Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1381/3550 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihottavommat tilanteet ovat nykyään swingerilloissa. Ensin silmäilyä  ja flirttiä. Koska  paikalla on aina uutta porukkaa, seksiä pääsen harrastamaan ennalta tuntemattoman uuden tyypin kanssa. Kiihottavimmat kokemukset on just tällaiset pikapanot. Kiimainen illan odotus on ihana fiilis ja siitä lähtee upea panetus. Nämä ovat kuukauden kohokohtia. Tässä jälleen Kirkkonummen helmikuun  iltaa odottelen. Tiedä vaikka joskus törmätään ;)

Vierailija
1382/3550 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jp 03610 kirjoitti:

Kiihottavin kokemus onkun tiesi mitä taas tulen saamaan.

Tuttava löysi aikoinaan kiimaisen teinityttön jota oli pannut jo vuosia ja kehuskeli miten häntä saa panna joka reikään, eräiden juhlien jälkeen lähdettiin niiden mukaan jatkoille mikä meininki kunnon kimpassa panemiseen.

Naisenalku oli silloin 19vuotias ja todellakin häntä saatiin kunnolla panna tuntitolkulla. Silloin panin naista ekaakertaa kimpassa että joka reikään sai yhtäaikaan. Sen verran tottuneesti antoi tuplanapanna ettei ollut ensikertaa kimppa panona, mikä sitten selvisikin että 16vuotiaana oli ensikerransaanut sen jo kokea. Kunnon kimppahoro, ei tuntunut haittaavan kun viisi yli kolmekymppistä pani tuntitolkulla.

Eikä tudellakaan jäänyt yhteen eikä kahteen kertaan kun minäkin olin oman osuuteni antamassa.

Toihan niin kruunais jätkien illan että sais porukalla panna kuumaa tyttöä. Kiihottas vielä lisää siinä välillä päästä jälkiliukkaille ja jatkaa illanviettoa ja hetken päästä taas uusi varvi. Taisi sekin tykätå vanhemmista miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/3550 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme toista kertaa. Olimme ensimmäisellä kerralla jutelleet mitä haluaisimme kokea. Itselläni oli mielessä heinälato ja kumppanilla sitomiseksi tuleminen. Miellyimme kovasti ajatuksesta yhdistää nuo asiat :) Olin etsinyt etukäteen aivan tarkoitukseen sopivat ladon rauhalliselta paikalta. No heiniähän niissä ei enää säilytetä, siispä varasin mukaan muutaman patjan ja peiton….

Kumppani tekstaili myös että haluaa olla täysin vallassani koko tapaamisen ajan, niinpä käskin hänet saapumaan paikalle kesämekossa vailla pikkareita ;) 

Saavuimme ladolle ja suutelimme intohimoisesti ulkona, käteni harhaili hänen vartalolla ja ilokseni huomasin että mekon alla oli tosiaan vain paljasta pintaa… Kiepautin hänet auton konepellin päälle ja hieroin etumustani häneen takaapäin ja pian jo huomasin sormellani miten uskomattoman märkä ja himoissaan hän olikaan.

Siirryimme kohta latoon jossa painoin hänet polvilleen imemään minua. Seuraavaksi käänsin hänet selälleen peitteiden päälle ja painoin pääni mekon helman alle nuolemaan häntä, tilanne oli aivan uskomattoman kiihottava, kun hän nautinnosta voihkien liikutteli vartaloaan lipomisen tahdissa. Käännyin vielä 69-asentoon, jolloin hän nuoli räjähtämispisteessä olevaa kaluani ja kiveksiäni.

Lopuksi toteutin hänen unelmansa ja asetin hänet polvilleen patjalla ja sidoin hänet käsistään kiinni rakenteisiin, siirryin hänen taaksensa ja aloin himokkaana ensin hieromaan hänen ihanaa vartaloaan mekon helman alta. Eipä aikaakaan kun halusin jo vihdoin rakastella häntä takaapäin todella rajusti, hieroin välillä takaapäin hänen takamustaan sekä uhkeita rintoja jotka olivat valahtaneet mekon ulkopuolelle. Lato vain kaikui kun koimme elämämme parhaimman laukeamisen. Kumppanin sanoi jälkeenpäin, että sidotuksi tulemineni oli todella ihanaa ja hän ei ollut aikaisemmin kokenut mitään vastaavaa, itse oli pakko olla samaa mieltä tuosta ainutlaatuisesta rakastelusta ;)

Vierailija
1384/3550 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.- nuorena aviomiehenä ja isänä aviosuhde ja seksi muuttuivat - intohimot eivät. Nuori rouva ja äiti yritti hoitaa mutkikasta tilannetta: aviomies takaa sisään ja vauva imemässä rinnoilla.  Kai täysi kattaus toimi naisellekin, kun ensimmäinen orgasmi yllätti tällaisella hetkellä.

Oi niitä orgasmeja kun tissimaito roiskui seinään asti. Maito ei kuulu todellakaan minun fetisseihini, mutta se räjähdyksen tunne kun hanat niin sanotusti aukesivat lienee lähinnä sitä, miltä kuvittelen siemensyöksyn tuntuvan. Tämän muistan aina kun kumppani laukeaa käsiini ja näen vaalean nesteen roiskahtavan.

Vierailija
1385/3550 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaakin kiihottanut kokemus oli se, kun esilämmittelyn (pillun nuolemisen) jälkeen tuli lasti naisen kaulalle, rinnoille ja vatsalle. Olin vähän nolona.

Vierailija
1386/3550 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tulin töistä kotiin ihan normi työpäivän jälkeen. Avokin lapset olivat mummolassa tai isänsä luona en muista missä. Avovaimo oli tullut aiemmin töistä kotiin ja oli kotona vastassa minihameessa, avonaisessa bilepaidassa sekä korkkareissa. Naamassa normaali arkipäivää enemmän meikkiä ja flirttaileva asenne päällä kun vedin kotioven kiinni. No asiat johtivat toiseen ja pian huomasin että avokilla oli mustat sukkanauhat päällä eikä pikkareita hameen alla lainkaan. Pian huomasinkin että nain avokkia sohvalla niin että hame oli nostettu vyötäisille ja rinnat paidan alta esillä. Oli tosi kiihottavaa kun avokki veti sihteerin roolia ja pillu oli sheivattu posliiniksi. Eikä tämä ole mikään päiväuni vaan ihan totista totta elävästä elämästä.

Vierailija
1387/3550 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä mökillä makasin miehen alla sängyssä ja tuntui, että siinä kiihkeästi rakastellessa tuli liian kuuma. Oli se älyttömän pitkä hellejakso joka sai miellä ihan tajuttoman kiiman aikaiseksi. Mökille päästiin kahdestaan ja tytöt jäi mummolaan siksi aikaa, aina muutamaksi tunniksi. Hikimärkinä päätettiin jatkaa koska miehen orgasmi jäi niin lähelle (mä ehdin saamaan) mutta ei siitä tullut mitään kun hikeä valui mun silmään ja taas keskeytettiin. Asentoa ei maltettu vaihtaa koska perinteinen, ihana tuntui niin hyvältä. Mentiin pihalle, oli jo vähän viileämpi illemmalla. Hirveä hässäkkä kun mies täytti kompressorilla ilmapatjaa, kulli seisoi ihan pystyssä mahanahkaa vasten ja tuskaili kuinka syöksyttää. Yritin ehdottaa pyyhkeitä maahan, mutta hän halusi mulle pehmeemmän alustan. Siihen kun viimein päästiin päällekkäin ei varmaan mennyt kuin puol minuuttia kun mies laukesi rajuun, nopeaan spurttiinsa ihan kiinni mussa, kädet pitäen mun käsiä ylhäällä vähän koukussa ja mä sain vielä toistamiseen. Siitä jatkettiin taas pienen huilin jälkeen. Kiihottavaa muistella näin pakkasilla.

