Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Kerran lukioaikana alkusyksystä oli kuuma päivä, niin että mulla oli farkkuminihame ja toppi asuna. Istuin luokassa eturivissä ja huomasin, kun opettaja moneen kertaan katseli mun suuntaan, kunnes tajusin, että muutenkin tosi lyhyt hame oli rullautunut niin, että pikkarit olivat koko ajan näkyvissä opettajan suuntaan. Tilanne alkoi kiihottaa, varsinkin, kun tuo opettaja oli hyvän näköinen tyttöjen suosikki. Ikää tosin nelisenkymmentä, mutta kolmekymppisen näköinen. Ja aikuisiahan tässä oltiin, kesällä täytin 18 ja sain jopa ajokortin! Tuntui myös ihan kivalta saada huomiota, jota pienenä ja hoikkana en usein miehiltä saanut. Aloin kuin luonnollisesti avata haaroja niin, että pikkarit olivat hyvin esillä. Nostin jopa toisen jalan penkille, mistä opettaja taisi tajuta kiusoitteluni, koska alkoi katsellabminua ensin silmiin ja siirsi sitten katseensa haaroihini. Tämä leikki sai minut niin kuumaksi, että päätin mennä tunnin jälkeen muka kyselemään jotain. Mutta maikka se sitten pyysikin mua jäämään hetkeksi. Muiden mentyä hän sanoi heti, että meillä taitaa olla "jotain". Myönsin, jolloin hän nosti minut opettajan pöydälle istumaan, ja alkoi nuolla mua pikkareiden läpi, sitten riisui ne ja nuoli ahneesti taas. Seuraavaksi kiskoi topin alas ja imi nännejä ja rintoja, yritti ottaa ne käsiinsäkin, mutta eihän niissä ollut paljon otettavaa. Opettaja sanoi, että meillä ei ole paljon aikaa, laittoi kortsun ja otti mut takaa seisten kädet koko ajan mun pakaroiden peittoina, kun minäkin seisten puoliksi makasin pöydän päällä. Maikka oli himossaan raju, mutta olihan meiilä kiirekin ja kyllä mäkin nautin koko lyhyen panon ajan.
Typeriä, kliseisiä, tekaistuja tarinoita kuin suoraan jostain borrnonovelleista/bornokaseteista kopioitu. Tyyliin banin opettajan kanssa vessassa kesken koulupäivän tai kaverin isän kanssa makkarissa huohottamassa kovaa muiden ollessa leffaa katsomassa olohuoneessa. Älkää viittikö väittää et nuo oisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Typeriä, kliseisiä, tekaistuja tarinoita kuin suoraan jostain borrnonovelleista/bornokaseteista kopioitu. Tyyliin banin opettajan kanssa vessassa kesken koulupäivän tai kaverin isän kanssa makkarissa huohottamassa kovaa muiden ollessa leffaa katsomassa olohuoneessa. Älkää viittikö väittää et nuo oisi totta.
Niin, ja kukaan ei tietenkään kuullut noita sexksiääniä ym😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja kukaan ei tietenkään kuullut noita sexksiääniä ym😂
Niin, aika moni tarina on kerrottu selvästi kuin suoraan jostain tyypillisistä aikuisviihdevideoiden sisällöistä.
En voi unohtaa yhtä kertaa. Päättötokari ysiltä kädessä, pojalla aina samat farkut, sama Ironmaiden-paita, niin kuumaa. Kovat suudelmat koulun pihalla, mä uudessa maripaidassa ja vyötärönauhaisessa toppiksessa. Kiihottaa niin että jalkoja heikottaa. Makaan pojan alla metsätien varrella ojan luiskassa pojan kuluneen nahkatakin päällä. Rakastellaan kiihkeästi, oli pakko siinä ja silloin. Ei todellakaan meidän ainoa kerta luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
XD sontaa täällä
Taidat itse kirjoitella scheissea täällä. 10 kommenttia päivässä. Ei yhden yhtä itse aiheesta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD sontaa täällä
Taidat itse kirjoitella scheissea täällä. 10 kommenttia päivässä. Ei yhden yhtä itse aiheesta ?
Ja tiedät kuka kirjoittaa mitä täällä..? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kerran lukioaikana alkusyksystä oli kuuma päivä, niin että mulla oli farkkuminihame ja toppi asuna. Istuin luokassa eturivissä ja huomasin, kun opettaja moneen kertaan katseli mun suuntaan, kunnes tajusin, että muutenkin tosi lyhyt hame oli rullautunut niin, että pikkarit olivat koko ajan näkyvissä opettajan suuntaan. Tilanne alkoi kiihottaa, varsinkin, kun tuo opettaja oli hyvän näköinen tyttöjen suosikki. Ikää tosin nelisenkymmentä, mutta kolmekymppisen näköinen. Ja aikuisiahan tässä oltiin, kesällä täytin 18 ja sain jopa ajokortin! Tuntui myös ihan kivalta saada huomiota, jota pienenä ja hoikkana en usein miehiltä saanut. Aloin kuin luonnollisesti avata haaroja niin, että pikkarit olivat hyvin esillä. Nostin jopa toisen jalan penkille, mistä opettaja taisi tajuta kiusoitteluni, koska alkoi katsellabminua ensin silmiin ja siirsi sitten katseensa haaroihini. Tämä leikki sai minut niin kuumaksi, että päätin mennä tunnin jälkeen muka kyselemään j
Varmasti keksitty tarina, mutta tosi kiihottavasti kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD sontaa täällä
Ja tiedät kuka kirjoittaa mitä täällä..? 🤔
Päättelin kun monta samantyylistä kommenttia tulee peräkkäin lyhyen ajan sisällä. Anteeksi jos olin väärässä. Täällä on aikaisemmin käynyt ns. "kissanulospäästäjä" joka käyttäytyy noin mitä kuvasin. Toinen on ollut tyyppi joka lisää jokaisen tarinan jälkeen nimimerkin "Pertti56v." tai vastaavan ja haukkuu suunnilleen kaikki kirjoitukset.
Voi niitä on niin paljon! Viimeisin oli kun miehen kaveri, jonka minäkin kyllä tunnen, tuli iltaa istumaan. olemme soittojuttujen myötä tuttuja. Syötiin, juotiin, naurettiin kolmestaan pitkin iltaa, ja lopulta otettiin soittimet esiin. Soiteltiin pitkän aikaan, ja sitten miehen kaveri tarvitsi samaa nuottilappua kuin minäkin, ja tuli viereeni sohvalle istumaan. Ihan kiinni. Reisi painui reittäni vasten, hänen jalkansa oli niin lämmin, kuuma. Hän soitti, lauloi, ja kehui tekemistäni, ylisti jopa. Naputti jalallaan tahtia, ja reisi liikkui jalkaani vasten.
Muutenkin hän on fiksu, hauska, sydämellinen, kiltti ja ihana ihminen, koskaan aiemmin en ollut kiinnittänyt häneen tämän tyyppistä huomiota, en tiedä mitä tuona iltana tapahtui, ehkä olin vähän vailla lämpöä ja kehua.
Mitään muuta ei tapahtunut. Mutta tässä kysyttiinkin kiihottavia kokemuksia, ja tuo tottavie oli sellainen!! Vieläkin posket punehtuu ja alakerrassa nipistää kun muistan tuon illan.
Vierailija kirjoitti:
En voi unohtaa yhtä kertaa. Päättötokari ysiltä kädessä, pojalla aina samat farkut, sama Ironmaiden-paita, niin kuumaa. Kovat suudelmat koulun pihalla, mä uudessa maripaidassa ja vyötärönauhaisessa toppiksessa. Kiihottaa niin että jalkoja heikottaa. Makaan pojan alla metsätien varrella ojan luiskassa pojan kuluneen nahkatakin päällä. Rakastellaan kiihkeästi, oli pakko siinä ja silloin. Ei todellakaan meidän ainoa kerta luonnossa.
Ujohkona poikana sain eräältä kauniilta Iiralta hellyyttä. Tehtiin yhdessä koeviikon preppausta, pidin päätä tytön sylissä, puhuin hiljaa seksistä ja siitä, miten haluan panna häntä. Oikeasti, jos joku olisi kuullut ne jutut.... Leikin aina tytön tummilla pitkillä hiuksilla ja tyttö silitteli mua ja sanoi: "mä tiedän", katseli etumustani ja avasi housujani. Penis kohosi esiin ja hän kosketteli sitä kädellä varoen usein syöksyyn asti, joka sitten päätyi auditorion lattialle, missä olimme kahden ylärivissä leveän pöydän suojissa. Pyysin välillä, että tyttö opettaisi mua ja antaisi suudella. Tuo kaikki toistui kutakuinkin samoin vaihein aika usein. Pidemmälle kuiteskaan ei menty, enkä saanut koskea tyttöön, vaikka anelin, koska hän oli kiinnostunut eräästä Tuomaksesta ja Tuomas oli selvästi liekeissä Iirasta. 25 vuotta on mennyt aikaa, jotenka ei varmasti haittaa, jos asianosaiset tunnistaa. Eikä noi hetket unohdu.
kun äitini ja mies ystävänsä harrasti puhelin seksiä, kuuntelin mitä ääntä kuuluu kun tunnistin äänen äitini ääntelyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujohkona poikana sain eräältä kauniilta Iiralta hellyyttä. Tehtiin yhdessä koeviikon preppausta, pidin päätä tytön sylissä, puhuin hiljaa seksistä ja siitä, miten haluan panna häntä. Oikeasti, jos joku olisi kuullut ne jutut.... Leikin aina tytön tummilla pitkillä hiuksilla ja tyttö silitteli mua ja sanoi: "mä tiedän", katseli etumustani ja avasi housujani. Penis kohosi esiin ja hän kosketteli sitä kädellä varoen usein syöksyyn asti, joka sitten päätyi auditorion lattialle, missä olimme kahden ylärivissä leveän pöydän suojissa. Pyysin välillä, että tyttö opettaisi mua ja antaisi suudella. Tuo kaikki toistui kutakuinkin samoin vaihein aika usein. Pidemmälle kuiteskaan ei menty, enkä saanut koskea tyttöön, vaikka anelin, koska hän oli kiinnostunut eräästä Tuomaksesta ja Tuomas oli selvästi liekeissä Iirasta. 25 vuotta on mennyt aikaa, jotenka ei varmasti haittaa, jos asianosaiset tunnistaa. Eikä noi hetket unohdu.
Tässä ollaan nyt perusasioiden parissa. Harva asia on yhtä kiihottavaa aikuisenakin muistella kuin superviehättävän tytön kiinnostus kivikovana olevaan teinipoikaan. Tarinasta kuvastaa läpi haikeus siitä ettei voimakkaat tunteet saaneet vastakaikua. Silti on upeaa että tyttö tietää vaikutuksensa ja haluaa auttaa poikaa nautintoon. Voi luoja miten monta kertaa sain itsekin nauttia tytön käden ja suun hyväilyistä pystylleni samalla yrittäessä opiskella. Hyppytuntien iloja. Minä kyllä sain kosketella tyttöä ja kiihottuen sen tein, mutta enemmän kuitenkin sain kuin annoin. Tyttö katseli uteliaana saadessani orgasmia ja seurasi siemensyöksyä tarkasti. Se kiihotti vaan lisää ja lisää...
Kävelimme hiljaisessa puistossa ja yhdyimme poikaystäväni kanssa seisaaltaan siten, että "halailimme" tiiviisti. Se oli niin jännittävää. Hän piti minusta lujasti kiinni ja hinkkasi samalla pannen ja suudellen. Vuodin spermaa pimpistäni pikkuhousuihini pitkään ja se kasteli myös kireät farkkuni. Aivan sairaan seksikästä oli mennä kotiin ja riisua huoneessani. Hyväilin suihkussa veden paineella itseni orgasmiin ja pesin omat pyykkini sillä kertaa. Asuin vielä lapsuuskotona, enkä halunnut äidin pääsevän selville suhteestani. Äiti kyllä kiitteli aktiivisuuttani, mutta oli täysin tietämätön edeltävistä tapahtumista.
26v.nä mulla oli sutinaa pikkuveljen 17v. kaverin kanssa. Hän oli katsellut ihaillen mua pitkään ja olin suoraan sanottuna kiimaisena hänen himokkaista katseistaan munankaipuussani jossain kohtaa alannut vastata vietellen lisää. Oli ihanaa päästä riisumaan häntä ja penis ponkaisi heti boksereista täysin pystysuoraan ja poika huohotti kiihkosta pienestäkin kosketuksesta siihen ja oikeastaan mihin tahansa osaan hänen veistoksellisessa vartalossaan. Meni koko ilta opettaessa häntä, miten koskea tyttöä ja hän oli innokas opiskelija. Sanoi että "tää pitäisi olla lukiossa kouluaineena - tytön orgasmi."
Nuolin kiihkotippoja kullin päästä ja dippailtiin pimppiin ja takaisin käsitouhuihin. Näin ne valtavat ekat siemenpurkaukset kun poika oli niin kiihottunut ja tärisi orgasmista. Lopulta sitten annoin hänen panna mua sydämensä kyllyydestä ja toistakymmentä kertaa sain hänet laukeamaan sisääni sinä yönä. Voi sitä karjumista ja mun nimen toistamista koko ajan lähärissä. Yritin tarjota hänelle perse pystyssä kontallaan, mutta hän halusi minut selin ja maata tiukasti päälläni. Jatkoimme harjoittelua säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun olin käymässä synnyinkodissa veljeni luona. Hän tiesi meidän säädöstämme ja oli mielissään kun vihdoin "kaveri pääsi pukille". Veljellä itsellään oli ollut vakityttis jo pari vuotta.
Lukiolaisena ensimmäisen ja toisen vuoden välisenä kesänä etsin tinderistä seuraa. Löysinkin mukavan vanhemman eronneen miehen, jonka kanssa menimme kahville. Jo kahvitellessa ilmeni, että hänen samanikäinen poikansa on mun kanssa samassa lukiossa. Hän kysyi, että häiritseekö se. Ei todellakaan häirinnyt! Päinvastoin lisäsi mun kiinnostusta ja halua.
Rakastelimme ensi kerran toisten treffien päätteeksi ja jatkoimme tapailua. Vanhojen tanssien koittaessa poika pyysi mua tanssipariksi tietämättä, että makasin hänen isänsä kanssa. Oli kiihottavaa tanssia päivällä hänen kanssaan tietäen pääsevän illalla hänen isänsä syleilyyn.
Mulla samankaltainen kokemus mut ikäeroa ehkä enemmän, minä 18, mies yli 40. Oli kaverin isä ja eronnut kaverin äidistä. Eikä siis oltu yhdessä mutta flirttailtu tosi paljon sitä ennen. Edelleenkin eka kerta ja se koko viikonloppu mitä vietettiin kahdestaan on paras seksikokemus mitä oon koskaan kokenut. Kaveri ei tiedä eikä miehen nykyinen vaimo tiedä. Jäi meidän väliseks salaisuudeks jota kannan ikuisesti ja hyvällä muistellen <3 Siitäkin jo yli 15 vuotta... No mut ei oo huono nykyinenkään mies mutta ei kyllä yllä samaan kun se eka...