Onko 4050 vuotias jo vanhus?
Olen saanut kuulla että olen jo ihan papparainen kun mulla ikää 47v.
Kommentit (23)
On se kyllä kova ikä tuo 4050 vuotta.
No, Jeesushan olisi vasta reilu 2000-vuotias, joten onhan tuossa tuplasti ikää siihen päälle.
Pääasia, että mieli on nuori.
Ei, vasta yli 5000-vuotias on.
Sori, oli pakko käyttää avopaikka ja laukoa. Arvaan kyllä, että otsikossa oli ajatusviiva lukujen 40 ja 50 välissä, kuten kuuluu, mutta tämä skeidafoorumi poistaa ne aina.
Tervetuloa kerhoon 😅
T. Nainen 50v
Heh. Et vielä. Vasta viiskymppinen on ihan ikäloppu, jota ei palkkaa kukaan. Ennemmin otetaan alle 20-v just amiksen käynyt, joka ei ole koskaan alan töitä tehnyt. Osaavalle pitäisi ehkä maksaa kokemuslisää. Antaa ikälopun kuolla pois tilastoja rumentamasta.
Kokemusta on. Paitsi ei kuolemisesta. Vielä. Kuten vanha lotto-mainos kuului: "Täss on aikaa, ja korko juoksee koko ajan..."
7v on vanhus. 45 on varhainen keski-ikä. 50v o-6 keski-ikäinen. Joo sä oot kait vanhus jonkun pennun mielestä
Vierailija kirjoitti:
Sori, oli pakko käyttää avopaikka ja laukoa. Arvaan kyllä, että otsikossa oli ajatusviiva lukujen 40 ja 50 välissä, kuten kuuluu, mutta tämä skeidafoorumi poistaa ne aina.
Sä et vaan osaa laittaa väliviivaa.
No jos eläkkeellekin päästään seiskakymppisenä, niin eihän tossa kohtaa ole työura kuin vasta puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
4050- vuotias on lääketieteellinen ihme, zombie tai muumio
Veikkaisin vampyyriä. Ja tuo olisi vasta varsin nuori vampyyri...
Vierailija kirjoitti:
Ei väliviivaa p-o-i-s-t-e-t-a.
Minä sinulle kohta väliviivan näytän...
Meidän suvussa on niin paljon satavuotiaita, joita kutsun vanhuksiksi, niin että 50-vuotias on vielä parhaassa iässä, jos elämäntavat ovat aina olleet hyvät. Toki moni huonosti elänyt on jo mullan alla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita luku, välilyönti, väliviiva, välilyönti, luku
Täältä voitte opetella, mikä on yhdysmerkin eli teidän väliviivan ja ajatusviivan ero, ja miksi tässä yhteydessä käytetään ajatusviivaa:
https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/ajatusviiva-rajakohdat-ja-osap…
Kyllä vanha olet ja vanhemmaksi tulet koko ajan. Kohta hoipertelet ja muutut mullaksi. Siinä sun koko surkea elämä.
Muuta kysyttävää?
Joskus yli 55-vuotiaana alkoi lihasmassa itselläni vähentyä, ja täytyi alkaa treenaamaan enemmän, että kunto pysyy yllä. Nyt täytän kohta 60. En vielä itseäni vanhuksena pidä, vaikka selvästi olen jo heikompi kuin kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon 😅
T. Nainen 50v
No et ole lähelläkään tuossa kerhoiässä.
4050- vuotias on lääketieteellinen ihme, zombie tai muumio