Vierailija
1388/3550 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vähän bi-henkinen. Kiihottavimmat kokemukset ovat naisiin päin. Sellaiset yllättävät tilanteet joissa olen naisen kanssa kahden. Nimenomaan tuntemattomien ja mua itseäni vanhempien naisten kanssa on erityisen jännää ja kiihottavaa. Naiset jotka osaavat ottaa ja viedä. Naisen ei tarvitse olla mikään lepakko. Pelkkä naisen kanssa pussailukin on ihanaa ja siitä se voi alkaa ;)

Vierailija
1389/3550 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut koko päivän tätä ketjua. Itelläni ei valitettavasti ole mitään sen kummempaa kerrottavana, haaveita on. Olen 40+ eronnut nainen, jonkin aikaa nyt pakollista selibaattia takana. Mä niin haluan saada miehen viereeni. Oli aika kuumottavaa käyttää auto huollossa ja katsella niitä miehiä siellä haalareissaan, mustat öljyntahrimat kädet, ihanan näköisiä, komeita, kauniit silmät, oikein ystävällisiä, huh. Tietäsivätpä vaan, minne tämä nainen heitä katseli, kun eivät huomanneet.. Terkut ja pus :)

Vierailija
1390/3550 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä yhdessä rakennusfirmassa työnjohtajana. Firman omistajan vaimo about 45 v oli mun silmissä todella eroottinen ja ihan hirvee flirttaaja. Jotain molemminpuolista kipinöintiä oli ollut pitkin kesää.

Pari viikkoa ennen koulun alkua (ja työni loppumista) nainen soitti mulle työmaalle ja kutsui toimistolle päiväkahville. Toimistossa oli kuulemma tylsää ja kaipasi piristystä iltapäiväksi kun on siellä aivan yksin, mieskään ei tule enään sinne vasn on ostamassa kaivinkonetta turussa.

Pelkkä puhelu jo sai nuoren miehen SILMÄTKIN seisomaan päässä. Ajoin katajanokalta hurjaa ylinopeutta herttoniemeen konttorille ja siellä odotti MYÖS kahvipannu kuumana.

Jännitys ja kihelmöinti oli molemminpuolista... ja juuri kun jotain OLISI voinut tapahtua aliurakoitsijan työnjohtaja tuli paikalle hakemaan toisen työmaan bobcatin avaimia. Huh mikä tilanne... mitään ei kerennyt tapahtua , kyse oli vain sekunneista...

Koskaan tuon hetken jälkeen ei asiaan palattu eikä tilanne toistunut. koulut alkoi ja palasin koulunpenille. Kieltämättä fantasioin aikoinaan mihin kahvittelu olisi johtanut jos olisimme olleet sen iltapäivän kaksin...

Vierailija
1391/3550 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelussa ei annettu ikärajaa. Mulla kiihottavin taitaa mennä lapsuuteen, kun bestiksen (hänkin tyttö) kanssa imimme ketunnokkarintojamme ja se tuntui niin jännältä. Silloin opin mitä tarkoittaa kun sanotaan että oma kutistus ei kutita. Siis se toisen tekemä koskettelu jo!!! :O

Vierailija
1392/3550 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ex-tyttöystävä oli töissä Helsingin keskustassa pienessä desing-putiikissa, jossa kävi pääsiassa rikkaita turisteja.

Työasuna oli hänellä yleensä tummat sukkikset ja tumma lyhyehkö, siisti hame. Kävin kerran moikkaamassa häntä kesken työpäivän ja päätin kiusoitella, koska hän näytti kuumalta...

Menin hänen taakseen ja aloin nuolla korvaa. Samalla kiedoin käteni ympäri, hieroin kevysti hänen pieniä rintojaan pushuppien läpi ja toisen käden ujutin hameen vyötäröltä sukkisten ja pikkareiden alle.

Aloin litkuttaa hitaasti keskisormella kostuvaa pillua.

Seisoimme matalahkon välitiskin takana ikkunaan päin ja näimme samalla kuinka kadulla kulki ihmisiä. Pienistä estelyistä huolimatta tyttö oli mukana ja alkoi voihkia ja tuli aika pian.

Sitten äkkiä pieni ehotus. Parin minuutin päästä tulikin pariskunta asiakkaaksi. Siihen aikaan vielä ollut kameroita joka paikassa, joten tällainen päivänpiristys ei mahdollinen.

Vierailija
1393/3550 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli jotakin kiihottavaa, kun tyttöystävä jäi kiinni pettämisestä edellisenä yönä, ja itketty, huudettua, erottu, peruttu ero, sovittu, ja toistettu kaikki uudestaan, päädyttiin harrastamaan sovintoseksiä. Siinä yhdistyi pään sisässä sellainen karuselli inhoa, kipua, himoa,vihaa, rakkautta ja luoja ties mitä. Välillä ajatteli panevansa omaa rakastaan ja välillä likaista lutkaa. Ja välillä ne yhdistyi. Osittain ajatteli panevansa viimeistä kertaa. Hämmentävän kiihottavaa se ainakin oli

Vierailija
1394/3550 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut koko päivän tätä ketjua. Itelläni ei valitettavasti ole mitään sen kummempaa kerrottavana, haaveita on. Olen 40+ eronnut nainen, jonkin aikaa nyt pakollista selibaattia takana. Mä niin haluan saada miehen viereeni. Oli aika kuumottavaa käyttää auto huollossa ja katsella niitä miehiä siellä haalareissaan, mustat öljyntahrimat kädet, ihanan näköisiä, komeita, kauniit silmät, oikein ystävällisiä, huh. Tietäsivätpä vaan, minne tämä nainen heitä katseli, kun eivät huomanneet.. Terkut ja pus :)

Ihana nainen oot! Ite en oo kyllä mikään remonttimies. Valitettavasti kun luin tuon kertomuksesi...

Vierailija
1395/3550 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli jotakin kiihottavaa, kun tyttöystävä jäi kiinni pettämisestä edellisenä yönä, ja itketty, huudettua, erottu, peruttu ero, sovittu, ja toistettu kaikki uudestaan, päädyttiin harrastamaan sovintoseksiä. Siinä yhdistyi pään sisässä sellainen karuselli inhoa, kipua, himoa,vihaa, rakkautta ja luoja ties mitä. Välillä ajatteli panevansa omaa rakastaan ja välillä likaista lutkaa. Ja välillä ne yhdistyi. Osittain ajatteli panevansa viimeistä kertaa. Hämmentävän kiihottavaa se ainakin oli

minulla hieman saman oloinen case. Tosin oltiin nuoria, olin armeijassa silloin ja pääsinkin viikonloppuvapaalle jo ihan poikkeuksellisesti jo perjantaina. No, ei muuta kuin suunta kohti silloisen tyttöystävän kotia. No hän ei kotana ollut ja sain jollain ihmeellä tingattua hänen siskoltaan mistä hänet löydän. No, menin saamaani osoitteseen koputtelemaan ja kuinkas satuinkin juuri hetkeen että perjantai-illan aktiviteetti oli juuri suoritettu. Naiseni pakkasi kamppeet ja hyppäsi kyytiin, oli hyvin hiljainen kotimatka, siinä ei juuri sanoja vaihdeltu. Ajatukset sinkoili, olin hieman sekavassa mielentilassa.

Hetken hiljaisuus ja lähellä olo muuttui suudelmiksi, lämmöksi, haluksi. Olin yht'äkkiä hirveässä kiimassa ja vaikka takaraivossa takoi että tämä mun nainen oli juuri panettanut itseään toisella miehellä, halusin häntä, tiesin kuinka helposti tämä nainen on saatavissa lämpöiseksi, halukkaaksi.

Ja se kiima joka saatiin aikaan oli jotain ihan ainulaatuista, se oli yksi mieleenpainuvimmista panoista ikinä. Ja homma loppui siihen että tämä nainen nuoletti itsensä puhtaaksi minulla ja oli varmasti tietoinen että hänessä on kahden miehen makuja.

Jossain vaiheessa tämä suhde loppui, mutta tämä syrjähyppy ei ollut se syy.

Vierailija
1396/3550 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla hieman saman oloinen case. Tosin oltiin nuoria, olin armeijassa silloin ja pääsinkin viikonloppuvapaalle jo ihan poikkeuksellisesti jo perjantaina. No, ei muuta kuin suunta kohti silloisen tyttöystävän kotia. No hän ei kotana ollut ja sain jollain ihmeellä tingattua hänen siskoltaan mistä hänet löydän. No, menin saamaani osoitteseen koputtelemaan ja kuinkas satuinkin juuri hetkeen että perjantai-illan aktiviteetti oli juuri suoritettu. Naiseni pakkasi kamppeet ja hyppäsi kyytiin, oli hyvin hiljainen kotimatka, siinä ei juuri sanoja vaihdeltu. Ajatukset sinkoili, olin hieman sekavassa mielentilassa.

Hetken hiljaisuus ja lähellä olo muuttui suudelmiksi, lämmöksi, haluksi. Olin yht'äkkiä hirveässä kiimassa ja vaikka takaraivossa takoi että tämä mun nainen oli juuri panettanut itseään toisella miehellä, halusin häntä, tiesin kuinka helposti tämä nainen on saatavissa lämpöiseksi, halukkaaksi.

Ja se kiima joka saatiin aikaan oli jotain ihan ainulaatuista, se oli yksi mieleenpainuvimmista panoista ikinä. Ja homma loppui siihen että tämä nainen nuoletti itsensä puhtaaksi minulla ja oli varmasti tietoinen että hänessä on kahden miehen makuja.

Jossain vaiheessa tämä suhde loppui, mutta tämä syrjähyppy ei ollut se syy.

Hämmentäviin tilanteisiin sitä ihminen joskus ajautuu

T : se, kenelle vastasit

Vierailija
1397/3550 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen oot! Ite en oo kyllä mikään remonttimies. Valitettavasti kun luin tuon kertomuksesi...

No huh mikset tehnyt sitä miehille selväksi mitä mielessä on :)?

Vierailija
1398/3550 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavimpia tilanteita itselleni ovat olleet organisoidut ryhmäseksiorgiat joissa on useita ihmisiä sekä miehiä, että naisia mukana. Näitä jörjestetään esim Wildclubilla ja myös erilaisina laivareissuina jne. Kannattaa kokeilla tätäkin puolta jos on taipumusta vähänkin sellaiseen vähemmän yksioikoiseen ja enemmän fiilistelevään menoon.

Vierailija
1399/3550 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, aamulla sanotaan aina kohteliaat huomenet. Vaihdetaan katseita päivän aikana. Tunnelma minun ja tämän miehen kanssa on sähköinen. Tavattiin sattumalta vapaalla, käveli suoraan luokseni suuteli upeasti vatsanpohjassa lenteli tuhansia perhosia. Sanoi kun seuraavaksi nähdään niin, tämä on sitten hyvää huomenta. Seuraava maanantaina sanoin varovasti, huomenta, mies vinosti hymyillen, hyvää huomenta 😍 Jos itse olisin vaan rohkeampi...

Vierailija
1400/3550 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeapa on panna järjestykseen mutta omituisesti kiihotti jostain kumman syystä kun viimeksi panin antaumuksella vaimoa takaapäin muistin kuinka eräs kaverini oli seurusteluaikana kiinnostunut samasta naisesta. Yhtäkkiä tajusin ettei se kamu koskaan päässyt tähän tilanteeseen vaikka halusi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi