Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3848)

Vierailija
3841/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla tapasin kaverin kautta yhden tyypin, jonka kanssa sitten vietettiin viikonloppu yhdessä mökillä. Sain oppitunnin ja elämänkokemusta siitä, kuinka joku mies malttaa olla kärsivällinen ja hellä. Meikäläinen kun ei ole ollut kenenkään kanssa pitkään aikaan ja tuntuu, että kaikki seksiin liittyvä jännittää, vaikka toisaalta tilanne tuntui hyvin luonnolliselta kun oltiin kahden ja molemmat selkeästi ihastuttu toisiimme. Esimerkkinä mulle ihan uusi juttu oli semmoinen rentouttava hieronta, joka sitten vähitellen eteni intiimialueelle. Kuulostaa varmaan ihan lällyltä ja toisaalta moni varmaan on kokenut samanlaista, mutta mulle toi oli tosiaan aivan uusi juttu. 

Loppuaikaa kohti huomasin, että panotahti alkoi kiristyä eikä siinäkään mitään kun oltiin niin pitkään hellästi lämmitelty ja leikitty toistemme kanssa. Tääkin kuulostaa varmaan jonkun korvaan hullulta, mutta mä tykkään että mies osaa homman ja mä voin rentoutua ja nauttia. Nautin jopa niistä kovista panoista, vaikka edellisessä suhteessa olinkin jopa kipeä seksin jälkeen. En malta odottaa ensi viikonloppua. Saa nähdä saanko heti kovaa kyytiä eli jatketaanko siitä mihin jäätiin. Taas rupesi jännittämään, mutta nyt paljon miellyttävämmällä tavalla kuin silloin ennen kuin tapasin hänet.

Vierailija
3842/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjametsässä oltiin ja kyy naukkasi toista peppuun. Oli senjälkeen kuin AC/DC:n kitaristi, potki itseään ympäri sellään maaten. Oli aivan pakko tipahtaa myös itse mustikanvarpujen päällä hoitaa itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikuuden vieminen kaksi vuotta nuoremmalta ruskeasilmäiseltä pojalta kääntyi toisenlaiseksi kuin millainen alkuperäinen suunnitelmani oli. Halusin 16 vuotta juuri täyttäneen vähän dominoida ja kokeilla viettelytaitoja, sillä olin saanut kokea vastaavaa poikien taholta. Iskin silmäni viattoman näköiseen ja kiltinoloiseen poikaan, joka olikin sängyssä taitava ja tiesi mitä teki ja halusi. Vieläkin muistan millaista oli saada häneltä lähetyssaarnaajassa ensimmäinen yhdyntäorgasmi ja miten oli tuskaista pysyä hiljaa toisten kulkiessa käytävällä lukitsemattoman oven toisella puolella. Kiemurtelin nautinnosta ja purin huultani pojan jatkaessa syviä työntöjä pyynnöistäni huolimatta. N 62

Just tuo tietynlainen röyhkeys on niin sytyttävää! Muistan entisestä elämästäni tapauksen, jonka kiimaa yritin hillitä, koska meillä kotona asui silloin mun täti miehensä kanssa naapurihuoneessa paossa vesivahinkoa heidän kodissaan. Kyllä varmasti kuului 70-lukulaisen talon seinien lävitse mitä me tehtiin kaiket illat, kun se jätkä käytännössä asui mun huoneessa ysiluokalta lukion tokalle. Ihan sairaan kiihottavaa sanoa tuollaiselle päälläni huohottavalle, tulikuumalle miehenalulle, - älä työnnä niin syvään.. Siinä saa aikaan juuri päinvastaisen reaktion. Juuri sellaisen, mitä tytönmielessäni oikeasti halusinkin ja kietouduin käsilläni samalla suorastaan hukkuessani hänen alleen. Vaikka yritin olla hiljaa, huuliltani karkasi kimeä ynähdys ja voihkaisu kun orgasmin aallot olivat niin voimakkaat, tulimme aina liki yhtäaikaa.

Tuliko sanomista jälkikäteen tai vihjailua että kuulivat teidät ja että voisi olla hiljempaa?

Joo no sitä sanomista tuli jätkän ramppaamisesta meillä enemmänkin vanhempien taholta. Äiti oli huolissaan että onko meillä ehkäisy käytössä, ei aina ollut että sikäli huoli oli aiheellinen. Minkäs enään teet, nuoruus ja hulluus ja ihana kiihkeä seksi paljaalteen. Olin sentään yhden pojan tyttö että jos olisi oikein tärpännyt, tulevaa isää ei olisi tarvinnut kauaa etsiskellä. Suihku ja kylppäri oli usein varattu meille kahdelle ja sielläkin tapahtui seksiasioita. Isä joskus kommentoi että kaikenlaisia hunsvotteja sitä pitää katsella, että etkö nyt kunnon poikaa löytäisi. No huumorintajuinen se jätkä oli luonteeltaan eikä mikään rikollinen, mutta tietysti ulkoinen habitus ei vastannut sitä vanhempien unelmavävyä ollen vähän bohemi ja rockhenkinen.

Täti ja miehensä olivat oikein korrekteja eikä puuttuneet millään lailla mun tai mun isosiskon elämään meillä kotona. Isosisko opiskelikin jo muualla että häntä ei paljon näkynyt. Kuka tietää mitä he ajatteli kahden kesken. Huoli oli enemmän mulla, että minä ja mun superkiimainen poikaystävän tapainen häirittäisiin heitä seksillä viereisessä huoneessa sen ajan kun he meillä asuivat remontin takia. Huolesta huolimatta sitä seksiä piti harrastaa koko ajan, piti vaan yrittää hillitä ääniä niin paljon kuin voi.

Toi sun kertomus teidän yhdessäolosta, seksistä ja mainitsema boheemi ja rockhenkinen tuo tismalleen mieleen mun nuoruuden poikaystäväni, joka oli kuin edesmennyt Kurt Cobain. Hän oli äärimmäisen hyvä rakastaja ja siksi olikin vaikeaa päästää irti kun opiskelut kutsuivat toisella puolella maailmaa.

Tänä päivänäkin kadun sitä, että breikkasin meidän suhteen, vaikka myönnettäköön, että ei me nyt se maailman seesteisin pari oltu. Eniten orgasmeja elämäni aikana olen saanut hänen kanssaan ja yhdyntäorgasmin joka kerta ihan siinä perinteisessä asennossa.

Vierailija
3844/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ainoana nuorempana likkana eräässä ikärajattomassa illanvietossa ja paikassa järjestettiin myös tansseja. Tanssiparit vaihtuivat tiheään. Tutun järjestäjän kaksospojat kilpailivat kumpi sai milloinkin vuoron tanssittaa minua. Oli ihania tanssittajia ja kivoja jutteluhetkiä siinä samassa ja sitten oli nämä villit pojat. Minulla oli täysi työ pitää kurissa varsinkin toista heistä. Toinen oli selvästi ujompi ja tanssi hillitymmin. Hänkin haki kuitenkin lähempää kontaktia ja kuiskutteli korvaani kaikkea kiihottavaa. Toinen oli ihan mahdoton ja painoi komeaa vartaloaan estottomasti kiinni minuun. Yritti välillä suudella, henkäili korvaani ja kävi todella kuumana. Tunsin kaiken läpi hänen juhlahousujen ja ohuen kesämekkoni. 

Hän olisi varmasti ottanut minut jossain vanhan seurantalon pusikossa, jos olisin ollut suostuvainen. Olisin ollutkin, jos hän olisi ollut vanhempi. Sen verran estoja oli päällä, mutta töitä sai tehdä. Monesti olen miettinyt jälkeenpäin minkälainen nuori mies pojasta kasvoi. Löysikö hän jonkun ihanan tytön itselleen. Yksinäisinä yön tunteina tekisi joskus mieli ottaa yhteyttä somen kautta. En ole rohjennut näin kolmevitosena kuitenkaan...

Ei muuta kuin hemaiseva sisko yhteyttä vaan ottamaan! Kerran sitä eletään! Turhaa ajatella ikäerosta yhtään mitään. Jos ootte molemmat sinkkuja anna palaa ja nauti nuoren miehen kiimasta!

Vierailija
3845/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa tursuavan tytön päällä täydessä vauhdissa. 

Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä siinä olisi mennyt enää kauaa! 

Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan, rimpuilevan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea kunnolla, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä, kun olin innolla odottanut, että velipoika ehtii valmiiksi.

Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin. 

Kyllä se tytön veli olisi hyvin voinut odottaa hetken, että ehditte kaikki valmiiksi!

Vierailija
3846/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikuuden vieminen kaksi vuotta nuoremmalta ruskeasilmäiseltä pojalta kääntyi toisenlaiseksi kuin millainen alkuperäinen suunnitelmani oli. Halusin 16 vuotta juuri täyttäneen vähän dominoida ja kokeilla viettelytaitoja, sillä olin saanut kokea vastaavaa poikien taholta. Iskin silmäni viattoman näköiseen ja kiltinoloiseen poikaan, joka olikin sängyssä taitava ja tiesi mitä teki ja halusi. Vieläkin muistan millaista oli saada häneltä lähetyssaarnaajassa ensimmäinen yhdyntäorgasmi ja miten oli tuskaista pysyä hiljaa toisten kulkiessa käytävällä lukitsemattoman oven toisella puolella. Kiemurtelin nautinnosta ja purin huultani pojan jatkaessa syviä työntöjä pyynnöistäni huolimatta. N 62

Just tuo tietynlainen röyhkeys on niin sytyttävää! Muistan entisestä elämästäni tapauksen, jonka kiimaa yritin hillitä, koska meillä kotona asui silloin mun täti miehensä kanssa naapurihuoneessa paossa vesivahinkoa heidän kodissaan. Kyllä varmasti kuului 70-lukulaisen talon seinien lävitse mitä me tehtiin kaiket illat, kun se jätkä käytännössä asui mun huoneessa ysiluokalta lukion tokalle. Ihan sairaan kiihottavaa sanoa tuollaiselle päälläni huohottavalle, tulikuumalle miehenalulle, - älä työnnä niin syvään.. Siinä saa aikaan juuri päinvastaisen reaktion. Juuri sellaisen, mitä tytönmielessäni oikeasti halusinkin ja kietouduin käsilläni samalla suorastaan hukkuessani hänen alleen. Vaikka yritin olla hiljaa, huuliltani karkasi kimeä ynähdys ja voihkaisu kun orgasmin aallot olivat niin voimakkaat, tulimme aina liki yhtäaikaa.

Tuliko sanomista jälkikäteen tai vihjailua että kuulivat teidät ja että voisi olla hiljempaa?

Joo no sitä sanomista tuli jätkän ramppaamisesta meillä enemmänkin vanhempien taholta. Äiti oli huolissaan että onko meillä ehkäisy käytössä, ei aina ollut että sikäli huoli oli aiheellinen. Minkäs enään teet, nuoruus ja hulluus ja ihana kiihkeä seksi paljaalteen. Olin sentään yhden pojan tyttö että jos olisi oikein tärpännyt, tulevaa isää ei olisi tarvinnut kauaa etsiskellä. Suihku ja kylppäri oli usein varattu meille kahdelle ja sielläkin tapahtui seksiasioita. Isä joskus kommentoi että kaikenlaisia hunsvotteja sitä pitää katsella, että etkö nyt kunnon poikaa löytäisi. No huumorintajuinen se jätkä oli luonteeltaan eikä mikään rikollinen, mutta tietysti ulkoinen habitus ei vastannut sitä vanhempien unelmavävyä ollen vähän bohemi ja rockhenkinen.

Täti ja miehensä olivat oikein korrekteja eikä puuttuneet millään lailla mun tai mun isosiskon elämään meillä kotona. Isosisko opiskelikin jo muualla että häntä ei paljon näkynyt. Kuka tietää mitä he ajatteli kahden kesken. Huoli oli enemmän mulla, että minä ja mun superkiimainen poikaystävän tapainen häirittäisiin heitä seksillä viereisessä huoneessa sen ajan kun he meillä asuivat remontin takia. Huolesta huolimatta sitä seksiä piti harrastaa koko ajan, piti vaan yrittää hillitä ääniä niin paljon kuin voi.

"Minkäs enään teet, nuoruus ja hulluus ja ihana kiihkeä seksi paljaalteen."

Tämä ketju ja vastaus ap kysymykseen kiteytettynä yhteen virkkeeseen. Nuorena pitää soutaa, vanhempana ei voi enää kuin huovata.

Vierailija
3847/3848 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa viikolla tapasin kaverin kautta yhden tyypin, jonka kanssa sitten vietettiin viikonloppu yhdessä mökillä. Sain oppitunnin ja elämänkokemusta siitä, kuinka joku mies malttaa olla kärsivällinen ja hellä. Meikäläinen kun ei ole ollut kenenkään kanssa pitkään aikaan ja tuntuu, että kaikki seksiin liittyvä jännittää, vaikka toisaalta tilanne tuntui hyvin luonnolliselta kun oltiin kahden ja molemmat selkeästi ihastuttu toisiimme. Esimerkkinä mulle ihan uusi juttu oli semmoinen rentouttava hieronta, joka sitten vähitellen eteni intiimialueelle. Kuulostaa varmaan ihan lällyltä ja toisaalta moni varmaan on kokenut samanlaista, mutta mulle toi oli tosiaan aivan uusi juttu. 

Loppuaikaa kohti huomasin, että panotahti alkoi kiristyä eikä siinäkään mitään kun oltiin niin pitkään hellästi lämmitelty ja leikitty toistemme kanssa. Tääkin kuulostaa varmaan jonkun korvaan hullulta, mutta mä tykkään että mies osaa homman ja mä voin rentoutua ja nauttia. Nautin jopa niistä kovista panoista, vaikka edellisessä suhteessa olinkin jopa kipeä seksin jälkeen. En malta odottaa ensi viikonloppua. Saa nähdä saanko heti kovaa kyytiä eli jatketaanko siitä mihin jäätiin. Taas rupesi jännittämään, mutta nyt paljon miellyttävämmällä tavalla kuin silloin ennen kuin tapasin hänet.

Tuu sit kertomaan saitko sitä kovaa kyytiä vai oliko teillä aluksi vähän pehmeämpää menoa. Teidän juttu kuulostaa niin ihanalta. Oon liian utelias. Ei oo pakko kertoa enempää :)

Vierailija
3848/3848 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun päättäjäistansseissa jotka muuttui muutaman perinteisen tanssikappaleen jälkeen vähemmän yllättäen slowaridiskoksi lähestyin tytön huulia….

Neon2:n Tässä talossa soi… 

Olin päättänyt tehdä sen mitä halusin enkä välittänyt siitä missä me oltiin. En puhunut mitään. Tanssin aikana kumarruin hitaasti vähän alemmas koko ajan edeten. Tyttö katsoi mua hämmentyneenä ensin silmiin ja sitten huuliani…. 

Olin jo lähellä tytön huulia ja lopulta tyttö kallisti vähän päätään ja sulki silmiään… ja sitten kun itsevarmana kosketin hän lukitsi huulensa huuliini, vastasi suukkooni..

”Se antoi suudella, se halus…” ajattelin… 

Tuo pieni liike oli niin ihana ja suudelmasta tuli aika kiihkeä. En pystynyt hillitsemään. Musiikki loppui jo mutta suutelin yhä. En oikein tiennyt miten tehdä mutta tein vaan. Kai mä sit osasin luonnostaan suudella hyvin..

Olin niin kiihottunut, että aplodeista välittämättä painuin tyttöä vasten hänen takana lähellä olevalla seinällä jatkaen suutelua…..

Stondasi kivikovaa ja päävalot sammui uuden biisin alkaessa. Siirryin vähitellen keskemmälle lattiaa tytön kanssa ilman ettei se ollut pulleana housuissani kaikkien nähtävillä - tai niin ainakin luulin..

Saatiin kuitenkin sitten lisää aplodeja, että kaippa se huomattiin..

Oltiin pari siitä lähtien monta vuotta.

Tämän ihanuuden hengessä toteaisin, että varmaankin se kaikkein kiihottavin kokemus mulle on ollut se ihan ensimmäinen yhdyntäkerta. Jatkokokemuksilta mitään pois ottamatta. Ei sillä, että se olisi ollut mitenkään täydellisin tai olisin saanut edes orgasmin siinä (se tapahtui myöhemmin saman pojan kanssa), eikä poikakaan saanut mun pimpissä sisällä ollessa, koska pelkäsi tulla kortsuun. Silti siinä hetkessä oli koko se tilanne: 

Suudeltu oli nälkäisesti. Kosketeltu vaatteiden päältä. Olin tuntenut erektion vartalollani. Pojan vaativat kädet riisuivat farkkujani penis välissämme paljaana jököttäen. Aivan tajuton kiihko ja halu tehdä se, en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin, että nyt se tapahtuu. Kaiken piti olla niin salaista ja aikaa ei ollut paljoa. Se vaan lisäsi kierroksia. 

Paikalla missä oltiin ei ollut väliä, edes alustalla ei ollut väliä. Pääasia, että sai olla sen tietyn kiihkeän ihanan pojan kanssa ja tuntea seksinnautinnon ekaa kertaa, vaikka sitten lattialla ilman patjaa tai tyynyä. Pelkkää teinihuumaa. Mua imarteli hänen otteensa.

Jännitys oli päällä, mutta silti tehtiin se koulussa ja ihanassa tiukassa lähärissä. Ei edes tullut mieleen mikään muu asento. En halunnut muuhun. Siihen se heti meni. 

Tästä varmasti paistaa läpi, että nuoria oltiin. Kyllä, liiankin, mutta tehty mikä tehty ja ei sitä silloin ajatellut yhtään. 

Mainittakoon vielä erikseen, että kondomi oli siis käytössä ja myös myöhempi elämä on tarjonnut erittäin kiihottavia kokemuksia, mutta kun tässä nyt kysyttiin sitä kaikkein kiihottavinta.

Vierailija
3849/3848 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu sit kertomaan saitko sitä kovaa kyytiä vai oliko teillä aluksi vähän pehmeämpää menoa. Teidän juttu kuulostaa niin ihanalta. Oon liian utelias. Ei oo pakko kertoa enempää :)

Kiitti et ollenkaan ole liian utelias. Lupasin jo mielessäni jatkoa luettuani tämän, en ollut silti tähän hetkeen asti varma tuunko sitä tänne kirjoittamaan, mutta tässä nyt tulee kaikelle kansalle:

Tavattiin toisiaan tämän unelmamiehen kanssa uudestaan tällä kertaa eri mökillä, meidän suvun perintöhuvilalla, kun se edellinen oli miehen omistamassa mökissä. En tiedä miksi meidän miitit kohdistuu möksälle, mutta näin vaan taas kävi. Mies saapui omalla autolla ja mä omallani. 

Oltiin tosi suoria ja alasti melkein heti sisälle astuttuamme. Ei hajua, miten ne kuteen niin nopeasti lähti. Todella paljon erilainen oli myös se eka seksikerta, kun silloin viikko sitten lämmiteltiin huolella ja hellittiin mahdollisimman pitkään ennen ekaa panoa, nyt oltiin jo täydessä touhussa matolla eteisaulassa mies pomona päällä (aika iso pytinki siis kysymyksessä). En olisi kyllä kaivannut lämmittelyjä, niin latautunut olo oli koko ajomatkan parikymmentä kilsaa ja pimppi ihan märkä jännityksestä ja odotuksesta. Koin, että se rajuhko seksi heti alussa oli sellainen kaipuun täydennys. 

Siihen jäätiin makaamaan joksikin aikaa ja vastapainoksi sille kuumalle hinkkaamiselle just äsken, suukoteltiin ja helliteltiin hetki vähän niin kuin silloin viikko sitten, samanlaista tosi hellää ja ihanaa koskettelua ja sitten yhtäkkiä mies kääntyi takas päälle ennen kuin oikeastaan ehdin hyväilemään häntä kunnolla (keskityttiin lähinnä minuun) ja tehtiin se vielä uudestaan kuumasti ennen kuin tajusin, että en ollut ilmoittanut meidän yhteyshenkilölle koskien mökin käyttöä, että olen varannut sen täksi illaksi.

Täti miehensä kanssa oli jo matkalla kun soitin, he tuli vielä kauempaa kuin mä ja mun ihana aina vain keuliva mies, joten päätin että siirrytään heti muualle jatkamaan. No eiköhän miehen puhelin kilahtanut melkein heti tuon perään, just kun saatiin matot suoriksi. Hänelle tuli komennus takaisin töihin tuuraamaan sairastunutta kollegaa. 

Jotenka meidän tapaaminen typistyi tosi ikävästi vain tohon kahteen tosi suoraan ja räjähtävään kiihkeään hetkeen pikkuisen viikon takaista hellyyttä mukana. No ens viikonloppuna taas paremmalla tuurilla. Yritän järjestää treffejä meille nyt viikollakin, mutta saas nähdä onnistuuko tuo kummankin töiden puolesta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme