Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3805)
Vierailija kirjoitti:
Synttäreilläni tapasin baarissa vanhan tutun kenen kanssa ilta päättyi kuinkas muutenkaan kuin sänkyyn. Olin todella puutteessa, kun mieheni kanssa oli lamakausi makuuhuoneen puolella. Yö oli kiimainen ja ennen lähtöäni piti vielä kerran saada..
N35
Kuinka vanha tämä tuttu oli? 70, 80, 90 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Se kun ollaan jossain parkissa vähän syrjässä ja poikakaveri siirtyy muina miehinä kuskin paikalta apparin penkille mun päälle. Mä tiedän aina odottaa sitä mut mistään ei voi päätellä tai ennakoida milloin se tapahtuu. Se on jotenki sellainen voimaliike ja autossa toteutettuna vaatii notkeutta ja vartalon hallintaa. Se miten nopeasti hän pystyy sen tekemään ja miten röyhkeästi hän vaan työntää itsensä siihen mun jalkojen väliin ja alkaa kohta panemaan mua saa mut sulamaan joka kerta. Mä huomaan vaistomaisesti säätäväni selkänojaa alemmas. Hän ei sano mitään siinä hetkessä siirtyy vaan ja sekin kiihottaa kun ei puhuta. Suutelee mua lujaa vasta sit kun pääsee päälle. Ennen tota liikettä ollaan saatettu rauhassa vaan jutella ja syödä eväitä tai tehdä jotain vastaavaa ei siis mitään seksiin liittyvää.
Mullakin oli nuorempana samanlainen tapaus. Paitsi, että hän sai mut aina painettua vartalollaan alleen, hän teki sitä ihan aina ja suudellessakin mentiin makuulle. Tosi atleettinen ja ketterä liikkeissään ja toi korreloi seksissä, joka tapahtui kerta toisensa perään saarnaajassa. Hän sai mut nauttimaan niin paljon että ajantaju katosi. Olin myös ihan sulaa vahaa. Muistan kun jo hänen lapsuudenkodissa maattiin keskellä lattiaa matolla suudellen. Oltiin silloin varmaan 14-vuotiaita ja olin aivan lääpällään häneen.
Yleisesti ottaen parhaat kyydit ja kiihkeimmät kokemukset olen saanut miehiltä, jotka ovat käyneet aidosti kuumana minuun. Koko miehen olemus on ollut pelkkää seksiä. Puheäänestä olen aistinut himoa ja kaikki kosketukset ovat olleet rohkeita. Olin taannoin festariyleisössä ja takanani nuorehko mies kosketteli jatkuvasti olkapäitäni. Olin tutustunut häneen edellisenä iltana osana seuruetta jonka matkassa olin. Huomasin heti, että hän halusi minua joka solulla ja tunne vahvistui illan kuluessa. No, vaikeaa näitä on kuvailla, mutta sanotaan että tietäjät tietää minkälaista käytöstä tarkoitan. Hillittyä mutta kuitenkin selvää ainakin naisen vaistolle kaikin tavoin. Se olkapäiden kosketus antoi ennakkoa ihanan kiihkeästä seksistä, mikä sit toteutui teinityyliin teltassa.
Toinen elämäni mies oli enemmän verbaalinen kuin koskettelija suoraan. Hän antoi komentoja ja aluksi se tuntui oudolta, mutta kun kaikki perustui tämän tapauksen ihan mielettömään itsevarmuuteen joka pohjasi oikeisiin taitoihin. Hän tiesi, että saa mut "tottelemaan". Tyyliin "levitä jalkoja, mee selälleen..." jne. ja minä tein kiltti tyttö kun olin ja pääsin orgasmitaivaaseen. N36
Minua ovat aina kiihottaneet älylliset miehet, ja nyt tarkoitan tunneälyä. Jos ja kun tällainen mies kiinnostuu minusta, tuntuu että hän lukee minua siinä kuin avointa kirjaa, näkee jo silmistä, että minulla on häpy alkanut kostua. Ei tämä välttämättä johda mihinkään, joskus on johtanut, mutta tuotta mukavan virityksen mieleen pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Synttäreilläni tapasin baarissa vanhan tutun kenen kanssa ilta päättyi kuinkas muutenkaan kuin sänkyyn. Olin todella puutteessa, kun mieheni kanssa oli lamakausi makuuhuoneen puolella. Yö oli kiimainen ja ennen lähtöäni piti vielä kerran saada..
N35
Perus lutkailua. Mahtaa isäsikin olla sinusta ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana hassu juttu ihan vahingossa!
Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti, kesän tuoksi ja nuoruus.
Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle.
Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä ynisten, maiskuttaen ja kieltään pyörittäen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli nojattava porttiin ja otettava kaksin käsin kiinni sen ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!
Ei kestänyt kauaakaan, ennen kuin sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä suoraan tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken hymyillen ja katsellen minua lempeästi kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella todistajia!
Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua pitkinä ruiskauksina kohti Aurinkoa, sillä tunsin muiston Soilesta yhä vahvana mielessäni ja kuvittelin hänen kielensä turvonneen kullini ympärillä. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.
Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani runsas ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.
Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, järisyttävä Soilelta saamani odottamaton suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!
Kaunis ja herkkä kertomus ensimmäisestä ihastuksesta! Olen iloinen puolestanne!
Minä taas huomasin 15-vuotiaana sattumalta, että vasikoillakin, niillä kaikilla on immenkalvo!
Vasikka imee niin voimakkaasti,että tuo ei ole totta.
Ihan vakavasti puhuen: Vasikka voi imeä paremmin kuin yksikään nainen!
Jättäkää jo ne viattomat eläimet omien itsekkäiden himojenne ulkopuolelle!
Fwb yllätti viemällä picnicille kesäiseen luontoon. Aluksi vähäsen hämmästytti ehdotus seksistä ulkona huovan päällä ja etenkin riisuutuminen kokonaan alasti arvelutti aina siihen asti, kunnes kielihoito teki tehtävänsä. Orgasmi antaa yleensä odottaa itseään yhdynnässä, mutta sillä kerralla sain sekä suuseksin että panon aikana ja molemmissa nopeammin kuin vuosiin. Viimeistään miehen painaessa paksun kullinsa lähärissä sisään, unohdin koko ympäristön täysin. N42
Minulla käy n kerran viikossa ystäväni mies. kerran kävin päivällä lounalla ensin ystävättäreni kanssa, joka vielä maksoi minunkin lounaan. lounaalta kiirehdin kotiin, ystävättärelle sanoin että alkaa etäkokous niin pakko mennä. kohta hänen mies jo minua sängyssä hommissa. seksisuhde jatkunut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää jo ne viattomat eläimet omien itsekkäiden himojenne ulkopuolelle!
Mutta kun sillä viattomalla eläimellä on himoja mua kohtaan! Vien tädin perheen snautserin iltalenkille heidän puolestaan usein koulun jälkeen ja se on ihan innoissaan aina hakiessani sen heiltä! Se tykkää musta kovasti ja usein mä annan sille pillua pikaisesti metsässä kesken lenkin. Sen täpinä ja kiihko ja laukeaminen mun pilluun tuntuu ihanalta! Täytyy vaan varoa, että kukaan ei näe meitä ja aina ei tule tilaisuutta.
Ai panettaa snautserilla itseäsi
Onko nelinkontin paras asento
Tuleeko soosia paljon piskiltä
Vierailija kirjoitti:
Nelinkontin on paras asento rekun kanssa, joskus myös lähärissä sängyn tai sohvan laidalla.
"Soosia" tulee enemmän kuin pojilta ja rekulla on kalukin isompi, se oikein venyttää pillua. Schnautzerista en tosin tiedä, itselläni on sakemanni.
Vierailija kirjoitti:
Minua ovat aina kiihottaneet älylliset miehet, ja nyt tarkoitan tunneälyä. Jos ja kun tällainen mies kiinnostuu minusta, tuntuu että hän lukee minua siinä kuin avointa kirjaa, näkee jo silmistä, että minulla on häpy alkanut kostua. Ei tämä välttämättä johda mihinkään, joskus on johtanut, mutta tuotta mukavan virityksen mieleen pitkäksi aikaa.
Minuakin ovat aina kiihottaneet älykkäät naiset, mutta en ole tavannut vielä yhtään!
Tiesittekö muuten, että Norma Jean Bakerin joka Marilyn Monroena tunnetaan älykkyysosamäärä oli korkeampi kuin Albert Einsteinilla, joka ovelana juutalaisena tukeutui pitkälti oppilaidensa töihin ja laskelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelinkontin on paras asento rekun kanssa, joskus myös lähärissä sängyn tai sohvan laidalla.
"Soosia" tulee enemmän kuin pojilta ja rekulla on kalukin isompi, se oikein venyttää pillua. Schnautzerista en tosin tiedä, itselläni on sakemanni.
Me ollaan yleensä Mäyriksen kanssa lähärissä, kun hän ylettyy silloin paremmin ja haluan nähdä hänen kasvonsa! "Doggy" ei oikein onnistu Mäyriksen kanssa.
Mäyriksellä on kanssa iso ja jää kiihottavasti nalkkiin laukeamisen jälkeen!
Tämä on paras ketju täällä.
Kirjoitelkaa noita idiootti juttujanne johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakemanni on paras kokeilemistani kaikin puolin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä oli poliisi ja aikoinaan meillä oli aina poliisikoira kotona. Siihen aikaan ne olivat saksanpaimenkoiria kaikki.
Joskus kiimaisena teinipoikana satuin näkemään, miten silloinen koira istui kulli puoliksi tupestaan ulkona ja menin uteliaisuuttani koskemaan siihen. Runkkasin koiralta mällit ja sen jälkeen runkkasin itseltänikin käsi vielä liukkaana koiran spermasta. Kun koira nuoli kullinsa yritin saada sitä nuolemaan myös minun kullini, mutta se oli liian intensiivistä enkä kestänyt sitä silloin, mutta myöhemmin kyllä ja annoin koiran nuolla itseltäni mällit laueten sen naamalle.
Tuosta tuli sitten meille vakituinen tapa.
Ja minä kun luulin olevani joku pervo ennen kuin luin tätä ketjua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakemannilla on tosiaan iso!
N35