Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3281/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kylpylässä. Siellä poreissa alkoi kipinät sinkoilla, vaikka millään tavalla ei toisiamme eroottisesti kosketeltu. Hotellihuoneessa kävin sängylle selälleni, nostin jalat ylös ja mies tuli kielineen jalkoväliini hetkeksi. Halusimme kuitenkin käydä siitäkin huolimatta (tai kylpylän erikoisista piireistä johtuen) suihkussa, että oltiin juuri tultu altailta.

Suihkun jälkeen mies istui huoneen sohvalla kuivattelemassa kylpytakissaan. Minä menin kylpytakki avoinna miehen eteen, hän suunteli rintojani, nostin toisen jalan sohvan käsinojalle. Valuin!

Siirryin takaisin sänkyyn kullan värisen dildon kanssa ja aloin hyväillä itseäni. Mies katseli sohvalta. Hyväilin itseäni sormin, välillä käytin dildoa. Mies hyväili itseään. Siinä vaiheessa, kun huomasin miehen olevan lähellä laukeamista, oma tilanteeni eskaloitui sqruittaukseen. Miten hämmentävän kiihottavaa sqruitata omille

Sqruittaan kyllä lähes jokaisella sekstailukerralla vähintään kerran, yleensä useamminkin. Tuo kirjoittamani on sen verran tuore juttu, ettei sen jälkeen ole seksiä harrastettu.

Mutta omaa kivaa pitäessä en muista sqruitanneeni ikinä. Ja kuten sanottu, mulla on vähän ongelmia tyydyttää itseäni toisen katsellessa, mutta toivotaan, että jotain estoja olisi murentunut tuon kylpyläreissun aikana. 🙂 N44

Vierailija
3282/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kylpylässä. Siellä poreissa alkoi kipinät sinkoilla, vaikka millään tavalla ei toisiamme eroottisesti kosketeltu. Hotellihuoneessa kävin sängylle selälleni, nostin jalat ylös ja mies tuli kielineen jalkoväliini hetkeksi. Halusimme kuitenkin käydä siitäkin huolimatta (tai kylpylän erikoisista piireistä johtuen) suihkussa, että oltiin juuri tultu altailta.

Suihkun jälkeen mies istui huoneen sohvalla kuivattelemassa kylpytakissaan. Minä menin kylpytakki avoinna miehen eteen, hän suunteli rintojani, nostin toisen jalan sohvan käsinojalle. Valuin!

Siirryin takaisin sänkyyn kullan värisen dildon kanssa ja aloin hyväillä itseäni. Mies katseli sohvalta. Hyväilin itseäni sormin, välillä käytin dildoa. Mies hyväili itseään. Siinä vaiheessa, kun huomasin miehen olevan lähellä laukeamista, oma tilanteeni eskaloitui sqruittauksee

On kyllä kiihottavammalta kuvitella sinut tyydyttävässä itseäsi ja siinä kun dildolla työntelet avoimeen pilluun joka vielä lopuksi ruiskii nestettä tulvien. Saa kyllä kalun kovaksi täällä.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun työkaverin kanssa hotellissa pari viikkoa sitten... olen itsekin varattu. Ei tule jäämään yhteen kertaan. 

Vierailija
3284/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun työkaverin kanssa hotellissa pari viikkoa sitten... olen itsekin varattu. Ei tule jäämään yhteen kertaan. 

Tuntuu varmaan paremmalta kuin kotona.

Vierailija
3285/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei tunnu miltään kun ei saa seksiä lainkaan. 

Vierailija
3286/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä työkaveri sulla.

Vierailija
3287/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä työkaveri sulla.

Eikös olekin. Vähän yllättäen tähän päädyttiin. 

Vierailija
3288/3550 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä työkaveri sulla.

Eikös olekin. Vähän yllättäen tähän päädyttiin. 

Oliko kylpyamme hotellissa on kyllä hyvä mauste seksihommiin.

Vierailija
3289/3550 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa olemme olleet naimisissa yli kaksikymmentä vuotta ja seksi alkoi tuntua samantoistolta. Ei enää haluttanut ja tokaisin miehelle, että hankkii nuoren rakastajattaren, joka jaksaa hänelle antaa. Sovittiin, että esittelee hänet minulle myös, niin ei tule sitten noloja tilanteita eteen vahingossa.

Satuin kertomaan meidän avoimesta suhteesta ystävälleni tämän tyttären kuullen. Tyttö opiskeli ammattikorkeakoulussa ja muuttanut omilleen. Pari viikkoa tästä mies sanoi löytäneensä kivan tytön, eikä suostunut paljastamaan udellessani lisää ketä hän on. Pyysi vain odottamaan tytön tuloa kylään kahville. 

Se päivä tuli ja ovikello soi. Ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen ystävättäreni tyttären nähdessäni. Tyttö flirttaili avoimesti mieheni kanssa, silitteli ja suukotti suulle. Tunsin mustasukkaisuuden lävistäväni kehoa, toisaalta olin tähän luvan ja se kiihotti. Juttelimme ja sovimme pelisäännöistä miten jaamme miehen.

Miehen lähdettyä tytön luokse tai hänen kanssaan risteilylle tai hotellilomalle odotin kotona fantasioiden heidän rakasteluistaan. Meidänkin seksielämä kohentui ja pyysin häntä näyttämään miten oli tyttöä ottanut. Kostuin taas kunnolla pitkästä aikaa ja oli kiihottavaa aina odottaa miehen paluuta.

Vierailija
3290/3550 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen raapi selkäni ja käsivarteni naarmuille ja kiskoi hiuksista. Seuraavalla kerralla repi ruvet auki. Ja kiskoi hiuksista. Bonuksena kynsi kyrvänvarttakin mutta hellemmin.

Vierailija
3291/3550 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni luona ja siellä oli myös ystäväni poika kaverinsa kanssa. Katseemme kohtasivat pojan kaverin kanssa ja vähän myöhemmin mainitsin ystävälleni tämän kaverin komeudesta ja kiinnostavuudesta.

Hetken päästä kahvittelimme kaikki yhdessä ja ystäväni kertoi kaikille kommenttini. Nolotti. Ystäväni innostui ehdottelemaan meille treffejä. Olinhan eronnut ja kaveri myös vailla tyttöystävää. Hän yllytti meitä treffeille ja lopulta lupasimme mennä. Vaihdoimme puhelinnumerot. 

Illalla viestittelimme whatsappissa ja laitoin muun muassa, että voidaan perua treffit, jos haluaa. Ei halunnut. Helpotti oloani ja viestittelimme lopulta koko illan. Treffipäivä tuli ja tapasimme. Vaikka olin 37-vuotias aikuinen nainen, silti kihelmöi tavata komeaa 19-vuotiasta nuorukaista. Meillä oli hauskaa ja treffien lopuksi hän varovasti suuteli minua. Tunsin räjähtävän intohimosta. Pyysin hänet luokseni. 

Hän suuteli ja hyväili, riisui määrätietoisesti ja annoin tilanteen viedä. En ollut harrastanut hetkeen seksiä, joten puute oli kova. Ennen eroa meillä oli miehen kanssa loppunut intiimielämä. Oli todella kiihottavaa rakastella nuoren miehen kanssa. Hän leikitteli nänneilläni, käski imeä kovaa kalua ja lopulta työntyi sisääni. Tunsin miten sain koko kroppaa vavisuttavan orgasmin. Oli ihanaa jälkeenpäin maata hänen lihaksista rintaa vasten ja silitellä.

Vierailija
3292/3550 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M18v ja olin itseäni 27 vuotta vanhemman miehen kanssa harrastamassa seksiä oikein pitkän kaavan kautta maalaismaisemassa keskellä ei mitään pellon reunalla. Ajeltiin pitkä tovi kun haluttiin löytää luonnosta paikka ja lopulta löytyi. Autosta peittoja vaan sinne maahan ja siihen päälle sitten touhaamaan. Oli elämäni ihanimpia seksikokemuksia. 

Vierailija
3293/3550 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori leski kahden pienen lapsen kanssa. Tein töitä töissä ja kotona ja loppuajan yritin olla lasten kanssa. En ehtinyt edes surra kunnolla. Siskoni otti välillä lapset päiväksi ja yöksi, sekin aika meni pyykätessä ja silittäessä ja töissä. Kerran kun olin ollut alun neljättä vuotta yksin päättivät työpaikan naiset että minut pitää saada työpaikan pikkujouluihin ja niin lapset parkeerattiin taas siskolle ja menin bileisiin. Join, nauroin ja iloitsin vaikkakin kohtuudella. Ujo alainen ehdotti että otetaan sama taksi kun ollaan naapureita ja ehdotti myös että tulee kylään. Suostuin tähän mutta pyysin ettei se kertoisi kellekään. 

Kun sen ahneet käpälät alkoivat riipinään vaatteita päältäni tunsin valtvaa kiihottuneisuutta mutta kun sitten olin alasti purskahdin itkemään ja itkinkin ihan hysteerisenä. Nyyhkin siinä nakupellenä ja nuori mies hämmentyi ja lerpqhti kun se oli arvellut vain helposti kellistävänsä puutteessa elävän täti-ihmisen. Pyysin ettei se karkaisi ja kokosin itseni  ja pyysin anteeksi. 

Äijäkin kokosi itsensä ja pani minua nuoruuden innolla. Muutamanakin iltana. Tunsin itseni naiseksi. 

Vierailija
3294/3550 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin Helsingissä prostituoidun. 22v 170cm 60kg Brasiliasta saapunut nainen. Näytti supermallilta, en ole koskaan nähnyt niin pyöreitä pakaroita ja ne C kupin silarit..

Aikaa oli varattu 2h. Menen paikalle ja neito avaa oven. Erittäin lyhyessä yöpaidassa ja korkkareissa. Kävelee sisään pakaroiden vilkuessa. Tässä vaiheessa olen jo täysin kovana..

Aletaan jutella niitä näitä ja paljastuu et hän on tullut 3kk Suomeen tekemään rahat yrityksen perustamiseen.  " Tutustumisen" lomassa hän vähentää vaatteita itseltään ja hieroo minua housujen päältä. Eka laaki lähtee hänen suuhunsa valehtelematta 2imaisun jälkeen.. 

Normaalisti tarvitsen jo 45v miehenä tauon ja itseni keräämisen.. neito kuitenkin jatkaa syväkurkuttamista ja mä nautin maisemista.  Ei pienintäkään elettä että erektio hiiipuisi. Eikun takaapäin asentoon.  Näkymät niin jäätävät että tulen taas melkein heti..

Nyt otetaan pieni tauko ja ladataan uudelleen. Maksan 50€ lisää anaalista..maksoin 2h session joka kesti sitten lähemmäs 2.5h. tulin 5 kertaa.

En unohda ikinä tota naista.

Vierailija
3295/3550 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksitekniikka, missä mies tulee mun päälle ihan kii ja liukuu koko vartalollaan työntelyn mukana edestakaisin niin, että koko kroppa siirtyilee eteenpäin. Tuo tuntuu varsinkin työnnön loppuvaiheessa ihan taivaalliselta ja siinä tuntee kyllä olevansa niin alla kuin mahdollista, mutta sillain superseksikkäällä tavalla. Enkä mä ainakaan pääse siitä kuin nautintoon ja kovaan orgasmiin. Varsinkin kun mies on niin lihaksikas ja kestävä tuossa, eikä voima tosiaankaan lopu. Se osaa viel suudella siinä samalla ja oon vaan jalat niin auki kuin pystyn ja nautin. Kun jännittää jalkoja oikein leveälle koukussa, tuntuu että se saa orgasmin tulemaan tosi helposti ja nopeasti. Uikuttelen siin ja mies murisee tullessaan. Kohta taas hinkataan ja liu'utaan uudestaan. Me oikeastaan rakastellaan aina tolleen perinteisellä tavalla. Se on vaan niin ihanaa!

