Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä ihania tarinoita.
Täytyy sanoa omasta puolesta, että ei kiitos. Kerrotaan tositarinoina suorastaan lapsellisia teinifantasioita tai muuten vain joitakin mielikuvituksen tuotteita. Tosiasiassa meillä suurimmalla osalla elämän kiihottavin kokemus on ollut jotakin paljon arkisempaa kuin näissä. Näitä tosielämän kokemuksia olisi mielenkiintoista lukea, mutta näitä lapsekkaan romanttisia kertomuksia ei.
Sellainen ihminen, joka ei ole kokenut tulista suhdetta nuorempana tuskin ymmärtää niin hyvin näitä nostalgianhuuruisia tarinoita. En sano, että niissä välttämättä joka ikinen yksityiskohta olisi kirjoitettu niin kuin se tapahtui, mutta tapahtumien merkitys yhä edelleen ne kokeneille (itseni mukaan lukien) välittyy kyllä. Teinirakkaudesta piirretään suloista kuvaa usein ja sitä se onkin, mutta siinä voi olla myös se todella kiihkeä ja kiivas puolensa. Itse muistan yhä monia seksikertoja poikaystäväni kanssa söpönä teinityttönä antautuen hänen jatkuvalle kiehnailulleen, vaativille suudelmille ja kovalle seksille. Onko siinä jotain pahaa, ei tietenkään, se oli ihanan orgastista ja imartelevaa. Saanko siitä kertoa näin täällä, missäs sitten jos ei täällä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Mies tuli töistä ja olin itse jo tullut kotiin aikaisemmin. Olin makuuhuoneessa alasti sängyllä ja kutsuin hänet sinne. Ei tarvinnut tehdä mitään muuta ja sain todella nälkäistä, painavaa, eläimellistäkin seksiä pitkin katsein, suudelmin ja silittelyin. Helppo tapa vietellä, saada hänet sekaisin ja todella maskuliinisena dominoimaan mua. Arvostus omaa kroppaa kohden sai myös vahvistusta. Tiedän, että mies ihailee sitä, mutta halusin vielä viimeisen vahvistussilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina sormetettiin ystävän kanssa toistemme nähden. Oli ihan super kiihottavaa. Se oli kummallekin eka kerta niin. Ystäväni kysyikin jo, että otetaanko uusiksi.
Ihan nuorena silloisen bestiksen kanssa tutkittiin, mikä on ihanin kosketus suoraan pimpille. Kuviteltiin, että meidän ihastukset siin koskettelee meitä ja nuolee. Pussattiin poikia ja kysyttiin haluisivatko he koskee meitä. Pojat ujostelivat, mutta sitäkin tapahtui. Näin jälkikäteen ajateltuna oltiin niin kersoja, mutta olihan se ihanaa!
Mun ihastus ""venyttelee"" lukiossa. Se tyttö saa mut hulluks jalka sillai kokonaan kaiteen päällä portaissa. En saa rauhaa siltä mielikuvalta ja kuvittelen meidän seksiä vielä ite täysin kokemattomana. Aivan hirvee stondis jota sit pitää hyväillä monta kertaa päivässä. Keskittyminen tunnillaki on vaikeeta. Nytki vapaatunnilla oon runkkaamassa ja mun pitää tehdä sitä joka kerta orgasmiin asti. Tulee tosi vähän spermaa verrattuna aamuun mut tuntuu silti niin hyvältä
Olin nättinä tyttönä kesäduunissa aspana. Paikalla pyöri amis/lukiojätkien porukkaa ja he flirttailivat. Päätin tosissaan kesäromanssi mielessä alkaa viettelemään yhtä heistä. Hymyilin ja kyselin tarviiko hän apua ja muuta asiallista, vähän enemmän kuin oli tarvis. Kaveri kävi joka päivä juttelemassa ja rohkeasti yhtenä päivänä sanoin, että hän saa suudella jos haluaa. Sain sitten sellaisen kuumien suukkojen sarjan, että olin jalat ihan vellinä ja muissa maailmoissa. Sain kyllä pomolta jossain kohtaa nuhteet, mutta selitin että hän on poikaystäväni. No ei se auttanut ja sitten keskityin työhöni ja hoidin seurustelun (melkein täysin) työajan ulkopuolella. Nuorena sitä antaa vaan tunteiden kuljettaa. Koko se kesä oli yhtä kiihottavinta kokemusta. Hän oli yhtä palavan kiivas suukoissaan kuin seksissäkin.
itellä se riippuu aina omista fiiliksistä yms.tekijöistä joko sitä naista rakastellaan tai sitä naista naidaan tai sitä naista pannaan tai sitä naista vaan nussitaan mut en muista koskaan ehdottaneeni että heibeibi harrastettaisiinko nyt: 'kiihoittavintaikinä'seksiä?
Muutin 26-vuotiaana uudelle paikkakunnalle työn takia. Heti alkuun tutustuin Tinderin välityksellä paikalliseen miesseuraan ja yhdestä 18 kesäisestä kollista tuli lopulta vakipano. Töiden kautta tutustuin puolestaan päälle viisikymppiseen mieheen, jota tapailin ja joka myös alkoi käydä luonani vakinaisemmin.
Jossain vaiheessa selvisi, että he ovat sukulaisia keskenään. Olivat isä ja poika. Siitä huolimatta jatkoin kummankin kanssa seksin harrastamista vielä hetken, koska siitä tuli astetta kiihottavampaa sen tiedon myötä. Todennäköisesti eivät tiedä vieläkään asiasta, mutta itselle se oli kiihottavavin kokemus! Jos tunnistatte, niin terkkuja teille! ;)
Rehellisesti eräs nuori mies ja nuori tyttö eli minä ja napit molempien farkkujen etumuksessa. Ei ihanampaa salaa ujuttaa pippeli pimpulaan ja ulospäin tilanne näyttää vaan halailulta ja kiehnailulta. Kuinkahan monta kertaa tuota tehtiin silloin, ensin tiisailua ja dippailua, sitten johonkin tilaan viimeistelemään seksinautinto ja poika pääsi ampumaan lastinsa vapaasti. En mä tiedä, mua tuntui silloin kiehtovan se miten hän laukesi enemmän kuin omat reaktioni. En oikeasti saa niitä paksuja spermanaruja mielestäni ja sitä miten hän huohotti runkaten pää takakenossa ja ajattelen että minä sain sen kaiken kiihkon aikaan hänessä ja hän minussa. Voih miten kostea olinkaan.. ja mietin miten hyvältä pojasta tuntui saada työnnellä mua, minust se tuntui niin ihanalta.. se pippeli oli nii pystyssä ja kova... Ah... nostalgiaa näin nelikymppisenä mutta oli ne aikoja!
Himosin lukioikäisenä yhtä äidin kavereista, noin 45v naista. Piti aina lyhyitä hameita ja isot rinnat esillä avoimissa kaula-aukoissa. Kerroin hänelle halustani, mutta hän vain naurahteli. Jossain vaiheessa hän alkoi kysellä, milloin täytänkään 18. Se tuntui lupaavalta, ja pian syntymäpäiväni jälkeen hän viihdoin antoi. Tapailtiin hänen asunnossaan, kun miehensä oli matkoilla ja meillä, kun äiti oli töissä. Isä oli muuttanut kauan sitten pois. Kerran sitten oltiin meillä, kun äiti tulikin yllättäen kotiin ja yllätti meidät alastomina täydessä touhussa. Äidin kaveri lattialla kontallaan ja minä polvillani takaa rajusti työntelemässä. Oltiin juuri aivan lopussa, niin äiti kuuli meidän nautinnon äänet ja näki kuinka vedin paljaan ulos ja laukesin ja purkauduin runsaasti ruiskahdellen hänen kaverinsa selkään ja lattialle. Se oli hiukan noloa, mutta myös hyvin kiihottavaa.
Jos kiihottavien tarinoiden kirjoittaminen kiinnostaa, niin tuonne on avattu juuri uusi sivusto minne voi lähettää omia seksinovelleja. https://www.seksinovelli.fi Kunhan pysyy melko asiallisena, niin varmaan julkaistaan ja kuukausittain pieni palkintokin on mahdollista saada.
Jotkut tarinat on täällä varmasti totta, osa on kuin suoraan jostain kiihottavimmat unesi/fantasiasi palstoilta.
