Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Viimeksi baarin vessassa tuntemattoman naisen kanssa pikapano samalla kun viereisissä kopeissa lappasi porukkaa. Kyllä kiihotti
Kiihottavin oli joskus 25-vuotiaana silloisen tyttöystävän porukoiden luona. Oltiin lähdössä jonkun niiden sukulaisen häihin.
Tyttöystävä oli linnottautunut omakotitalon yläkerran kylppäriin meikkaamaan. Hänen äitinsä ihmetteli että kylläpä se nyt tällää ja et voisinko käydä katsomassa mitä se siellä huseeraa.
Niinpä koputin oveen ja kysyin, meneekö vielä kauan. Hän vastasi että hetki vielä, ja kysyi samalla onko liikaa meikkiä. Sanoin että ei. Hän näytti syötävän hyvältä mekossa, korkkareissa ja huulet kirsikanpunaisina. Tietysti alkoi kauheasti haluttaa.
Kysyin voidaanko pussailla ihan vähän. Hän pyysi etten sotkisi huulipunia ja että porukat on alhaalla.
Pussailin häntä kevyesti huulille ja kaulalle ja hieroin samalla etusormella hänen pilluaan. Hän näytti ja maistui ihanalta, ja minulla tietysti seisoi entistä kovemmin. Pian hänkin oli juonessa mukana ja laittoi kylppärin oven lukkoon. Hän kumartui seinään vasten, nostin mekon helmaa työnsin kalun sisään. Ehdimme pari minuuttia naida kun joku koputti kylppärin oveen.
Jouduimme lopettamaan, ja pääsin naimaan häntä pitkällisemmin vasta kun tulimme takaisin. Odotimme että vanhukset nukkuvat, joimme siihen asti viiniä olohuoneessa ja pussailimme. Lopulta talo oli hiljainen ja me pääsimme naimaan.
Kuuma muisto kun kävi niin että porukkaamme baarissa tuli jotain kaverini kavereita ja yksi kuuma kissa siinä sivussa. Päätin heti alkuillasta iskeä silmäni häneen ja juttelimme jonkun aikaa ja jossain vaiheessa tuumattiin muille että käydään tilaamassa lisää ja tupakalla ja todellisuudessa päädyttiin vessaan pikapanolle jossa en kauaa kestänyt kiihotuksen myötä :D. Ei muuta kun naiselle paperia housuihin ja takaisin bilettämään Kiihottavaa oli kuitenkin se ettei muut tienneet meidän vessareissusta mitään takaisin tullessa vaikka varmasti joku on huomannut pienen punotuksen kasvoilla. Mieleen jäi hyvin se jun nainen kuiskasi pöydässä jälkeenpäin vielä että spermoja valuu vielä sisältä reisille ja sen kuuleminen kiihotti entisestän :D
Tässä hiljattain olen oppinut ratsastamaan väärinpäin. En tiennytkään, miten kovaa mies voikaan laueta. n22
Koulun vessassa semmosessa isommassa lukittavassa kopissa missä on oma lavuaari mä makasin sillai puolittain lavuaarin päällä ja poikaystävä mun päällä. Hankalaa mutta tosi ihanaa silti. Seksi sen kaa on aina ihanaa ja muutenki molemmat kiihotutaan eniten ihan tavallisessa lähärissä. Se lisää kiihkoo kun meidän ei sais ehkä harrastaa seksiä ainakaan koulussa.
Työkaverini Sannan kanssa panimme siivouskomerossa kesken työpäivän. Se oli tosi kiihottavaa, koska kiinnijäämisen mahdollisuus oli koko ajan. Siivouskomeron ovikaan ei ollut lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini Sannan kanssa panimme siivouskomerossa kesken työpäivän. Se oli tosi kiihottavaa, koska kiinnijäämisen mahdollisuus oli koko ajan. Siivouskomeron ovikaan ei ollut lukossa.
Oletteko vanhoja vai uusia tuttuja? vai sattumaltako päädyitte sinne? Veikö nainen vai veitkö sinä ja jos tuntematon työkaveri niin miten onnistuit tossa. Miten voi ehdottaa työkaverille seksiä?
Tutustuin vuosia sitten ollessani 19 v. erääseen pariskuntaan (40 risat) terassilla. Niillä oli iso huone siinä hotellissa ja sitten hiprakoissamme me päädyttiin sinne jatkoille drinkeille ja saunomaan.
No varmaan jo arvaattekin.... En ole kiinnostunut naisista mutta niin vain aloimme pussaila naisen kanssa sohvalla ja lopulta se mies tuli mukaan ja alkoi sormettamaan muan. Sain myöhemmin munaa siten että nuolin samalla sitä naista. Pitivät kyllä hyvänä mua :)
Korostan että olin ihan kiltti tyttö vielä tuolloin. Muisto saa mut kostumaan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi baarin vessassa tuntemattoman naisen kanssa pikapano samalla kun viereisissä kopeissa lappasi porukkaa. Kyllä kiihotti
Kateelliset laittaneet alapeukkua? Pikapanot yllättäen piristää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset laittaneet alapeukkua? Pikapanot yllättäen piristää
Tällä foorumilla tietää onnistuneensa, jos saa isot kasat alapeukkuja. Nehän on kateellisten peukkuja ;) et voi millään hävitä. Yläpeukut tsemppaa ja alapeukuista tiedät saaneen jonkun kateelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥
Meillä taas paikkana seurakuntatalon alakerran kerhotiloihin laskeva kulkuväylä, luiska kait sitten, missä oli osa tasaista kiveä pyörätuoli-ihmisiä varten, osa portaita. Isoskerhon jälkeen makasin siinä monta kertaa poikaystävän alla ja rakasteltiin kiihkeästi lähetyssaarnajassa. Niin kiihottavaa silloin 16-vuotiaana ja muistan vieläkin, miten voimakkaita ja ihania ne orgasmit oli ihan perusseksissä. Jokin siinä jännityksessä ja paikassa kiehtoi, vaikka sängyssä, kun sinne asti kerettiin, oli toki pehmeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin vuosia sitten ollessani 19 v. erääseen pariskuntaan (40 risat) terassilla. Niillä oli iso huone siinä hotellissa ja sitten hiprakoissamme me päädyttiin sinne jatkoille drinkeille ja saunomaan.
No varmaan jo arvaattekin.... En ole kiinnostunut naisista mutta niin vain aloimme pussaila naisen kanssa sohvalla ja lopulta se mies tuli mukaan ja alkoi sormettamaan muan. Sain myöhemmin munaa siten että nuolin samalla sitä naista. Pitivät kyllä hyvänä mua :)
Korostan että olin ihan kiltti tyttö vielä tuolloin. Muisto saa mut kostumaan vieläkin.
Tää oli tosi kiihottava. Tyttöystävä on 23v ja fantasioin että juuri joku 40+v nainen opettaisi naisten välistä seksiä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Panin tänään päijät-hämäläisellä kuntosalilla nuorta poikaa. Olin ensimmäistä kertaa salilla, ja hän opetti jalkaliikkeessä ja tuijotti suoraan haaroihini. Mentiin siivoushuoneeseen rakastelemaan. Poika laukesi käsilleni ja jouduin tyytymään käsihoitoon mutta parasta seksiä silti ikinä! Niin spontaania!
N51
Huh huh mikä tilanne .. Ei ihme että laukesi nopeaa. Laukeasisin itsekkin nopeaa jos kuuma puuma veisi siivoushuoneeseen. Otitko ihan kädestä kiinni ja veit vai miten teit aloitteen? Pojan näkökulmasta todella riskialtista koska saattaa saada porttikiellon koko salille saati jos ohjaaja tai jumpan vetäjä panee jotain niin saattaa lähteä työt. Mulle ois unelma tuollanen että puuma veis komeroon :)))
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli tosi kiihottava. Tyttöystävä on 23v ja fantasioin että juuri joku 40+v nainen opettaisi naisten välistä seksiä hänelle.
Rohkeasti vain jos siltä tuntuu. Oli ihanaa kun pariskunta oli niin itsevarmoja ja minä nuori tyttö kun luulin tietäväni seksistä :) Olen erään toisen kerran pussaillut ja hieronut vanhemman naisen kanssa. "tuo tyttö".
Kiihottavampia nuo pikapanot ja seksitarinat yllättäen vaimon siskon tai kaverin kanssa tai muuten puolison tutun tai suht tuntemattoman kanssa kuin oman puolison. Kuka täällä kertoi siitä että mökillä pani vaimon kaveria saunassa samaan aikaan kun vaimo oli mökillä kokkaamassa.. superkiihottavaa :)).
Uu