Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3784)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiekkarannalla on oltu sisäkkäin aika monta kertaa poikaystävän kaa. Mies tekee semmoisia nopeita sarjoja muutaman kerran ja taas pitkittää laukeamistaan rauhoittamalla. Suudellaan pitkään yhteenmenoon. Mä tuun joka kerta niiden nopeiden työntöjen lopuks. Lopulta sit hän ei voi enää pitkittää ja laukee. Ihanaa ja se kiinnijäämisen jännitys vaan lisää kiimaa.
Rannoista puheenollen mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan oli vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi huohottaen toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!
Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni pili edelleen kiiltäen sojossa taivasta kohti unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään.
Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani.
Jotkut asiat tosiaan vain jäävät mieleen valokuvien lailla. Itselläni on melkolailla samanlainen kokemus.
Rippikoulussa raamattutunnilla hyväilin luokkakaveritytön pimppiä niin kauan, että hän sai orgasmin. Ihan eka tyttöystäväni ja oltiin hulluina toisiimme. Suudeltiin kaikki "välitunnit" tyttö tiukasti nojaten seinää vasten ja minä painauduin hänen ihanaan vartaloonsa niin tiiviisti ja pökin pullealla etumuksellani pienillä liikkeillä tytön housujen päälle saaden hänet taas orgasmiin. Välillä hän hyväili hellästi kädellä minulle ottaessani kivikovan peniksen paljaaksi ja sain valtavan nuoren miehen siemensyöksyn eri piilopaikoissa ollessamme. Jalkani tärisivät sykkiessäni ja tajuni sumentui nautinnosta.
Sinä kesänä kaikki alkoi ja yhdynnät tulivat kuvioihin vähän myöhemmin. Tuo aikakausi kun ei vielä edetä ns. loppuun asti ja stondaa ja työnnättää koko ajan, oli ehkä kaikista vaiheista se kaikkein kiihottavin kun se pitää tässä valita.
Anopin jäätyään yllättäin leskeksi, heillä oli iso laina ja autoin häntä lainaamalla. Muutama vuosi meni ja rahaa ei kuulunut takaisin, kyselin, mutta kun ei ole niin ei. Hän halusi keskustella ja lupasi tehdä mitä vaan ja tyttären ei tarvitse tietää, joten arvasin mistä on kyse. En halunnut itse panna häntä, vaan pyysin yhtä minuakin nuorempaa kundia korvausta vastaan naimaan anoppia ja minä olen läsnä. Oli melko erikoinen tilanne, anoppi 65v, kolli 30v ja minä anopin luona. Istuin olohuoneessa kun he alkoivat touhuamaan sohvalla, siinä anoppi sai edestä ja takaa ja oli oikein kiihottavaa katseltavaa.
Näin anoppi sai maksuaikaa ihan vain nautinnosta, eikä tytär aavista mitään.