Vierailija
3296/3550 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olin lontoolaisessa homosaunassa sidottuna seksikeinuun ja vieraat minulle täysin tuntemattomat miehet panivat minua perseeseen varmaan arviolta noin kahden tunnin ajan lähes taukoamatta. Sain sisälleni yli kymmenen miehen spermat ja reikä valui spermaa vielä sieltä lähtiessänikin boksereihin. En eläessäni ole nauttinut niin paljon.

Vierailija
3297/3550 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 80-luvulla kollina nuoruudessa tapana ajaa "kartsalla" samaa reittiä "Sokkarille" tiettyyn aikaan illasta erään talon ohitse, jossa pihatien päässä odotti tyttö kyytiin pääsyä. Villapaidassa ja farkuissa, joskus pienen sievän takin kanssa hän odotti syksyisessä ja keväisessä illassa. Kesällä en nähnyt häntä. Tyttö oli ujo, eikä hän koskaan mennyt kenenkään muun meidän kylän sällin kyytiin. Sain eteerisen kauniin "penkinpäällisen" seurakseni. Hän viihtyi kanssani iltoja, mutta emme paljoa puhuneet.

En sitten ottanut muita tyttöjä kyytiin, koska ajattelin sen jotenkin loukkaavan häntä.

Olin aika kiihottunut hänen suloisesta olemuksestaan ja kerran sitten sanoin tytölle, että haluan suudella häntä. Suutelimme ja lopulta makasimme minä valtavassa pillunhimossa tyttö tiukasti allani takapenkillä ja työnsin kiihotuksesta tippoja puskevaa, todella kovaa kulliani kaikella nuoruuden kiimallani häneen. Niin meidän juttu alkoi ja jatkui todella kauan. Oudosti emme vieläkään juuri jutelleet, mutta suutelimme, hyväilimme ja yhdyimme sitäkin enemmän. Lopulta muuallakin kuin autossa.

Vierailija
3298/3550 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä ihania tarinoita.

Täytyy sanoa omasta puolesta, että ei kiitos. Kerrotaan tositarinoina suorastaan lapsellisia teinifantasioita tai muuten vain joitakin mielikuvituksen tuotteita. Tosiasiassa meillä suurimmalla osalla elämän kiihottavin kokemus on ollut jotakin paljon arkisempaa kuin näissä. Näitä tosielämän kokemuksia olisi mielenkiintoista lukea, mutta näitä lapsekkaan romanttisia kertomuksia ei.

Vierailija
3299/3550 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kiihottavin, tai oli sitäkin, mutta iskin naispomni miehen ja panin sen kanssa. Mies ei tiennyt että olen samassatyöpaikassa kuin sen vaimo, itse kyllä tiesin. Olimme samassa iltatilaisuudessa sen miehen kanssa Helsingissä, ja iskin miehen yökerhosta. Helpompi oli sen jälkeen ymmärtää pomon kiukutteuua....ja oli kiihottavaa kuulla miehen suusta että olen niin paljon seksikkäämpi kuin sen vaimo....

Vierailija
3300/3550 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vain kaikkein kiihottavinta on ollut käsihoidot nuorena jossain piilopaikassa tytöltä johon olin ihastunut ja rakastunut lujaa. Myöhemmin sitten edeten suikkareihin ja kiihkeään paneskeluun. Näin ainakin miehen näkökulmasta olin niin hyperkiimassa tuolloin ja tietoisuus siitä just minä sain siltä neidolta ketä kaikki himosivat nosti itsetuntoa ja lisäsi vaan sitä halua. Toki sitä sitten mielellään tein myös vastapalveluksia. Mikäs sen kuumempaa kuin orgasmissa inisevä kaunis neiti. Kyllähän sitä kaikenlaista on tullut koettua noiden päivien jälkeenkin mutta se panetuksen määrä oli aivan jotain tajutonta tuolloin. Sitä ei voi vaan ylittää.