Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3201/3550 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavimmat kokemukset sain iskettyäni parikymppisenä kotikulmilta kaksi vuotta nuoremman miehen, jonka olin tuntenut lapsesta saakka. Nuorimies asui vielä kotonaan ja kävin hänen luonaan aina kun hän oli yksin kotona ja olin käymässä vanhempieni luona. Seksisuhde alkoi kesäisestä saunaillasta johon enemmän tai vähemmän sain kutsuttua itseni. Seksi itsessään oli aika kaavamaista. Usein sain häntä lähetyssaarnaajassa ja joskus harvoin takaapäin. Seksi kesti yleensä vartin, otteet oli aika rajuja eikä seksissä tavallisesti ollut toistoja. Kiihottavaksi seksistä teki miehen poikamaisen jäntevä vartalo ja sopivan paksu penis, joka tuntui aina osuvan oikeisiin kohtiin. En ole saanut kenenkään toisen kanssa niin helposti orgasmia ja nuori mies kertoi kiemurteluni ja huutoni saaneen joskus hänetkin laukeamaan. Kiihottavat tapaamiset päättyivät meidän molempien seurustelusuhteisiin tahoillamme. Samanlaisia kyytejä ei valitettavasti enää  osunut om

Samansuuntaiset fiilikset pikkuveljen kaverin kanssa. Nuorella miehellä säheltäminenkin on niin energistä ja aidon ihanaa. N24

Vierailija
3202/3550 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottavin kokemus ollut se, kun olimme kimpassa vaimoni ja toisen naisen kanssa. Vaimoni oli sängyllä selällään toisen naisen nuollessa häntä samalla, kun minä panin naista takaapäin. Näky oli uskomattoman kiihottava ja kun vaimoni otti minuun tiukan kiihkeän katsekontaktin, laukesin naisen sisään. Heti tämän jälkeen nainen asettui hajareisin vaimon kasvoille samalla minun katsellessa, kuinka vaimoni nuoli naisen pillua ja sieltä ulos valuvaa spermaani. Aivan käsittämättömän mieleenpainuva kokemus, josta olen kiitollinen vaimolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/3550 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus nuorena miehenä oli seksi entisen vakipanon kanssa ennen hänen häitään. Vaikka ehdotus aluksi arvelutti ja ajatus ei tuntunut lainkaan houkuttelevalta, tumma 19 kesäinen morsian valkoisessa korsetissa oli kiihottavan kaunis ja osasi poistaa turhat jännittelyt. Olisin varmaan lauennut alle minuutissa ellei morsiamen sulhanen olisi ollut runkkailemassa vieressä. M42

Vierailija
3204/3550 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana (vielä silloin) tyttöystäväni kanssa olimme erään lastelääkäripariskunnan kesämökin puutarhajuhlissa. Vieraita oli vajaat kymmenkunta, pääasiassa pariskuntia, ei lapsia, eli aikuisten juhlat. Yhtäkkiä huomasin, että isäntäparin rouva oli ilkosillaan. Kaunis, hyvävartaloinen hän olikin. Se oli vihje muiden tehdä samoin, ja niin tapahtui. Lopun iltapäivää sitten kekkaloimme alasti. Ja kun se oli minulle uutta, ainakin minä koin sen transsinomaisena eroottisena, meitä kaikkia lämpiman luottamuksellisesti yhdistävänä tunnelmana. Oli oma ilonsa keskustella kepeän syvällisesti vastapäätä olevan rouvan kanssa, katsoa tätä vain silmiin, vaikka siinä katseen alarajan tuntumassa keinahteli lanteiden mukana kiharainen aikuisen naisen tussu.

Vierailija
3205/3550 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikanaan erästä naista joka oli hyvin haluttava, mutta itse seksi ei hänen kanssaan ollut mieleenpainuvaa hänen kehohäpeästä (en tiedä mistä aiheutui, kun oli aivan jumalainen kroppa) ja tunnelukoista johtuen. En pystynyt itsekään vapautumaan hänen kanssaan. Jonkun aikaa myöhemmin tutustuin hänen kaksoissisareensa ja voi luoja kuinka haluttavalta hän näyttikään silmissäni. Ajauduin tapailemaan myös häntä ja en osaa sanoin kuvailla kuinka kiihottavaa oli päästä panemaan hänen kanssaan. Hänellä oli samat häpeät ja lukot kuin siskollaan ja eihän se seksikään sitä myöten tajuntaa räjäyttävää ollut, mutta jo se pelkkä tieto, että olen harrastanut seksiä hänen kaksoissiskonsa kanssa... Joka kerta pannessamme ajattelin myös tätä siskoa ja muistelen heitä varmasti vielä kiikkustuolissakin.

Vierailija
3206/3550 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suostuttelun jälkeen rohkaistuin antamaan mieheni kaverille. En osaa sanoa, että oliko kokemus varmasti kiihottavin ikinä. Yleensä en laukea yhdynnässä, mutta vieraan kanssa ensimmäinen orgasmi tuli yllätyksenä eikä jäänyt edes viimeiseksi. N34

Vierailija
3207/3550 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. 

Vierailija
3208/3550 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin rannalla naisen ilman bikinien yläosaa ja laukesin välittömästi.

Vierailija
3209/3550 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin rannalla naisen ilman bikinien yläosaa ja laukesin välittömästi.

Mä laukesin kun luin sun kiihottavan tarinan.

Vierailija
3210/3550 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 24-vuotiaana naisena käymässä serkkuni luona ja tapasimme loppuillasta ravintolassa pari meitä nuorempaa kaveria. Juttu luisti ja ajattelin että minusta kiinnostunut olisi tosi kokematon ja ujo. Hän pyysi luokseen jatkoille ja päätin mennä vaikkei se ollut tapaistani ja hän ei ollut ulkoisesti minun tyyppiäni. Hän oli hyvin kohtelias, keitteli meille teet ja laittoi romanttista musiikkia soimaan. Juttelimme ja kumpikaan meistä ei etsinyt mitään vakavaa  Suutelimme ja voi pojat, kylläpä hän olikin hyvä siinä. Aloin innostua ja hän kysyi jäisinkö yöksi. Kyllä! Hän teki meille ison pedin lattialle ja suutelusta seurasi pitkää, hyvää seksiä monessa eri asennossa. Hän oli ikäisekseen uskomattoman taitava, hellä ja kohtelias ja samalla monipuolinen ja määrätietoinen. En ole koskaan kokenut sellaista yhden yön juttua jossa asiat vain sujuvat ja kehomme tiesivät mitä ja kuinka tulee toimia.Hän oli vartaloltaan hoikahko ja hontelo ja yllätyin kuinka iso hänen varustus oli ja miten voimakas hän oli toimissaan ikäisekseen. Luonnonlahjakkuus suorastaan. Hän oli erityisen hyvä nuolemaan ja selvästi innoissaan kun pääsi sitä antamaan. Minä nautin suuresti hänen innostaan. Emme juurikaan nukkuneet, emme malttaneet. Minulle jäi yöstä olo että olin maailman kaunein ja haluttavin koska hän kehui minua useaan otteeseen. Niin ihanaa!Lähdin aamupäivällä serkulleni ja emme sen koommin tavanneet. 

Vierailija
3211/3550 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni paras ketju tällä palstalla. Tässäpä minun tarinani, tuore sellainen. Teen välillä aika stressaavaakin päällikötyötä. Minulla on ihana aviomies mutta työntäyteiset vuodet, puhumattomuus ja lapsiarki näivettäneet keskinäistä yhteyteyttämme ja liittoamme. Olen ajatellut että tällaista se sitten keski-ikäisenä on, ei seksiä tai minun huomioimistani naisena. Joskus olen jäänyt katselemaan itseäni peilistä ja miettimään että voisinko minä kuitenkin miehelle vielä kelvata, litteä vatsa, pyöreät kimmoisat muodot ja pitkät sirot raajat.  

Huomasin omaksi yllätyksekseni reilu vuosi sitten, että yksi meillä työskentelevä ulkomaalainen keikkatyöntekijähän on minusta aika hiton seksikäs ja kiihottava. Hiukan roistomaisen näköinen, pitkä ja roteva, mutta kauniit silmät ja rento intensiivinen katse. Satunnaisesti ollaan oltu lyhyesti tekemisissä töissä. Jotenkin hän päätyi sitten runkkausfantasioihini, joissa riisuin hänet työvaatteista ja panin hänen kanssaan. 

Puoli vuotta sitten yhdessä illanvietossa olin liikkeellä hyvällä tuulella. Viihdyin tanssilattialla kun tämä fantasiani tuli tanssimaan myös. Vilkuttelin hänelle, mutta en muuta. Sitten yllättäen tunsin kun joku tarttui minua takaapäin ja pyöräytti tiukasti syliinsä tanssiotteeseen. Fantasiamieheni. Hän kuiskasi minulle että olen kaunis ja tanssitti minua hetken. Tapa jolla hän piti minua lähellään ja kosketti tanssimme lopuksi liuttamalla kätensä hitaasti selkääni pitkin vyötärölleni ja siitä lyhyesti pakaran yläosan päälle.. Se kosketus poltti jäljet iholleni. Sain vielä toisen tilaisuuden illan aikana olla hänen lähellään, mutta humalanharson läpi järkiminäni käski minun muistaa kuka olen työyhteisössämme ja aviomieheni joka on tulossa hakemaan minut kotiin. 

Kuten täällä aikaisemminkin todettu, nämä toteutumattomat fantasiat ehkä niitä kiihottavimpia.

Vierailija
3212/3550 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät esiintyy naisina kertoen höpöjuttuja. *REPEE*

Vierailija
3213/3550 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin yöelämästä löytyi tumma mustiin vaatteisiin pukeutunut nuori kaunotar, josta sain yöseuraa kesämökille. Kondomipaketista jokainen kumi tuli käytettyä huonosti nukutun yön aikana.  Aamulla molempia halutti ja kun peppuseksi ei tullut kysymykseen, annettiin toisillemme vielä suuseksiä. Yhteystiedot tuli jätettyä, mutta eipä noista yleensä jälkeenpäin kuulu mitään. M47

Vierailija
3214/3550 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porin yöelämästä löytyi tumma mustiin vaatteisiin pukeutunut nuori kaunotar, josta sain yöseuraa kesämökille. Kondomipaketista jokainen kumi tuli käytettyä huonosti nukutun yön aikana.  Aamulla molempia halutti ja kun peppuseksi ei tullut kysymykseen, annettiin toisillemme vielä suuseksiä. Yhteystiedot tuli jätettyä, mutta eipä noista yleensä jälkeenpäin kuulu mitään. M47

Kaipa ne kumit huonosti tulee käytettyä, jos niitä nukutun yön aikana on yrittänyt käyttää. Unissaan sekstailuhan on kyllä ihan oikea juttu, joten hyvä varmaan jos siinä unessakin kumi tulee mieleen.

Vierailija
3215/3550 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Tinder treffit tyypin kanssa, joka oli tosi lämminhenkinen ja mukava ihminen. Kävi ilmi että hän on erittäin innokas antamaan suuseksiä naiselle. Vietettiin viikonloppu yhdessä ja olin kyllä onnentyttö noina päivinä. Sain elämäni parasta suuseksiä, eri asennoissa, pitkään ja huolella. Ja parasta oli se että tunsin oloni todella vapautuneeksi ja rennoksi. Laukesin vähintään 3 päivässä noiden kolmen päivän ajan. Laittaa vieläkin posket punaiseksi kun muistelen.

N37

Vierailija
3216/3550 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin seksiin poikaystäni kanssa hotellihuoneessa, jossa oli kolme vierasta ihmistä, aamupalalla hieman poskia punotti.

Vierailija
3217/3550 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui tänä kesänä. Olin hyvän ystävän kanssa mökillä. Kalasteltiin ja ryypättiin. Sit se tapahtui täysin yllättäin. Kaverilla oli kalu puoli tangossa ja sitä menin kommentoimaan et sinä näköjään naista vaille. Asiat eteni niin että ollaan siinä kalut ojossa ja hän runkkaa meitä molempia. Sit hän laittaa terskat vastakkain, siirtää minun esinahkan taakse ja oman esinahan vetää minun terskan päälle. Me siis telakoiduttiin. Kaksi perheellistä heteromiestä hämyisessä kylpyhuoneessa jaloviinan humalluttamana.  Oli muuten aamulla hiljasta poikaa molemmat. Ei olla puhuttu asiasta enkä tiedä haluanko puhua. Tuli mieleen et toivottvasti tällä telakkamestarilla ei ole tauteja...

Vierailija
3218/3550 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äiti otti suihin keittiönpöydän alla bileissä, jäi kyllä se laukeaminen mieleen

Vierailija
3219/3550 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin entistä oppilastani koululla rakennuksen ollessa muutoin tyhjä. Tyttö tuli sanomaan minulle aikoinaan tunnin lopussa olevansa rakastunut minuun. Aavistelin jotain jo ennemmin. Hän oli silloin 17 ja itse olin kolmekymppinen sinkkumies. Sain vastattua, että vaikka haluaisin hukuttaa hänet suudelmiin, en voi, mutta jos sitten ylppäreiden jälkeen... Ylioppilasjuhlat menivät ja tyttö lähetti viestiä, jossa kertoi kaipaavansa minua ja haluavansa tuntea minut vartalollaan. Olin jo perumassa koko juttua, mutta en pystynyt. Halusin häntä. Sovimme tapaamisen työhuoneeseeni. Tyttö ilmestyi paikalle hymyillen. Hän oli niin sievä ja kaunis ja kävelin nopeasti vastaan suudellakseni häntä janoisesti. Nostin hänet syliini reisien takaa ja jatkoin suudelmiani. Laskin hänet pöydälleni ja ojentauduin ylle. Tilanne eteni nopeasti seksiin. Rakastelimme monta kertaa, en halunnut tulla pois lähetyssaarnaajasta koko aikana. Koin kaikesta siitä ihanuudesta huolimatta omantunnon tuskia ja mietin suhteen jatkoa. En pystynyt lopettamaan, enkä halunnut luopua upeista tapaamisistamme. Vasta vuoden kuluttua ko. tapahtumasta uskalsin näyttäytyä hänen seurassaan muussa roolissa kuin ex-opena. Rakastuin todella ja se olikin sitten raastavaa, kun hän päätti lähteä opiskelemaan ulkomaille. En lopulta kestänyt enää olla opetushommissa ja vaihdoin alaa. Oli tuolloin 2000-luvun alku.

Vierailija
3220/3550 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että vaikka kuinka ajattelen tuoreempia tapahtua niin silti lukioaikaisen, seksissä luonnonlahjakkaan poikaystäväni kanssa vietetyt hetket kuherrellen, imutellen, nuollen, kuivapannen ja rakastellen mitä erikoisemmissa paikoissa ovat niitä kaikkein kiihottavimpia. Hän sai mut kuumaksi ja tosi kosteaksi pelkästään suutelemalla ja näykki sen jälkeen kaulaani. Hän johti tapahtumia seksissä siten, että mun oli helppo nauttia. Rintani olivat todella herkät ja hän osasi koskettaa niihin niin oikein käsillään, suullaan ja vartalollaan antaa painetta niiden päällä. Se oli ihanaa, miten hän peitteli mut ja suojeli sillä tavalla. Silloiset orgasmini olivat uskomattoman voimakkaita ja pitkäkestoisia. Ne tulivat niin helposti.