Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikös pitäaikaisjankkaajat laittaa pöpilään?
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuhan pöpilässä saa muonaa ja lääkkeet <3
Sinähän se täällä jankutat pitäisköskös
Aplla on aikamoinen savotta eli 288 palstahullua pöpilään ?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5893006/palstahullut?page=14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovat osa olleet jo. Muille tämä on osaksi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ovat osa olleet jo. Muille tämä on osaksi vitsi.
Mulle tämä on täysin vitsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä kun pölisevät, niin pysyvät poissa pahanteosta.
Taitavat jo olla siellä. Mutta ehkä pitäisi laittaa vielä varmuuden vuoksi uudelleen. Saattaa tosin muodostua loputon kierre, ensin sisään, sitten ulos, sitten sisään...Kierreovissa sitä vasta pöpiksi tuleekin.
Alue: Aihe vapaa
Joo toi valopylväs. Ei ole kunnossa.