Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Heippa - muista päästää kissa ulos
Taidekurssilla joskus aiemmassa elämässä. Siltä se nyt tuntuu. Istuin takarivissä vieruskaverin käsi jalkojeni välissä. Se kosketteli taitavasti samaan aikaan sen saman miehen farkkujen pullistellessa. En voinut vastustaa, vaikka tiesin ettei siitä voinut tulla mitään, koska asuimme eri puolilla palloa ja välissämme oli täydellinen kielimuuri. En pystynyt kuin nauttimaan vähän naiivina tyttösenä. En muista opetuksesta mitään, mutta maalasin hienoimmat tauluni silloin.
Joskus nuorena olin aivan umpirakastunut sellaiseen punkkaripoikaan mutta sillä oli sellainen supernäyttävä mallityttönen, enkä pienellä paikkakunnalla uskaltanut tehdä elettäkään kertoakseni fiiliksistä. Sit aikanaan tää hommas moottoripyörän ja tarjosi sillä kyydit. Kun pitelin tiukasti kiinni ja haarus painui lähelle, plus se tärinä ja liike niin ajan päästä laukesin. Pelkäsin että se huomattaisiin tai että olin niin märkä että farkut päästää läpi. Ei ollut kauhean kaukana etten kapsahtanut kaulaan tai yrittänyt suudella perillä. Koetin vain käyttäytyä normaalisti ja kiittelin kovasti. En tiedä tiesikö hän mitään kun oli vähän erikoinen kaveri joten käytöksestä paha päätellä.
Koska asia on olut täällä jo aiemmin esillä niin voinen kertoa itsekki. Olin diellä saunassa joss Purra paukutteli ne kuuluisat liekkipierunsa alalauteilla itse olin vastapäätä ylälauteella kaksin kerroin piilottelemassa titaanin kovaa seisokkia.
Kerran leffateatterissa mentiin seksikohtauksen aikana makaamaan penkkirivin eteen. Sali oli puolityhjä ja oltiin ylärivissä kauempana muista. Se oli maaseudulla pieni teatteri ja edettiin nopeasti yhdyntään asti. En tiedä vieläkään miten uskallettiin.
M37 kirjoitti:
Pääsin ekaa kertaa panemaan silloista tyttöystävää, nykyistä vaimoani ja lapsieni äitiä. Aikaa on kulunut liki 20v ja edelleen koen niitä kiihottavempia hetkiä hänen kanssaan. Tollanen samanlainen sporttihirmu taskuraketti se on edelleenkin, kun oli silloinkin. Mutta se on jäänyt mieleen ja myönnettäköön, että vähän ennen h hetkeä oli pakko omin käsin purkaa pahin kiima pois, muuten olisi varmaan tullut niille kuuluisille reisille.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lukioaikana alkusyksystä oli kuuma päivä, niin että mulla oli farkkuminihame ja toppi asuna. Istuin luokassa eturivissä ja huomasin, kun opettaja moneen kertaan katseli mun suuntaan, kunnes tajusin, että muutenkin tosi lyhyt hame oli rullautunut niin, että pikkarit olivat koko ajan näkyvissä opettajan suuntaan. Tilanne alkoi kiihottaa, varsinkin, kun tuo opettaja oli hyvän näköinen tyttöjen suosikki. Ikää tosin nelisenkymmentä, mutta kolmekymppisen näköinen. Ja aikuisiahan tässä oltiin, kesällä täytin 18 ja sain jopa ajokortin! Tuntui myös ihan kivalta saada huomiota, jota pienenä ja hoikkana en usein miehiltä saanut. Aloin kuin luonnollisesti avata haaroja niin, että pikkarit olivat hyvin esillä. Nostin jopa toisen jalan penkille, mistä opettaja taisi tajuta kiusoitteluni, koska alkoi katsellabminua ensin silmiin ja siirsi sitten katseensa haaroihini. Tämä leikki sai minut niin kuumaksi, että päätin mennä tunnin jälkeen muka kyselemään j
Maikalla kortsu mukana koululla sopivasti mukana? juu ei
Oltiin työkaverin kanssa hotellissa ennen pikkujouluja.
Sovittiin et hän menee ensin hotellihuoneeseen laittautumaan ja mä meen ostamaan seksi-huikopalaa ja kuoharia. Kun palasin hän odotti stay-upeissa ja läpinäkyvässä bodyssä sängyssä. Mua tilanne jännitti, mut lopulta naitiin pitkään ja nuolin hänen ajeltua pillua.
Alkoi olla jo kiire pikkujouluihin, mut päätettiin mennä hiukan myöhässä, mut eri aikaa. Hän pyysi laittamaan jotain musiikkia puhelimelta samalla kun alkaisi meikata. Hän punasi pitkään huuliaan, ja mulla alkoi taas seistä. Kysyin voinko sasda vielä pari suukkoa ennen lähtöä.
Hän tuli istumaan syliini, suudeltiin, hän maistui ihanan naiselliselta, ja aloin olla yhä kovempana. Hän kysyi, haluanko vielä suihinoton. Tuntui taivaalliselta, otin pari kuvaa kun hän imi antaumuksella kaluani. Lopulta naimme taas ja hänen piti meikata uudestaan, pikkujouluihin pääsimme eri reittejä kun jo muut tanssivat.
Taitaa olla kiihottavinta pikkupaljastelevat ulkopaneskelut:
Äätä pidätellen Hesan kantakaupungin pusikossa muutaman metrin päässä jalkakäytävästä.
Etelän yössä hotellin katolla takaa päin, kun tummat hahmot kurkkii viereisten talojen ikkunoista.
Illalla tyhjällä yleisellä hiekkarannalla Suomessa, neidin levällään olevat jalat ja meikäläisen paljas pumppaava peppu kohti merta, missä muutama vene keikkuu uteliaine veneilijöineen.
Oi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa panna jotain mutta olen vasta 11, enkä kehtaa sanoa kellekään että haluaisin. Yhden tunnen jolla saattaisi olla kiinnostusta, mutta sattuu olemaan kaverini poikaystävä. Vinkkejä tarvitsisin
Oot kyllä aika nuori. Ite olin noin sun ikäisenä, 12v., koulun kellarissa pussailemassa pojan kaa mut seksiä ei vielä harrastettu. Tanssittiin lähekkäin limudiskossa, karattiin sieltä ja alettiin pussata ja hiplata nuoriseurantalon takapihalla. Oota vielä. Tiedän tunteen. T17
Seurustelin nuoruuden päivinä klassisen runotytön kanssa, joka oli hyvin uskonnollisesta kodista ja alussa hyvin estoinen edes piilopaikossa tapahtuville hellyydenosoituksille. Seurustelun edetessä hän kuitenkin vapautui siten, että rakastelimme ulkona ollessamme. Hänen kotiinsa minulla ei ollut asiaa, eikä hän tullut meille, ettei sana olisi kiertänyt hänen kotiinsa tytön olemisesta kanssani. En tiedä miksi tuo muutos tapahtui hänessä. Ehkä hän vain päätti, että tuolle kiihottuneelle kiehnaajalle haluaa antaa sitä mitä se on vailla. No halusin minä muutakin, mutta toki seksi oli mielessä aina hänen kanssaan ja oikeastaan 24/7. Vieläkin muistelen häntä ja meidän kiihkeitä yhdyntöjä.
Itsekin nuorena miehenä sain "koulutusta" kokeneemmalta, mutta saman ikäiseltä ihanalta tytöltä, ketä olin rakastanut ties kuinka kauan. Näin tuskissani hänen "seurustelevan" ja pussailevan limudiskossa jo 12-vuotiaana ja hänellä oli poikaystävä koulussa seiskaluokalla. Olin, että enhän minä osaa mitään ja olin koko ajan seksin perässä haluamassa eroon poikuudestani. Keräsin rohkeutta katsellen ja sitten lähestyin häntä. Hän antoi minun suudella ja opetella, antoi panna oudoissa paikoissa ja monta kertaa päivässä ja peräkkäin. Vähitellen hokasin miten homma kuuluu hoitaa, että tyttökin saa ja se vain himotti lisää. Hän ei neuvonut sanoin tai ohjaten, mutta levitti jalkojaan ja antoi tilanteen niin salliessa vapaasti panna ja kosketella. Suuteli pitkään kun huohottelin ja voihkin kauan kovan orgasmini ja siemensyöksyn jälkeen. Ihana Henna, terkkuja sinne jonnekin.
Vajaa parikymppisenä ajauduin yksissä opiskelijabileissä suutelemaan itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Nainen oli merkkilaukusta päätellen hyvin toimeentuleva, myöhemmin hän kertoi saaneensa Nordeasta ekan vakipaikkansa.
Jatkoimme imuttelua vielä ulkona, kunnes saatoin hänet bussiin. Vaihdoimme numeroita, mut arvelin ettemme enää tapaa.
Kotiin tullessa hän maistui vielä suussani ja kauluspaidassani oli hänen hajuvetensä tuoksu, vedin käteen.
Muutaman päivän päästä hän laittoi viestin, missä ehdotti tapaamista, ja että voitaisiin jutella ja juoda vaikka iltateet ja ehkä käydä jossain.
Vastasin että voidaan tietty nähdä. Sovimme tapaamisen hänen luokseen torstai-illaksi. Kuulemma kämppiksensä olisi silloin pois, joten meillä olisi omaa rauhaa.
Torstain lähestyessä mietin pitäisikö runkata löysät alta pois vaiko antaa kihelmöinnin vain lisääntyä. Olisiko noloa jos laukeisin parin työnnön jälkeen tms. En ollut koskaan yhdynnässä, ja siksi mahdollinen seksi jännitti melkein liikaa. Edellinen - puoli vuotta aiemmin tapahtunut - kortsun kanssa sählääminen lerpahtamisineen vaikutti yhä taustalla ikävällä tavalla.
Päätin etten runkkaa, menee sit niin kuin menee. Ja eihän ollut viestissään viitannut seksiin mitenkään, en tiennyt koko naisesta muuta kuin että hän oli hyvä ja selvästi kokenut suutelija.
Saavuin hänen jugendtalon asunnolleen farkuissa ja pikkutakissa. Hänellä oli musta lyhyt mekko ja kiiltävät sukkahousut, hiukset hän oli vetäissyt nutturalle, tunsin kihelmöinnin voimistuvan palleissa yhä enemmän. Hän pyysi et odottaisin, hänellä menee vielä hetki meikatessa, ja että jos voisin tehdän meille vaikka gintonikit odotellessa. Löysin tarpeet keittiöstä ja tein töitä käskettyä. Tee olikin vaihtunut muuhun.
Huikkasin hänelle kylpyhuoneeseen että mihin olemme menossa. Hän vastasi ettei nyt ainakaan mennä minnekään ellen välttämättä vaadi. Sanoin et tietysti voidaan olla täällä ja katsoa vaikka myöhemmin illalla miltä tuntuu.
Jonkin ajan kuluttua hän tuli vessasta hajuvedeltä tuoksuen ja sen näköisenä kuin olisi lähdössä vähintäänkin pikkujouluihin tai kaasiksi häihin. Huomasin että kalussa kihelmöi kuin sen päällä olisi ollut muurahaisia. Sanoin että hän näytti tosi hyvältä ja houkuttavalta. Hän sanoi et kiva kuulla, kertoi ostaneensa juuri uutta huulipunaa ja kysyi, jatkettaisiinko siitä mihin jäätiin.
Hän tuli syliini istumaan, hänen huulensa tuntuivat pehmeiltä ja kiihottavan liukkailta. Hän nosti hametta ja huomasin et hänellä oli stay upit.
Kaluni seisoi kuin kirkontorni ja käteni hiukan tärisivät. Onko kaikki ok, hän kysyi samalla kun pyyhkäisi huulipunaa suupielestäni.
Paljastin etten ole ollut yhdynnässä ja että siksi tilanne liiankin kiihottava ja jännittävä. Hän sanoi ettei hätää ja et voidaan edetä hitaasti. Hän sanoi et ainakin nyt näyttää siltä kuin voisin nussia hän vaikka heti. Hän kertoi syövänsä ehkäisypillereitä, että sitä ei nyt tarttisi miettiä.
Aloin vähän rentoutua ja otin farkut pois. Olin laittanut parhaat valkoiset bokserina, niihin aukosta hän kaivoi kaluni esiin. Hän pussaili ensin sen päätä, sitten palleja, hän ehdotti että ottaisin tahraantumisen vuoksi bokserit kokonaan pois. Hän jatkoi suihinottoa katsoen samalla silmiin. Hän kehui kaluani ihanaksi ja että toivoi sitä pian jo sisäänsä. Hän puristeli palleista rytmikkäästi samalla kuin alkoi imeä terskaa yhä kovemmalla imulla. Samalla laukesin, hän otti pari ruiskausta suuhun, loput osuivat hänen poskelleen ja kaulalleen.
Kiihottavin kokemukseni. Tavallaan on kiihottava kokemus ja tavallaan ei ole.Koska mitään ei tapahtunut.
Joskus kauan sitten. Olin palaverissa. Naisella.Tummat pitkät hiukset. Kaunis kasvoiltaan ja mukavan oloinen nainen.
Hän istui koko palaveri ajan jalat toistensa päällä, sukkahousuissa, päällä hame ja kivan näköinen paita.
Koko palaverin katsoin naisen upeita sukkahousureisiä. En muista koko palaverista yhtään mitään. Vain nuo upeat sukkahousureidet.
No olen sen jälkeen tuohon mielikuvaan palannut joku sata kertaa ja aina se vaan tuottaa mielihyvää minulle.
Eli ilman seksiä kun nainen voi jäädä pysyvästi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin nuorena miehenä sain "koulutusta" kokeneemmalta, mutta saman ikäiseltä ihanalta tytöltä, ketä olin rakastanut ties kuinka kauan. Näin tuskissani hänen "seurustelevan" ja pussailevan limudiskossa jo 12-vuotiaana ja hänellä oli poikaystävä koulussa seiskaluokalla. Olin, että enhän minä osaa mitään ja olin koko ajan seksin perässä haluamassa eroon poikuudestani. Keräsin rohkeutta katsellen ja sitten lähestyin häntä. Hän antoi minun suudella ja opetella, antoi panna oudoissa paikoissa ja monta kertaa päivässä ja peräkkäin. Vähitellen hokasin miten homma kuuluu hoitaa, että tyttökin saa ja se vain himotti lisää. Hän ei neuvonut sanoin tai ohjaten, mutta levitti jalkojaan ja antoi tilanteen niin salliessa vapaasti panna ja kosketella. Suuteli pitkään kun huohottelin ja voihkin kauan kovan orgasmini ja siemensyöksyn jälkeen. Ihana Henna, terkkuja sinne jonnekin.
Voi sanoa että toi olis ollut määrätynlainen ihannetilanne itsellekkin nuorempana. Se nuori naisihminen jota ihaili kauempaa oman ujouden takia olis opettajana näissä hommissa. Tietäis hänen jo seukkailleen ja tuntisi että hän haluaa antaa ja opettaa. Harvoin vaan sattuu kohdalle oikeassa elämässä. Oot onnekas bro! Vaikka sun Hennasi ei antanutkaan puhumalla ohjeita mikäs sen mukavampaa kun oppia toistojen ja tytön reaktioiden kautta.
Löysin uudella opiskelupaikalla kaksviitosen itseni baarista ja lyöttäydyin siellä hetken mielijohteesta erään vähän vanhemman herrasmiehen seuraksi. Mietin siinä heti alussa, että jotain ennalta tuttua hänessä oli, mutta annoin hänen suudella mua juttelun lomassa. Ilta eteni ihanasti ja miehen otteet kävivät rohkeammiksi. Makasimme hetken jo päällekkäin suudellen pimeässä nurkassa baarin takaosassa kunnes päätimme lähteä miehen asunnolle ennen kuin lähtee ihan lapasesta julkisella paikalla.
En vieläkään tajunnut kuka hän oli, mutta tunsin olevani turvassa ja kiimainen hänen kanssaan. Olin puutteessa aiemman suhteeni päätyttyä jokunen kuukausi sitten. Tanssimme olkkarissa romanttisesti ja harrastimme seksiä koko yön. Mies oli ihan järkkyhyvä nuolemaan ja otin häneltä myös suihin jossain vaiheessa.
Aamulla yhdistin palapelin palat nähdessäni valokuvia hyllyssä. Hän oli lapsuuskaverini isä, joka oli eronnut tytön äidistä jo ollessamme eskarissa, eikä häntä sen koommin näkynyt mutta tiesin, että kaverini kävi isänsä luona kauempana kylässä aina silloin tällöin.
Jossain kohtaa tytön ja mun yhteys oli katkennut niin, etten vaan tunnistanut ulkoisesti ihan erinäköistä ja tyylistä miestä. Olin nähnyt kuvan hänestä 15 vuotta tuota iltaa enemmin ja ääni oli tuttu. Vähäsenkö hävetti koko juttu, mutta toisaalta sain aivan ihanaa seksiä. En tänä päivänä tiedä tunnistiko hän mua. Tapasimme sitten vielä muutaman kerran samoissa merkeissä miehen ollessa kaupungissa. Rakastuin joo.
Vierailija kirjoitti:
Löysin uudella opiskelupaikalla kaksviitosen itseni baarista ja lyöttäydyin siellä hetken mielijohteesta erään vähän vanhemman herrasmiehen seuraksi. Mietin siinä heti alussa, että jotain ennalta tuttua hänessä oli, mutta annoin hänen suudella mua juttelun lomassa. Ilta eteni ihanasti ja miehen otteet kävivät rohkeammiksi. Makasimme hetken jo päällekkäin suudellen pimeässä nurkassa baarin takaosassa kunnes päätimme lähteä miehen asunnolle ennen kuin lähtee ihan lapasesta julkisella paikalla.
En vieläkään tajunnut kuka hän oli, mutta tunsin olevani turvassa ja kiimainen hänen kanssaan. Olin puutteessa aiemman suhteeni päätyttyä jokunen kuukausi sitten. Tanssimme olkkarissa romanttisesti ja harrastimme seksiä koko yön. Mies oli ihan järkkyhyvä nuolemaan ja otin häneltä myös suihin jossain vaiheessa.
Aamulla yhdistin palapelin palat nähdessäni valokuvia hyllyssä. Hän oli lapsuuskaverini isä, joka oli eronnut tytön äidis
Et sitte nimeäs esitellyt eikä mies omaansa? Olis ehkä selvinny asiat. No ite paha mennä sanomaan kun on tullut joskus baarideitille sanottua väärä nimi 😄😅
Yksi mies oli kiimassa muhun, se hipelöi mua pitkin iltaa ja puheli mulle kaikenlaista. Halusin miestä, mutta olin poikaystävän kanssa matkassa. Vasta kotona hän kertoi, että olisi halunnut mun antavan sille miehelle. Olisinpa tiennyt tuon siinä hetkessä...
Oon harrastanut seksiä lukioaikoina toistuvasti koulussa, siis ihan koulupäivän aikana koulun tontilla. Oon ollut vanhan Monkeyn tarakalla ilman kypärää lähes joka päivä koulun jälkeen ja harrastanut seksiä sen upean, villin mopopojan kanssa jossain johonka sitten ajeltiin, yleensä maalla syrjäisempään paikaan luonnossa, vesitornin juurella ja muualla. Mua kiihottaa tehdä se jossain missä voi joku ainaki teoriassa yllättää. N18,5
Moi mitä kuuluu?
Pertti56v.