Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3553)
Voisi melkein sanoa tätä meidän suhdetta ja sen tämänhetkistä vaihetta kiihottavimmaksi mitä olen koskaan kokenut. Suihkuseksi-ketjussa kirjoittelin:)
En tiedä mikä kanivaihe meillä on menossa mut nykyään illalla ennen nukkumaanmenoa rakastellaan kaksi ja joskus kolmekin kertaa aika pikaisesti, kolmas yleensä venähtää vähän kun miehen huipun saavuttaminen kestää pikkusen kauemmin ja sit nukahdetaan vierekkäin. Aamulla jos molemmat menee aamutuuriin heräillään aikaisemmin ja käydään yhdessä suihkussa. Siellä saatetaan ottaa kerran tai kaksi, joskus lattiallakin maaten:) ja sit lähdetään töihin ihan hangon kekseinä
(niissä kekseissä oli sellainen hymynaama, smiley kai nykyään sanottaisiin).
Toivon vaan että tää ihanuus jatkuisi mahdollisimman pitkään... Mä olen 34 v. ja mies 42 v. jotenkas ei nyt enää niin nuoriakaan olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmmm nämä julkisen paikan tapaukset on niitä kiihottavimpia, ja se ihana kielletty hedelmä.
Me oltiin vähän nuorempana tuon ukkokullan kanssa yöllä koulun pihalla sellasen ison liukumäen rappusissa. En voi käsittää miten kaikista mahdollisista juuri se paikka tuli valituksi :D Mies (poikakaveri sillon) halusi ihan kauheasti ja jotenkin siinä ei vaan pystynyt nuorena tyttönä vastustelemaan ja alkoi itseäkin haluttaa kun toinen oli niin kiihottunut ja lämmitteli mua niin ihanasti. Ensin koitettiin olla siinä rappusissa niin että mä nojasin portaisiin ja mies minuun vähän niinkuin puolimakuullaan. Se ei oikein toiminut ja lopulta kiivettiin portaiden ylätasanteelle ja viimeisteltiin nautinto ihan kunnolla makuullaan...
Koko ajan oli pieni jännitys päällä entä jos joku näkisi vaikka joka puolella oli kyllä hiljaista. Tunteet pinnassa nuoruus ja hulluus ei kai siinä muuta.. Nopeaa mutta ihanaa seksiä.
Mikä siinä on että nuorena pitää päästä justihi koulun pihalle hässimään. Mä istuin keinussa poika mun edessä polvillaan. Housut puoliksi pois ja pojalla sepalus auki. Hän yritti panna mua siinä mut eihän se onnistunut kun joka työnnöllä lipsahti ulos. Mua vähän nauratti mutta poikaa ei, pakko saada sua hän huohotti, veti mut syliinsä keinusta ja laski nopeasti maahan selälleen. Oli yö mut meidät olis voinut nähdä kuka tahansa. Eipä ketään näkynyt vaikka siinä kateltiin jälkeenpäin kauan. Housut ylös ja matka jatkui mun kotia päin. Mieletön kiima ja orkut molemmilla ja ne tekee noista kerroista niin kiihottavia. Ei tulisi mieleenkään enää mut muistot elää.....
Voi kunpa itse kokisi joskus jotain sellaista, josta edelliset kirjoittajat kertovat. Ihana lukea teidän kokemuksianne.
Viime perjantaina ostin jostain ihan ihme syystä Sokokselta mielestäni oikein nätin vaalean kukkakuvioisen vartalonmyötäisen mekon, jonka helma ulottuu noin puoleen reiteeni. Aloin kuitenkin jo autossa katumaan, kun ajattelin että, mitä ihmettä teen sillä talvella ja samalla jo mietin pysynkö samoissa hoikissa mitoissani kesään asti. Kunnes keksin, että voisin pitää sitä silloin tällöin kotona itseni ja miehen iloksi. Halusin heti kokeilla mekkoa uudestaan ja puin sen ennen kuin hän kotiutui, enkä todellakaan osannut odottaa reaktiota mikä siitä seurasi. Hän tuli kotiin ja katsoi niin kuin ei olisi koskaan ennen minua nähnyt ja hyökkäsi kimppuuni. Suuteli rajusti, nosteli helmaa ja söi kaulaani. Pian jo rakastelimme lattialla, se oli niin uskomatonta, ihanaa, kiivasta, enkä olisi koskaan uskonut että hän kiihottuu niin paljon mekostani, tai niin ainakin tulkitsin. Pitää kyllä kokeilla tuota uudestaan kunhan äijä palaa kotiin taas huomenna :)
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten lauantaina päätin yllättää miehen. Hän oli käymässä kaverinsa luona auttamassa syysviljojen puinnissa. Mietin siinä läpi kaikki kynttiläviritykset, mansikat, kermavaahdot jne.., mutta sitten päädyin toisenlaiseen ratkaisuun. Soitin hänelle ja pyysin tuomaan maitoa kaupasta, ja samalla vaivihkaa sain tietää koska hän suunnilleen olisi takaisin kotona.
Sitten kun arvioin että noin vartin päästä hän olisi takaisin riisuuduin alasti, avasin hiukseni ja menin selälleen sänkyyn makaamaan. Luin kirjaa siinä hetken ja kohta mies avasikin jo oven ja koko kroppani alkoi kihelmöidä jännityksestä ihan kuin joskus teinityttönä, oli kyllä hurja tunne... Huikkasin "tuutko käymään täällä" ja mies ilmeisesti kuuli heti, että olin makkarissa ja ilmestyi oviaukkoon. Hänen ilmeensä oli ihan uskomaton kun hän näki minut siinä sängyllä. Pistin kaiken peliin, katselin häntä niin viettelevästi kuin osasin ja levitin vähän jalkojani. Suunnilleen siinä samalla sekunnilla hän riisui paitansa ja laski housunsa. Niiden alta paljastui uljas pysty seisokki ja suljin silmäni. Halusin aistia tilanteen muuten kuin katsomalla, olin niin tajuttoman kiihottunut, aivan märkä. Tunsin miehen painon päälläni ja kuulin miten hän murahti nimeni työntyessään minuun...
Kiihottavin kokemukseni koskaan ja piristää suhdetta tuollaiset yllätykset. Siitä asti jätettiin kondomit pois ja rakastellaan monesti päivässä jos vaan ehditään. Minusta tuntuu että valun nykyään aina miehen spermaa mutta eipä tuo haittaa. Tamponit ja pikkarisuojat on keksitty :) Lakanoitakaan ei jaksa koko ajan vaihtaa, ja illalla on ihanaa jäädä miehen kainaloon, vaikka sitten ne kastuisivatkin. Jälkikasvua saa tulla jos on tullakseen ja sekin mahdollisuus tuntuu vaan kiihottavan meitä molempia lisää...
Mä voin samaistua täysin tohon että raskaaksi tulemisen mahdollisuus kiihottaa ihan tajuttomasti sekä mua että miestä. Meillä on pari viikkoa menty ilman kortsua ja kummatkaan ei tahdo saada pidettyä näppejä irti toisistaan. Jos kerettäisiin rakasteltaisiin monta kertaa päivässä yöllisten ihanien hetkien lisäksi, mutta duunit ja opiskelut vähän rajoittaa..
Täytyykin joskus kokeilla tota että odottaa valmiina miestä sängyssä alasti vaikka keskellä päivää. Varmasti piristää :). Mies tekee sitä joskus mulle että makoilee sängyllä, jos mulla on vielä joku juttu kesken ja raottaa peittoa ja pyytää mua sen alle. Ja sitten kun meen sinne niin aika pian jo rakastellaan.
Kuulostaa kivalta myös tuo mekkoylläri. Itse tykkään tosi paljon mekoista ja hameista. Tulee vaan pidettyä aika harvoin. Mies tykkää kovasti yhdestä mun punaisesta tiukasta mekkosesta ja on joskus on sanonutkin että siinä on ihan eri fiilis kun riisuu naista ja pääsee nostamaan mekon tai hameen helmaa kuin että vetää housuja jalasta. :)
Nuo on ehkä kaikkein kiihottavimpia kun ollaan molemmat ihan lemmenkuumeessa ja rakastellaan niin kuin huomista ei olisi. Joskus kanssa ne hetket, kun ei voida yhtyä mutta tekisi niin kovasti mieli just siinä ja silloin. Ei malteta millään pysyä kokonaan irti toisistamme. Aina väillä vaihdetaan pusuja ja kädet käy lähellä niitä vartalon alueita, mutta ei kuitenkaan voida koskettaa, koska tiedetään ettei kumpikaan voisi enää pidätellä halujaan paikassa tai tilanteessa, missä olisi mahdotonta mennä pidemmälle. Minulla on ainakin nämä olleet kiihottavimpia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa itse kokisi joskus jotain sellaista, josta edelliset kirjoittajat kertovat. Ihana lukea teidän kokemuksianne.
Näinpä myös täällä...
Mulla kiihottavimmat kokemukset liittyy aina yllättävyyteen. Esim. mies haluaa yhtäkkiä mua jossain ihan sopimattomassa paikassa ja ottaa heti tilaisuuden tullen. Tai mä viettelen hänet vaikka jossain juhlissa ja sitten piipahdetaan veskissä pikaisella. Yksi päivä oltiin mun serkun luona kylässä ja muiden vieraiden varastaessa huomion päädyttiin liinavaatekomeroon. Hän olisi halunnut tulla mun päälle, mutta siellä ei oikein mahduttu makoileen ja jouduttiin olla seisaaltaan. Tultiin silti ihanaan nopeaan orkkuun ja naamat punaisena palattiin takaisin muiden seuraan:)
Pitäiskö nää jutut saada Suomi 100-v. kunniaksi Kansallisarkistoon?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö nää jutut saada Suomi 100-v. kunniaksi Kansallisarkistoon?
Kannatetaan! Oli nyt sitten kaikki totta tai ei niin kyllä näistä novellikokoelman saisi kasaan.
Nuoruusvuosiin tässä pitää itsekin palata, kun kiihottavinta kokemusta haetaan. Mun luokalla oli yksi tyttö, Henna, koko peruskoulun ajan oltiin samassa perusryhmässä. Yläasteella alkoi hormonit todella hyrrätä ja tuo tyttö muuttui koko ajan haluttavammaksi ja haluttavammaksi ja hänen nimensäkin kuulosti niin kauniilta. Kaikki hänessä viehätti ja silmissäni hän puhkesi kukkaan siinä kahdeksannen keväällä kun rippikoulua käytiin. Arvosanat laski ja kotona selittelin, että kun meillä on niin levotonta luokassa ja muuta. Todellisuudessa en pystynyt keskittymään aina kun hän oli samassa luokassa. Ryhmätyöt olivat pahinta tai no ehkä ihaninta, kun jostain syystä päädyimme aina samaan kokoonpanoon. Siinä aikamme toisiamme katseltiin ja hymyiltiin, kunnes yhdellä välitunnilla rohkaistuin ja suutelin tyttöä. Siinä suudelmassa oli niin paljon kaikkea, himoa, halua, tunnetta, lämpöä, ja ne ensimmäiset rakastelut hänen kanssaan, kun kaikki oli uutta ja ihanaa. Vaikea ylittää noita vaikka sen jälkeenkin on ollut kokemuksia jos toisia....M37
Suudelmat jotka sain laivalla viime viikonloppuna. Niissä oli ytyä. Ne olivat helliä ja rajuja samaan aikaan. Nähdään sen poitsun kanssa taas huomenna<3
Vierailija kirjoitti:
Nuoruusvuosiin tässä pitää itsekin palata, kun kiihottavinta kokemusta haetaan. Mun luokalla oli yksi tyttö, Henna, koko peruskoulun ajan oltiin samassa perusryhmässä. Yläasteella alkoi hormonit todella hyrrätä ja tuo tyttö muuttui koko ajan haluttavammaksi ja haluttavammaksi ja hänen nimensäkin kuulosti niin kauniilta. Kaikki hänessä viehätti ja silmissäni hän puhkesi kukkaan siinä kahdeksannen keväällä kun rippikoulua käytiin. Arvosanat laski ja kotona selittelin, että kun meillä on niin levotonta luokassa ja muuta. Todellisuudessa en pystynyt keskittymään aina kun hän oli samassa luokassa. Ryhmätyöt olivat pahinta tai no ehkä ihaninta, kun jostain syystä päädyimme aina samaan kokoonpanoon. Siinä aikamme toisiamme katseltiin ja hymyiltiin, kunnes yhdellä välitunnilla rohkaistuin ja suutelin tyttöä. Siinä suudelmassa oli niin paljon kaikkea, himoa, halua, tunnetta, lämpöä, ja ne ensimmäiset rakastelut hänen kanssaan, kun kaikki oli uutta ja ihanaa. Vaikea ylittää noita vaikka sen jälkeenkin on ollut kokemuksia jos toisia....M37
näin se on et kouluhan meni vituiksi ... kiitos tytöt :;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin se on et kouluhan meni vituiksi ... kiitos tytöt :;D
Näinhän se tahtoo mennä:) Toki itsellä on vastuu omista numeroista, mutta ajatukset pyörii vaan aivan muualla, tytön muodoissa, vartalon suloissa, kauniissa silmissä, ihanissa hiuksissa jne jne... M37
Näin tänään Anna-Liisa Tiluksen selostamassa tv:ssä ennen uutisvuotoa.
Hän on niin kaunis ja seksikäs. Vei taas jälleen kerran jalat alta.