Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3721)

Vierailija
3721/3721 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kahvikupillista ei kyllä kellää tule korkeintaa ruokalusikallinen,miettikääs nyt ees vähän

Vierailija
3722/3721 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana hassu juttu ihan vahingossa!

Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti, kesän tuoksi ja nuoruus.

Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle. 

Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä ynisten, maiskuttaen ja kieltään pyörittäen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli nojattava porttiin ja otettava kaksin käsin kiinni sen ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!

Ei kestänyt kauaakaan, ennen kuin sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä suoraan tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken hymyillen ja katsellen minua lempeästi kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella todistajia! 

Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua pitkinä ruiskauksina kohti Aurinkoa, sillä tunsin muiston Soilesta yhä vahvana mielessäni ja kuvittelin hänen kielensä turvonneen kullini ympärillä. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.

Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani runsas ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.

Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, järisyttävä Soilelta saamani odottamaton suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!  

Kaunis ja herkkä kertomus ensimmäisestä ihastuksesta! Olen iloinen puolestanne!

Minä taas huomasin 15-vuotiaana sattumalta, että vasikoillakin, niillä kaikilla on immenkalvo! 

Vasikka imee niin voimakkaasti,että tuo ei ole totta.

Suikkari vasikalta on perinnelaji, vaikkei sillä yleensä rehvastellakaan.

Kannattaa pitää kämmentä kiveksien suojana. Jos vasikka imaisee niitä on se jo liian intensiivistä.

Vasikka imee paremmin kuin yksikään nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi