Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3711)

Vierailija
3701/3711 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusaisin varattua tanakkaa naista, jonka kasvot olivat sentään kohtuullisen hyvännäköiset. Naisella oli kotonaan pikkupilinen mies, jota seksi ei kiinnostanut. Pitkäaikaisen puutteessa elämisen huomasi, sillä en ole koskaan pannut niin märkää naista. Paikat oli kauttaaltaan kosteina navan ja reisien välillä ja valmiiksi liukkailla keleillä oli mahtavaa työnnellä menemään eikä nallikaan palanut liian aikaisin. Vaikka tykkään kaunisvartaloisista naisista, paras pano on kiimainen MILF. 

Vierailija
3702/3711 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana hassu juttu ihan vahingossa!

Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti, kesän tuoksi ja nuoruus.

Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle. 

Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä ynisten, maiskuttaen ja kieltään pyörittäen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli nojattava porttiin ja otettava kaksin käsin kiinni sen ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!

Ei kestänyt kauaakaan, ennen kuin sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä suoraan tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken hymyillen ja katsellen minua lempeästi kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella todistajia! 

Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua pitkinä ruiskauksina kohti Aurinkoa, sillä tunsin muiston Soilesta yhä vahvana mielessäni ja kuvittelin hänen kielensä turvonneen kullini ympärillä. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.

Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani runsas ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.

Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, järisyttävä Soilelta saamani odottamaton suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!  

Kaunis ja herkkä kertomus ensimmäisestä ihastuksesta! Olen iloinen puolestanne!

Minä taas huomasin 15-vuotiaana sattumalta, että vasikoillakin, niillä kaikilla on immenkalvo! 

Vasikka imee niin voimakkaasti,että tuo ei ole totta.

Siinä on taas tarinaseppo pistänyt parastaan. Kaskunet laittanut lypsykonetta päällä ja tunkenut kaluasi sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/3711 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti, kesän tuoksi ja nuoruus.

Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle. 

Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä ynisten, maiskuttaen ja kieltään pyörittäen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli nojattava porttiin ja otettava kaksin käsin kiinni sen ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!

Ei kestänyt kauaakaan, ennen kuin sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä suoraan tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken hymyillen ja katsellen minua lempeästi kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella todistajia! 

Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua pitkinä ruiskauksina kohti Aurinkoa, sillä tunsin muiston Soilesta yhä vahvana mielessäni ja kuvittelin hänen kielensä turvonneen kullini ympärillä. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.

Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani runsas ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.

Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, järisyttävä Soilelta saamani odottamaton suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!  

Minä taas huomasin 15-vuotiaana sattumalta, että vasikoillakin, niillä kaikilla on immenkalvo! 

Kokeile itse! Kyllä toimii!

Vierailija
3704/3711 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tapahtui, kun parikymppisenä opiskelin yliopistossa ja olin pursiseuran ravintolassa kesätöissä. 

Komea vanhempi viisikymppinen mies oli yksin asiakkaana ja kertoi perheensä tulevan viikon päästä. Flirttailtiin. Hän kysyi olenko purjehtinut ja ehdotti, että veisi mut merelle. Mulla oli seuraavana päivänä iltavuoro, joten suostuin. Meillä oli mukava ja hauska päivä. Hän ehdotti laituriin palattua, että voisin tulla työvuoron jälkeen lasilliselle, jos haluan. Toki halusin.

Joimme punaviiniä ja suutelimme. Huomasin hänen etumuksen pullottavan ja hyväilin kädelläni sitä. Hän riisui mua. Hyväili rintoja käsillä ja suulla. Kehui miten kaunis olen. Avasin hänen housut ja otin suihin. Siirryimme hyttiin ja hän otti mua takaapäin. Päädyin selälleni ja hän otti mua kiusoitellen lähetyssaarnaajassa. Laukesin. Sen viikon aikana olin monta yötä hänen purjeveneessään ja hän esimerkiksi nuoli niin, että olin aivan hurmiossa.

Kiihottavin kerta kuitenkin sattui hänen perheen tultua. Hänellä oli mun ikäinen poika ja vähän nuorempi tyttö. Kaikki olivat syömässä ravintolassa ja tarjoilin heille. Yhdessä vaiheessa livahdimme miehen kanssa pursiseuran varastoon ja hän otti mut pikaisesti varastohyllyä ja pöytää vasten, ja hän laukesi mun suuhun paljaalla. Nielin spermat ja palasimme. Hän vaimonsa viereen ja mä tarjoilemaan heitä. Yhteisellä kiihottavalla salaisuudella.      

Semmonen satu sieltä sitten. 🙂

Vierailija
3705/3711 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suikkari vasikalta on perinnelaji, vaikkei sillä yleensä rehvastellakaan.

Vierailija
3706/3711 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kolmen miehen matkaan, olimme juuri tutustuneet.  Tiesin mitä heillä oli mielessä,  sitä ehkä juuri kaipasin itsekin.  Aika nopeasti minua alettiin riisua, ei siinä tarvinnut, kerennyt, pystynyt miettiä, mitä seuraavaksi tapahtuu, asiat vain eteni itsestään. Minut otettiin yhdessä ja erikseen, oli tuplapanoa, jopa kolme miestä minussa samaan aikaan. Tapahtumasta on lähes 10 vuotta, mutta se on hyvin säilynyt mielessäni.

Vierailija
3707/3711 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus on se kun sain tutustua ekaa kertaa naisen vartaloon.  Olin tyttöystäväni luona ja istuimme sohvalla. Olimme tapailleet pari viikkoa emmekä olleet vielä edes suudelleet. Hänellä oli ollut ennestään pari suhdetta, mutta itse olin vielä neitsyt. 

Yht äkkiä tyttöystäväni riisui paidan ja rintaliivit pois ja kysyi että haluanko hyväillä hänen rintojaan. Meikäläistä ei tarvinut kahdesti käskeä vaan aloin innoissaan hieroa ja suudella hänen rintojaan.

Tämän jälkeen siirryimme sängylle makaamaan. Tyttöystäväni pyysi kiihkoissaan että hierosin hänen märkää pilluaan. Vaikka olin kokematon, niin sain nopeasti sormilla hierottua hänelle orgasmin. Oli uskomatonta nähdä nautinto tyttöystäväni silmissä ja kuulla miten hän voihki lauetessaan.

Itselläni oli kalu kivikovana. Rohkeinin pyytämään tyttöystävääni että hän puolestaan hyväilisi minua. Riisuin housut ja bokserit pois ja sen jälkeen tyttöystäväni tarttui kaluuni ja alkoi hellästi hieroa sitä. Muistan että ehkä hän ehti hyväillä penistäni noin kymmenen sekuntia kunnes laukesin niin että spermat lensivät sängylle.

Sillä kerralla emme vielä rakastelleet, mutta tämä seksikerta on jäänyt mieleeni kiihottavimpana kokemuksena.

Vierailija
3708/3711 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju edelleen voimissaan. Spontaani seksi esim työkaverin kanssa on parasta ikinä kun on ensin pidetty silmäpeliä yms

Vierailija
3709/3711 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kolmen miehen matkaan, olimme juuri tutustuneet.  Tiesin mitä heillä oli mielessä,  sitä ehkä juuri kaipasin itsekin.  Aika nopeasti minua alettiin riisua, ei siinä tarvinnut, kerennyt, pystynyt miettiä, mitä seuraavaksi tapahtuu, asiat vain eteni itsestään. Minut otettiin yhdessä ja erikseen, oli tuplapanoa, jopa kolme miestä minussa samaan aikaan. Tapahtumasta on lähes 10 vuotta, mutta se on hyvin säilynyt mielessäni.

Olivatko heidän nimensä abdul, ahmed ja mohamed? Teitkö myöhemmin pienen katumuksen vallassa rikosilmoituksen raiskauksesta?

Vierailija
3710/3711 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavin kokemus on se kun sain tutustua ekaa kertaa naisen vartaloon.  Olin tyttöystäväni luona ja istuimme sohvalla. Olimme tapailleet pari viikkoa emmekä olleet vielä edes suudelleet. Hänellä oli ollut ennestään pari suhdetta, mutta itse olin vielä neitsyt. 

Yht äkkiä tyttöystäväni riisui paidan ja rintaliivit pois ja kysyi että haluanko hyväillä hänen rintojaan. Meikäläistä ei tarvinut kahdesti käskeä vaan aloin innoissaan hieroa ja suudella hänen rintojaan.

Tämän jälkeen siirryimme sängylle makaamaan. Tyttöystäväni pyysi kiihkoissaan että hierosin hänen märkää pilluaan. Vaikka olin kokematon, niin sain nopeasti sormilla hierottua hänelle orgasmin. Oli uskomatonta nähdä nautinto tyttöystäväni silmissä ja kuulla miten hän voihki lauetessaan.

Itselläni oli kalu kivikovana. Rohkeinin pyytämään tyttöystävääni että hän puolestaan hyväilisi minua. Riisuin housut ja bokserit pois ja sen jälkeen tyttöystäväni tarttui kaluuni ja alkoi hellästi hieroa sitä. Muistan että ehkä hän ehti hyväillä penistäni noin kymmenen sekuntia kunnes laukesin niin että spermat lensivät sängylle.

Sillä kerralla emme vielä rakastelleet, mutta tämä seksikerta on jäänyt mieleeni kiihottavimpana kokemuksena.

Oi näitä teiniaikoja. Tulee vastaavat kokemukset ekan tyttöystävän kanssa mieleen. Monet kerrat hierottiin toisille orgasmeja hänen tai minun huoneessani, tai kotibileissä, kun seinän takana oli muita.. Erosimme ennen kuin yhdyntään saakka pääsimme. M48

Vierailija
3711/3711 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli koulussa yläasteella kiva ja antelias tyttö, joka joskus hyppytunnilla antoi hyvälle päälle satuttuaan peppua useammallekin pojalle kerralla koulun metsikössä. Pilluun ei saanut työntää kertaakaan ja liekö ollut vielä neitsytkin, mutta peppuun sai nussia ja laskea liemet vapaasti sisälle kun tyttö pyllisti metsikössä isoon maakiveen nojaten. 

Se oli kehittänyt tuon taiteeksi ja nautti saadessaan kollit sekaisin ja useamman pojan ruiskuttamaan syvälle pyllyynsä, seuraava aina heti edellisen jälkeen. Sen ikäisiltähän tulee yleensä ensimmäisellä kerralla jo muutamalla työnnöllä ja kahvikupillinen kerrallaan ja tytön pepun tiukkuudesta huolimatta voitelu siis riitti erinomaisesti, kun ensimmäinen pojista oli tehnyt temppunsa! Täytyi vuorollaan kirnutessa oikein erikseen varoa, etteivät edellisten luokkakaveren mehut valuneet omille farkuille.

Ja eihän sen ikäisille kolleille tietenkään kerta riittänyt! Kun neljä, viisi tai kuusikin poikaa oli ruiskuttanut tytön pyllyyn pari, kolme, neljäkin kertaa jokainen, oli maassa tytön jalkojen välissä jo selvä lammikko kun koulun kello soi ja välitunnin alkaessa. Silloin oli aika lopettaa ja tytön käydä kyykyssä tyhjentämässä, koska metsikköön tuli muitakin  oppilaita tupakalle ja halusimme pitää oman, pikku aarteemme ja salaisuutemme vain itsellämme.  

Ja kaikki uskoo..

No mikä ettei! Meneehän Vappusatanenkin täydestä!

Ja murheellisinta on se, että Hölmölän seuraavissa eduskuntavaaleissa on voittava se puolue, joka lupaa hölmöläisille suurimman vappusatasen, vaikkei sitä edellistäkään ole kukaan vielä nähnyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi