Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Opiskeluaikana samassa ryhmässä oli kaunis tyttö, jonka hiukset olivat niin pitkät että hänellä oli vaikeuksia niiden kanssa. Ne oli milloin missäkin, jumissa takin vetskan välissä, repun olkainten välissä, hänen silmien edessä kun hän kirjoitti...
Tyttö veteli hiuksiaan varovasti vapaiksi takkinsa alta ja heitteli niskaansa nakkelemalla ja kädellä niitä taakse. Hän oli haluton laittamaan koko selän peittävää ja kävellessä paksuna keinuvaa tukkaansa kiinni ja leikki sillä. Tyttö huomasi mun mielenkiintoni ja teki maneereitaan koko ajan useammin. Ja minähän katselin ja fantasioin runkkaillen tilaisuuden tullen. Vuosia myöhemmin pääsin harrastamaan seksiä, mutta hän oli silloin jo leikannut hiuksensa lyhyiksi ja hiuslaatukin oli ohentunut (ja minäkin olin kaljuuntunut ei sillä). Muisto niistä pitkistä ja niiden aiheuttamien ongelmien, kaiken sen viikkailun, heilauttelun ja vapauttelun seuraamisesta sai kovan kiihkon valtaan.
Pari vuotta sitten olimme mieheni kanssa ystäväpariskunnan nelikymppisillä, joiden teemana oli "kuin silloin ennen". Lähdettäessä puin seksikkäät alusvaatteet ja tiukan lyhyen mekon, jollaisia käytin varsinkin seurustelumme alkuaikoina. Mieheni ei meinannut pystyä pitämään näppejään erossa minusta - kuten silloin ennenkään ei pystynyt. Nelikymppisten tarjoiluihin kuului ruuan lisäksi tietysti myös alkoholia, joten parin lasillisen jälkeen lähetin miehelleni muutaman superseksikkään viestin - myös kuvan, jonka otin itsestäni käydessäni vessassa... Koskettelimme toisiamme "salaa" juhlinnan lomassa. Olimme molemmat todella kiihottuneita koko illan, ja melko aikaisessa vaiheessa tilasimme taksin ja äkkiä kotiin... Taksissa mies sormetti minua "salaa", vaikka epäilen, että taksikuski tasan tarkkaan tiesi, mitä teimme. Kotona rakastelimme monta kertaa sen yön ja seuraavan päivän aikana, ennen kuin lapset tulivat mummolasta kotiin.
Oli uskomattoman kiihottavaa kiihottaa miestäni muiden keskellä eri tavoin ja niin etteivät muut huomanneet. Tai sitten huomasivat, mutta mitäpä siitä.
Teini-ikäisinä seksuaalisesti kokemattomina aloimme kiihottaa toisiamme siten, että tyttöystäväni nojasi seinään takanaan ja olin hänen edessään. Suutelimme kiihkeästi ja otin penikseni ulos housuistani. Se nousi täysin pystyyn ja oli todella kovana välissämme. Työnsin vartaloani tiukasti tyttöä vasten muutaman kerran ja hän alkoi kosketella penistäni liikuttaen kättään sen varrella edestakaisin ja hyväillen myös terskaa hellästi. Kiihotuin koko ajan enemmän ja tunsin orgasmini olevan tulossa. Penis koveni vielä lisää ja otin ohjat. Hieroin muutaman kerran lujasti ja tähtäsin siemensyöksyn ensimmäiset vahvat sykäykset seinälle tytön viereen. En pystynyt lopettamaan peniksen jatkuvaa hinkkaamista sperman tulon jatkuessa nyt lattialle ja tunsin toisen orgasmin tulevan.
Tyttö katseli minua hurmiossani, laski housujaan ja hetken miettimisen jälkeen rohkaistuin ja työnnyin ensimmäistä kertaa häneen. Toisen orgasmin puristukset olivat niin vahvoja, että työntäessäni syvään litistin tytön seinään. Olin peloissani ja ajattelin myös satuttaneeni häntä. Sain suudelmia ja hyväilyjä niin paljon, että epäilykseni pian katosivat kokonaan. Vauvaa emme onneksemme saaneet alulle silloin. Parasta on ollut se, että olen saanut viime aikoina toistaa tuon ensimmäisen seksikerran tapahtumat useamman kuin kerran. Tapasin elämäni naisen uudelleen vuosien jälkeen. Harmi vaan, etten ole enää onnistunut tuossa tuplaorgasmissani. Ikä tekee tehtävänsä. Onneksi saan olla monien peräkkäisten orgasmien antajana hänelle.
Kyllä se on ollut rakastelu vaimon kanssa rivitalon aidatulla pihalla, kun tiesi, että hillittömän utelias naapuripariskunta aivan varmasti tiirailee aidanraosta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää yhtyä noihin muistoihin teiniajoista, vaikka aikuisena on tullut koettua monenlaista.
Tanssittiin hitaita ysillä ja lukiossa diskoissa ja päädyttiin suutelemaan siinä tanssiessa. Meillä oli koko lapsuuden ja nuoruuden ajan ihan ihme ignore/rakkaus -suhde. Koskaan ei seurusteltu. Makoiltiin päällekkäin patjavarastossa ja oltiin yhdynnässä monta kertaa illan aikana. Voi sitä himon määrää, sitä kaulan imemistä. Nuoruuden hormonit hyrräsivät, pelkkä toisen läheisyys sai kosteaksi ja vei polvet alta. Miten se tuntuikaan niin hyvältä olla pojan alla, kiihkeän malttamaton painopeittoni mun....
Diskojen jälkeen aina esitettiin coolia, vaikka tiedettiin, että molemmilla himotti saada lisää koko ajan.
Voin samaistua sikäli että teinipoika sai olla tanssipartnerinsa eka. Olin himoissani todella ja tyttö oli niin kaunis. Olihan se päällä oleminen ihan valtavan kiihottavaa. Ihan vaan pelkkä makaaminenkin ja kuunnella toisen huohotusta ja huohottaa siinä itsekin ja suudella raivoisasti. Hormoni tosissaan hyrräsivät, koko vartalo oli yhtä penistä ja tosiaan oli pakko saada olla tytön päällä ja panna aivan kuumissani. Vaikeaa näitä on lokeroida, mutta kiihottavaa oli. Yritettiin alussa olla myös "cooleina", mutta kyllä siitä kuuma romanssi tuli.
Oma kiihottavin kokemus on silloiselta työpaikalta, joka oli sopivasti tyhjä muiden lähdettyä pois. Mies ei ollut nuori, komea eikä muutenkaan jalat alta vievää sorttia. Hänessä oli vaan yhdistelmä auktoriteettia ja itsevarmalla tavalla leikkimielistä flirttailijaa. Suutelun aikana housuni avattiin näppärästi ja pian mies puristeli omistavasti paljaita pakaroitani. Pöydän kovuus häiritsi vain hetken kun aloin saamaan siihen mennessä elämäni parasta suuseksiä, vaikka en käynyt edes pesulla. Jotenkin sekin vei kierteille, että mies otti minut luvan saatuaan paljaalla ja jatkoi ihanan pitkään vielä kahden orgasmini jälkeen. Kokemuksen muisteleminen saa vieläkin pikkarit kostumaan. N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää yhtyä noihin muistoihin teiniajoista, vaikka aikuisena on tullut koettua monenlaista.
Tanssittiin hitaita ysillä ja lukiossa diskoissa ja päädyttiin suutelemaan siinä tanssiessa. Meillä oli koko lapsuuden ja nuoruuden ajan ihan ihme ignore/rakkaus -suhde. Koskaan ei seurusteltu. Makoiltiin päällekkäin patjavarastossa ja oltiin yhdynnässä monta kertaa illan aikana. Voi sitä himon määrää, sitä kaulan imemistä. Nuoruuden hormonit hyrräsivät, pelkkä toisen läheisyys sai kosteaksi ja vei polvet alta. Miten se tuntuikaan niin hyvältä olla pojan alla, kiihkeän malttamaton painopeittoni mun....
Diskojen jälkeen aina esitettiin coolia, vaikka tiedettiin, että molemmilla himotti saada lisää koko ajan.
Voin samaistua sikäli että teinipoika sai olla tanssipartnerinsa eka. Olin himoissani todella ja tyttö oli niin kaunis. Olihan se päällä oleminen ihan
Joo siis ihan pakko itekin palata tohon aikaan ja siihen miten se näin miehen tai no pojan näkökulmasta oli valtavan kiihkeetä. Sai olla penis koko ajan kovana ja paljaana ihan pystyssä sen tytön kaa jota niin halusin ja painua toisen kauniiseen vartaloon kii. En ujostellut mitään ja olin täynnä testosteronia. On vaikee kuvailla sitä tunnetta miltä tuntui olla tytön päällä, laittaa se sisään ja panna hormonihuuruissa ja laueta syvällä kerta toisensa perään. Miltä se tuntui kun ekaa kertaa teki orgasmin tytölle omalla työllään. Miten hän nautti mun vartalon painosta ja nopeista työnnöistä. Näytti avaten jalkoja että mä otan hänet ja näytän kaiken kiihkoni. Siis joo kyllä nää on ainaki mulle spesiaaleja juttuja.
olin nuorena miehenä jäähyllä saunastamme.
Naapurin setä kutsui heidän tontilleen ja odottamatta otti minut syliinsä.
Aluksi se hieman sattui mutta opin nauttimaan yhteisistä saunakerroistamme
Me tavattiin ulkomailla isossa ulkoilmaruokailussa pöytäseurueessa, jossa sain sun jalan kapoisille farkuilleni tason alla. Olit niin röyhkeä ja hyväilit mulle orgasmin kaikkien läsnä. Sun katse, se flirtti, taitava jalka.
en pystynyt mitenkään vastustelemaan. Oltiin ainoat suomalaiset koko porukassa. Annoin vaan sun tehdä. En tiedä mikä muhun meni? Olin nuori mutta silti sanoin - Älä lopeta - tuntui liian hyvältä. Vieruskaveri kysyi - mitä sanoit - ? Yritin sopertaa jotain. Ehkä hän huomasi? Myöhemmin me tehtiin kaikenlaista, mutta se oli se eka orkku se kaikkein kiihottavin.
Tää varmasti kuulostaa lällyltä ja kalpenee muitten täällä kerrottujen tarinoiden rinnalla.
Sain tuossa äskettäin niin ihania kaulasuudelmia, että olin saada orgasmin. Mies teki sellaista että aluksi vain hipaisi kaulaani huulillaan ja sitten kun sai mut voihkaisemaan teki voimakkaasti. Odotin alakerta ihan kosteana antautuneena niin kuin joskus tyttösenä poikaystävälleni pää taivutettuna taakse lisää kosketuksia. En tiennyt saanko kevyen vai raskaamman. Tulin hulluksi varsinkin kun ei voitu harrastaa seksiä siinä ja silloin.
Hämärässä yön hiljaisina tunteina nojasin kadunkulmassa seinää vasten. Mies otti multa kireät farkut alas polviin ja avasi omiaan sen verran että sai peniksen ulos. Toisella kädellään mun käsiä ylhäällä koukussa vasten tiiliseinää pidellen ja toisella kädellään seinästä tukea ottaen hän puski mua kuin viimeistä päivää. Oli vaikea levittää reisiä toisaalta kiristävien farkkujen takia ja toisaalta tasapainon takia. Lisäksi kuka tahansa olisi voinut nähdä meidät vaikka oli hiljaista.
Onneksi orgasmin tullessa mies sai samaan aikaan. Hän painui niin tiiviisti muhun etten kaatunut ja nytkähteli rajusti. Mies tuli yhä kovana ulos vähän aikaa runkaten ja vedin äkkiä pikkuhousut ja farkut takaisin jalkaan. Minä spermaa valuen jalkoja pitkin ja hän etumus pullistellen jatkettiin pussaillen matkaa. Mikä tekee tosta kokemuksesta mulle kiihottavimman on tuhmuus. Julkinen paikka kiihotti.
Rapukesteillä viime kesänä, heinäkuisen illan hämyssä N, kuvataiteilija, otti asian esille. Hänellä oli mielessä asetelma, esittävä työ. N on kuusikymppinen mies, asuu pienessä puisessa ateljeetalossaan, on tehnyt alttaritaulujen korjauksia eri puolilla Suomea, pitänyt silloin tällöin oman näyttelyn.
Nyt hän ajatteli malliksi vaimoani. Nelikymppinen kypsä nainen, elävä ja eroottinen, kuten hän kuvaili. Ja, kyllä alastontyö.
Vaimo mietti, minä en sanonut mitään. Ensin hiilipiirrosta, sitten väreihin, N jatkoi, katsoi meihin vuoron perään.
Olisihan se kokemus, vaimo naurahti. Ja kunnia, eikö niin, hän jatkoi.
Ja niin alkoi taulun työstäminen. Vaimo lähti malliksi, minä jäin kotiin. Vaimo ei halunnut mukaan.
Odotin, ja aikansa se kesti. Sitten vaimo tuli, iloisena ja reippaana. Hän sipaisi oitis kesämekon yltään. Sen alla ei ollut mitään, vain vaimo eevanpuvussa.
Menin halailemaan, ujutin käteni vatsan alle, pörröön, ja mitä käsi sieltä tavoittikaan? Litimärän vaon. Ja niin naitiin saman tien. Voin vakuuttaa, että kiihkeää oli.
Seuraavalla kerralla tiesin mitä odottaa. Kun maalaus alkoi hahmottua, pääsin katsomaan. Se oli aika rohkea, mutta tosi, ja sille oli kuulemma ostaja, tilaaja jostain T:n suunnalta. Koko tämä tilanne oli niin kutkuttava, että en voinut olla paljastamatta N:lle kahden kesken, että vaimo aina sessiosta palatessaan vaatii lemmekkään jälkihoidon.
N hymyili tietävästi ja sanoi arvanneensa, huomanneensa kyllä. Vaimoni on kuulemma hänen parhaita mallejaan.
Nyt olen miettinyt koska ottaisin puheeksi, että olisiko hänellä tulevalle kesälle tilauksia.
Olin kaksikymppisenä ohjaajana kesätöissä ja tutustuin siellä leirillä kahteen 16-vuotiaaseen poikaan. Kumpikin heistä ihastui muhun ja lopulta aloin seurustelemaan heistä toisen kanssa. Parin vuoden suhteen aikana olimme myös tämän toisen pojan luona paljon. Sitä kautta opin tuntemaan tämän isän, jonka kanssa pidin silmäpeliä ja pikkutuhmaa jutustelua jo suhteen aikana.
Erosin tästä poikaystävästä ja tämä isä erosi samoihin aikoihin. Myös poika oli vapaa. Kumpikin pyysi treffeille ja valitsin heistä vanhemman eli isän. Seurustelu muuttui vakavaksi ja muutin yhteen hänen kanssa. Kiihottavinta oli hivellä, olla lähekkäin ja suukotella pojan läsnäollessa tietäen myös hänen haluavan mua. Ajatus siitä, että olin maannut hänen ystävänsä ja isänsä kanssa, ja miten hän oli vongannut multa, enkä ollut antanut hänelle, oli kihelmöivä.
Pyllyyn kuseminen. Nainen sai valtavan orgasmin.
Mun mieleenpainunein kokemus oli avioseksistä ulkomaanreissulla, kouluikäiset lapsetkin mukana. Oltiin kaupungilla turistikävelyllä, ja jostain syystä kummallakin teki hirveästi mieli. Kosketeltiin ja suukoteltiin sen verran, ihan siveästi, mitä nyt julkisella paikalla kehtaa, mutta katseet kertoivat himosta.
Kahvilla käydessämme kävin vessassa ja riisuin kesämekon alta pikkarit. Tullessani otin miestä kädestä niin että annoin pikkarit salaa hänen käteensä. Mies yllättyi, nuuhkaisi niitä vaivihkaa ja laittoi taskuunsa. Jestas että käytiin molemmat kuumina sen jälkeen.
Hotellille päästyä lähetettiin lapset vielä käymään vähän jossain - onneksi paikka oli sillä tavalla turvallinen ja lapset jo niin isoja, että he voivat siellä liikkua. Ja pantiin. Saatoin huutaa tullessani.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieleenpainunein kokemus oli avioseksistä ulkomaanreissulla, kouluikäiset lapsetkin mukana. Oltiin kaupungilla turistikävelyllä, ja jostain syystä kummallakin teki hirveästi mieli. Kosketeltiin ja suukoteltiin sen verran, ihan siveästi, mitä nyt julkisella paikalla kehtaa, mutta katseet kertoivat himosta.
Kahvilla käydessämme kävin vessassa ja riisuin kesämekon alta pikkarit. Tullessani otin miestä kädestä niin että annoin pikkarit salaa hänen käteensä. Mies yllättyi, nuuhkaisi niitä vaivihkaa ja laittoi taskuunsa. Jestas että käytiin molemmat kuumina sen jälkeen.
Hotellille päästyä lähetettiin lapset vielä käymään vähän jossain - onneksi paikka oli sillä tavalla turvallinen ja lapset jo niin isoja, että he voivat siellä liikkua. Ja pantiin. Saatoin huutaa tullessani.
Kuuma tarinasi miellytti..
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kertomuksesi..
Hyvän ystävä parin kanssa pannaan ristiin vaimoja Järjestely on vaimojen mielestä hyvin tervetullut lisä heidän arkeensa.
Tosin ei meillä miehilläkään ole mitään sitä vastaan. Kaikki neljä saa uusia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oli mun synttärit,,ei mitkään tasan isot kekkerit mutta kuitenki. Ja olin Levillä mieheni kanssa,viinaa veressä,lupa tehdä mitä vain en ajatellut käyttää sitä..mutta tilaisuus tekee..
Kaksi nuorta poikaa ja kiima pillu.. šäpä yhdistelmä..
Mulla oli hame .pikkuhousut ja sukkahouusut sen alla. Mies lähti laittamaan saunan jämpenemään kun se tapahtuu ,pikkuhousut oli palasina vieressä kun mies palasina. Kuulin toinen poika sanoi ,älä mene sinne ,vaomoas naidaan siellä.
Näin mieheni juuri silloin kun sen toisen pojan kulli työntyi sisään.
Se oli kova,hoki mulle ,nyt annat pillua ja minä annoin
Muistan kun se toinen nai serma ruiskateli oillusta kun se työnsi sitä kovaa sisään.
Tässä taas tämän yhden ja saman miehen kirjoitusvirheitä täynnä oleva fantasiatarina.
Se oli kesä jolloin olin päässyt lukiosta. Ylppäreiden jälkeen olin hakemassa kesätöitä ja vietin aikaa paikallisen Anttilan video- ja peliosastolla. Hassua sinänsä, että mitään ei tapahtunut mutta perhosia oli vatsassa niin paljon etten tiennyt miten päin olisin.
Mun piti päästä sinne Anttilaan joka päivä sillä odotin erästä nuorta miestä seurakseni. En tiennyt hänen nimeä, en tiennyt missä hän asui. Hän ei ollut mitenkään tuttu koulusta. En tiedä edes oliko hän suomalainen.
Meillä oli jatkuvasti menossa katse- ja kosketuspeli. Kävelimme toistemme ohitse ja hipaisimme: hän hiuksiani, hartioitani ja minä hänen vartaloaan, olkapäitään tai toin kylkeäni tai takapuolta niin lähelle että kosketin. Kumpikaan ei puhunut mitään. Ilmassa oli ihanaa kiihkoa.
Mutta sitten yhtenä päivänä poikaa ei enää näkynytkään. Vapautin itseni kotona paineista ja sormetin orkkuja toisensa perään. Voiko toista jäädä kaipaamaan vaikka ei tunnekaan häntä.