Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3181/3550 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen iltapäivän ruuhkabussissa, ja istuin treenikassini päällä kun kaikki paikat oli varattu. Bussi tuli pysäkki pysäkiltä aina vaan täydemmäksi, ja yhdessä vaiheessa kesähameessa oleva ihanainen herkkupeppu tuli eteeni. Bussin kiihdyttäessä hän horjahti niin, että hetkeksi kasvoni painautui herkkupyllyn poskien väliin. Myöhemmin mietin, että horjahtiko hän tahallaan, kun hän kääntyi horjahtaessa niin, että tuntui tähtäävänsä pyllyvakonsa suoraan kasvojani kohti. Ehkä se oli vain toivorikasta kuvitelmaa puoleltani, mutta varmasti kesän kiihottavin kokemus tähän mennessä. 

Vierailija
3182/3550 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen iltapäivän ruuhkabussissa, ja istuin treenikassini päällä kun kaikki paikat oli varattu. Bussi tuli pysäkki pysäkiltä aina vaan täydemmäksi, ja yhdessä vaiheessa kesähameessa oleva ihanainen herkkupeppu tuli eteeni. Bussin kiihdyttäessä hän horjahti niin, että hetkeksi kasvoni painautui herkkupyllyn poskien väliin. Myöhemmin mietin, että horjahtiko hän tahallaan, kun hän kääntyi horjahtaessa niin, että tuntui tähtäävänsä pyllyvakonsa suoraan kasvojani kohti. Ehkä se oli vain toivorikasta kuvitelmaa puoleltani, mutta varmasti kesän kiihottavin kokemus tähän mennessä. 

Tvisteriä pelatessani pyllyni oli toisen pelaajan näämalla. Olin, että sori sori, mutta tässä asennossa en voi muuta. Mutta tosiasiassa se tuntui jotenkin kielletyn ihanan kiihottavalta, ja luulen, että se toinenkin tais tykätä. Ja jos se nyt ei ohan kiihottavin kokemus ikinä ollut, niin aika kiihottava silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta salasuhteessa. Olin itse vapaa mutta mies varattu. Olimme usein yhteisissä illanvietoissa ja hän oli lähestynyt minua mutta olin torjunut hänet. Yhden kerran hieman hiprakassa päädyimme ulkona istumaan saman viltin alle ja hän alkoi hyväilemään reisiäni. Päädyimme pussaamaan mutta sitten havahduin ja lopetin. Olin yksin ja tarvitsin apua kotona niin hän auliisti tarjosi sitä. Hän oli kauempaa niin jäi yöksi. Illalla kun menimme nukkumaan hän tuli viereeni ja alkoi hyväilemään mua. Olin niin kauan ollut yksin että kiihotuin ja annoin hänen hyväillä. Sain ihanan orgasmin. Hän olisi halunnut panna mutta pidättelin kun hän oli varattu. Hän huomasi huoltotöitä ja vaatimalla vaati tulla tekemään ne viikon päästä. Annoin luvan. Taas illalla päädyttiin samaan sänkyyn. Tällä kertaa menin kontilleen ja tarjosin pillua hänelle. Se kiihko ja kiima millä hän työntyi sisääni takaapäin ja nussi kunnolla oli jotain niin kiimaista.

Vierailija
3184/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä alkoi parin vuoden salasuhde. Naitiin aina kun tilaisuus tuli.. Yhteisissä tapaamisissa varastossa, paljussa, kun muut nukkuivat nussittiin kunnolla sängyssäjos ei muuten onnistunut lähdettiin kahdestaan kauppareissulle ja auton takapenkillä parkissa..minä kontallaan ja hän nai kunnolla takaapäin. Roiski spermat selälleUuh päättyi siihen kun aloin seurustelemaan toisen kanssa. 

Vierailija
3185/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhteisissä illanistujaisissa kiusasin häntä.. Laitoin stay-up sukat mekon alle ilman pikkareita. Kukaan muu ei huomannut kun mekon helma peitti stay-uppien pitsit. Sopivassa kohdassa pääsin nostamaan helmaa niin että vain hän näki.. Hänen ilmeensä vain melkein paljasti. Sinä iltana oltiin niin kiimassa että pantiin mökin grillikodassa pihalla. Hänellä oli niin ihana kiima ja kalu aina kovana kun pääsi mun lähelle.

Vierailija
3186/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kävi myös mun luona usein tekemässä hanttihommia. Maksoin luonnossa.. sai naida mua mihin vain..imin ja nuolin kalua ja pallejahän nuoli ja sormetti muapani pari kertaa peppureikäänkin

Vierailija
3187/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori puuttuvat välilyönnit. Alkoi vain kiihottamaan kun muistelinNyt olen taas sinkkuna ja hän edelleen samassa suhteessa. Nyt aion kyllä pysyä hänestä erossa ja etsiä seksiä vapaista miehistä.

Vierailija
3188/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin vaimon kanssa, että saa käydä vieraissa. Iskin netissä yhden varatun muijan. Sovittiin treffit mun autoon ja olihan se kiihottavaa, kun täysin vieras muija, jonka nimeäkään en tiennyt hyppäsi mun autoon, ajettiin suojaisaan paikkaan ja alettiin suudella ja panna.

Vierailija
3189/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussin kiihdyttäessä hän horjahti niin, että hetkeksi kasvoni painautui herkkupyllyn poskien väliin. Myöhemmin mietin, että horjahtiko hän tahallaan, kun hän kääntyi horjahtaessa niin, että tuntui tähtäävänsä pyllyvakonsa suoraan kasvojani kohti. 

Meillä oli olohuoneen nurkassa iso kulmasohva johon oli hankala kulkea kun se oli niin lähellä seinää kummallakin puolella.

Pikkusiskolla ja sen kavereilla olikin tapana kierähtää vain selkänojan yli ja pudota suoraan sohvalle makaamaan.

Yhdellä sen kavereista oli tapana kiusata minua ja pari kertaa makasin sohvalla katsomassa televisiota minkä tämä taatusti tiesi kun se kierähti varoittamatta päälleni 69-asentoon lyhyt kesämekko päällään niin että paljaat sääret levisivät pään molemmin puolin ja sain katsella naamani edessä vain ohuiden pinkkien puuvillapikkareden peittämää pimppiä. Ja niissä pikkareissa oli tummaksi kostunut läikkä juuri oikeassa kohtaa.

Se jäi makaamaan päälleni ja leikki nukkuvaa. Kun yritin nostella sitä syrjään ei jäänyt huomaamatta ettei ohuen mekon alla ollut liivejä mikä oli varmasti tarkoituskin.

Vierailija
3190/3550 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "sovittelut" silloin joskus. Sä olit niin iso sieltä ja kova ja otit sitä herkästi ulos housuistasi. Mulla niin ihana pieni pimppi, jota hieroin lapsuusajan tyynyyn ja sain juu orgasmeja ajatellen sua. Sun hiuksia ja Kurtin kuvaa paidassasi, boheemiuttasi päiväunissani ja yöllä rakastelin kanssasi lähetyssaarnaajassa kokonaan allasi mielikuvissani vai Kurtin kanssa. Te olitte niin yhdennäköisiä, olit musikaalinen. En tiedä ketään joka nuoli mua niin, jolla seisoi niin komeana koko ajan. Maltoit ja tyydytit mua, kiihotit huolella tai sitten halusit nopeasti. En koskaan tiennyt kumpi toteutuisi. Jännitys ja odotus sai mut sekaisin. En pystynyt aluksi ottamaan sinua sisääni. Rakastin sitä sovittelua, tulit milli kerrallaan. Lopulta emme muuta tehneetkään kuin rakastelimme, lähetyssaarnaajassa minä kokonaan allasi. Se kävi niin kuin kuvittelin. En voinut sulle mitään, olit niin kiimainen koko ajan. Pidit suudellessa pääni takaa kii upottaen suukkoasi syvemmälle. Lisäsit tempoa, olit niin täydellinen ja vedit alahuultani vähän lopuksi. Osasit kaiken ja olit vain 16. Olin 16 ja vikisin nautinnosta. 

Vierailija
3191/3550 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kohtasin ekassa vakityöpaikassani. Illastimme hienossa ravintolassa vastakkain ja hän teki varpaillaan mulle orkun pöydän alla. Hän oli riisunut kengän ja työnsi pehmeän sukan verhoaman jalkansa jakkupukuni hameen alle. Varpaat olivat niin taitavat kuin sormet. Hän oli luonnonlahjakkuus ja himokas. Mies halusi suudella samalla kun hyväili mua. Naapuripöydästä katseltiin meidän kuumia suukkoja. Tärisin ja huokailin ja taas mua suudeltiin. Rakastelimme lopulta isossa wc:ssä. Makasin leveällä tasolla hame vyötäröllä. Hän nousi päälleni täydessä tanassa. Ilma väreili kiimasta.

Vierailija
3192/3550 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkuhetki on kun asiakkaalla nainen tyrkytti ensin peräänsä farkuissaan ja pyyti uuteen kotiinsa koeajolle... Eteiseen päästyämme hän jo imi Kul***** ja siitä sitten kolme huonetta koekäytettiin. Ikäeroa oli 14 vuotta. 

Vierailija
3193/3550 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19-vuotiaana opiskelijana eronnut lapsellisesta poikaystävästä ja halusin kypsempää miesseuraa. Olin ystävän kanssa hänen lapsuudenkodissaan ja hänen äitinsä sanoi heidän tuttavaperheensä vanhempien eronneen. Hän voisi tutustuttaa meidät miehen kanssa. Katselimme miehen kuvia ja kiinnostuin. Etenkin tuntui kihelmöivältä, että miehen vanhin poika oli vain kaksi vuotta mua nuorempi.

Sovimme, että ystäväni äiti ehdottaa, että menemme neljästään kesäteatteriin eli hän ja ystäväni isä, minä ja tämä mies. Hän pyytäisi, että tämä tuttavaperheen mies hakisi minut. Olisin samalla miehen seuralainen.

Kävimme shoppailemassa seksikästä kesämekkoa ja löysimmekin sellaisen. Mies tuli hakemaan mua hienolla autolla ja hänen katseensa kertoi paljon. Hän kehui miten kaunis olen ja huomasin hänen vilkuílevan paljasta poveani kaula-aukosta koko illan. Istuessamme hänen vieressä tunsin hänen lämpimän reiden kosketuksen ja ohjasin hänen käden reidelleni.

Meillä oli hauska ilta ja palatessamme kotiin sovimme uudet treffit ravintolaan kahdestaan. Niiden treffien jälkeen suutelimme ensi kerran ja tunsin hänen turpoavan elimen housuissa. Hänellä oli kuitenkin lapset sen viikon, joten en voinut vielä mennä hänen luokseen, eikä hän voinut jäädä mun luokse yöksi. 

Päätimme treffata kolmannen kerran hänen luonaan lapsivapaana viikkona. Hän oli laittanut huikean romanttisen illallisen ja joimme sen verran punaviiniä, että aloimme lopulta suutelemaan ja hyväilemään toisiamme. Hän määrätietoisesti riisui mua, leikitteli sormilla selkää ja kosketteli kiihottavasti rintoja. Hän pussaili vatsaa ja pikkuhousujen päältä jalkoväliä. Kukaan ei ollut saanua mua kostumaan ja kiihottumaan ennen niin. Annoin hänen riisua märät pikkuhousut ja hän työnsi kielen hekumallisesti mun sisään. Hän osasi nuolla ja olin jossain ihan muissa maailmoissa. Hetken päästä hän lopetti ja pyysi mua laittamaan kortsun hänelle. Elin oli paljon isompi ja paksumpi kuin exällä. Sain kortsun laitettua ja hän oli selällään. Hän ohjasi mut ratsastamaan ja sain määrätä tahdin. Hän kuitenkin myös piteli kiinni vahvoilla käsillä takapuolestani. Antauduin nautinnolliseen ratsastukseen ja laukesin hieman ennen häntä. Katsoimme toisiamme ja nauroimme vapautuneesti kiihkollemme. Jäin hänen kainaloon hetkeksi ja silittelimme toisiamme. 

Vierailija
3194/3550 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pani mua strapilla....puhui tuhmia ja dominoi

Vierailija
3195/3550 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Itsellä sama. Asuttiin vielä kumpikin kotona noin 20v ja siellä ei pystyny talvella olemaan rauhassa iltaisin. Vanhmpi mies ehkä vajaa 60, ketä tiedettiin harrastusten kautta asui lähellä omakotitalossa. Jotenkin siitä oli muotoutunut paikka meidän iltaisille kohtaamisille. Asiat eteni hiljaksiin siihen pisteeseen, että ukko katteli usein sängyn vieressä seisoen, ku mun poikaystävä otti mua eri asennoissa ja masturboi vieressä. Oli varmaan aika kiihottava kattella 20v blondia saamassa ja esitelllä samalla isompaa munaa kuin sen poikaystävällä. Itteä kiihotti eniten, ku katoin ukkoa silmiin jalat levällään samalla, ku poikaystävä otti mua päällä. Teki mieli välillä auttaa sitä runkkaamaan, mutta en uskaltanu ettei poikaystävä suutu. Jälkeenpäin miettiny, että kaikkea sitä nuorena tullu tehtyä!

Vierailija
3196/3550 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itsellä sama. [...] Jälkeenpäin miettiny, että kaikkea sitä nuorena tullu tehtyä!

Tästäkin on jo aikaa, ihmettelen, mutta en kadu. Nuoren upean vaimoni kanssa halusimme kokea vielä jotain ekstraa, ja päähämme pälähti kutsua sänkyymme toinen, ja nimenomaan vanhempi, kokenut mies, jota ei tarvitsisi jännittää. Niin sitten loikoilimme sängyllä, ilkosillamme, vaimo keskellä, sirona ja muodokkaana, posket punaisina. Hänen kumppaninsa oli tanakka, lähes atleettinen, meitä kymmenisen vuotta vanhempi mies. Hänellä seisoi, ja niin minullakin, lähes navassa kiinni. Rauhallisesti mies asettui vaimon viereen, kuljetti varmoin ottein kättään, jolle vaimo kuuliaisesti avasi reitensä. Jollakin tavalla kuin ulkopuolisena, kauhusta lamaantuneena tuijotin miehen karvoituksestaan sojottavaa elintä, vankkoja reisiä, ja semmoinenkin yksityiskohta kuin miehen paljaat varpaat kiihottivat niin etten ollut nahoissani pysyä. Jos minä olisin siinä saanut päättää, olisin antanut miehen naida paljaaltaan, vaimollahan oli pillerit, mutta vaimo vahti silmä tarkkana, kun mies asetteli kondomin paikoilleen. Vielä viimeinen vaimon liukkauden tarkistus, ja mies asettui vaimon reisien väliin ja alkoi ujuttaa kaluaan vaimon kiharakarvaiseen rakoon. Minun täytyi itselleni tunnustaa, että sitä venytettin nyt uudella mittakaavalla. Kun mies oli sisässä kahvaa myöten, hän piti tauon, haki vaimon huulia, jotka vastasivat. Siitä ei ollut puhuttu eikä sovittu, mutta hyväksyin. Vaimon punoitus oli levinnyt jo kaulaan. Sitten mies aloitti hitaasti kiihdyttäen, levitti jalkansa niin että jouduin siirtymään, ja alkoi mätkiä limaisen kondomin peittämällä kalullaan, otti häikäilemättä nautintonsa vaimoni vitusta.

Vierailija
3197/3550 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen kimpassa tyttöystäväni ja toisen naisen kanssa. Tyttöystäväni oli selällään, ja nuoli toista naista joka istui hänen kasvoillaan. Samaan aikaan panin tyttöystävääni, katsellessa tuota nuolemista, laukesin tyttöystäväni sisään. Heti kun olin, toinen nainen siirtyi tyttöystäväni kasvoilta puolestaan hänen jalkojen väliin. Näin kuinka nainen nuoli tyttöystäväni pillua ja samalla spermaani hänen sisältään. Vaikka oli itse juuri hetki sitten lauennut, olin taas haljeta kiihotuksesta ja kiimasta kun tyttöystäväni sai orgasmin, ja toinen nainen sai pillumehu- ja spermakoktailin suuhunsa ja nieli kaiken.

Vierailija
3198/3550 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussin kiihdyttäessä hän horjahti niin, että hetkeksi kasvoni painautui herkkupyllyn poskien väliin. Myöhemmin mietin, että horjahtiko hän tahallaan, kun hän kääntyi horjahtaessa niin, että tuntui tähtäävänsä pyllyvakonsa suoraan kasvojani kohti. 

Meillä oli olohuoneen nurkassa iso kulmasohva johon oli hankala kulkea kun se oli niin lähellä seinää kummallakin puolella.

Pikkusiskolla ja sen kavereilla olikin tapana kierähtää vain selkänojan yli ja pudota suoraan sohvalle makaamaan.

Yhdellä sen kavereista oli tapana kiusata minua ja pari kertaa makasin sohvalla katsomassa televisiota minkä tämä taatusti tiesi kun se kierähti varoittamatta päälleni 69-asentoon lyhyt kesämekko päällään niin että paljaat sääret levisivät pään molemmin puolin ja sain katsella naamani edessä vain ohuiden pinkkien puuvillapikkareden peittämää pimppiä. Ja niis

Tuossahan olisi ollut vaikka mitä mahdollisuuksia. Olisit voinut vaikka osallistua kasvojesi edessä olevien puuvillapikkareiden kasteluun ulkopuolelta suullasi ja kielelläsi. Takuuvarmasti pikkarit olisivat kostuneet vauhdilla molemmin puolin. Jos sulla olis ollut vaikka verkkarit tms. helposti alasvedettävät housut, niin silloin olisi vain pitänyt kaivaa kalu esiin, ja painaa se nukkuvaa esittävän tytön suuhun. 

Vierailija
3199/3550 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä, ja tuli mieleen, kun jossain sääkuvassa oli kesäinen Puulaveden maisema, tyyni järvenselkä monine saarineen. Kerran nuorena miehenä vein sellaisella säällä enoni busterilla saunapuita vuokramökille, jossa kesää vietti keski-ikäinen saksalaispariskunta. Mies tuli ilkosillaan rantaan auttamaan klapien pinoamisessa. En minä siitä hätkähtänyt, en vielä siitäkään, kun minut kutsuttiin sen jälkeen kahville. Rouva sieltä jo vilkutteii, yhtä ilkialastomana, kuparinruskeana kuin miehensäkin. Siinä sitten istuttiin patiolla, yritettiin löytää yhteistä kieltä. Rouva kaatoi lisää kahvia ja työnsi tissinsä melkein suuhuni. Hän olikin komea ilmestys, täysin ujostelematon, voisi sanoa, varta vasten ja tarkoituksella näytti pillunsa. Ruskeat kiharat koristivat ja korostivat tummahkot häpyhuulet. Siinä vaiheessa kiemurtelin kuin käärme muurahaispesässä. Minulla oli shortsit jalassa, ja kuinka tyhmä olinkaan, tuli mieleen. Olisinhan voinut klapiurakan päätteeksi pulahtaa huuhtomassa hiet, olla tässä nyt samalla viivalla pariskunnan kanssa. He kyselivät, kertoivat, olivat ensi kertaa Suomessa, ja ilmiselvästi seuran puutteessa. - Jos olisin ollut rohkeampi, aloitteellisempi, ilkosillani minäkin, mitähän olisi voinut tapahtua. Heheh, mies olisi sanonut, vilkuillut tuttavallisesti reiden päällä ponnistelevaa kaluani, hänen rouvansa ei ole koskaan kokenut suomalaista miestä. - Mutta ei, kahvittelu päättyi aikanaan, kiitin kohteliaasti ja poistuin. Rouva tuli rantaan saattamaan. Ja minä tollo en siinäkään osannut lukea ilmiselviä merkkejä.

Vierailija
3200/3550 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavimmat kokemukset sain iskettyäni parikymppisenä kotikulmilta kaksi vuotta nuoremman miehen, jonka olin tuntenut lapsesta saakka. Nuorimies asui vielä kotonaan ja kävin hänen luonaan aina kun hän oli yksin kotona ja olin käymässä vanhempieni luona. Seksisuhde alkoi kesäisestä saunaillasta johon enemmän tai vähemmän sain kutsuttua itseni. Seksi itsessään oli aika kaavamaista. Usein sain häntä lähetyssaarnaajassa ja joskus harvoin takaapäin. Seksi kesti yleensä vartin, otteet oli aika rajuja eikä seksissä tavallisesti ollut toistoja. Kiihottavaksi seksistä teki miehen poikamaisen jäntevä vartalo ja sopivan paksu penis, joka tuntui aina osuvan oikeisiin kohtiin. En ole saanut kenenkään toisen kanssa niin helposti orgasmia ja nuori mies kertoi kiemurteluni ja huutoni saaneen joskus hänetkin laukeamaan. Kiihottavat tapaamiset päättyivät meidän molempien seurustelusuhteisiin tahoillamme. Samanlaisia kyytejä ei valitettavasti enää  osunut omalle kohdalleni. N58