Nuoret aikuiset välttelevät seksiä seksittömyydestä on tullut jopa trendi
https://www.esaimaa.fi/uutissuomalainen/8183864
Seksin harrastaminen on monissa länsimaissa vähentynyt. Myös vailla seksikokemuksia olevien nuorten aikuisten määrä on aiempaa korkeampi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus on in.
Ei se siihen välttämättä liity. Minä olen jo kolmikymppinen ja useimmiten päivittäin panettaa, mutta ei vaan ole ketään sopivaa kenen kanssa sekstailla, niin ei sitten ole seksielämää. Kymmenen vuotta nuorempi kaverini on samanlainen, kyllä hänelläkin himot hyrrää mutta ei ole tullut ketään sopivaa vastaan niin on kokematon. Toiset sitten panee toistenkin puolesta, näin myös naisilla..
Hyvä. Vielä kun erityisesti miehet pääsisi siitä yli niin voisimme yhteiskuntana keskittyä oleelliseen pariutumisrituaalien sijaan. Olis mm. ilmastonmuutos, ympäristökriisi ja kapitalismi hoideltavana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Vielä kun erityisesti miehet pääsisi siitä yli niin voisimme yhteiskuntana keskittyä oleelliseen pariutumisrituaalien sijaan. Olis mm. ilmastonmuutos, ympäristökriisi ja kapitalismi hoideltavana.
Ympäristökriisin pohtimiseen olisi enemmän energiaa, jos pääsisi panemaan pllua.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sinä olet hoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kaikki yhtä turhanpäiväisiä ongelmia. Koulutus kuntoon, siinä on oikea ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan vaan se paneskelu, niin ei noistakaan tarvi stressata.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus on in.
Vihdoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus on in.
Ei se siihen välttämättä liity. Minä olen jo kolmikymppinen ja useimmiten päivittäin panettaa, mutta ei vaan ole ketään sopivaa kenen kanssa sekstailla, niin ei sitten ole seksielämää. Kymmenen vuotta nuorempi kaverini on samanlainen, kyllä hänelläkin himot hyrrää mutta ei ole tullut ketään sopivaa vastaan niin on kokematon. Toiset sitten panee toistenkin puolesta, näin myös naisilla..
Miksi te ette kaverin kanssa hoida ongelmaanne yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus on in.
Miksi te ette kaverin kanssa hoida ongelmaanne yhdessä?
Ainakaan itselleni kaverit tai ystävät eivät ole potentaailisia seksikumppaneita. - On asioita, jotka kannattaa omasta mielestäni pitää erossa kaveruus ja ystvävyys -suhteista. Tai ainakin oikeasti täytyisi olla todella vahva tunne, että molemmat sittä (seksiä) haluaisivat. - Itse en ainakaan halua, enkä ole halunnut ryhtyä mihinkään friends with benefits tms säätöön tai viritykseen. En halua tuomita heitä, jota tällaisiin suhteisiin ovat olleet valmiita ja halukkaita. Mutta itse luultvasti rikkosin sellaisessa vain itseni. En muutoinkaan viehäty ihmissuhteussani mistään kovin epämääräisestä. - Ehkä tässä kohtaa olen jossain määrin vähän konservatiivi.
Sinkkumies
Aseksuaalisuus on in.