Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Mun Ykkönen. Olin 17v kokematon nuorimies. Oltiin sukulaisen häissä. Meidän pöytä oli ns sekapöytä, kaukaisia sukulaisia, etäisiä kavereita. Mua vastapäätä istui n40v eronnut nainen. Huomasin tuijottelua ja hän jutteli paljon mun kanssa. Käytiin tupakalla yhdessä moneen kertaan.. kello alkoi olla 01 ja promillet aika korkealla muilla kuin mulla.
Siinä sitten istuttiin taas vastakkain ja tunnen kun jokin osuu mun sisäreiteen, tän 40v naisen jalka. Etsien mun k.....a no ylöshän se nousi. Nainen kysyi mennäänkö tupakalle. Joo mennään vaan.
Tupakka paikalla nainen nosti pikkarinsa käsilaukusta ja sanoi et nää ei ole esteenä.
Korottaen minihameen helmaa. Mun eka kerta tapahtui rakennuksen ulkoseinää vasten takaapäin paljaalla sisään laueten
Kävin parhaaseen ovulaatioaikaan gynekologilla. Ikääntynyt kokenut miespuolinen lääkäri. Jokainen hermosoluni oli valmiustilassa. Oli jo vaikeuksia avata reisiä ja päästää joku lähietäisyydelle. Käsin tehdystä sisätutkimuksesta tuli räjähtävä Kaikki kanavat auki -orgasmi. Yritin olla kiemurtelematta, kun orgasmisaallot kulkivat edestakaisin päästä varpaisiin. En tiedä huomasiko hän, mutta läksin nolona pois enkä muista sanaakaan mitä hän sanoi. Gyniksellä käynti ei tosiaankaan ole miellyttävä kokemus ja ihmettelen edelleen tuota yhtä kertaa.
Tapailin kerran erästä yksinhuoltaja-äitiä. Jo keskustelumme Tinderissä oli jännittynyt tai väreilevä, ei siis mitenkään avoimen seksuaalinen vaan enempi vihjaileva. No, kerran kauniina iltana meillä oli ensitreffit min luona ja se sitten päättyi siihen, että sinkkuäiti sanoi, ettei hän tahtoisi lähteä. Ja minä totesin, että saat jäädä, en halua että lähdet. Tästä ehkä kolmen vartin sisään makasimme jo ilkosiltaan sängyssä ensimmäisen kierroksen jälkeen.
Niin, se kiihottavin kokemus oli tässä se, että jossain siinä illan ja aamun välissä hän sanoi mulle ehkä parasta mitä olen sängyssä naiselta kuullut.
"Kukaan ei ole ennen koskettanut minua näin. Saat tehdä minulle ihan mitä haluat!"
Lukiossa tyhjässä ruotsin luokassa harrastin seksiä yhden kauniin alkajatytön kanssa. Tää tapahtui 2000-luvun alussa ennen valvontaa ja pienessä lukiossa, jossa luokkiin pääsi. Tuntui niin hyvältä päästää farkuissa kivikovaksi kovettunut kulli vapauteen ja samantien ihanaan tyttöön, joka meni valmiiksi makaamaan lattialle jalat avoinna mulle. Voi kun joku olis nähnyt, miten konttailin tytön päälle, käsivarret täristen, sydän pamppaillen ja huohottaen. En oikein ees tiennyt, mitä olin tekemässä. Luonto ohjasi ja palava kiihko ajoi jännityksen yli ja ohi. Se tunne oli niin voimakas, ettei sitä pysty sanoin kuvaamaan. Käyettiin tota mahdollisuutta hyväksi myöhemminkin, koska ei muuta paikkaa keksitty. Mieleen ei tietenkään tullut, että vaikka lukittiin ovi opella ja varmaan muillakin tyypeillä henkilökunnasta oli siihen avain.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa tyhjässä ruotsin luokassa harrastin seksiä yhden kauniin alkajatytön kanssa. Tää tapahtui 2000-luvun alussa ennen valvontaa ja pienessä lukiossa, jossa luokkiin pääsi. Tuntui niin hyvältä päästää farkuissa kivikovaksi kovettunut kulli vapauteen ja samantien ihanaan tyttöön, joka meni valmiiksi makaamaan lattialle jalat avoinna mulle. Voi kun joku olis nähnyt, miten konttailin tytön päälle, käsivarret täristen, sydän pamppaillen ja huohottaen. En oikein ees tiennyt, mitä olin tekemässä. Luonto ohjasi ja palava kiihko ajoi jännityksen yli ja ohi. Se tunne oli niin voimakas, ettei sitä pysty sanoin kuvaamaan. Käyettiin tota mahdollisuutta hyväksi myöhemminkin, koska ei muuta paikkaa keksitty. Mieleen ei tietenkään tullut, että vaikka lukittiin ovi opella ja varmaan muillakin tyypeillä henkilökunnasta oli siihen avain.
Eikä tarvinnut olla edes seksiä. Jo pelkkä läksyjen pänttääminen pojan käsi koko ajan mun jalkovälissäni kirjaston auditoriossa tai jossain sopessa vanhan koulurakennuksen labyrintissa oli kuin seksiä. Silloin kaikki oli seksiä! Voin samaistua tuohon tärinään, kyllä mullakin tyttönä jalat vapisivat niitä levittäessäni ja pojan liukuessa niiden väliin. Sitä odotti niin että hän tulisi päälle ja sitten kun se tapahtui kesken päivän kielletyn teon kiihotus, ja joo jännitys myös lisänä.
Olin kai noin 22. Olin vaimon kanssa "joutunut" tutun pariskunnan vappubileisiin. Siellä myöhään yöllä oli jotain korttipeliä, ja 38-v sensuelli nainen siinä mulle totesi: "tuttua virvottaa" . En voinut siinä oikein mitään tehdä. Jos olisi ollut selvempää, että vaimon kanssa myöhemmin eroon päädytään, niin olisi ehkä voinut tehdä jonkin aloitteen. Tämä on jäänyt mietityttämään, nyt oon yli 40 v vanhempi ja kaksi eroa takana. Kyllä tuo viehätti kovasti silloin...
Olen vajaa nelikymppinen perheellinen (vaimo, pari lasta) bimies.
Omia kokemuksia on muutamakin, joihin kaikkiin sisältyy hellä toisen huomioon ottaminen (koskettelua suutelua, kielillä leikittelyä, yhteisen nautinnon opettelua, hyväilyä, edgettämistä ja lopulta nautinnollinen paneminen). Oikeastaan kaikkea sitä, jota olen vailla mutta mitä en kotoa saa. Kuitenkin äärimmäisen varovasti ja salassa...
1. Salasuhde itseäni noin 15 vuotta vanhemman top-miehen kanssa. Olen opettanut mistä minä pidän ja ajomatkat ovat tuskastuttavan pitkiä, kun tietää mitä saa silloin harvoin kun saa. Miesten välinen mutkaton seksisuhde, jossa kumpikin tietää mitä saa mutta aina nauttii hetkessä toisistaan.
2. Myös salasuhde itseäni noin viisi vuotta nuorempaan transnaiseen, jota pidän prinsessani. Voimme puhua, suudella, hyväillä ja tanssia...ah kaikkea. Suutelen sormenpää kerrallaan hänet kiimaan, maistelen, pidän naisenani. Myöskin mutkaton suhde, joskin valitettavan suuri välimatka pitää tapaamiset harvana.
löytyy täältä https://www.alakerroaidille.fi/fi/
kaiken mitä haluaa myös saa oikeestaan aina. eivät kitise.
Olimme isommalla tuttavaperheporukalla ystäväperheen mökillä. Ihmiset lähtivät käymään muualla ja jäimme kolmistaan ystäväni ja isäntäperheen tyttären poikaystävän kanssa päiväksi. Itse olin 36-vuotias perheenäiti, ystäväni 39-vuotias perheenäiti ja tämä poikaystävä juuri 18 vuotta täyttänyt abiturientti.
Pikkutuhma sanailu ja vitsailu johti yhteissaunomiseen. Saunassa pojan erektio johti meidän ihasteluun ja suihinottoihin. Lopulta kummankin kanssa kiihottavaan rakasteluun.
Italialainen parikymppinen tuhman viehättävä upeavartaloinen nuori nainen. Sairaanhoitajana ns. vaihto-opiskelijana ja yksissä illanistujaisissa kohdattiin. Melkoisen vahva aksentti joten englannistaan oli vaikea saada selkoa. Mutta sen ymmärsin tai huomasin ettei pitänyt rintaliivejä kun kohotti paitaansa. Siitäpä sitten luontevasti edettiin.... Oli ihan käsittämättömän runsas tussukarvoitus, mikä oli jotenkin outoa mutta samalla kiihottavaa. Halleluja miten nautinnolla hän ratsasti täyteläisen kauniit rinnat hytkyen ja lantio keinuen.
Tanssin opiskelijabileissä yhden pojan kanssa monta kertaa. Hän oli niin halukas, ei ujostellut yhtään ja toi aina heti hitaan biisin alussa huulensa suoraan kohti huuliani ja alkoi suudella minua. Ne kiihkeät suudelmat kestivät koko kappaleen ajan ja minulla tulvi pikkuhousuissani. Tiesin jokaisen slovarin alussa, että saisin taas niitä ihanan kuumia suukkoja ja nuoren miehen kiihottuneen, vaativan vartalon kiinni omaani. Halusin häntä enemmän kuin mitään ja rakastelimme tanssipaikan lähellä luonnon helmassa. Palasin takaisin parketille metsän antimia hiuksissani. Asuimme kaukana toisistamme ja liekki paloi joka tapaamisella, joihin aina liittyi tanssiminen ja tauoton suuteleminen. Hän oli minulle vähän kuin kielletty hedelmä, sillä olin vannonut itselleni, etten seurustelisi vaan keskittyisin opiskeluuni. En vaan pystynyt vastustamaan tulikuumaa poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli ala-asteen 2. luokalla. Minulla ja luokkatoverillani Maijalla oli ollut silmäpeliä jo ekaluokasta lähtien. Kerran kesken oppitunnin Maijan kynä tippui lattialle ja hän kumartui nostamaan sitä. Koska eihän tokaluokalla vielä mitään liivejä käytetä, minulle tarjoutui hänen väljästä kaula-aukostaan suora näkymä hänen valtaviin arviolta H-kupin lolloihinsa! Nännit olivat aivan selvästi erektiossa! Minusta tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna että Maija oli selvästikin suunnitellut koko jutun koska kuin kiusoitellen minua, kynän nostaminen tuntui kestävän todella pitkään! No, kiusoittelussa hän onnistuikin koska kävi niin että 35 senttinen pojan kikkelini ponnahti välittömästi pystyyn repien reiän verkkareihin ja kaataen pulpettini! Kylläpä hävetti kun kaikki kääntyivät katsomaan minua ja siinä istuin kalu pystyssä punaisena kuin paloauto! Opettajatar torui minua ankarasti ja antoi samantien jälki-istuntoa. Jälki-istunnon tapahtumat o
Maaliskuussa nimipäivänäni sattui olemaan eräänlainen koulutusilta. Sen jälkeen oltiin menossa opiskelijakämpille meille (mä+tuote vaimo) kavereiden kera. Sinne matkalla piti hakea lisää juotavaa yhden naiskaverin luota, ja lähdin kantajaksi. Siellä piti pulloja ottaa yläkaapista, ja piti tukea kun E otti niitä. Tartuin reisistä ja hän varoitti vähän karhealla äänellä, että pitää varoa karvoja. Hällä oli farkut. Alas tultua farkut lähti sitten aika nopeasti ja meni panemiseksi.
Lankapuhelin soi ja siellä oli vaimoni. E vastasi. Puhelun aikana sujutin kullini E:n pilluun takaapäin, ja panin siis samalla kun hän kertoi vaimolleni, ettei tiedä missä olen. Homma hoidettiin niin, että E meni juomien kanssa muiden luo, ja minä menin vähäksi aikaa raitille häviksiin. Olin vähän aikaa kahvilla huoltsikalla.
Siitä bileet sitten jatkui. Kerran olin seuraavan avioliiton aikana taas E:n kanssa. Tämä kaikki tapahtui lankapuhelimien aikana. Sittemmin on muutamakymmen naista tarttunut hihaan.
Olin käyttämässä kummityttöä ja äitiään Saria elokuvissa tytön syntymäpäivän tienoilla, eli jo perinteeksi muodostunut tapa. Yleensä kummityttö istuu keskellä. Tällä kertaa tytön edessä oli niin pitkä mies, että vaihdettiin paikkoja siten, että istuin Sarin vieressä. Edessä istunutta perhettä lukuunottamatta leffassa ei ollut juuri ketään, joten istuttiin yksin omalla rivillä ja takanakaan ei ollut ketään. Leffan alkuvaiheessa laitetaan Sarin kanssa vahingossa käsi yhtäaikaa käsinojalle, jolloin tulee pieni sekaannus, että missä kädet. Laitan käteni syliin, mutta Sari sanoo, että pidä sinä siinä käsinojalla vaan. Hetki sen jälkeen hätkähdän todella, kun Sari laittaa käsinojalla olevan käteni alta kätensä reidelleni ja antaa sen olla siinä aivan kuin mitään muuta ei olisi mielessä. Pari minuuttia myöhemmin käsi tekee pientä liikettä ja alkaa nousta nivusia kohden. Tässä vaiheessa mulla seisoo jo ja Sari huomaa sen. Sari hieroo kohouman päältä katsetta irroittamatta valkokankaalta. Koska leffaa on vielä yli tunti jäljellä, niin otan takkini ja laitan sen syliin näkösuojaksi. Sari hieroo rohkeammin ja päätän tehdä seuraavan peliliikkeen. Avaan housujani ja vedän kalun ulos. Sari selvästi sähköistyy ja alkaa pyöritellä sormiaan terskan ympärillä välillä vedellen esinahkaa. Tätä runkkausta, hyväilyä ja edgetystä orgasmin partaalla jatkuu melkein leffan loppuun asti. Sari välillä lopettaa, mutta ei irrota otetta kalustani ja jatkaa taas. Sari ei katso minua kertaakaan. Leffan lopussa yritän olla luonteva huonolla menestyksellä. Asiasta ei puhuta koskaan, saati että se olisi johtanut johonkin muuhun. Olen monesti miettinyt, että miten märkä Sarin täytynyt olla ja miten kiihottavaa olisi ollut päästä purkamaan salaisesti tuo tilanne jossain hotellissa.
Ilmassa sähköä, pelkällä yhdessäololla aistittavaa henkilökemiaa, viestintää silmäpelillä.. Määritelmiä on monia. Tällaisen intuitioon perustuvan yhteensopivuuden kautta muodostuvan energian purkaminen seksin muodossa. SIINÄ on kiihottavimman kokemuksen ainekset. Kipinöitä lentelee jo suudellessa. N27
Mieheni kylpylässä. Siellä poreissa alkoi kipinät sinkoilla, vaikka millään tavalla ei toisiamme eroottisesti kosketeltu. Hotellihuoneessa kävin sängylle selälleni, nostin jalat ylös ja mies tuli kielineen jalkoväliini hetkeksi. Halusimme kuitenkin käydä siitäkin huolimatta (tai kylpylän erikoisista piireistä johtuen) suihkussa, että oltiin juuri tultu altailta.
Suihkun jälkeen mies istui huoneen sohvalla kuivattelemassa kylpytakissaan. Minä menin kylpytakki avoinna miehen eteen, hän suunteli rintojani, nostin toisen jalan sohvan käsinojalle. Valuin!
Siirryin takaisin sänkyyn kullan värisen dildon kanssa ja aloin hyväillä itseäni. Mies katseli sohvalta. Hyväilin itseäni sormin, välillä käytin dildoa. Mies hyväili itseään. Siinä vaiheessa, kun huomasin miehen olevan lähellä laukeamista, oma tilanteeni eskaloitui sqruittaukseen. Miten hämmentävän kiihottavaa sqruitata omille sormilleen?!
Täytyy sanoa, että tuo tilanne oli niin kiihottava, että en ihan hetkeen moista muista. Jatkoimme touhuja vielä pitkään, sillä minusta etenkin tuntui, etten olisi tuona iltana saanut kyllikseni. Tuo toistemme katselu ja nimenomaan juuri tuollaisessa asetelmassa, että mies katsoo tuolilla/sohvalla istuen, on ollut mun fantasia. Mulle parin kymmenen aviovuoden jälkeenkin itseni tyydyttäminen miehen katsellessa ei ole mikään ihan helppo juttu. Ja nyt kiimassani itse ehdotin sitä ja se oli mahtavaa!
Heittämällä kiihottavin kokemus! N44
Siis mieheni _kanssa_ kylpylässä. 😄
N44
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kylpylässä. Siellä poreissa alkoi kipinät sinkoilla, vaikka millään tavalla ei toisiamme eroottisesti kosketeltu. Hotellihuoneessa kävin sängylle selälleni, nostin jalat ylös ja mies tuli kielineen jalkoväliini hetkeksi. Halusimme kuitenkin käydä siitäkin huolimatta (tai kylpylän erikoisista piireistä johtuen) suihkussa, että oltiin juuri tultu altailta.
Suihkun jälkeen mies istui huoneen sohvalla kuivattelemassa kylpytakissaan. Minä menin kylpytakki avoinna miehen eteen, hän suunteli rintojani, nostin toisen jalan sohvan käsinojalle. Valuin!
Siirryin takaisin sänkyyn kullan värisen dildon kanssa ja aloin hyväillä itseäni. Mies katseli sohvalta. Hyväilin itseäni sormin, välillä käytin dildoa. Mies hyväili itseään. Siinä vaiheessa, kun huomasin miehen olevan lähellä laukeamista, oma tilanteeni eskaloitui sqruittaukseen. Miten hämmentävän kiihottavaa sqruitata omille sormilleen?!
Täytyy sanoa, että tuo til
Onko sama toiminut myöhemmiten myös kotona saatko vielä samat fiilikset jopa sguirttaukseen asti ?
Olin discossa 19 vuotiaana 80 luvulla, valomerkki tuli ja join viimmeistä kaljaa. Sitten noin 25-30 vuotias pariskunta tuli juttuihin ja sanoi sut on valittu. Olin hämilläni että mihinkä, nainen selitti minulle että heillä on lapsenvahti kotona ja lupasimme tuoda hänelle miehen tullessa. Pari vaikutti mukavalta niin sanoin joo tuun mukaan. Ajoimme taxilla heille ja sisään tullessa vastassa oli ihan helkkarin hyvän näköinen kurvikas blondi joka esittäytyi minnaksi. Hän oli pikku hiprakassa ja sanoi lapset nukkuu. Talon isäntä sanoi mennään alakertaan hän tuo juomia. Istuin sohvalle ja minna paukkasi suoraan syliin istumaan. Tunsin kuinka kullini alkoi heti kovettumaan ja tunsi varmaan minnakin, hän hymyili sanoen hyvä ja iski silmää. Siemailimme juomat ja ja talonväki lähti yläkertaan nukkumaan ja me jäimme alakertaan. Sitten minna sanoi, vaatteet veke nyt naidaan eikä aikaakaan kun olin alasti tuon jumalaisen blondin kanssa. Minna meni kontille eteeni ja otti kullin suuhun laukesin aika äkkiä niin kiihkoissani olin. Minna istui sohvalle ja lykkäsi posliinipillunsa reunalle ja minä kontille lattialle. Nuolin ja livoin minna uikutti ja yhtäkkiä taittui kaarelle ulvoen orgasmia. Sitten aukaisimme vuodesohvan ja hyppäsimme siihen. Ei aikaakaan kun minna runkkasi kulliani ja olin taas juhla kunnossa ja aloin panemaan takaa. Minna pyllisti ja sanoi, lätki mun pakaroita anna piiskaa ja minähän lätkin kämmenillä. Minna tuli kiljuen taas ja minä jatkoin pitämällä lanteista kiinni survoen syvälle ja taas minna tuli kiljuen. Sitten tunsin kun lastini lähti tulemaan otin tiukasti lanteista painoin niin syvälle kun vain pääsin ja pumppasin spermani syvälle minnan pilluun. Poltimme röökit takanreunalla ja kävimme pesuhuoneessa suihkuttamassa sukupuolivehkeet. Panimme koko yön ja vielä aamulla, sitten isäntä pariskunnan nainen huikkasi ovesta täälä ois kahvia. Kävimme suihkussa ja pukeuduimme, sitten kahville ja sämpylälle. Istuimme ja kahvittelimme kun minna sanoi talon emänälle hyvä löytö toi mikko. räjähdimme nauramaan koko porukka. Sitten minna sanoi tuut meille otetaan taxi, minähän lähdin minnan luokse. Sama homma jatkui minnan luona sunnuntaina koko päivän. Pidimme yhteyttä ja tapailimme jonkun aikaa mutta minna oli miehiin menevä ja lähdimme eriteille sitten. Mutta hauskaa oli aikansa. Masi.
Vai mikä kokemus ja tuo teksti kävisi novellista melkein. Itsellä top kiihottavimpia kokemuksia pikapanot jossain eri paikassa ulkona,pusikossa,suihinotto linja-autossa sekä elokuvateatterissa. Kiihottaa aivan pirusti se että joku voi nähdä tai kuulla. Myöskin olen lauennut kovemmin ja nopeampaa noissa tilanteissa. Viimeksi kaverin synttäreillä oli silmäpeliä hänen yhden naiskaverin kanssa. Menin sitten tupakille ja nainen tuli perässä. Kysyi ensin tulta ja tarjosin sitä. Sitten tuli lähemmäs iholle ja tunsin käden hierovan etumusta ja minulla alkoi seisokki painaa vasten. Nainen hymyili ihanasti ja kyykistyi ja tunsin ihanan lämpimän suun vasten kivikovaa kalua. Muut sisällä kuunteli musiikkia ja tanssi kun sain suuhoitoa ja hetken päästä laukesin suuresti huulten ja kielten tanssiessa kielellä. Hän hitaasti suuteli kalua ja nuolaisi spermat vielä varrelta upeasti tuhmasti hymyillen