Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
681/3551 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa syksynä firmassa, jossa olin tuolloin töissä, vietettiin johtajan kuusikymppisiä. Juhlapaikka oli paikallisen pankin omistama vanha kartanorakennus, jossa oli iso sali ja pöytiä sen reunoilla. Istuin salissa siemaillen kuohujuomaa ja juttelin siinä kavereiden kanssa, kunnes huomioni kiinnitti johtajapariskuntaa tervehtimään tullut seurue, jossa oli arviolta ikäiseni nuori mies. Mies oli niin komea, hänen siistitty partansa oli huomiota herättävän tumma. Kaveri oli pitkä, mutta raamikas. Hänestä näki, että hän voisi olla jonkin lajin kilpaurheilija. En ollut koskaan nähnyt miestä ennemmin, ja nyt hänen ruskeat silmänsä osuivat suoraan minuun. Käänsin katseeni pois niin kuin ujo teinityttö. Sydän pamppaili. Mies käveli pöytäni ohitse ja hipaisi lantiolle asti ulottuvia pitkiä hiuksiani. Olin pyörtyä lemmenkuumeessani. Miehen seurue istuutui takanani olevaan pöytään. Tunsin jatkuvaa halua kääntyä ympäri ja yritin vaivihkaa vilkuilla olkani yli vieläkö hän istui siellä. Tunsin silmät selässäni, vaikka en nähnytkään häntä. Lähdimme sitten pöydästä tarjoiluvaunujen luo. Miehen pöytäseurue tuli perässäni ja huomasin miten hän etuili vähän, jotta pääsisi taakseni. Sivusilmällä näin katseen ja hymyilin, tunsin taas käden hiuksissani. Yritin olla vaan viileänä ja sipaisin tukkani selästä eteen ja jatkoin ruoan lappaamista lautaselle sanomatta mitään. Todellisuudessa minulla oli jo vaikeuksia pysyä pystyssä korkkareillani ruokien ja juomien kanssa, koska olin niin kiihottunut miehen elkeistä. Syötyämme ja juotuamme vielä kerran maljat synttärisankarille olikin musiikin aika. Keskimmäiset pöydät vietiin pois, mutta meidän ja takimmaisten paikat jätettiin. Silti tilaa jäi vielä tanssimiseen. Bändi alkoi soittaa vanhaa tanssimusiikkia ja väkeä alkoi keräytyä "parketille". Arvasin, että pian minua haettaisiin. Kohta tunsin käden olkapäälläni ja värähdin. Mies kysyi vain lyhyesti: haluatko tanssia? Meinasin vastata että haluaisin kyllä muutakin, mutta sain kakistettua ulos vain jonkinsortin hymähdyksen. Mies vei minut tanssimaan ja nojautui vartalooni. Koko aikana emme puhuneet mitään. Halattiin vaan musiikin tahdissa ja jalat tulivat mukana. Mies tuoksui huumaavalle ja alkoi hieroa hiljaa vartaloaan edestakaisin minua vasten samalla, kun soljuimme hitaan kappaleen tahdissa. Olin niin kiihottunut että olisin voinut voihkia, miehen etumus painoi juuri oikeasta kohdasta. Tunsin miten iso se oli ja tajusin, että jos erkanisimme mies ei pystyisi peittelemään sitä. Mies tiedosti tilanteen jo ehkä ennemmin, sillä huomasin yhtäkkiä että olimme siirtyneet talon hiljaiseen takkahuoneeseen. Minua suudeltiin kiivaasti ja kädet vaelsivat levottomina pitkin vartaloani. Taivutin päätäni taaksepäin ja kutsuin miestä kaulalleni. Näykkiessään hän jostain syystä muisti, ettei huoneen ovessa ollut lukkoa ja kuka tahansa olisi voinut yllättää meidät. Mies siirsi yhden pyöreistä pöydistä oven eteen. Makasin jo selälläni matolla takan edessä ja kädet alkoivat käärivät mekkoni helmaa ja hetkessä hän työntyi stayupien ohi sisääni. Pian mies veti itsensä ulos, kaivoi kortsun lompakostaan ja rullasi sen paikalleen. Sitten palasi nopeasti sisään ja kiihdytti rajusti. Vähitellen tulin takaisin maan pinnalle, avasin silmäni ja huomasin miehen makaavan vieressäni. Emme olleet edelleenkään puhuneet mitään. Siinä sitten kysyin herran nimeä, hän esittäytyi ja kerroin myös omani. Pusuttelimme vähän aikaa, kunnes oveen alettiin koputtaa. Nousimme ripeästi ja mies piilotti kondomin kirjahyllyn taakse. Siistin vaatteitani ja hiuksiani ja astuimme ulos huoneesta muina miehinä ja naisina. Päädyin lopulta miehen kämpille naapurikaupunkiin ja vietimme yön yhdessä. Kokemus on kiihottavin ikinä sekä tottakai ikimuistoinen. Sanoja ei tarvittu…

Pertti 56v

Vierailija
682/3551 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule Marianne vaan! Eikä ole Pertti tuo silloinen/nykyinen mieskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/3551 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten nuoruuden kiimassa... Oli aika hämärä kesäyö. Taivas oli pilvinen ja mulla oli yllä nätti valkoinen naruolkaintoppi, josta tiesin jätkän tykkäävän. Lyhyehkö farkkuhame ja hiukset olin jättänyt auki.

Käveltiin, pysähdyttiin suutelemaan ja hyväilemään ja taas käveltiin vähän matkaa. Sormet seikkailivat vähän väliä hameeni alla ja huulet kaulallani. Olin niin mielettömän kiihottunut. Mentiin vanhan ala-asteen pihalle ja löydettiin katoksen alle missä säilytettiin kaikkea välituntikamaa, keiloja, hyppynaruja... Siihen aikaan ei varkaista tai ilkivallantekijöistä tarvinnut murehtia niin paljon ja siellä oli pingispöytäkin. Ihan avoimesti kaikkien saatavilla.

Siinä suudelmien ja hyväilyjen tuoksinnassa poikaystävä keksi taittaa pöydän auki ja nosti mut sen reunalle istumaan. Siirryin vähän taaksepäin kun tajusin että jätkä tulee vaan lähemmäs ja nojauduin lopulta kokonaan selälleen. Ja sit vaan alettiin rakastella kiihkeästi siinä pöytätennispöydällä katoksessa jonne olisi voinut tulla kuka vaan ja löytää meidät mutta sillä kertaa ei. Pöytä natisi ja keikkui mutta kesti meidän painon juuri ja juuri sillä huomattiin lähtiessämme kuinka se oli mennyt vähän notkolleen keskeltä.

Kuulin myöhemmin pikkusiskolta että opettajat olivat ihmetelleet mitä pöydälle oli tapahtunut. Omatunto alkoi soimata ja jouduttiin korvaamaan sen korjaus mutta todellinen syy vauriolle ei koskaan paljastunut, kai. Sanottiin vaan että oltiin istuttu sen päällä :D 

Vierailija
684/3551 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kaikkein kiihottavimpia kokemuksia odotellessa haluan lukea lisää.

Vierailija
685/3551 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä lähdettiin poikaporukalla ulos paikalliseen kesäjuottolaan. Ilta oli kesän kuumimpia. Samassa paikassa oli ollut pientä flirttiä jo edellisenä kesänä vuotta minua nuoremman naisen kanssa. Hän oli asunut pitkään toisella paikkakunnalla, mutta tullut takaisin kotipaikkakunnalleen pari vuotta aiemmin työn perässä. Olimme olleet lapsena ja teini-ikäisenä jonkin verran tekemisissä yhteisten kavereiden kautta. Itse elelen laimeahkossa avoliitossa. Kaverit häipyivät vähitellen illan mittaan kotiinsa ja lyöttäydyin taas hänen seuraansa. Hän kertoi olleensa minuun ihastunut teini-iässä, muttei uskaltanut siitä kertoa. Nyt nainen kertoi olevansa eroamassa miehestään. Molemmat aloimme olla jo tukevassa humalassa, mutta kuumotus oli jälleen käsin kosketeltava. Yhtäkkiä sanoin vain hänelle, että "Lähdetäänkö?" ja hän oli heti mukana. Jouduimme lähtemään paikasta salaa, koska paikalla oli edelleen liikaa tuttuja silmiä ja korvia. Polkupyörillä ajoimme vielä noin kolmen kilometrin matkan läpi kaupungin kohti lähekkäin sijaitsevia talojamme. Hän kertoi tulevan ex-miehensä nukkuvan kotonaan ja oma puolisoni taas nukkui minun kodissani. Hän keksi kuitenkin, että hänen vuokra-asuntonsa oli lähistöllä tyhjillään. Hän haki kotoaan vuokra-asunnon avaimet ja lisää juomista minun odottaessa ulkona. Tämän jälkeen siirryimme vuokra-asunnolle, jossa aloitimme välittömästi kiihkeän suutelun ja molemminpuolisen suuseksin, minkä jälkeen harrastimme kovalla lattialla kiihkeää seksiä ilman ehkäisyä. Tämän jälkeen kävimme suihkussa, jossa aloitimme toisen kierroksen välittömästi perään. Nainen sai useita orgasmeja ja itse laukesin molemmilla kerroilla tuhannen aamuauringon voimalla hänen sisäänsä. Se kaikki tuntui siinä hetkessä niin kielletyltä, mutta ehkä juuri siksi niin kiihottavalta. Lopulta aamuviideltä kömmin kotiin ja puoliso ei edes herännyt kotiin tullessani. Tästä alkoi noin kolmen kuukauden kuuma viestittely tuon naisen kanssa. Molemmat kipuilivat tunteidensa kanssa, mutta toista kertaa ei koskaan saatu järjestettyä. Itselläni oli haaveissa salaseksisuhde hänen kanssaan, mutta samalla pelkäsin, että jomman kumman tunteet ottavat jossakin vaiheessa vallan. Lopulta hän alkoi seurustelemaan eronsa jälkeen toisen miehen kanssa ja viestittely jäi. Itse olen edelleen avoliitossa, eikä muita hairahduksia ole tuon jälkeen tullut.

Vierailija
686/3551 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä vastauksista kuulostaa ihan keksityiltä ja joltain mielikuvitusfantasioinnilta??

Itselläni oikeat kokukset tässä. Kun silloinen mies jota tapailin otti tukasta kiinni ja läimäytti pari kertaa kasvoille vihaisena ja sen jälkeen suuteli kiihkeästi. Kiihotuin ihan käsittämättömän paljon tuosta. Sama kun kerran Viron matkalla ollessani vietin aikaa uusien venäläisten tuttavuuksien kanssa baarissa, ja mies jolle juttelin veti minut kurkusta pitäen lähemmäs ja suuteli. Tykkään seksissä siitä kun mies dominoi tilannetta ja tällaiset asiat kiihottaa älyttömästi.

Vierailija
687/3551 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississä mies katsoi kiinteästi, astui leveässä haara-asennossa ihan kiinni minuun ja suuteli niin että mun jalat menivät veteliksi. Ei jäänyt epäselväksi, mitä hän halusi. Olin järjettömän kiihottunut.

Vierailija
688/3551 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avecina vaimoni työpaikan illanistujaisissa, joissa juhlistettiin toiminnan 30-vuotista taivalta. Rehellisesti sanottuna hän oli juhlien kaunotar tyylikkäässä pikkumustassaan, sai niin paljon ihailevia katseita osakseen. Olin ylpeänä hänen vierellään, ja tukkakin oli niin nätisti. Vaikea tässä edes kuvailla, niin kaunis hän oli, ja on tietenkin vaikka arkivaatteissaan ja tottakai ilman vaatteita kaikkein ihanimmillaan...

Siinä koko illan kiihkoni vain kasvoi ja yritin vaivihkaa sujauttaa kättäni hänen mekkonsa helman alle kun illastimme pitkän pöydän äärellä. Olisin niin halunnut häntä ja kuiskin vähän väliä josko piipahdettaisiin ulkona. Vaimo tiesi mitä tarkoitin ja hymyili vaan vienosti. Orkesteri alkoi soittaa ja vein hänet heti tanssimaan. Käytin myös edellisten kuvailemaa liimautumistaktiikkaa ja tanssimme koko kappaleen lähekkäin. Vaimo kuiskasi korvaani. Tolle kyllä pitäis tehdä jotain, ja osoitti silmillään housujeni pullistumaa. Älä muuta viserrä, sanoin tai jotain sinnepäin se oli, kun hän jo tarttui minua kädestä ja yllätyksekseni vei meidät autollemme.

Aja jonnekin rauhallisempaan paikkaan, hän sanoi ja tottelin sillä juhlissa ei ollut lainkaan alkoholitarjoilua, koska firman omistaja oli absolutisti. Löysin aika syrjäisen metsäautotien pätkän hotelliravintolan läheltä ja sinne sitten suunnattiin. Ennen kuin ehdin edes kunnolla pysäyttää autoa oli vaimo kumartunut syliini, avannut vetskarin ja alkoi imeä minua. Tuntui niin ihanalta, en voi sanoin kuvailla miltä se huulien puristus tuntui siinä kohtaa niin kipeänä jöpöttävällä kullillani. Vain yksi asia tuntuisi ihanammalta. Tunsin kuinka lähestyin syöksyä ja voihkaisin jotain, Mä haluan panna sua, se taisi olla.

Tuu mun syliin, vaimo huokaisi ja riisui sukkikset toisesta jalastaan. Ja eikun vänkärin selkänoja alas ja kapusin siitä omalta puoleltani hänen päälleen. Siellä autossa metsätien varressa rakastelimme niin kiivaasti etten ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa. Se halu ja himo oli jotain uskomatonta juuri siinä tilanteessa kun meidän olisi pitänyt olla juhlissa muun seurueen kanssa. He varmasti ihmettelivät missä olimme mietin samalla kun putsailin penkkiä paperilla. Vaimo löysi jostain tamponin ja palasimme vähitellen takaisin ravintolaan.

Olimme niin janoisia ja nälkäisiä että menimme heti noutopöydän ääreen. Muut tanssivat ja me vain söimme. Pian huomasin että vaimon hiuslaite oli jäänyt jonnekin ja pitkät hiukset auki vähän sotkussa hän näytti kyllä "saaneelta" ainakin minusta. Tokikaan se haitannut, kiihotti vain :D

Vierailija
689/3551 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa olla todella vastustamaton ja varsinkin halutessaan seksiä hän on aivan mahdoton. Tulee sellainen tunne, että on täysin hyödytöntä yrittää vastustella, sillä mieheni saa lopulta aina haluamansa ;) Hän on aivan mielettömän hyvä suutelemaan ja saa minut märäksi jo pienillä suukoilla. Täytyy myöntää, että olen täysin hänen pauloissaan. Eilenkin hän töistä tullessaan kaappasi minut suoraan syleilyynsä. Suutelimme hetken todella kiivaasti kunnes hän näykkäisi alahuultani ja henkäisi käheällä äänellä: - Mä haluun…

Huomasin, miten hän kyykistyi ja tunsin, kuinka maa katosi jalkojeni alta, ja hetkessä olin kokonaan hänen käsivarsillaan. Hän kantoi minut makuuhuoneeseen suudellen niin ihanasti koko ajan ja laski minut selälleen sängylle. Suljin silmäni kun tunsin, miten hän alkoi riisua housujani. Nostin vain vähän peppua ja ne liukuivat nopeasti pois. Levitin jalkojani, kun tunsin jo hänen vartalonsa päälläni, eikä aikaakaan kun sain peniksen sisääni… 

Ehdottomasti kiihottavimpia kokemuksia ja meidän seksi on ollut alusta asti todella upeaa ja latautunutta, molempia jotenkin kiihottaa tämä ikäero 22 vs. 41

Vierailija
690/3551 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
691/3551 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kesälomaviikolla lenkkeillessäni viemään anopilleni lukulaseja, jotka jäivät viime vierailulta. Appiukko oli rotarikokouksessa ja anoppi tarjosi mehua ja pyysi keittiöön. Tuo kylläkin jo 55v nainen on siro ja hoikka, kauniskasvoinen herkkupeppu ja jostain syystä kun tulin ottamaan keittötasolta mehulasia hän kääntyi selin ottamaan kaapista toista lasia ja olimme ihan muutaman sentin päässä toisistamme. Tunsin kuumottavan tunteen, enkä kiusallanikaan astunut kauemmaksi.

Anoppi pyörähti minuun päin ja mitään sanottama keidoimme kätemme toistemme ympärille. Pienen hyväilyn alettua tavoitelin anopin suuta suullani ja ennen suudelmaa yritin kysyä, että oletko varma, mutta kysymys jäi puolitiehen. Kuin yhteisestä sopimuksesta nostin hänet keittiön työtasolle ja vedin pikkuhousut pois. Suutelin sisäreisiä ja haistoin jo ihanan pillun tuoksun. Anoppi huohotti ja sanoi että haluaa minun heti panevan häntä kovaa. Annoin muutaman hellä pusun klitoriksen päälle ja pillusta valui nesteitä pöydälle.

Avasin housujani ja sovittelin kaluani suoraan suuaukolle anopin hämmästellessä ja huohottaessa jo aika kovaäänisesti. Aloin painamaan kaluani hitaasti sisään ja anoppi kuiskasi todella kiihoittavat sanat: en ole koskaan saanut mitään näin suurta. Hän tärisi ja vaikeroi kun oli vasta puolivälin ohittanut. Päätin liikkua hetken edestakaisin ennen kokonaan sisään tuloa. Anoppi kiljahteli ja hänen pillunsa alkoi supistella voimakkaasti. Hän siis tuli lujaa ja pitkään työntöjeni tahdissa. Vähitellen hänen rauhoituttua hän pahoitteli, miten nyt noin pian laukesi. Minä tyynnyttelin ja aloin painaa kaluani syvemmälle. Hän alkoi taas voihkimisen ja pään pyörittelyn.

Yht äkkiä kuulimme auton tulevan pihaan. Appiukko alkoi peruuttamaan autoa katokseen. Anoppi pyysi panemaan lujaa loppuun saakka, mutta sanoin ettemme mitenkään ehdi. Vetäydyin pois ihanan liukkaasta pillusta, nappasin anopin pikkuhousut ja menin kodinhoitohuoneeseen. Appiukko tuli siinä vaiheessa sisään, moikkasi vaimoaan keittön ovelta ja meni yläkertaan laukkunsa kanssa. Minä tulin runkkaamalla sillä hetkellä anopin mustiin pikkuhousuihin, jotka annoin hänelle käteen lähtiessäni kuistin ovesta takaisin lenkille. Anopin ilme oli uskomattoman kiimainen, kun huomasi täysin spermaantuneet pikkuhousunsa kädessään.

Aivan yhtä uskomaton oli myös tunne lähteä juoksemaan kotia kohti juuri anopin pillun räjäyttänyt kalu housuissani veltostuen...

Ps. Ei ole mikään Jallu-juttu, vaan tapahtui heinäkuun lopulla Hämeenlinnan seudulla eräälle onnenpekalle...

Vierailija
692/3551 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa syksynä firmassa, jossa olin tuolloin töissä, vietettiin johtajan kuusikymppisiä. Juhlapaikka oli paikallisen pankin omistama vanha kartanorakennus, jossa oli iso sali ja pöytiä sen reunoilla. Istuin salissa siemaillen kuohujuomaa ja juttelin siinä kavereiden kanssa, kunnes huomioni kiinnitti johtajapariskuntaa tervehtimään tullut seurue, jossa oli arviolta ikäiseni nuori mies. Mies oli niin komea, hänen siistitty partansa oli huomiota herättävän tumma. Kaveri oli pitkä, mutta raamikas. Hänestä näki, että hän voisi olla jonkin lajin kilpaurheilija. En ollut koskaan nähnyt miestä ennemmin, ja nyt hänen ruskeat silmänsä osuivat suoraan minuun. Käänsin katseeni pois niin kuin ujo teinityttö. Sydän pamppaili. Mies käveli pöytäni ohitse ja hipaisi lantiolle asti ulottuvia pitkiä hiuksiani. Olin pyörtyä lemmenkuumeessani. Miehen seurue istuutui takanani olevaan pöytään. Tunsin jatkuvaa halua kääntyä ympäri ja yritin vaivihkaa vilkuilla olkani yli vieläkö hän istui siellä. Tunsin silmät selässäni, vaikka en nähnytkään häntä. Lähdimme sitten pöydästä tarjoiluvaunujen luo. Miehen pöytäseurue tuli perässäni ja huomasin miten hän etuili vähän, jotta pääsisi taakseni. Sivusilmällä näin katseen ja hymyilin, tunsin taas käden hiuksissani. Yritin olla vaan viileänä ja sipaisin tukkani selästä eteen ja jatkoin ruoan lappaamista lautaselle sanomatta mitään. Todellisuudessa minulla oli jo vaikeuksia pysyä pystyssä korkkareillani ruokien ja juomien kanssa, koska olin niin kiihottunut miehen elkeistä. Syötyämme ja juotuamme vielä kerran maljat synttärisankarille olikin musiikin aika. Keskimmäiset pöydät vietiin pois, mutta meidän ja takimmaisten paikat jätettiin. Silti tilaa jäi vielä tanssimiseen. Bändi alkoi soittaa vanhaa tanssimusiikkia ja väkeä alkoi keräytyä "parketille". Arvasin, että pian minua haettaisiin. Kohta tunsin käden olkapäälläni ja värähdin. Mies kysyi vain lyhyesti: haluatko tanssia? Meinasin vastata että haluaisin kyllä muutakin, mutta sain kakistettua ulos vain jonkinsortin hymähdyksen. Mies vei minut tanssimaan ja nojautui vartalooni. Koko aikana emme puhuneet mitään. Halattiin vaan musiikin tahdissa ja jalat tulivat mukana. Mies tuoksui huumaavalle ja alkoi hieroa hiljaa vartaloaan edestakaisin minua vasten samalla, kun soljuimme hitaan kappaleen tahdissa. Olin niin kiihottunut että olisin voinut voihkia, miehen etumus painoi juuri oikeasta kohdasta. Tunsin miten iso se oli ja tajusin, että jos erkanisimme mies ei pystyisi peittelemään sitä. Mies tiedosti tilanteen jo ehkä ennemmin, sillä huomasin yhtäkkiä että olimme siirtyneet talon hiljaiseen takkahuoneeseen. Minua suudeltiin kiivaasti ja kädet vaelsivat levottomina pitkin vartaloani. Taivutin päätäni taaksepäin ja kutsuin miestä kaulalleni. Näykkiessään hän jostain syystä muisti, ettei huoneen ovessa ollut lukkoa ja kuka tahansa olisi voinut yllättää meidät. Mies siirsi yhden pyöreistä pöydistä oven eteen. Makasin jo selälläni matolla takan edessä ja kädet alkoivat käärivät mekkoni helmaa ja hetkessä hän työntyi stayupien ohi sisääni. Pian mies veti itsensä ulos, kaivoi kortsun lompakostaan ja rullasi sen paikalleen. Sitten palasi nopeasti sisään ja kiihdytti rajusti. Vähitellen tulin takaisin maan pinnalle, avasin silmäni ja huomasin miehen makaavan vieressäni. Emme olleet edelleenkään puhuneet mitään. Siinä sitten kysyin herran nimeä, hän esittäytyi ja kerroin myös omani. Pusuttelimme vähän aikaa, kunnes oveen alettiin koputtaa. Nousimme ripeästi ja mies piilotti kondomin kirjahyllyn taakse. Siistin vaatteitani ja hiuksiani ja astuimme ulos huoneesta muina miehinä ja naisina. Päädyin lopulta miehen kämpille naapurikaupunkiin ja vietimme yön yhdessä. Kokemus on kiihottavin ikinä sekä tottakai ikimuistoinen. Sanoja ei tarvittu…

"Makasin jo selälläni matolla takan edessä ja kädet alkoivat käärivät mekkoni helmaa ja hetkessä hän työntyi stayupien ohi sisääni."

Tässä lauseessa on jo niin monta ristiriitaisuutta.

Ensinnäkin stay-up sukkien ohi voi työntyä, mutta kuka käyttää moista ilmaisua jos jalassa on kyseiset sukat. Toisekseen jos käyttää stay-up sukkia, niin yleensä mekkoa ei "kääritä" ylös koska vaate on tyköistuva, vaan se nostetaan koska helma ylettyy yleensä polvien yläpuolelle mutta mielellään siten ettei sukkien yläosa erotu, voihan kyseessä olla ns. kynähame, mutta oikeesti..

Muutenkin, kuka helvetti alkaa naimaan paljaalla ja sen jälkeen lähtee yht äkkiä etsimään kortsua. Yhtäkkiä vaan huomasit siirtyneesi takkahuoneeseen..

Vierailija
693/3551 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

InYourDreams kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Makasin jo selälläni matolla takan edessä ja kädet alkoivat käärivät mekkoni helmaa ja hetkessä hän työntyi stayupien ohi sisääni."

Tässä lauseessa on jo niin monta ristiriitaisuutta.

Ensinnäkin stay-up sukkien ohi voi työntyä, mutta kuka käyttää moista ilmaisua jos jalassa on kyseiset sukat. Toisekseen jos käyttää stay-up sukkia, niin yleensä mekkoa ei "kääritä" ylös koska vaate on tyköistuva, vaan se nostetaan koska helma ylettyy yleensä polvien yläpuolelle mutta mielellään siten ettei sukkien yläosa erotu, voihan kyseessä olla ns. kynähame, mutta oikeesti..

Muutenkin, kuka helvetti alkaa naimaan paljaalla ja sen jälkeen lähtee yht äkkiä etsimään kortsua. Yhtäkkiä vaan huomasit siirtyneesi takkahuoneeseen..

En ole tämä kyseinen kirjoittaja mutta ite voin aikalailla samaistua tohon tarinaan kun mulla on vähän vastaavanlainen kokemus. Kääri tai nosti... asiat voi ilmaista niin monella tavalla ja eikö vähän kaikilla tässä ketjussa ole tapana värittää tapahtumia eri sanamuodoilla. Mun mielestä kirjoittaja sanoi että kortsu löytyi miehen lompakosta. Mukavan tuntuista se on ensin vähän aikaa olla ilman. Tottakai tautiriski ja pieni raskaaksitulon mahdollisuus on olemassa mut ei sitä aina ajattele :) Olin ite tosiaan vähän samanlaisessa tilanteessa ja enkä minäkään täysin tajunnut kiihkoissani, että mies vei mua mukanaan. Jalat vain liikkuivat ja maisema vaihtui rauhallisempaan paikkaan jossa olimme kahden.

Vierailija
694/3551 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitkät tarinat on jonkun Pertin fantasioita.

Ru**kaa niille peräkammarissa.

Vierailija
695/3551 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin osa tän ketjun viehätystä on se ettei ihan täysillä voi tietää onko nää tarinat totta. Tää koskee sekä lyhyitä että pitkiä. Ja kyllähän nää kiihottaa mut mulla toimii enemmän tunnelman virittäjänä kuin r**kkumatskuna.

Vierailija
696/3551 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka kerta 20 vuotta sitten ysin keväällä kun pääsin rakastelemaan pojan kanssa johon olin ollut ihastunut jo seiskaluokan alussa. 

Vierailija
697/3551 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimänä kesäpäivänä ajeltiin kesäjuhlista kotiin. Matkaa oli muutama sata kilometriä ja oli lämmintä. Koko päivän olin katsellut naistani viehättävässä juhla-asussaan. Silittelimme toistemme reisiä ajellessamme. Yhdessä keksimme pysähtyä uimaan, kun sopiva paikka tulee kohdalle. Erään suurehkon kaupungin kohdalla poikettiin isommalta tieltä ja etsittiin uimaranta. Alkoi olla jo ilta ja ranta oli tyhjä. Mitään uimavarusteita meillä ei ollut mukana, mutta niiden puutteesta ei kummankin tiedostaen edes puhuttu mitään. Hiekkarannan reunustalla oli sopivan oloinen kohta, josta pääsisi riisuuntumaan ja uimaan ilman, että isolta aukealta hiekka-alueelta pitäisi mennä järveen. Painauduttiin, suudeltiin kiihkeästi ja riisuuduttiin pikaisesti. Itselläni seisokki oli herkässä ja kova jo veteen mennessä. Nautittiin veden hyväilystä alastomilla vartaloillamme, syliteltiin ja suudeltiin. Kävimme kuumana toisiimme ja kosketeltiin kiihkeästi seisten vedessä. Tartuin hänen ihanaan perseeseen ja painauduin uudestaan ja uudestaan kovalla varrellani hänen ihanaa pilluaan vasten. Naiseni ohjasi kovan penikseni sisäänsä. Tuntui mahtavalle työntyä viileähkössä vedessä kuumana sykkivään ihanuuteen. Paljaana pantiin mahtavat orkut molemmille. Rakasteltuamme rannalle tuli muutama teinijätkä uimaan. Jatkoimme uimista ja nousimme vedestä vasta, kun ranta oli jälleen tyhjä. Tämä kokemuksemme palaa kiihottavana uudelleen ja uudelleen mieleen.

Vierailija
698/3551 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ehkä kiihottavia tapahtuma tai erikoisin miten sen nyt otta oli opiskelu aikana tyttö jonka tapasin opiskelija bileissä tyttö oli 2 vuotta nuorempi ja hiukan nörttimäinen käytti vähän hippi tyylistä vaateita.

Tapailin tyttö satunnaisesti ja jonkun bändi keikan jälkeen menimme sitten kerran kämpilleni. Viritteli tunnelmaa sohvalla tv katsellen ja siideriä juoden. Lopulta uskaltauduin suutelemaan tyttö . Suutelua kesti jonkin aikaa jonka jälkeen koitin edetä hivuttaa käsiäni rintoja kohti. Aina kun pääsin perille tyttö siirsi käteni hellästi pois. Hengityksestä päätellen oli kuitenkin kiihottunut. Kun tätä oli jatkunut jonkun kerran tunsin tyttön käden hakeutuvan farkujeni vyölleen ja availevat housujen nappeja. Tästä innostuneet koitin taas viedä käden tytön rinoille jolloin hän taas hellästi otti käteni ja siirsi sen housuihini kuiskaten korvaani näyttä minulle.

Meni hetki tajuta mitä tyttö tarkoitti. Olin jo niin kiihkossaan että ajatellen että tyttö halusi ujoutaan nähdä minut ensin alasti ennen kuin edetään. Itse olen kokeilun haluinenn mutta tämä tilanne kyllä jännitti mutta myös kiihotti. Tyttö autoi saamaan farkkuja alaspäin ja miehuus paljastui ohjasi käden kyrvälle ja toisti pyynnön näyttä minulle.

No siiderin vaikutuksesta estot olivat alhaalla joten ajatellen sitten tehdä mitä tyttö pyysi . Tyttö seurasi toimitusta vierestä näin hänen silmistä miten kiihottunut hän oli . Se ruokki minua niin että hetkenpäästä purkauduin nuoruuden innolla . Siinä huohotaessa tyttö levitti ja hieroi spermani mahaani ja reisille veti paidan allas ja housut ylös ja ilmoitti että hänen on aikaa lähteä kotiin. Siinä minä istuin sohvall yltä päältä missa tuotoksissa tytön poistuessa huoneistosta lentosuukon kera ihmetellen mitä tapahtui.

Seuraavana viikonloppun tapasin tytön taas ravintolassa jossa loppu illasta tyttö kuiskasi josko lähtisimme tasa asunnolle iskien silmää. Nyt innostuin koska kuvittelin että nyt onnistuu. Asunnolla taaa samaa teerenpeliä jonka jälkeen tyttö istutti minut tasaa sohvalle ja istui itse nojatuoliin katselemaan . Seuraten minua ja ohjeistaen hitaammin tai nopeammin kunnes taas tulin ja sama rituaali toistui paita alas housut ylös ja hei.

Tätä jatkui sitten useamman kerran enkä koskaan päästy tätä pitemmälle . Mutta joka kerta se oli aivan helvetin kiihottava tilanne. Muutaman kuukauden kuluttua tapasin opiskelija bileissä tyttö jonka kanssa aloitin seurustelun suhteen. Ja meidän tapaamiset jäivät. Nykyäänkään en tiedä miksi hän näin teki fb stalkanut että toimii vastuullisissa tehtävissä ja on perhe.

Vierailija
699/3551 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui seinäjoella?

Vierailija
700/3551 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin jänöjussia keväisenä yönä ja se alkoi kiljumaan sitten huomasin että se oli lapsei ja jatkoin. Kakkasin housuun ja katselin Jacksfilmissiä koko illan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän