Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Hmmm...
Olisko ne kerrat kun piti nuorena rakastella niin hiljaa peiton alla tytön huoneessa. Työnnellä hitaasti vaikka olis tehnyt mieli panna kunnolla ettei tyttö olisi vaan alkanut voihkia. Loppua kohti kyl tosi hankalaa..
Vaikka tuntuu hassulta mut tollasessa pidättelyssä on jotain niin järjettömän kiihottavaa kun nyk. vaimon vanhemmat ja sisarukset oli samaan aikaan kotona ja seinät ohuita... :D
Seurustelin lukion ekalla pari vuotta vanhemman amiksen puulinjalla opiskelleen, tai no oleilla se siellä lähinnä taisi, sellasen vähän kovis tyypin kanssa. Hän ei koskaan mua kohtaan ollut mitenkään väkivaltainen mut ainakin parille jätkälle oli antanut selkään kun ne oli leiponeet jotain sen kaveria. Kuulin tosta jälkikäteen, mut jotenki silti tykkäsin sen asenteesta ja kiihkeydestä. Koulusta se ei paljon perustanut mut isänsä huonekaluverstaalla se silti teki mitä millonkin. Sanoi aina et käytännössä oppii paremmin, en sit tiiä :D Meidän tiet erosi mun abivuonna…
Mut anyways, yhtenä iltana/yönä oltiin mun koulun pihalla. Semmoinen yhteiskoulu tyyppinen koulu missä oltiin samassa pihassa ekaluokalta abiksi asti. Jäbä kävi kuumana ja teki mulle kaikkia niitä perinteisiä lämmittelyjuttuja. Yritettiin esin maata sellasessa jättiliukumäen portaissa (hullua muuten kun joku tässä ketjussa oli yrittäny samaa) mut ei se oikein onnistunut. Nosteltiin housuja ja pälyiltiin ympärille. Juhlasaliin oli takaovi ja mietittiin olisko se auki. Stondis oli valtava kun piti keskeyttää ja takaoven kautta sit vaan juhlasaliin. Siihen aikaan ei vielä mitään hälyjä ollut, talonmies asui koulurakennuksen päässä, mut tiedettiin että hän oli kovin sitkeäuninen..
Näyttämölle oli tuotu kaiken maailman romua kun osaa koulun tiloista rempattiin, mut sinne sekaan esiripun taa vaan ängettiin. Rakasteltiin esin seisaaltaan sellasta sermiä vasten ja lopulta mä makasin selällään jätkän alla jonkinsortin voimistelupatjalla. Ihanan orkun jälkeen siinä vielä lojuttiin päällekkäin huohotellen kun yhtäkkiä kuultiin askeleita salin puolelta. Kuiskasin jätkälle että yritetään mennä piiloon mut se sanoi että ollaan ihan hiljaa vaan paikallaan. Hetken päästä askeleet onneksi vaimeni ja sit uskallettiin vähitellen liikkua. Noustiin ja nosteltiin housut ylös, kortsu mälleineen jätkän taskuun ja poistuttiin hiljaa naureskellen sinne mistä tultiinkin.
Hiivittiin varoen talonmiehen kämpän ohi kun nähtiin valot ikkunassa. En tiedä näkikö hän tai kukaan muu meitä missään vaiheessa mut oli yks kiihottavimmista kokemuksista mulla tähän asti :)
Ihania kokemuksia teillä täällä...
Itse olin nuorena teininä niin ujo tyttö etten uskaltanut silloisen poikaystävän kanssa sekstailla missään julkisella paikalla. Kerran taidettiin vanhempien autossa yrittää mut sitten piti keskeyttää kun aloin jänistää. Poikarukalla vaan jäi valtava seisokki päälle..
Kaksvitosena löysin sitten itselleni miehen jonka kanssa koin kiihottavimmat kokemukset tähän asti. Mieleenpainuvimpana ehdottomasti yksi pitkä yöllinen bussimatka, kun innostuttiin rakastelemaan bussin takapenkillä. Autossa ei ollut meidän lisäksi kuin pari tyyppiä korvalaput päässä eturivissä.
Mies suuteli ja näykki mua, tunki kättä housuihin... käytiin molemmat kierroksilla. Siirryttiin lähemmäs ikkunaa. Mies avasi housujaan ja mä omiani, nousin miehen syliin hajareisin ja mies ohjasi kovan elimensä sisälleni. Siinä kun vähän aikaa olin liikkunut mies alkoi naida altapäin yhä kovempaa. Työntöjen kulmakin jotenkin muuttui mikä tuntui niin hyvältä, että mulla oli täysi työ hillitä ääniäni. Purin huultani kun en muutakaan keksinyt.
Yritin katsella ympärille ettei kukaan olisi kiinnittänyt meihin huomiota, eikä siltä onneksi näyttänyt. Äkkiä mies käänsi mut makuulle siihen leveälle penkille osittain etummaisten istuinten taakse ja repi farkut puoliksi pois mun jalasta. Yritin sanoa että joku kohta näkisi meidät mutta hän vain painautui kiinni vartalooni ja aloitti kovan loppukirin. Kyllä siinä varmasti inahtelin ja mieskin huohotti, mutta kaikki aivan kuin vain katosi ympäriltä ja nopeasti mentiin loppuun asti.
Löysin paperia käsilaukusta, joka jaettiin kun pyyhittiin paikkoja. Näytti siltä, ettei meitä huomattu kuljettajan tai parin muun matkustajan toimesta. Ainakin siitä päätellen ettei kukaan puhunut mitään siinä vaiheessa kun poistuttiin etuoven kautta. Tai sitten he eivät vaan välittäneet, kuskin kyllä veikkaan tienneen meidän touhuista.
Syy miksi muistan tapahtuman niin hyvin on se että se oli niin ainutkertaista. Koskaan ennen eikä sen jälkeen ei mulle ole tapahtunut mitään niin kiihottavaa. Kokemuksia on kyllä ollut mutta jotenkin tuo kun piti olla niin hiljaa ja se hurjan suuri kiinnijäämisen riski teki siitä niin kuumottavaa :)
Joskus kauan aikaa sitten, siis 80-luvulla, tultiin sen aikaisen tyttöystävän kanssa junalla festareilta. Koko viikonloppu oli mennyt juhliessa ja panetti kovasti. Hieroin häntä sieltä täältä ja kävimme molemmat kuumina. Niinhän siinä kävi, että piti mennä vessaan panemaan. Niissä vanhoissa vaunuissa oli aika iso wc, ei muuta kuin naiselta housut pois ja nostin hänet lavuaarin päälle, oli juuri sopivalla korkeudella. Edestäpäin työntelin kiskojen kolkkeessa, siihen pienet pesut päälle ja homma oli valmis. Mainittu neito tykkäsi muuten touhuilla joskus mielenkiintoisissa paikoissa. esim. kuumana kesäyönä kerrostalon parvekkeella (ensimmäinen kerros), mutta se on jo eri tarina.
t.pervo-kake
Oma kiihottavin kokemukseni tapahtui noin puolitoista vuotta sitten ja se oli eka kokemukseni naisen kanssa, olen siis itsekin nainen. Menin kaverini kutsumana kaverin serkun (sanotaan vaikka Ainon) luo viettämään iltaa, en tuntenu Ainoa ennestään mutta meillä synkkasi heti ja tuntui, että meidän välillä oli kemiaa. Illan aikana otettiin alkoholia ja tunnelma alkoi tiivistyä, sitten lähdettiin baariin ja siellä tanssittiin lähes kiinni toisissamme, ei kuitenkaan koskettu. Illan päätteeksi kuskina ollut kaveri lähti heittämään meitä kotiin, ensin vietiin Aino kämpilleen. Mun yllätykseksi Aino autosta noustuaan kiersi mun puolelle, avasi auton oven, toivotti hyvää yötä ja antoi vielä suukon poskelle. Jäin hölmistyneenä katsomaan hänen peräänsä ja siinä vaiheessa kaverit huusivat että mee perään! Nousin sitten autosta ja juoksin Ainon luokse ja sanoin, että kaverit jätti mut tänne, mitäs nyt. Hän vastasi muitta mutkitta että voit tulla yöksi. Mentiin sitten hänen kämpilleen, katottiin jotain leffaa ja istuttiin lähekkäin sohvalla. Siliteltiin toisiamme ja Aino kertoi mulle tatuoinneistaan. Leffan jälkeen siirryttiin makkariin, mua jännitti mut samalla tuntui mielettömän ihanalta. Siinä sängyssä sitten maattiin kädet toistemme ympärillä ja suudeltiin, sen pitemmälle ei menty koska kello oli siinä vaiheessa jo paljon ja molemmat oltiin väsyneitä, enkä olisi itse silloin varmaan uskaltanutkaan tehdä mitään sen enempää. Mutta tilanteesta teki kiihottavan juuri se uutuudenviehätys ja Ainon itsevarmuus sekä meidän välinen kemia. Aamulla sitten annoin vielä suukon hyvästiksi ja lähdin kotiin, jäi kyllä hyvä mieli ja olin koko päivän kuin Naantalin aurinko :D Tuon jälkeen ollaan Ainon kanssa nähty pari kertaa porukassa mutta mitään ei ole enää tapahtunut, hän seurusteleekin nykyään. Kuitenkin ihana muisto jäi tuosta yöstä ja edelleen sitä muistelen lämmöllä :)
N21
Olin mennyt muuten vain istumaan saunaan mieheni luona. Mies tuli aika pian perästä. Aloin sitten riisua mieheltäni paidan pois ja tutustua lähemmin varustukseen. Vähän aikaa imin ja leikittelin erektioon asti. Mutta jätin kuitenkin kesken. Minulla oli legginssit, jotka mieheni laski alas. Katsoimme sitten saunan oven peilistä pyllyäni, mies oli hyvin innoissaan ja kehui sitä ihanaksi. Kuiskasin miehelle, että haluaisiko hän pestä minut. Emme nimittäin vielä olleet peseytyneet yhdessä. Mieshän vastasi myöntävästi, jolloin riisuin loputkin vaatteet mitä minulla oli ja menin suihkuttelemaan. Arvatenkin mies seurasi perässä, annoin hänen siinä katsella alastonta vartaloani. Kyllä omat käteni olivat sitten miehen kalussa. Mies taas sai pestä peppuni ja rintani. Vähän meinasi innostua pilluakin nuolemaan, kun suihkutteli alapäätäni.
n21
Tämä oli entisen miesystäväni kanssa. Yleensä meillä oli hellä ja kaikin tavoin ihana yhdyntä, mutta sinä päivänä meillä oli ollut riitaa, ja yöllä mies vaan otti minut. Rajusti, suuttuneena, mutta todella himokkaana. En ole sellaista halun liekkiä nähnyt koskaan aiemmin enkä sen jälkeen. Ei sitä voi rakasteluksi sanoa, mutta orgasmini (monikossa) olivat todella voimakkaita, samaten hän tuli aivan räjähtämällä lopuksi. En muista, että kullikaan olisi ikinä ollut yhtä kova ja iso.
Siihen liittyi muutakin, kuten kuristamista, mutta nautin joka sekunnista. Riita oli aamulla unohdettu.
Tässä muutama viikko sitten ahtauduttiin samaan autoon viihteeltä tullessa koko kaveriporukka, ja vaikka yritin estellä, muodokas tuttu nainen (ei tunneta niin hyvin) istui mun syliin. Yritin pidätellä väistämätöntä erektiota ja ajatella kaikkea mahdollisimman epäkiihottavaa, mutta kullipa nousi pitkänä ja paksuna ja uskomattoman kovana tän naisen peppua vasten, enkä voinut mitään. Hän siinä teki pientä keinuvaa liikettä stondista vasten ja olin jo hätää kärsimässä, kun täytyi olla hiljaa ja pitää pokka, vaikka toinen käytännössä nussi mua housujen läpi. Tunne oli aivan uskomaton, ja voin sanoa, että meinasi todellakin purskahtaa.
Onneksi hän jäi ennen mun laukeamista, joka oli kyllä hilkulla, pois, ja sanoi että sähän jäät tässä myös. Tietenkin jäin, vaikka koti ihan muualla. Siinä oli puisto, jossa sitten hän viimein päästi mun paisuneen, teräksenkovan peniksen vapauteen, otti hetken suihin, kunnes kielsin, etten vielä tulis, ja sitten pantiin estoitta nurmikolla. Joku ukko kävelytti koiraansa lähettyvillä, mutta kiihko oli niin kova, että en tosiaankaan voinut lopettaa tai edes hidastaa. Nainen sai orgasmin, joka kesti ja kesti, ja niin jotenkin kestin minäkin, kunnes purkauduin aivan äärimmäisen nautinnollisesti, ilman kumia tai mitään. Varoitin kyllä, että multa tulee just nyt, mutta nainen sanoi, että anna tulla koko lasti. Ihanaa. Jos tosta tulee vauva, niin tulkoon. Oli sen arvoista, ja niin pantava nainen.
Harmi vaan, etten ottanut puhelinnroa, mutta tiedän keltä sen saan. Arvatkaa panettaako pelkkä ajatus siitä että nähdään taas.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama viikko sitten ahtauduttiin samaan autoon viihteeltä tullessa koko kaveriporukka, ja vaikka yritin estellä, muodokas tuttu nainen (ei tunneta niin hyvin) istui mun syliin. Yritin pidätellä väistämätöntä erektiota ja ajatella kaikkea mahdollisimman epäkiihottavaa, mutta kullipa nousi pitkänä ja paksuna ja uskomattoman kovana tän naisen peppua vasten, enkä voinut mitään. Hän siinä teki pientä keinuvaa liikettä stondista vasten ja olin jo hätää kärsimässä, kun täytyi olla hiljaa ja pitää pokka, vaikka toinen käytännössä nussi mua housujen läpi. Tunne oli aivan uskomaton, ja voin sanoa, että meinasi todellakin purskahtaa.
Onneksi hän jäi ennen mun laukeamista, joka oli kyllä hilkulla, pois, ja sanoi että sähän jäät tässä myös. Tietenkin jäin, vaikka koti ihan muualla. Siinä oli puisto, jossa sitten hän viimein päästi mun paisuneen, teräksenkovan peniksen vapauteen, otti hetken suihin, kunnes kielsin, etten vielä tulis, ja sitten pantiin estoitta nurmikolla. Joku ukko kävelytti koiraansa lähettyvillä, mutta kiihko oli niin kova, että en tosiaankaan voinut lopettaa tai edes hidastaa. Nainen sai orgasmin, joka kesti ja kesti, ja niin jotenkin kestin minäkin, kunnes purkauduin aivan äärimmäisen nautinnollisesti, ilman kumia tai mitään. Varoitin kyllä, että multa tulee just nyt, mutta nainen sanoi, että anna tulla koko lasti. Ihanaa. Jos tosta tulee vauva, niin tulkoon. Oli sen arvoista, ja niin pantava nainen.
Harmi vaan, etten ottanut puhelinnroa, mutta tiedän keltä sen saan. Arvatkaa panettaako pelkkä ajatus siitä että nähdään taas.
Olisin voinut olla tuo nainen.
Olisinpa ollut tuo nainen!!!
Näitä ei pitäisi lukea seurassa mökillä. Appivanhempien mökillä, anopin silmien alla.
Aika vaikeaa peittää seisokkia, joka ei meinaa millään asettua. Onneksi on pöytä, eikä tarvitse nousta ylös (paitsi se tietty elin, joka todellakin seisoo, niin että meinaa tulla farkkuihin reikä). No, luenpas tässä paksua ja epäkiihottavaa kirjaa... peittää toivottavasti tämän valehtelematta aika muhkean pullotuksen, josta en ole just nyt ylpeä. Nämä jutut vaan seisottaa, en mahda mitään.
Kyrpä alas...
En lue tätä palstaa enkä varsinkaan tätä ketjua enää kuin yksin ja mielellään niin, että on mahdollisuus *hiukan* purkaa paineita. Naisystävä tuskin täällä käy, mutta kieltämättä käsipeli kelpaisi just nyt ja tulisi tosi tarpeeseen. Kirja syliin ja kännykkä pois. Anoppi jos näkee tän stondiksen niin --
Nyt panettaa niin että oksat pois. Ajatus anopistakin alkaa kuumottaa. Milloinhan se on viimeksi saanut nuoren kundin kivikovaa kyrpää? Tekiskö mieli?
Sekoan. Kirja syliin nyt.
Lisää näitä. Ihana lukea. Alkaa veri kiertää.
Muutama vuosi sitten, työpaikan virkistysillassa, kylkeeni liimautui uusi työkaveri. Ennen tuota en ollut kiinnittänyt koko tyyppiin mitään huomiota ja koko ajatus meistä tuntui absurdilta sillä olin häntä 13 vuotta vanhempi (M39) reippaasti ylipainoinen mummo. Ilta oli todella kuuma, mutta päätyi vain muutamaan suudelmaan. Seuraavana arkena alkoi tulla viestejä; olen ihana, vastustamaton, seksikäs rouva, kuuma nainen, tavataan, tavataan, tavataan...Aikani mietittyäni suostuin tapaamiseen, hitto miks ei, olisipa jotain mitä muistella vielä vanhempana mummona. Kun ilmoitin suostuvani tapaamiseen muuttuivat viestit todella kuumiksi. Mies varoitti olevansa iso ja kova ääninen ja molemmat pitivät paikkaansa. Tullessaan hän huusi: Minä kuolen!
Meillä veny edellisestä seksikerrasta vähän turhan pitkä väli, puolitoista viikkoa, vaimon menkkojen takia. Otti kyllä suihin viime viikolla. Lauantaina oli sopiva hetki. Vähän vaimo lämmitteli itseään ennen sänkyynmenoa kattomalla seksitarvikesivuilta dildoja, plugeja, etc kiinnostavia juttuja. Sänkyyn mennessä ajateltiin taas pitkästä aikaa kattoa seksivideoita. Ehdotin hänelle, josko katsoisi mustien miesten naimista molempiin reikiin ja samalla minä leikkisin taas meidän isolla mustalla dildolla, sellaisella 5cm paksulla ja 22cm pitkällä. Vähän liian iso, mutta houkutteleva. Välillä on mahtunut ja välillä ei. On sen verran pienipilluinen. Vaimo nimittäin on heikkona mustiin miehiin.
Sain luvan. Vaimo alkoi katsomaan videolta naimista ja minä ryhdyin puuhiin. Aluksi aloin antamaan suuseksiä ja sormettamaan yhdellä sormella. Heti huomasin, että pillu oli valmiina ja värisi jokaisesta kosketuksesta. En uskaltanut edes kovin kauaa jatkaa, ettei olisi heti tullut. Liukkaria isoon mustaa ja varovasti hieromaan pillua. Vaimo makasi selällään tyyny pyllyn alla ja pillu tarjolla. Työnsin paksun kalun varovasti vähän matkaan sisään, jolloin vaimo älähti, kun levitys kirpaisi. Otin uudestaan ulos ja kokeilin hetken päästä varovasti uudestaan. 5cm leveys on vähän liikaa, onneksi on vain reilut 4cm paksu, joten käänsin mustan poikittain ja ujutin vähän matkaa sisään. Nyt meni sujuvasti ja heti sen jälkeen käänsin mustan takaisin vaakatasoon. Jo alkoi kuulumaan nautinnollisia ääntelyitä, työnsin hitaasti paksua kalua syvemmälle jolloin vaimolta tuli jo ensimmäisellä työnnöllä, ja rajusti. Selkä nousi korkealle kaarella ja vaimo huokaili nautinnosta. Fantasia kohtasi hienosti. Sen jälkeen naitiin pitkästä aikaa doggyna, vaikka se vaimon etupilluisuuden takia vähän hankalaa onkin. Ei ole hänen suosiossa, mutta suostui kun se videollakin näytti niin kiihoittavalta ja alistavalta. Mutta tunsi saavansa munaa kunnolla, kun ei oikein doggyna kaluni mahdu. Mahtavalta tuntui ja vieläkin näin parin päivän jälkeen panettaa uudestaan niin hitosti.
Kaikista hölmöintä tuossa on se, että oma kaluni ei ole kuin muutaman millin kapeampi, mutta vastaavati paksumpi, mittaa vain vajaa 20cm. Ympärysmitta on sama, mutta vaimon mielikuvissa musta dildo on jätti. No onhan sen terska vähän leveämpi. ;) Mutta mielikuvat ne ovatkin seksissä vaikuttavimmat, ei todellisuus.
Olin ollut nykyisessä työpaikassani ehkä pari vuotta. Meillä oli eräs varattu nainen, minua vähän nuorempi. Olen itsekin varattu. Hänessä on jotakin tosi eroottista, hän on muodokas ja määrätietoinen tekijänainen. Himoitsin häntä aivan alusta asti ja kai hänkin jotakin tunsi minua kohtaan katseista päätellen ja muutenkin. Meillä synkkasi erittäin hyvin heti. Puhuimme paljon kaikenlaisia kahdestaankin. Hän vihjaili joskus jotain, että miehensä kanssa ei oikein mene hyvin.
Tuli sitten työporukan lyhyellä ulkomaanmatkalla lopulta tilaisuus,soitin ja menin yöllä koputtamaan hänen huoneensa oveen ja hän päästi heti sisään. Olimme olleet illallisella ja juoneet vähän. Hänellä oli ohuet ,tiukat college-housut ja pelkkä t-paita yllä ja minä kiihotuin välittömästi siitä näystä. Pystyt rinnat, ihana lantio ja peppu.Aivan tärisin himosta. Emme puhuneet kovin paljon, hän tuli vain viereeni sängylle istumaan, katselimme silmiin, aloimme hyväillä ja suudella kiihkeästi. Sitten makuulle ja aloimme hyväillä lisää ja kohta riisua kiihottuneina. Vedin kaikki housut pois häneltä , kun hän nosti lantiota ja pyysi ja siellä olikin aivan ihana puoliposliini näkyvissä. Huh. Kysyin , saanko nuolla häntä heti ja hän halusi että hyväilen rintojakin samalla. Hän voihki ja huohotti pian valtavasti, lantio eli ja tajusin siinä miten kiihkeä hän oikein on ja miten hän pitää kielestä. Hän sai varmaan sarjana orgasmeja uikuttaen himosta ja sitten pyysi minut sisään. Ihan perinteisessä asennossa menin. Hän halusi nähdä ja hyväillä kovaa kaluani ensin ja piti sitä ihanan isona. Oli se ihanaa naida häntä kun hän voihki alla koko ajan, lantio liikkui ja puristi minua jaloin. En tiedä montako hän sai lopulta, mutta monta.
Sitten hän ei enää halunnut uusintaa, kun oli niin väsynyt ja tyydytetty.
Olimme yhdessä työporukassa kauan sen jälkeen ja tulimme oikein hyvin toimeen. Olin jopa hänen esimiehensä pitkään eikä siinä tullut mitään ongelmia. Toista kertaa emme koskaan kuitenkaan ole tehneet sitä, mutta hyväilty on ja puhuttu seksistä kyllä. Edelleen himoan häntä ja se jäi mieleen vaikka siitä on jo kauan.
Minun mieheni (joka on toisen naisen puoliso) on halunnut minua teini-ikäisestä saakka. Unelmoinut, runkannut minua ajatellen. Tiesin tuon himon minua kohtaan jo tuolloin. Olin vaan liian kiltti ja parisuhteessa, mennäkseni koskaan pidemmälle kuin kuumiin katseisiin. Se himo ja kiima oli ihan käsinkosketeltavaa jo silloin.
Joskus päälle kolmekymppisinä vietimme useita salaisia öitä yhdessä. Siitä noin kymmenen vuotta eteenpäin, salasuhteemme on jatkunut nyt usean vuoden ajan. Pidämme yhteyttä, milloin voimme. Laitamme viestejä, kuvia toisillemme. Hän saa minut todella kuumaksi. Tietää tosiaankin mistä narusta vetää. Ja toisinpäin.
Ihanaa saada vaikka kesken työpäivän viesti, että haluaisin naida sinua NYT! Pilluni valuu heti, kun ajattelenkin hänen haluaan ja miltä hän tuntuu. Mitä hän tekisi kanssani, jos voisi.
Seksimme on fantastista, monipuolista, leikittelevää, erittäin tyydyttävää. Pitkiä esileikkejä, sitomista, eri asentoja, nuolemista, imemistä, rajua tai hellää,myös anaaliyhdyntää, seksikkäitä asuja.
Eniten toivon, että voisimme joskus elää oikeasti yhdessä.
Haluaisin tätä ihanaa miestä niin paljon enemmän ja useammin.
Ehkä toiveeni vielä toteutuu.
Mun kiihottavin kokemukseni on nykyinen poikaystävä. Hänellä on hävytön katse ja vino hymy kun aletaan rakastelemaan. Ja takaapäin pannessa hän pitää käsiään omistajan elkein mun selällä kun pyllistän hänelle. Ai hele kun alkoi taas panettaa pelkkä ajatuskin. :P