Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3321/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemukseni menee edelliseen suhteeseeni ja siihen, miten saatoimme naisystäväni kanssa viettää kokonaisia päiviä sängyssä ja muualla kämpässä rakastellen. Suureksi tragediaksi neito jota palvoin päätti lähteä opiskelemaan ulkomaille ja minä 31 v. pappa jäin kotimaahan töihin. Aluksi ajattelimme, että etäsuhde toimisi, mutta niin ei käynyt.

Vierailija
3322/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latistu tunnelma kun näitä naurettavia fantasioita lukee, joita pidetään tosi juttuina. Juu niin varmaan moni on bannut työkavereiden, pomonsa ym kanssa joka kulman takana jne settiä. 

- Ei ole pakko lukea

Ketkä keksii näitä omia huohotus tarinoitaan, kun banin esim pomon kanssa keittiön nurkassa juttujaan??

- Kerro sinäkin omasi

Moni on tekaistu. 

- Voi olla mutta mitä sitten. Sehän on tämän ketjun juttu.. ei voi tietää.

Miekin voin alkaa keksimään omasta päästä tänne juttuja ja varmaan niitä pidettäisiin tosina automaattisesti

- Varmaan voit ja mitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä urheilutapahtumassa vuosia sitten ihastuin toimitsijaan jonka sitten tapasin sattumalta hotellilla. Illastimme ja nautimme toistemme seurasta. Mies vei minut huoneeseensa ja kantoi kynnyksen yli sylissään suudellen. Vietimme ihanan yön yhdessä, mutta se jäi siihen. Emme enää tavanneet aikomuksista huolimatta. Ajattelin kauan jälkeenpäin olleeni liian nuori tytön tyllerö hänelle. Mies oli nelissäkymmenissä ja minä parikymppinen. Hän on ollut paras ja ihanin rakastajani koskaan. Suuseksissä ihan mieletön ja kärsivällinen kanssani, kun jännityksen ja kiihkon tunteet sekoittuivat päässäni ja aluksi oli vaikee rentoutua.

Vierailija
3324/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sijoittuu muutaman vuoden taakse. Meillä on mieheni kanssa usein erilaisia seksileikkejä, joissa minä olen alistuva osapuoli. Olin työttömänä ja mieheni teki kotona etätöitä. Mies kertoo aamaisella, että tänään leikitään uutta leikkiä ja hän on hommannut siihen välineitä. Mies käski mennä yläkerran makuuhuoneeseen ja riisuutua alasti. Mies otti minulla jo aiemmin olleen korsetin, laittoi sen päälle ja nyöritti tiukkaan. Sitten hän otti myös aiemmin ostamamme siveysvyön ja lukitisi sen päälle. Siveysvyöhön oli laitettu peppuun tappi, mutta etupuolelle ei. Kun siveysvyö oli lukittu, esti se myös korsetin riisumisen. Seuraava asia oli uusi ja mieheni ostama. Hän laittoi jalkaani noin 10 cm:n piikkikorolla varustetut korkkarit, joissa oli lukitussysteemi. En siis saanut niitä itse jaloistani pois. Viimeisenä mieheni puki päälle ostamansa sisälön uniformun. Tässä uniformussa oli myös niskassa lukko, joka esti minua riisumasta sitä.

Mieheni sanoi, että tämän päivän olisin sisäkkö ja hän jättäisi lapulle kotityöt, jotka on tehtävä. Minun tulisi myös aina niiata miehelleni ja teititellä häntä. Virheistä saisin piiskaa pyllylle. Mieheni laittoi puvun päällensä ja meni työhuoneeseeni. Kävelin kiettiöön ja aloin tehdä kotitöitä. Se oli todella kiihottavaa tuossa asussa ja valuin. Yritin pari kertaa epätoisesti sormettaa, mutta siveysvyö esti.

Kun tuli lounaisaika, tarjoilin lounaan miehelleni. Lounaan jälkeen mies päätti hankaloittaa loppujen kotitöiden tekemistä ja laittoi minulle loppupäiväksi käsiraudoilla kädet eteen yhteen. Kun miehen työpäivä oli ohi, hän käski työhuoneeseen ja sinne nurkkaan seisomaan. Hän kävi tarkastamassa, että kaikki kotityöt olivat tehty ja jälki oli hyvää. Parista huonosti tehdystä kotityöstä sain piiskaa.

Kun tarkastus ja rangaistus oli ohi, mies vei minut makuuhuoneseen, sitoi sänkyyn, otti siveysvyön pois ja nai kunnolla. Tämän jälkeen leikki loppui ja pääsin pois asustani.

Vierailija
3325/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kymmenisen vuotta sitten usein tanssimassa lähipaikkakunnan klubilla. Viihdyin paremmin vanhan tanssimusiikin parissa ja ajattelin, että oon vanha sielu. Niin kai sitten ja mulla oli siellä vakiotanssittaja. Olin ihastunut ja oikeastaan rakastunut mieheen jo nuorempana, mutta nyt pääsin hänen lähelleen toistuvasti kolmeviitosena. Hänkin halusi minun lähelleni ja suutelimme tanssiessa. Erosimme aina lopussa ja tapasimme uudestaan pelkästään klubilla. Asuimme sen verran kaukana toisistamme ettei muita kohtaamisia tullut. Ajattelin miestä usein ja halusin pyytää häntä luokseni. En kuitenkaan koskaan niin tehnyt. En halunnut "rikkoa" jotain.

Nautin tanssimisesta, musiikista, miehen läheisyydestä, hänen partavetensä tuoksusta, siitä miten selvästi kiihotuimme molemmat vartalot vastakkain, hän sai erektion ja minä olisin ollut kosteana, valmiina. Humalluin niistä suukoista, joissa oli sekä voimaa että herkkyyttä. Mies oli ujo nuorena, niin minäkin ja vieläkin olimme kait ujoja ja ehkä siksi ei uskaltanut edetä kanssani. Hän nautti nyt mahdollisuudesta vihdoin suudella mua. Halusin ajatella noin... että hän halusi tehdä minulle niin jo silloin tyttönä. Varmasti olisi halunnut panna, niin minäkin halusin seksiä, mutta se tapahtunut silloin eikä myöhemminkään. Minkälaista meidän seksi olisi ollutkaan, mietin nyt.

Vierailija
3326/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, on tarinoiden kertojat vauhdissa. Eikö tänne ollut tarkoitus kertoa oikeasti käyneitä tapahtumia..? 

Vierailija
3327/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo parittelin anopin, kaverin ukin, työkaverin kanssa jne on enemmän mielikuvituksessa käyneitä juttuja eikä niin yleisiä tosi elämässä mitä annetaan täällä mielikuvana. 

Vierailija
3328/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä baskaa täälläkin kirjoitetaan 😆😂

Vierailija
3329/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran sexxi, barittelu ja jyskyttäminen. Sen pituinen se. 

Vierailija
3330/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, on tarinoiden kertojat vauhdissa. Eikö tänne ollut tarkoitus kertoa oikeasti käyneitä tapahtumia..? 

Mistä tiedät, mitkä tarinat eivät ole totta? Maailmassa sattuu ja tapahtuu paljon asioita.

Vierailija
3331/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran käkkeli

Vierailija
3332/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta päästä tekaistuja fantasioita varmana aika monet jutut täällä. 

Vierailija
3333/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsin ole tosi yleistä elävässä elämässä et kuksitaan ristiin milloin ystävän, naapurin kuin pikkuserkun naapurinkin kanssa kuin annetaan täällä ymmärtää. Mielikuvitus on sitten asia erikseen. 

Vierailija
3334/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3335/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti täällä arvostellaan mutta ei kirjoitella omia tarinoita

Vierailija
3336/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa festariseksiä teltassa. Lähdettiin alunperin ajatuksella että molempien festarineitsyys ja -poikuus saa mennä. Myönnettäköön, että olosuhteet eivät olleet priimaa, mutta itseäni vaan kiihotti lisää panna kiinnijäämisen riskillä ja vähän muullakin riskillä kun kondomit loppuivat kesken. Tuntumalta oli aivan valtava ero saada paljaalla ei voi kieltää. Nuoruus ja hulluus ja tyhmyys, eihän tuohon voi muuta sanoa.

Vierailija
3337/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto luokan Barbielta rokkikukko-wannabeelle Heurekan invavessassa luokkaretkellä v. 1998. Tuntui niiiiiin hyvältä kun olin katsellut kaunotarta koko päivän kyrbä kovana. Osa spegusta päätyi likan naamalle. Harjoiteltiin ahkerasti tuotakin taiteenlajia.

Vierailija
3338/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä baskaa täälläkin kirjoitetaan 😆😂

Mikä sulle kelpais?

Vierailija
3339/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva oli sopinut komean asiakkaan kanssa treffit toimistolla kun muut olivat lähteneet. Odottelin himassa jännittyneenä, en meinannut pysyä housuissani, eikä rouva pysynyt omissa housuissa. Hänen tullessa aloin heti kyselemään ja vastaili viipyen jostain mitättömissä yksityiskohdissa kiusallaan ja olimme jo toisissamme kiinni. Sitä mukaan kun me etenimme, hän kertoi samaan tahtiin heidän tekemisestä. Miten otti miehen siitä kiinni, otti minun kalusta otteen ja siirsi sen suuhunsa. Hän työnsi pääni haaroihinsa ja samalla kertoi miten miehen nuolleen pilluaan ja se oli helvetin kiihottavaa! Lopuksi nain rouvaa keittiön pöydällä, niin kuin he olivat naineet rouvan työpöydällä noin puolitoistatuntia sitten! Ehdottomasti paras ja kiihottavin pano!

Vierailija
3340/3550 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ns. peräkamaripojan poikuuden menettämisestä.

Olin se koko koulun ressukka. Ketään ei kiinnostanut. Mulla ei ollut poikakavereita, ei varsinkaan tyttöjä elämässäni. Vapaa-ajat runkkasin huoneessani, pelasin räiskintäpelejä ja asuin vanhempien kotona parikymppiseksi. Kävin lukiossa mutta en ystävystynyt kenenkään kanssa. Aloin miettiä todella elämääni ja löysin itseni punttisalilta. Treenasin kovaa, purin kaikki turhautumani jotka muuten olivat täysin omaa syytäni. Mulla oli rauhallinen lapsuus ja välittävät vanhemmat. Siellä salilla sitten kohtasin elämäni naisen.

Rakensin kehoani ja tajusin, että tytöt tykkäävät lihaksistani. En ollut mikään Iso-Arska, mutta fitti kuitenkin ja koin valtavan elämänmuutoksen uuden kroppani ja viehätysvoimani kanssa. Kuntoilin yhdessä tulevan tyttöystäväni kanssa ja yhdistimme seksin ja treenin maaseudulla pienessä salissa aikaisin aamulla ennen töihin lähtöä. Vedin leukoja yhdellä kädellä ja tyttö teki sisäsoutua. Nostelin häntä kevyesti leuanvetotangolle ja hän nautti katsella mua telinevoikkarenkaissa tekemässä sarjoja. Välillä harrastimme seksiä ja taas jatkoimme. Nykyäänkin kuntoilemme yhdessä ja se lisää yhteistä aikaa arjen keskellä.

Opetus: älä koskaan luovuta, usko itseesi ja treenaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi