jääpalalla) häntä pitkän kaavan kautta, annoin kunnolla suuseksiä (monta kertaa; nuolin aina kovaksi) ja lopuksi ratsastin hänen päällään. Hän ei voinut kauheasti tehdä muuta kuin olla "lahna" ja nauttia. Aluksi miestä jännitti, mutta vähitellen hän rentoutui. Minä yllätyin miten paljon siitä nautin itsekin! Oli ihanaa käskyttää miestä ja tuottaa hänelle nautintoa. Tästä tulee meillä tapa! 

Vierailija
1370/3550 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesän helteessä olin kummityttöni rippijuhlissa ja kohtasin minulle aivan vieraan miehen jonka katse kiehtoi heti ekasta vilkaisusta. Päivän mittaan vaihdettiin lisää katseita, juttelimme ja hän muuttui aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Päätimme jatkaa jutustelua paikallisessa ravintolassa, mutta olin jo syönyt niin paljon juhlissa etten jaksanut evästää juuri mitään. Mies ehdotti, että lähtisin hänen mökilleen parinkymmenen kilometrin päähän. Suostuin vaikka mielessä kävi kieltäytyminen ymmärrettävistä syistä. Riskinotto kannatti ja mahtavan seuran lisäksi sain upeaa seksiä. Helle kuumensi tunteet nopeasti ja päädyimme mökin vesisänkyyn joka olikin yllättävän viileä. Mulla oli ekan kerran aikana vielä mekko päällä ja miehellä paita jotka ehdittiin riisua kokonaan vasta jälkeenpäin....

Yöllä lähdettiin pienelle järvelle laiturilla jonka takana oli sähkömoottori ja ajoimme suojaisaan poukamaan kallioiden renustamalla lammella. Mies nuoli minua ja rakastelimme ties monettako kertaa sinä iltana laiturilla ilmapatjan päällä samalla kun laituri kellui vapaana. Lähellä ei ollut muita mökkejä tai veneitä ja saimme olla rauhassa. Unohtumaton kokemus, niin kiihottavaa ja kiehtovaa oli olla hänen kanssaan sinä iltana ja yönä. En malta odottaa että näemme taas kunhan mies palaa Suomeen työkomennukseltaan keväällä.

toisaalta hausk aja hyvä kun ihmiset " pyytää mökille" tai " kupposelle teetä" lähes aina sitä päädytään tekemään kuitenkin aivan jotain muuta :D. Eikö se ois sama vaan pyytää naimaan kuin se että ollaan niin kuin ei mitään olisi mielessä. Up

Vierailija
1371/3550 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä majoitin veljeni ja hänen pari kaveriaan luokseni, kun he tulivat festareille asuinpaikkakunnalleni. Minulla on ollut jo monta vuotta leikkimielistä flirttiä ja nokittelua yhden näistä kavereista kanssa. 

Itse heräsin hyvissä ajoin ja luonnollisesti krapulaiset miehenalut nukkuivat sikeästi edellisillan festariväsymystä pois. Söin aamiaista rauhassa ja tämän jälkeen aloin tiskata. Tämä yksi kaveri oli sitten herännyt ja tuli yllättäen taakseni. Mitään sanomatta hän alkoi suudella niskaani ja kun annoin tämän tapahtua, hän alkoi hyväillä lanteitani ja lopulta rintojani. Tämä oli uskomattoman kiihottavaa. Kumpikaan meistä ei sanonut mitään, minä oli koko ajan häneen selin, kädet tiskialtaassa ja annoin kaiken tapahtua. Annoin hänen työntää kätensä shortseihini ja voi luoja, kuinka ihanasti ja hellästi hän hyväili klitoristani. Lämmin kesätuuli puhalsi ikkunasta ja samalla vaimeat aamuliikenteen äänet kantautuivat sisälle. Koko tunnelma oli jotenkin unenomainen, epätodellien. Tapahtuma oli ohi varmaan viidessä minuutissa, vaikka aika tuntui hidastuneen.

Sain ihan tolkuttoman orgasmin, oli työ etten huutaisi. Tämän jälkeen kaveri kuiskasi korvaani, että olen hänelle yhden velkaa ja paineli takaisin nukkumaan. Älkää huoliko, olen kyllä maksanut velkani :)

Harvemmin sitä niin vaan saa orgasmin sormin kovin nopeaa. Oisitko uskaltanut tehdä aloitetta jos mies ei olisi tehnyt

Yksilöllistähän se tietenkin on kuka saa ja miten orgasmin kovin nopeasti. Veikkaan kuitenkin, että valtaosa naisista saa orgasmin nopeiten juuri klitorista stimuloimalla. Itse kuuluun siihen autuaaseen joukkoon naisia, jotka saavat orgasmin hyvin helpolla.

Aloitteen tekemiseen tai tekemättömyyteen ei sinänsä liity uskallus. Enemmänkin kyse oli siitä, että ajattelin kaiken flirttimme olevan pelkkää pelleilyä ja se, että kyseessä oli kuitenkin pikkuveljeni kaveri. Vietimme loppujen lopuksi melko kiihkeän kesän, josta pikkuveljeni ei vielä tänä päivänäkään tiedä mitään :D

Vierailija
1372/3550 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toisaalta hausk aja hyvä kun ihmiset " pyytää mökille" tai " kupposelle teetä" lähes aina sitä päädytään tekemään kuitenkin aivan jotain muuta :D. Eikö se ois sama vaan pyytää naimaan kuin se että ollaan niin kuin ei mitään olisi mielessä. Up

Kai siitä katoaisi sellainen odotuksen kihelmöinti ja kuumotus, ehkä se kovin panetuskin, jos suoraan ehdottaisi. Mua kiihottaa lisää, kun ei ihan varmaksi voi tietää mitä ja miten kaikki tapahtuu. Parikin vastaavantyyppistä kokemusta on ja seksi oli sitten lopuksi aivan loistavaa. Rakastan sitä, kun mies katsoo sillälailla himoiten ja naisena näkee, että hän taistelee vastaan, ettei antaisi heti niille haluilleen vallan, joskus saattaa korjata etumustaansa ja yrittää peitellä stondista.

Tulee mieleen, kun tuijoteltiin ja juteltiin niitä näitä erään tyypin kanssa messutapahtumassa, vierekkäisten näytteilleasettajien duunissa oltiin, varmaan kokonaista neljä päivää ja sitten mies vihdoin uskalsi lähestyä mua kunnolla viimeisen päivän iltana hotellin wc-käytävällä ja alkoi mitään sanomatta vaan yllättäen suudella. Tiesin, että hän oli samassa hotellissa ja haaveilin koko ajan hänen aloitteesta. Kieltäydyin vessapanosta ja mentiin siitä paikasta mun huoneeseen ja mies kantoi mut sänkyyn ja kääri jakkupuvun hameen ylös. Parilla työnnöllä tultiin molemmat ja koska eka oli niin nopea, ehdttiin ottaa pari kertaa uusiksi ja molemmat puna poskilla palattiin toisten seuraan. Meidän firmojen porukat istui lähekkäisissä pöydissä ja työkaverit arvasi heti, mistä oli kyse. Flirttailtiin koko ilta ja tanssittiin. Se koko odotus ja tavallaan epäselvyys on jollain kierolla tavalla äärimmäisen ihanaa.

Vierailija
1373/3550 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemuksia henkilöistä jotka saa sukat pyötimään jaloissa, tahallaan tai tahattomasti, mutteivät syystä tai toisesta halua sänkyyn?

Muutama vuosi takaperin samassa ainejärjestössä yliopistolla oli poika, joka sai minut hulluuden partaalle pelkällä olemuksellaan ja pienellä flirtillä. Olisin ollut hänen kanssaan valmis melkein mihin tahansa, pari kertaa vaihdoimme mm. Alastonkuvia. Uskonnollisen vakaumuksen takia hän ei kuitenkaan halunnut seksiä kanssani, joten asia jäi siihen, mutta muistelen häntä edelleen.

N23

1374/3550 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia henkilöistä jotka saa sukat pyötimään jaloissa, tahallaan tai tahattomasti, mutteivät syystä tai toisesta halua sänkyyn?

Ekan suhteen aikana joo, samassa firmassa töissä mukavasti kipinöintiä ja synkkasi järkyttävän hyvin, ja kun ei voinut sitten kumpikaan mitään kun kummallakin oma pitkä suhde. No toinen vaihto firmaa muista syistä ja siinä yhteydessä sanoin mitä tunsin häntäkohtaan, toinen itki ja parkui kotonaan kun asiat oli näin.

Hän edelleen naimisissa ja eikä tulis mieleen ikinä mennä häntä rikkomaan vaikka nyt itse olisikin vapaa.

Vierailija
1375/3550 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu on ehkä väärä sana, mutta yksi kiihottavimmista oli seuraava.

Sovimme erään keski-ikäisen fiksun oloisen naisen kanssa treffit yhteen kaupunkiin.

Illan päätteeksi menimme hotellliin ja lopulta samaan sänkyynkin.

Silloin tuo kyseinen sofistikoitunut nätti nainen muuttui puheiltaan todella rivoksi. Aluksi ihmettelin, että mitä nyt, mutta omalla tavallaan se oli älyttömän kiihottavaa.

Kontrasti tuon tyylikkään naisen muuhun käyttäytymiseen oli äärettömän suuri, en olisi sellaista etukäteen ikänä uskonut ;)

Vierailija
1376/3550 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kokemukset ovat kaukana nuoruudessa - valitettavasti. 

- yritin iskeä viileää lady-like opiskelutoverityttöä ja tulin kylmästi torjutuksi. Kaveruus, ihastukseni ja kaipaukseni  sentään jatkuivat ja johtivat minulle yllätyksenä parin vuoden kuluttua suhteeseen. Viileän ladyn alta paljastui ihtohimoinen nuori rouva (ei minun), joka muun muassa nautti (kuten minäkin) intiimialueensa näyttämisestä, aivan paljastelusta. - Eipä yhtä paljasta pintaa ole sen jälkeen nähnytkään. 

-  ujona, estyneenä ja arkana nuorukaisena tutustuin mukavaan mutta vähemmän kauniiseen (anteeksi: näin nuorena ajattelin, en nykyään kenestäkään naisesta) nuoreen naiseen - ja viettelin hänet. Uskalsin sentään, kai paljon alkoholin turvin.

- nuorena aviomiehenä ja isänä aviosuhde ja seksi muuttuivat - intohimot eivät. Nuori rouva ja äiti yritti hoitaa mutkikasta tilannetta: aviomies takaa sisään ja vauva imemässä rinnoilla.  Kai täysi kattaus toimi naisellekin, kun ensimmäinen orgasmi yllätti tällaisella hetkellä. 

Näitä hetkiä voikin muistella vuosikymmeniä myöhemmin. 

Vierailija
1377/3550 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.- nuorena aviomiehenä ja isänä aviosuhde ja seksi muuttuivat - intohimot eivät. Nuori rouva ja äiti yritti hoitaa mutkikasta tilannetta: aviomies takaa sisään ja vauva imemässä rinnoilla.  Kai täysi kattaus toimi naisellekin, kun ensimmäinen orgasmi yllätti tällaisella hetkellä.

Oi niitä orgasmeja kun tissimaito roiskui seinään asti. Maito ei kuulu todellakaan minun fetisseihini, mutta se räjähdyksen tunne kun hanat niin sanotusti aukesivat lienee lähinnä sitä, miltä kuvittelen siemensyöksyn tuntuvan. Tämän muistan aina kun kumppani laukeaa käsiini ja näen vaalean nesteen roiskahtavan.

Vierailija
1378/3550 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron pari. Tapailumies. Olin ihastunut korviani myöten. Rakastelu vedessä oli kuin elokuvissa, en unohda sitä koskaan.

Toinen on nykyinen kumppani. Eka kerta... ujona pitämäni mies olikin päinvastainen sängyssä. Nuoli huipulle ja sitten kantoi sänkyyn... iso ja vahva, 😚

Exää pystyi hyvin kantelemaan minne vain ja sai vaikka taskuun koska oli pieni ja siro ja todella hyvä sängyssä sekä tiukka. Kemiat kuitenkin kärsi ja homma kaatui. Nykyinen on sen verta isompaa kokoluokkaa ettei sitä enää kannetakkaan varsinkaan kun on lihonut lisää ja lopettanut liikunnan ja jäänyt sohvalle

Vierailija
1379/3550 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus onkun tiesi mitä taas tulen saamaan.

Tuttava löysi aikoinaan kiimaisen teinityttön jota oli pannut jo vuosia ja kehuskeli miten häntä saa panna joka reikään, eräiden juhlien jälkeen lähdettiin niiden mukaan jatkoille mikä meininki kunnon kimpassa panemiseen.

Naisenalku oli silloin 19vuotias ja todellakin häntä saatiin kunnolla panna tuntitolkulla. Silloin panin naista ekaakertaa kimpassa että joka reikään sai yhtäaikaan. Sen verran tottuneesti antoi tuplanapanna ettei ollut ensikertaa kimppa panona, mikä sitten selvisikin että 16vuotiaana oli ensikerransaanut sen jo kokea. Kunnon kimppahoro, ei tuntunut haittaavan kun viisi yli kolmekymppistä pani tuntitolkulla.

Eikä tudellakaan jäänyt yhteen eikä kahteen kertaan kun minäkin olin oman osuuteni antamassa.

Vierailija
1380/3550 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi