Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
1001/3552 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä eksyin tänne näin pian uudestaan ja huomasin että kirjoitin epäselvästi.

Koira piti siis meille vahtia kun olimme kylvyssä rakastelemassa. Oven ulkopuolella tietty :) Se haukkuu aina kovaa jos joku tulee pihaan, joten olisi kuultu jos äiti ja isä olisi tulleet sillä välin kotiin.

Vierailija
1002/3552 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eka kerta 20 vuotta sitten ysin keväällä kun pääsin rakastelemaan pojan kanssa johon olin ollut ihastunut jo seiskaluokan alussa. 

Mulla tuo tapahtui 'vasta' lukion toisella. Kielistudiossa äänitettiin äikän projektityöhön liittyvää kuunnelmaa ja olimme saaneet rehtorilta luvan jäädä koulun jälkeen kahdestaan tekemään tuota. Tehtiin siinä sitten jotain muutakin isolla opettajanpöydällä päällekkäin säleverhot kiinni. Huomasimme vasta kun lähdimme, että studion ovi ei ollutkaan mennyt kunnolla lukkoon ja aukesi kahvasta painamalla... ;)

Mä makasin kerran mun lukioaikaisen poikaystävän kanssa vapaatunnilla tyhjässä ruotsin luokassa sellaisen pyörillä olevan puoli metriä korkean c-kasetti jukeboxin kannen päällä. Onneksi se kesti... Tosi kiihottavaa kun piti olla niin nopeita eikä tullut niin tarkkaan paikkaa ajatelluksi :) 

Mä muistan ton tyylinen oli meilläkin koulussa. Siinä oli musta pois kelautuva kansi jotenka se ei ois kestänyt ihmisten painoa. Mutta joo paikkaa ei aina niin kerkee miettiä, mä muistan kun potkiaisten jälkeen oltiin koululla yötä ja silloinen poikaystävä tunki itsensä mun makuupussiin sisälle ja siellä mun päälle. Alettiin vaan hitaasti panna vaikka toiset nukkui (tai valvoi en tiiä) jonkun metrin päässä, me oltiin rappusten ylätasanteella ja lähin kaveri oli alhaalla sohvalla. Tajuttoman kiihottavaa kun yritettiin olla hiljaa varsinkin kun hän alkoi yhtäkkiä panemaan lujaa oli hiukkasen haastavaa olla voihkimatta, tuntui vaan niin helvetin hyvältä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/3552 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän hankalaa levittää jalkoja seisaaltaan varsinki jos on farkut tai muuten tiukat housut ja ne roikkuu polvissa tai silloinki vaikka ne olis nilkoissa mut silti me tehään aika useesti sillälailla.... Joskus poikkis vetää mun toisen pultun pois niin et saan sen jalan vapaaksi. Musta se on niin ihana ja kiihottava asento ja poikaystävä sanoi että mun pimpsa tuntuu vaan ihanammalta ja tiukemmalta kun ollaan molemmat seisten ja kasvokkain vaikka se joutuu oleen polvet tosi koukussa siinä:))

Samaa olen kummastellut, vaikka miekkonen ei koskaan ole valittanut, päinvastoin. Ihmettelen vaan miten hän pitää siinä tasapainonsa ja pystyy panemaan. On molempien meidän suosikkiasento vaikka pituuseroa on 17cm. Mä yleensä nojaan johonkin seinään tai muuhun sellaiseen joka pysyy paikallaan. Silloin se on kiihottavinta kun tapahtuu yllättäen jossain ei niin sallitussa paikassa. Esim. myöhään kesäiltana golfkentän huoltorakennuksen seinää vasten, mies oli siellä töissä. Toisinaan hän tulee loppua kohti makaamaan päälle mutta nyt oltiin alusta loppuun seisoaltaan... 

Riski siitä että joku olis nähnyt kiihotti jostain syystä. Vaikka kentällä ei ollut enää pelaajia, aika lähellä sitä paikkaa olevassa talossa oli jotkut kotibileet ja kauhea möykkä kuului kentälle asti.

Vierailija
1004/3552 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehkä se kun poikkiksella seisoo niin helposti aamulla ja mä teeskentelen nukkuvaa kun se kiehnaa ja yrittää kääntää mua. Ja sit kun mä oon selällään ja se taivuttaa sen vartaloa vasten seisovaa kullia ja hieroo mun klittaa ja häppäreitä sillä nii et mä melki saan orkun ennen kuin se työntyy sisään. Aamuseksi on ihanaa ja kiusottelu tekee niin nannaa kun sit siitä yhdynnästä tulee niin kiihkeetä:)

Aamustondiksessa on myös se hyvä puoli et mies ei tuu niin nopeesti vaikka herkästi nousee. Sanoi itekin että on mahtavaa kun saa vähän pitempään painaa kun muuten tulee parissa minuutissa. Me otetaankin aina uusinta heti joskus kaksikin ja kesto pitenee joka kerralla. Meni vähän ohi mut aamusessiot on kyl kiihottavimpia.

Vierailija
1005/3552 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy miehenä tunnustaa tuo sama himo ja valtava halu sinne naisen pehmoiseen, kosteaan ja lämpimään kuin joku veli täällä kirjoitti. Sitä ei mikään korvaa eikä ylitä koskaan ikinä. Rivien välistä varmasti paistaa, että sinkkuutta on jo ollut liiankin kanssa. Varsinkin nuorena sen tietyn tytön kauniit kasvot, vartalon suloiset muodot, ne ihanat hiukset ja luonteen iloisuus veivät minua kuin litran mittaa. Joskus kaipaa niitä aikoja, joskus taas ajattelee, että ehkä elämällä on vielä tarjolla uutta koettavaa myös parisuhderintamalla näin nelikymppisenä.

Noista koulukokemuksista minulla ei ole paljoa kerrottavaa, muuta kuin, että vähän kateellinen olen teille jotka uskalsitte myös koulussa ja kouluaikana olla niin lähekkäin kuin kaksi ihmistä voi olla. Itsellä teki tietysti aivan valtavasti mieli ja seisoskeli pitkin koulupäivää. Olisin halunnut naida tyttöä luokissa, vessoissa, joka paikassa missä vain voi kuvitella. Suudeltiin kyllä, mutta ei uskallettu alkaa itse asiaan.

Molempien vanhemmat kävivät säännöllisesti iltatöissä ja meidän kodeissa oli iltapäivisin aika rauhallista, ainoat lapset kun perheissämme oltiin. Kuivaharjoittelussakin silloin oli niin paljon tunteita ja kiihkoa mukana. Varsinkin ne kerrat kun ”kuivapantiin” seisoviltaan aluksi niin, että tyttö laukesi tosi herkästi täristen ja jouduin pitelemään hänestä kiinni, ettei hän kaatuisi, ja kun sen jälkeen hän otti valtavan nuoren pojan erektion käteensä ja hellästi veteli muutaman kerran. Siivottavaa tuli, mutta kummatkin olimme tyydytettyjä.

Kun päästiin viimein yhdyntöjen makuun, ei olisi maltettu lopettaa ollenkaan. Suihkussa ja peiton alla hiljakseen yritettiin olla silloinkin kun vanhemmat olivat kotona. Siinä pidättelyssä oli niin paljon vaikeuksia ja teki mieli antaa palaa kunnolla. Samalla aivan törkeän vituttavaa ja kiihottavaa. Meni todella kauan, ennen kuin kirjaston wc:ssä olimme ensimmäisen kerran vähän julkisemmalla paikalla. Pikkuhiljaa meidän vakiopaikaksi ulkoilmaseksille muodostui kirjaston takapihalla ollut kunnan teknisen osaston huoltorakennuksen seinusta, jonka toisella puolella oli järvi ja toisella sivulla tiheä kuusikko. Perinne loppui vasta siihen kun erään kerran kesken kiireisimmän hetken huomattiin, että paikalle oli tuotu valvontakamera. :)

Oli seikkailujen, kokeilujen ja semmoisen viattomamman romanttisen seurustelun aikaa ja täytyy kokonaisuutena pitää tuota edelleenkin kiihottavimpana kokemuksena elämässä. Vaikea nimetä mitään yksittäistä tapahtumaa tai seksikertaa. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä, mutta haluan uskoa siihen.M41  

Vierailija
1006/3552 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssww kirjoitti:

Kiihottavinta ikinä: random partnerin kanssa videochatissa runkkaaminen. Kokemusta ehkä korosti se, että partneri ei ollut heti muna pystyssä kameran takana, toisin kuin minä sakset auki ja käsi haaroissa :D hän kysyi haluanko nähdä elimen ja vastasin että totta kai, tuli kiva vallan tunne samalla kun tietää, että joku katselee.

Toisiksi kiihottavinta: appivanhemmilla yökylässä, olen juuri istunut puolison päälle ja ottanut hänet sisääni kun joku rapistelee keittiössä. Hidas ja varovainen salaseksi, ei oo sen voittanutta!

Mua kiihottaa näin miehenä just tuo naisen seksuaalinen valta. Se kun nainen tarkoituksella houkuttelee seksiin.

Kiihottavaa kokemuksena on ollut just kun mua on chatissa tai puhelimessa kehotettu naisten toimesta runkkaamaan ja puhuttu yllyttävästi kiihottavia.

Vierailija
1007/3552 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen... Mua se kiihottaa niin paljon, että olen saanut orgasmin ihan sen tuntemisesta... Mies siis kävi sellaiseen haara-asentoon, että erektio painoi ja hieroi mun alapäätä vasten, ja yritti nousta täyteen mittaan ja aivan pystyyn tietenkin. En voinut pidätellä orgasmia kun se paisunut kulli hieroi mua just sieltä, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orgasmi, julkisella paikalla. Otin miehen hartioista kiinni ja se kulli painui ihanasti mua vasten just jalkovälissä... AAAAAHHHHHHH… Se stondis oli niin nautinnollinen ihan ilman penetraatiota, että nytkin panettaa armottomasti kun muistelen sitä.

Kiihottavasti kuvattu.

Vierailija
1008/3552 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehkä se kun poikkiksella seisoo niin helposti aamulla ja mä teeskentelen nukkuvaa kun se kiehnaa ja yrittää kääntää mua. Ja sit kun mä oon selällään ja se taivuttaa sen vartaloa vasten seisovaa kullia ja hieroo mun klittaa ja häppäreitä sillä nii et mä melki saan orkun ennen kuin se työntyy sisään. Aamuseksi on ihanaa ja kiusottelu tekee niin nannaa kun sit siitä yhdynnästä tulee niin kiihkeetä:)

Kuulostaa niin kiihottavalta. Meilläkin aamulla ponkaisee aivan pystyyn ja ne seisokit yleensä käytetään hyödyksi. Se näyttääkin niin ihanalta kun jöpöttää ihan kovana napaa kohti :) Mä uskon, että mun mies ei kauaa malttaisi terskalla hieroa, ennen kuin hänen olisi jo pakko työntää sisään, pakko silti kokeilla tota.... Samaa mieltä, että aamuseksi on parasta ja kiihottavinta ja miehen kiusaaminen ihan tajuttoman hauskaa ja samalla kuumottavaa.

Ihania naisia niin kuin tämänkin kirjoittaja. Alkaa seisoon kun lukee näitä.

Vierailija
1009/3552 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks ihanan kiihottava juttu oli kun hän suudelmien lomassa painoi hädintuskin hipaisten huulensa mun kaulalle. Oli pakko voihkaista kun se ton teki ja pää taakse taipuneena jäi odottamaan lisää kosketusta, jota sit pian tulikin voimalla

Aivan jäätävän kiihottavaa kokea toi.... Nykyinen mies tekee noin ja hänen huulet ei aina edes kosketa mua.. tunnen vain henkäyksen herkällä iholla.. hän tekee kiusaa niin ettei heti jatka vaan antaa mun odottaa leuka pystyssä ja saattaa tehdä monta enkelipusua kaulalle.. ennen kuin sitten lopulta päästää piinasta ja nopeesti suutelee sitä kovemmin... vaihtaa puolta ja näykkii.......

Vierailija
1010/3552 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaulasuudelmia ja mun kokemuksen mukaan kun mies on taitava niissä hän on myös hyvä seksissä. Eksän kanssa oli niin kiihottavaa. Tiesi aina että nyt mennään kun hän tarttui mun hiuksiin sillä tietyllä tavalla, ei silittäen mutta määrätietoisemmin, eikä silti liian kovaa ja heilautti niitä pois edestä ennen kuin painoi kuuman suunsa kaulalleni tai niskaani. Tuo pieni ele jo sinänsä oli äärettömän kuumottavaa ja se miten hänen kädet vaelteli vartalollani erityisesti lantiolla ja rinnoilla kaulan hamuilun aikana. Siinä vaan jalat suli alta aika pian<3  

Vierailija
1011/3552 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Finnish boyfriend does this thing to me where he suddenly bends down and starts off caressing my thighs. Then he moves to my hip and butt, and reaches down to my panties to trace the bare skin. Sometimes he does that in semi-public places where there's nobody seemingly around and it always leads to sex.

His kisses are so amazing. When we're making out he always loves to be in charge and kisses me really passionately. I can feel him pressed up against me and hear his breathing getting really heavy.

And the moment when he's ready, he gets on top of me and thrusts really hard and fast. It's so hot :)

Sorry for my English writing. I know this is a Finnish thread but my language skills aren't so good yet. I'm a British girl learning your beautiful language and culture.

Vierailija
1012/3552 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun nuorempana(paljon) vein kotiini erään viikonloppuhoitoni ja seuraan tahtoi myös edellisen viikonlopun eräs toinen hoito. Sain puhuttua kaverini avukseni ja hän tuli kämpilleni myös. Hän laittoi edellisen viikonlopun hoitoani viereisessä sängyssä kun laitoin samalla viikonloppuhoitoani. Katselimme täysin hiljaa toisiamme. Polttava ajatus vieläkin.

Vierailija
1013/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuhhh kirjoitti:

Tuttavani kanssa tapaamme toisinaan, kun aikataulut natsaavat.

Tapaamme salaisesti, yleensä luonnossa.

Hänellä on todella suuri elin, ja häneltä on aina tullut hurjan iso lasti spermaa.

Yleensä hän tulee seisten takaapäin minun nojatessa autooni.

Minua kiihottaa kylmästi otetuksi tuleminen, miehen laukeaminen syvälle vakooni. Se, että koen olevani pelkkä objekti. Pillu, johon tyydytetään miehen tarve purkautua.

Kulli on ihan kovana kun lukee näitä teidän juttuja. Liian kiihottavia!

Vierailija
1014/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleeni näitä lukiessa eräs hämmentävä kokemus. Olin nuorena tyttönä kesätöissä Helsingissä. Kaverini lopetti kesätyöt jo aiemmin ja olin yksikseni. Kauniina kesäpäivänä lähdin ajankuluksi käveleskelemään ihaniin rantamaisemiin. Siellä seisoskelin ja ihailin maisemia kun juttusilleni tuli selvästikin rappiolla oleva laitapuolenkulkija, mies. Huomasin, että mies oli todella komea kaiken sen räsyisyytensä takaa. Yritin loputtee jutustelua, mutta mies vain jatkoi. Kohteliaana tyttönä en halunnut olla töykeäkään ja lähteä vain pois. Minulla oli päälläni napapaita ja yllättäen mies sanoi, että minulla on tosi kaunis vatsa, että minun pitäisi ottaa napakoru. Ja sitten hän kosketti alavatsaani. Kosketus meni lävitseni kuin sähköisku ja sopersin jotain, että kutittaa. Tähän mies totesi, että taidat olla todella herkkä myös tuolta alempaa. Pyysi mukaansa ja ymmärsin kyllä mitä varten. Sähkö oli niin kovaa, että kovasti olisin halunnut mennä, mutta moraali ei antanut periksi.

Oih, tiedän tuon tunteen... Se suloinen vihlaisu alavatsassa ja intohimo, halu, kiihotus... Joskus sen saa aikaan pelkkä katse, joskus kosketus.

Onkohan se miehillä sama? Se sellainen ihana vihlonta. Tietysti saattaa tapahtua muutakin kuin vihloa, esimerkiksi lihaisa miekka nousta, mutta niin tapahtuu kaikenlaista meillä naisillakin. Ei vain yhtä näkyvästi.

Tapasin tänään pitkästä aikaa miehen, johon olen ollut salaa rakastunut jo muutaman vuoden, ja se sähkö jo pienestä kosketuksesta oli uskomaton. Oli pakko mennä vessaan tapaamisen jälkeen, koska olin niin märkä. Eikä todellakaan siitä, että olisin pissannut housuun!

Oihhh...

Kyllä tuota vihlontaa on miehilläkin... ainakin itselläni. Vielä tajunnan räjäyttävämpää on oikea naisen ääni semmoinen asmr. Siihen kun sais eroottisen kosketuksen vahingossa tai tahalteen....

Naisen ääni on tosiaan seksikäs. Oon saanu valtavia siemensyöksyjä puhelinseksissä kun nainen on puhunut mulle tuhmia.

Vierailija
1015/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä yönä joku aika sitten oltiin poikaystävän kanssa ison rakennuksen pihalla jossa tehtiin jonkinlaista julkisivuremonttia. Lähellä oli muitakin rakennuksia mut tuumailtiin että niiden telineiden ym. tilapäisten rakennelmien takana oltais piilossa katseilta. Kylällä oli hiljaista mut kaiken varalta. Miehellä panetus oli kova ja olin luvannut että saa tulla mun suuhun. Olin aika ujo ja ajattelin että jos antaisin hänen panna mua olisi vaikeampi keskeyttää ajoissa jos joku yllättäisi meidät. Vaikka hän kyllä yritti puhua mua ympäri.

Poikaystävä laski housujaan ja mua alkoi kiihottaa kun näin kuinka hänen seisokkinsa ponnahti ihan pystyyn vaikka en ollut vielä edes koskenutkaan siihen. Kyykistyin ja otin peniksen pään suuhun. En ehtinyt montaa kertaa liikuttamaan päätäni kun hän alkoi uudestaan anella että saisi tulla sisääni ja vetäytyi suustani. Nousin ylös ja hän yritti heti työntää vartalollaan mua selälleen. Hyvin lyhyen mietinnän jälkeen olin mukana kun kuulemma työntelisi muutaman työnnön vaan. Lopulta mies ei malttanut lopettaa kesken vaan alkoi vain kiihdyttää. Enkä kyl minäkään siinä vaiheessa enää olisi halunnut keskeyttää...

Niinpä me rakasteltiin nopeasti ihanaan loppuun asti siellä tellinkien ja sermien keskellä maaten puulaverin päällä. Jostain kuulu kyllä jotain ääniä mutta onneksi ketään ei näkynyt. Oli tosi kiihottavaa nähdä ensin se seisokki joka oli niin ”valmiina” ja sit se miehen kiihko tarttui minuunkin. Julkinen paikka vain lisäsi kiihottavuutta :)

Saiko lopulta laueta suuhun?

Ei hän halunnut. Olisi kyl saanut jos olisi halunnut. Olis tullut vähempi sotkua :D vaikkei se nyt niin haittaa kun se tuntuu minustakin ihanalle kun tulee sisään ja ne ihan viimeset työnnöt on niin herkkua... Mies sanoi joskus että vaikka mun suu tuntuu hyvältä niin sisälle laukeaminen tuntuu kuulemma sata kertaa paremmalta..

Se muuten tosiaan tuntuu hyvältä ja kiihottavalta, kun saa paljaalla nussia spermat naisen sisään. Se hetki kun se siemen syöksyy sykäyksittäin sinne pehmeään kalua puristavaan ja hyväilevään onkaloon. Myös se ajatus kiihottaa, että nainen antaa siittimen roiskia sisäänsä ne himonsiemenet ja antautuu niille.

Vierailija
1016/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen... Mua se kiihottaa niin paljon, että olen saanut orgasmin ihan sen tuntemisesta... Mies siis kävi sellaiseen haara-asentoon, että erektio painoi ja hieroi mun alapäätä vasten, ja yritti nousta täyteen mittaan ja aivan pystyyn tietenkin. En voinut pidätellä orgasmia kun se paisunut kulli hieroi mua just sieltä, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orgasmi, julkisella paikalla. Otin miehen hartioista kiinni ja se kulli painui ihanasti mua vasten just jalkovälissä... AAAAAHHHHHHH… Se stondis oli niin nautinnollinen ihan ilman penetraatiota, että nytkin panettaa armottomasti kun muistelen sitä.

Ei pitäis lukea näitä julkisella paikalla... Seisoo niin ettei kehtaa nousta (!!!) pöydästä. Toivottavasti tuo kohta rauhoittuu vaikka mieli tekisi koskettaa. Ei vaan jäisi kosketukseen.

Oma kiihottavin kokemus oli exän jaloista sohvalla mun sylissä yksissä bileissä... Hän tunsi kyllä mun erektion paisumisen, mutta jatkoi viattomin kasvoin armotonta kiusottelua. Oli niin lähellä etten purskahtanut. Jäi järkyttävä panetus kunnes päästiin hänen kämpille. Enkä ollut ainut joka kävi kuumana, koska hän aivan väreili himosta. Seksi oli taivaallista vaikka muutamalla työnnöllä lauettiin molemmat.

Nyt pakko ajatella matikan yhtälöitä. Tiedän kyllä kenen kanssa haluaisin yhtyä ja monesti. Ensin hellästi, sitten rajusti.

Vierailija
1017/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssww kirjoitti:

Kiihottavinta ikinä: random partnerin kanssa videochatissa runkkaaminen. Kokemusta ehkä korosti se, että partneri ei ollut heti muna pystyssä kameran takana, toisin kuin minä sakset auki ja käsi haaroissa :D hän kysyi haluanko nähdä elimen ja vastasin että totta kai, tuli kiva vallan tunne samalla kun tietää, että joku katselee.

Toisiksi kiihottavinta: appivanhemmilla yökylässä, olen juuri istunut puolison päälle ja ottanut hänet sisääni kun joku rapistelee keittiössä. Hidas ja varovainen salaseksi, ei oo sen voittanutta!

Mua kiihottaa näin miehenä just tuo naisen seksuaalinen valta. Se kun nainen tarkoituksella houkuttelee seksiin.

Kiihottavaa kokemuksena on ollut just kun mua on chatissa tai puhelimessa kehotettu naisten toimesta runkkaamaan ja puhuttu yllyttävästi kiihottavia.

Se kun nainen puhuu seksikkäällä äänellään tuhmia ---> kivikova erektio. Kun vaan tietäisitte...

Vierailija
1018/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli seurustelun alussa estoinen harrastamaan seksiä missään vähänkään julkisella paikalla. Mun mielestä taas mikään ei oo niin kiihottavaa. Sellainen vähän piilopaikka mut silti pieni mahdollisuus että joku näkee on ihan parasta. Mennyt kesä oli sikäli ihanaa aikaa, että myös mies innostui menemään ihan loppuun asti muuallakin kuin kotona ja sisätiloissa.

Ehkä kiihottavin koskaan siitä huolimatta että kiinnijäämisen mahis oli aika pieni menee tonne kevääseen ja alkukesään, kun lumet oli Lapistakin kadonneet ja ilma rupes lämpeneen. Sain ajatuksen että lähdettäis Saanalle vaeltamaan molemmilla kun oli loman pätkä samaan aikaan. En tiedä mistä se aatos tuli, mutta mies suostui. Päästiin lopulta tunturin huipulle ja kun muita ei näkynyt alettiin suutelemaan. Vaikka oli kävelty jo jo tosi kauan ja olimme ihan poikki, himot yllätti ja alettiin rakastella siellä. Kivet vähän painoi selkään mutta oli ihaninta tähän asti.

Ne maisemat loi sen tunnelman, jota ei voi kyl unohtaa koskaan  

Musta näistä vaan parhaita tarinoita ja kokemuksia on juuriki ne jotka olleet yleisellä paikalla ja itse olen aina rakastanut yleisiä paikkoja kiihottunut eniten siitä että joku voi kuulla naimisen tai paikk on muuten erikoinen. Parasta seksiä ollut exän kanssa mm elokuvateatterissa ja puolitäydessä puistossa viltin alla salaa hitaasti työnnellen ja siis muutaman metrin päässä oli ihmisiä. Tilanne oli hyvinkin koominen kun kuuma sperma alkoi valua hänen sisältään kun vetäydyin pois kovan orgasmin jälkeen ja tässäkin asiassa itseäni kiihotti se ettei kukaan tiennyt hänen olevan pillu spermaa valuen :)

Vierailija
1019/3552 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssww kirjoitti:

venäläisiä ja virolaisia (milffejäkin) on yrityksissä paljon  enemmän korkeassa asemassa kuin suomessa. lisäksi ovat paremman rotuisia..varmasti rohkeampia vähän femdomoimaankin. kylpyläänkö hakemaan?

Vierailija
1020/3552 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittava seksikokemus on sellainen jonka voi pukea kahteen lauseeseen. Siihen ei tarvita tyttispoikkis romaania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi