Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Vuosia sitten menin noutamaan sovitusti työkalua eräältä sukulaiselta, mutta päädyin sormettamaan ja nuolemaan talon teini-ikäistä tytärtä - toista serkkuani. Oli yksin kotona topissa ja sortseissa.... Tilanne kuumeni. Oli ihana antaa orkkuja kuumalle seventeenille.
Munaa en antanut, vaikka mieli teki ja samoilla morkkiksilla olisi selvitty. Jälkikäteen ollaan muisteltu hymyssä suin tuota.
Vetäytyä keskustelemaan kotibileissä yläkertaan kahdestaan vaimon tosi upeakroppaisen pikkusiskon kanssa. Jutut alkoi mennä koko ajan vaan enemmän seksiä kohti ja samalla oltiin lähempänä ja lähempänä toisiamme. Puhuttiin rakastelusta tuijottaen toisiamme syvälle silmiin. Hän ei vaivaantunut kun silittelin ensin kylkeä ja sitten vatsaa siinä puhuessamme. Siinä vaiheessa kun silitin sormella hänen rintaansa ja tunsin paidan alta kovan nännin niin peli oli selvää ja suudeltiin ihan kiihkossa. En ole koskaan ollut niin kovana kuin silloin. Jos tilanne ois ollu toinen niin oltaisiin revitty vaatteet päältä ja naitu hyvin. Nyt piti kerätä itsensä kun talo täynnä porukkaa. Vaimo ei tiedä vielä tänäkään päivänä tosta :)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti outo ja kiihottavin kokemukseni on muutaman vuoden takaa. Menin keikalle miehen luo, joka oli saanut tilapäistä apua kotiin. Mies oli n 25 vuotias ja oli tapaturmassa loukannut itsensä pahoin (luunmurtumia jne). Miehen toinen käsi oli kantositeessä ja toisessa kädessä oli kipsi. Kun avustin häntä peseytymisessä, huomasin kovan stondiksen. Mies selitti nolona, että tämä on ollut tällaista viime aikoina. Ymmärsin että hän ei pystynyt masturboimaan, en tiedä oliko hänellä jotain säätöjä. Hän kääntyi seinään päin ja minä aloin pesemään hänen hiuksiaan. Saippuoin vartalon. Miehen stondis ei missään vaiheessa helpottanut. Saippuoin ja pesin hänen kalunsa. Jostain syystä tilanne alkoi kiihottaa minua. Sain päähäni pestä perusteellisesti ja en ehtinyt kauaa sivellä kun mies sai sanotttua että älä lopeta, multa tulee.
Sen jälkeen oli tunnelma hiukan jännittynyt. Mies sanoi että ota alushousut pois. Sitten hän pyysi minut istumaan hanan alle. Sain orkun lähes heti. Avustin miehelle vaatteet ja kantositeen ja lähdin. Vierailin samoissa merkeissä vielä kahdesti miehen luona
Tosta vaan jos jää kiinni niin ois saattanu työt loppua. Lisää tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pano parturi-kampaamossa. Parturituolissa ja takahuoneen sohvalla.
Tää on kyllä todella outoa että parturissa sais seksiä varsinki työajalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin tänään päijät-hämäläisellä kuntosalilla nuorta poikaa. Olin ensimmäistä kertaa salilla, ja hän opetti jalkaliikkeessä ja tuijotti suoraan haaroihini. Mentiin siivoushuoneeseen rakastelemaan. Poika laukesi käsilleni ja jouduin tyytymään käsihoitoon mutta parasta seksiä silti ikinä! Niin spontaania!
N51
Huh huh mikä tilanne .. Ei ihme että laukesi nopeaa. Laukeasisin itsekkin nopeaa jos kuuma puuma veisi siivoushuoneeseen. Otitko ihan kädestä kiinni ja veit vai miten teit aloitteen? Pojan näkökulmasta todella riskialtista koska saattaa saada porttikiellon koko salille saati jos ohjaaja tai jumpan vetäjä panee jotain niin saattaa lähteä työt. Mulle ois unelma tuollanen että puuma veis komeroon :)))
M28
En löytänyt lainaamaasi viestiä, mutta naurattaa kovasti, miten nähdään ekaa kertaa ikinä ja sitten RAKASTELLAAN siivouskomerossa. Kyllä se on ihan panemista. :D
Vierailija kirjoitti:
Olin entisen työpaikkani ensimmäisessä virkistyspäivässä. Meillä on töissä aina asut, joissa ei pahemmin ihmisen muodot erotu. Lisäksi olen töihin tullessanikin yleensä aika kauhtunut ja lökävaatteissa, pyöräilen matkat niin ei kamalammin kiinnosta miltä näytän.
Meillä oli virkistyspäivillä semmoinen kisa polkuveneillä, ja olin siinä 40v vuoropäällikön kanssa pari. Se oli aika loiskuvaa puuhaa niin kesäpäivän kunniaksi vedin itseni uikkareilleni. Vuoropäällikkö jäi aivan avoimesti suu auki tuijottamaan rintojani, josta ensin vähän häkellyin. Hän jopa pyysi anteeksi :D sama jatkui veneessä, tissit tiettyi hytisi ja pomppi polkiessa, mies ei vaan voinut itselleen mitään.
Illalla oltiin paikallisessa kuppilassa ja tämä mies tuli avautumaan humalassa, että ei vaan ikinä olis arvannut, mitkä muodot mulla on haalareiden alla. Sanoin jostain hetken mielijohteesta, että haluutko nähdä ne kunnolla? Vein äijän invavessaan, ja annoin sen kaivaa rintani esiin. Se oli ihan mielettömän kiihottavaa katsella.. mies leipoi ja nuoli rintoja, ja vaikka olin päättänyt että jäisi vaan siihen, niin mies hoksasi nopeasti että olin kohta aivan märkänä. En ehtinyt reagoida järjellä, kun mies jo työntyi pikkuhousujen sivusta sisään. Loppujen lopuksi sain ihan mielettömät orgasmit, jotka valitettavasti kuuluivat myös vessaan jonottavien työkavereiden uteliaisiin korviin. ...
Hullun kiihottava tilanne tuo :).. Oispa ollu niin fiilis sattua sinne tilanteen jälkeen jos ois vielä nähny spermat valumassa sun uikkareista :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin tänään päijät-hämäläisellä kuntosalilla nuorta poikaa. Olin ensimmäistä kertaa salilla, ja hän opetti jalkaliikkeessä ja tuijotti suoraan haaroihini. Mentiin siivoushuoneeseen rakastelemaan. Poika laukesi käsilleni ja jouduin tyytymään käsihoitoon mutta parasta seksiä silti ikinä! Niin spontaania!
N51
Huh huh mikä tilanne .. Ei ihme että laukesi nopeaa. Laukeasisin itsekkin nopeaa jos kuuma puuma veisi siivoushuoneeseen. Otitko ihan kädestä kiinni ja veit vai miten teit aloitteen? Pojan näkökulmasta todella riskialtista koska saattaa saada porttikiellon koko salille saati jos ohjaaja tai jumpan vetäjä panee jotain niin saattaa lähteä työt. Mulle ois unelma tuollanen että puuma veis komeroon :)))
M28
En löytänyt lainaamaasi viestiä, mutta naurattaa kovasti, miten nähdään ekaa kertaa ikinä ja sitten RAKASTELLAAN siivouskomerossa. Kyllä se on ihan panemista. :D
Panemista tai ei niin haluaisin että puuma ottais ja veis
Miehelläni oli saunailta meillä kotona, olin itse ulkona ja tulin myöhemmin kotiin. Pojat edelleen saunoivat, aikaa kului ja oletin kaikkien jo menneen terassillle missä iltaa viettivät. Menin suihkuun ja yhtäkkiä siinä oli alaston mies selkäni takana. Hän sanoi ""älä säikähdä, menen tästä vaan ohi""...ei mennyt vaan otti takaapäin rinnoistani kiinni ja tunsin kovan kalun pakaroitteni välissä...Aah mikä tunne, mies jota en ollut edes vielä katsonut....Olin sekunnissa märkä. Hän käänsi minut ja nosti toisen jalan ylös kädellään ja pani. Toki huomasi etten pannut vastaan. Ihana kiimainen hetki omassa kodissani ventovieraan kanssa. Koko akti kesti ehkä 5 min mutta oli sen arvoinen. Oma mies ihmetteli hyvää tuultani:p
Tyttökaveria olen sormittanut leffateatterissa,puistossa keskellä päivää,baarin pöydässä tulee usein sormipeliä harrastettua kun porukkaa on vieressä,autossa samalla kun ajanut,kaverin sohvalla ku katsottiin leffaa :D. Ei sitä huomaa mitenkään kun sormitat naista ja heität esim takin päälle näköesteeksi :). Nää kaikki on olleet todella kiihottavia hetkiä
Vierailija kirjoitti:
Tyttökaveria olen sormittanut leffateatterissa,puistossa keskellä päivää,baarin pöydässä tulee usein sormipeliä harrastettua kun porukkaa on vieressä,autossa samalla kun ajanut,kaverin sohvalla ku katsottiin leffaa :D. Ei sitä huomaa mitenkään kun sormitat naista ja heität esim takin päälle näköesteeksi :). Nää kaikki on olleet todella kiihottavia hetkiä
Sama meillä, poikaystävä on niin malttamaton että saattaa hyväillä ja sormettaa mua ihan random paikoissa ja tilanteissa. Alussa olin aika ujo tohon ja kielsin häntä mutta kun hän sinnikkästi vain yritti uudestaan ja uudestaan vastarintani suli ja suostuin. Yritetään tietysti katsoa ettei muita olisi lähistöllä ja aina peitellä toimintaa jotenkin, vaatteilla tai muuten. Eikä olla missään keskellä katua. Hän on aivan taivaallinen suutelija ja taitava hyväileen joten on vaikea vastustaa. Orgasmi tulee niin helposti ja tuntuu että haluaa seksiä joka kerta sen jälkeen. Usein sit rakastellaan jos löytyy jokin sopiva syrjäinen paikka jossa mahdutaan makaamaan tai sit kotona heti eteisessä.
molemmille kirjoitti:
Vetäytyä keskustelemaan kotibileissä yläkertaan kahdestaan vaimon tosi upeakroppaisen pikkusiskon kanssa. Jutut alkoi mennä koko ajan vaan enemmän seksiä kohti ja samalla oltiin lähempänä ja lähempänä toisiamme. Puhuttiin rakastelusta tuijottaen toisiamme syvälle silmiin. Hän ei vaivaantunut kun silittelin ensin kylkeä ja sitten vatsaa siinä puhuessamme. Siinä vaiheessa kun silitin sormella hänen rintaansa ja tunsin paidan alta kovan nännin niin peli oli selvää ja suudeltiin ihan kiihkossa. En ole koskaan ollut niin kovana kuin silloin. Jos tilanne ois ollu toinen niin oltaisiin revitty vaatteet päältä ja naitu hyvin. Nyt piti kerätä itsensä kun talo täynnä porukkaa. Vaimo ei tiedä vielä tänäkään päivänä tosta :)
Toi olisi niin mun fantasia. Niin kaunis oli taas vaimon pikkusisko joulupöydässä kynttilänvalossa :)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli saunailta meillä kotona, olin itse ulkona ja tulin myöhemmin kotiin. Pojat edelleen saunoivat, aikaa kului ja oletin kaikkien jo menneen terassillle missä iltaa viettivät. Menin suihkuun ja yhtäkkiä siinä oli alaston mies selkäni takana. Hän sanoi ""älä säikähdä, menen tästä vaan ohi""...ei mennyt vaan otti takaapäin rinnoistani kiinni ja tunsin kovan kalun pakaroitteni välissä...Aah mikä tunne, mies jota en ollut edes vielä katsonut....Olin sekunnissa märkä. Hän käänsi minut ja nosti toisen jalan ylös kädellään ja pani. Toki huomasi etten pannut vastaan. Ihana kiimainen hetki omassa kodissani ventovieraan kanssa. Koko akti kesti ehkä 5 min mutta oli sen arvoinen. Oma mies ihmetteli hyvää tuultani:p
Kiihottavaa :) Pikapano tuntemattoman miehen kanssa miehes ollessa lähellä ja ilmeisesti vieraan lastit myös sisälle? Kuumottiko mennä muiden seuraan lastien valuessa reisille vai valuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä, poikaystävä on niin malttamaton että saattaa hyväillä ja sormettaa mua ihan random paikoissa ja tilanteissa. Alussa olin aika ujo tohon ja kielsin häntä mutta kun hän sinnikkästi vain yritti uudestaan ja uudestaan vastarintani suli ja suostuin. Yritetään tietysti katsoa ettei muita olisi lähistöllä ja aina peitellä toimintaa jotenkin, vaatteilla tai muuten. Eikä olla missään keskellä katua. Hän on aivan taivaallinen suutelija ja taitava hyväileen joten on vaikea vastustaa. Orgasmi tulee niin helposti ja tuntuu että haluaa seksiä joka kerta sen jälkeen. Usein sit rakastellaan jos löytyy jokin sopiva syrjäinen paikka jossa mahdutaan makaamaan tai sit kotona heti eteisessä.
Ihan vaan mielenkiinnosta miten hoidatte noi jälkijutut, panetteko aina kortsun kaa, ja jos ja kun päädytte panemaan kumman aloitteesta? Meillä jätkäkaveri vonkaa aina kun ollaan jossain vähän sivummalla kahestaan. Toistaiseks oon saanut pidettyä homman ihan käsipelinä mut aina se haluis laskea mun housuja ja työntyy sisään.....
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta miten hoidatte noi jälkijutut, panetteko aina kortsun kaa, ja jos ja kun päädytte panemaan kumman aloitteesta? Meillä jätkäkaveri vonkaa aina kun ollaan jossain vähän sivummalla kahestaan. Toistaiseks oon saanut pidettyä homman ihan käsipelinä mut aina se haluis laskea mun housuja ja työntyy sisään.....
En ole kumpikaan edellisistä, mutta 9/10 mieheni tekee aloitteen (etenee hiplailusta ja vaativista suukoista), jos sekstaillaan jossain ulkona ja yleensä kortsun kanssa, jos sattuu olemaan mukana. Jos ei, niin sitten mennään lähimpään vessaan siistiytymään. Jos sattuu olemaan sellainen vessa johon päästään yhtäaikaa, otetaan vielä uusinta ennen pesua. Pakostakin siinä aina vaatteet sotkeentuu, mutta mua ainakin kiihottaa ne sotkut, kun muistelee miten ne syntyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin vuosia sitten ollessani 19 v. erääseen pariskuntaan (40 risat) terassilla. Niillä oli iso huone siinä hotellissa ja sitten hiprakoissamme me päädyttiin sinne jatkoille drinkeille ja saunomaan.
No varmaan jo arvaattekin.... En ole kiinnostunut naisista mutta niin vain aloimme pussaila naisen kanssa sohvalla ja lopulta se mies tuli mukaan ja alkoi sormettamaan muan. Sain myöhemmin munaa siten että nuolin samalla sitä naista. Pitivät kyllä hyvänä mua :)
Korostan että olin ihan kiltti tyttö vielä tuolloin. Muisto saa mut kostumaan vieläkin.
Tää oli tosi kiihottava. Tyttöystävä on 23v ja fantasioin että juuri joku 40+v nainen opettaisi naisten välistä seksiä hänelle.
Nyt nelikymppisenä harmittelen kovasti, että keksimme hukata turhat estot vasta niin vähän ennen perheen perustamista. Neuvoni onkin, että ottakaa kaikki irti nuoruuden ja kauneuden rikkauksista ennen kuin velvoitteet vievät aikanne. Omat kiihottavimmat kokemukseni liittyvät vaimon lainaamiseen iältään vanhemmalle pariskunnalle. Nyt kun katselee vanhoista valokuvista nuoren ja viattoman näköisen vaimoni kuvia, niin tulee mieleen miten kuumalta se olisi tuntunut silloin katsoa häntä nuolemassa piparia 40-50 v herran painaessa täysillä takaa. Silloin sitä villeyttäkin olisi ollut oikeasti enemmän, mikäli ujoudestaan olisi päässyt.
Kerro rohkeasti tytöllesi mistä innostut ilman häpeilyä ja kiertelyä, niin saatte keskusteltua tyttösi kanssa haluistanne ja toiveistanne helpommin myöhemminkin. Jää kannattaa särkeä.
Nuorena miehenä maaseudulla tuli tehtyä sijaisena nokisutarin hommia. Tutustuin siinä samalla yhden talon tyttäreen, jonka kanssa koin elämäni tähän asti ihanimmat ja kiihottavimmat hetket. Kaikki alkoi intensiivisestä flirtistä, kun tyttö oli yksin kotona ja keittänyt kahvit olettaen, että vanha tuttu nuohoojamestari tulee töihin ja sen jälkeen kahville tapansa mukaan. Suihkunraikkaana, vaaleassa kukkakuvioisessa kylpytakissa, pitkät kastanjanruskeat hiukset märkinä, niin satumaisen kauniina hän seisoi siinä hämmästyneenä edessäni kun astuin tupaan. En koskaan unohda sitä näkyä. Juotiin sitten kahvit ja rakasteltiin lopulta keittiön matolla.
Ainut "pieni" juttu oli, ettei tytön isä hyväksynyt suhdettamme, koska hän oli kuulemma "akateeminen" ja halusi tyttärelleen saman "luokan" puolison. Tapailtiin silti salaa ukosta välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpikaan edellisistä, mutta 9/10 mieheni tekee aloitteen (etenee hiplailusta ja vaativista suukoista), jos sekstaillaan jossain ulkona ja yleensä kortsun kanssa, jos sattuu olemaan mukana. Jos ei, niin sitten mennään lähimpään vessaan siistiytymään. Jos sattuu olemaan sellainen vessa johon päästään yhtäaikaa, otetaan vielä uusinta ennen pesua. Pakostakin siinä aina vaatteet sotkeentuu, mutta mua ainakin kiihottaa ne sotkut, kun muistelee miten ne syntyi
Me vedetään aina paljaalla ulkona yleiselläkin paikalla ja käydään sitten vessassa siistiytymässä tai nainen laittaa paperia housuihin jos kovin spermat valuu reisille. Mua se valuminen ja sotkut just kans kiihottaa vaan Ja se kun jatketaan matkaa johonkin ravintolaan tms ja tiedän että lastini valuu toisen sisältä Se kiihottaa kans pirusti jos nainen on ulkona yleisellä paikalla mällit sisällä niin ettei kukaan tiedä tästä. Sellainen röntgenkatse ois kätevä millä näkisi kuka on juuri seksiä saanut ja kellä valuu ja kellä ei :D
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä maaseudulla tuli tehtyä sijaisena nokisutarin hommia. Tutustuin siinä samalla yhden talon tyttäreen, jonka kanssa koin elämäni tähän asti ihanimmat ja kiihottavimmat hetket. Kaikki alkoi intensiivisestä flirtistä, kun tyttö oli yksin kotona ja keittänyt kahvit olettaen, että vanha tuttu nuohoojamestari tulee töihin ja sen jälkeen kahville tapansa mukaan. Suihkunraikkaana, vaaleassa kukkakuvioisessa kylpytakissa, pitkät kastanjanruskeat hiukset märkinä, niin satumaisen kauniina hän seisoi siinä hämmästyneenä edessäni kun astuin tupaan. En koskaan unohda sitä näkyä. Juotiin sitten kahvit ja rakasteltiin lopulta keittiön matolla.
Ainut "pieni" juttu oli, ettei tytön isä hyväksynyt suhdettamme, koska hän oli kuulemma "akateeminen" ja halusi tyttärelleen saman "luokan" puolison. Tapailtiin silti salaa ukosta välittämättä.
No huh.. Miten päädyitte seksiin? Vonkasitko vai tekikö tyttö aloitteen vai miten ? Kuumottiko että tulee pakit tai eikö ahdistanut se että jos suuttuukin ja tekee susta valituksen. Riski seksistä asiakkaan kanssa työajalla ja työn puolesta on aika suuri koska asiakas on asiakas. On tehnyt mieli monesti mukavien naisasiakkaiden kanssa mutta miettinyt aina sitä että jos se tekeekin valituksen eikä ole samalla linjalla jos ei vihreää selkeää valoa näy
Swingaillen on aina erilaista ja kiihottavaa;)