Olis mullakin kyllä tarinoita koulu- ja opiskeluvuosilta. Oli yks kuuma kolli silloin.. Ehkä kuitenkin kaikista kiihottavin on ollut nykyisen miehen kanssa eräissä juhlissa. Veti mut syliinsä ja sujautti heppinsä mekon alle. Ei varsinaista penetraatiota mutta se kova kalu kiusasi mua niin tehokkaasti, että sain orgasmin siinä hänen sylissä. Porukka oli sen verran tuiskeessa loppuillasta, että kukaan ei sanonut mitään vaikka en pystynyt peittämään nautintoa niin kuin ei mieskään seisokkiaan lähtiessään vessaan purkautumaan. Olisin auttanut mut jalat eivät kantaneet heti. Toisaalta olis se kai voinut kantaa mut sinne. Tai ehkä ei... No, ihana näinkin..
Eilen oltiin suihkussa ja pantiin pesuhuoneen lattialla lopuksi. Aluksi seisaaltaan mä nojaten hanaan ja mies tuli takaa. Jotenkin sai niin uberkiihkoihin se miehen huohotus ja anelu että "kohota pillua". Tiedän että oon sievä ja yritin varvistaa ja kohottaa vähän tarjolle. Tuolla seisotteli koko ajan ja oli siin heti mun kimpussa näykkimässä kaulaani kädet tisseillä. Teki mulle orkun noin. Lopussa hän käskytti mua "selälleen". Otti kiinni ovenkahvasta ja laskeuduttiin lattialle minä miehen kaulassa roikkuen. Otteet kovenivat ja kuumenivat. Vesi läiski kovissa työnnöissä meidän alla ja mies suojeli mun päätä lattialta koko ajan kädellään. Kyseli väliin "onko mun kylmä siinä" ja taas jatkoi kiimassa mä jalat niin koukussa ja levällään kuin sain.
Ihan lopuksi vielä pestiin yhdessä paikkoja suihkun alla. Huomasin ettei erektio yhtään hellittänyt hänen katsoessa peseytymistäni. Tunsin itseni kauniiksi ja haluttavaksi. Jotenkin meidän seksuaalienergiat kohtasivat, hän selvästi nautti maskuliinisuudestaan ja erektiostaan, mulla taas oli kovin feminiininen olo siinä hänen kovan kiimansa kohteena vähän tavallaan teinityttömäisestikin alistuen. Oli tosi mahtava kokemus.
Ei ehkä varsinaisesti kiihottava eikä mitään ole tapahtunut tai tule tapahtumaan, mutta joskus on jännä, miten ihan satunnaisen ihmisen kanssa saattaa olla se "joku juttu". Meillä oli taannoin kotona remonttia ja sitä tekemässä oli tyyppi, jonka olin tavannut viimeksi vuosia sitten samoissa merkeissä. Jo silloin edellisellä kerralla tuntui, että ko. ihmisessä on joku oikea tuoksu tms, jonka vain huomaa. Mies ei ole mitenkään erikoisen näköinen eikä ehkä sellainen jonka jossain kadulla noteerasi, mutta joku kumma vetovoima hänessä on. Ja se tuntuu olevan kyllä molemminpuolinen. Sinänsä tilanne oli nyt viimeisimmällä kerralla melkein koominen. Olosuhteiden pakosta oltiin samassa tilassa aika paljon ja tuntui, että kumpikin pyrki korostetusti väistelemään ja olemaan ns. kohtelias jännitettä peittääkseen. Välillä mies jäi kuitenkin kiinni varsin intensiivisestä katseesta.
Ehkä tyhmää, mutta jollain tavalla tuollainen on tosi piristävää. Ja mielikuvitusta ruokkivaa ;)
Latistu tunnelma kun näitä naurettavia fantasioita lukee, joita pidetään tosi juttuina. Juu niin varmaan moni on bannut työkavereiden, pomonsa ym kanssa joka kulman takana jne settiä.
Ketkä keksii näitä omia huohotus tarinoitaan, kun banin esim pomon kanssa keittiön nurkassa juttujaan??
Miekin voin alkaa keksimään omasta päästä tänne juttuja ja varmaan niitä pidettäisiin tosina automaattisesti😆
Lauantaina sormetettiin ystävän kanssa toistemme nähden. Oli ihan super kiihottavaa. Se oli kummallekin eka kerta niin. Ystäväni kysyikin jo, että otetaanko uusiksi.