Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3021/3550 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yks Milka me oltiin jo koulussa tulta ja tappuraa. Hirvee kiukku ja samalla mieletön seksuaalinen jännite. Hän ei ollut koskaan tyytyväinen siihen mitä tein. En ollut mikään kympin tyyppi ja sanoin, että hän oli hikipinko valittaja. Liian mallioppilas, järjettömän sanattoman kaunis ja vihainen. En saanut häntä leppymään eikä hän mua kuin vain siksi ajaksi, kun tanssittiin ja suudeltiin diskojen yms. bileiden aikana. Ne suudelmat olivat niin kovia, näykkääviä ja kohta taas mentiin takas vanhoihin rooleihin. Tota jatkui vuosia ja vuosia. Koskaan ei lipsahtanut seksin puolelle, mutta lähellä oli. Mietin vaan minkälaista kiihkeyttä meidän seksi olis ollut. Hän oli SE mulle, oon varma siitä. Opiskelut muualla sitten lopulta meidät kokonaan erotti..

Voin samaistua joteskin sun kokemukseen siinä, että oli töissä firman ulkopuolinen tyyppi, jota tavallaan vihasin ja olin aivan rakastunut samaan aikaan. Mies oli syötävän komea ja flirttaili kanssani. En halunnut vastata hänen "kutsuunsa" ja ignoorasin hänet välillä täysin. En ymmärtänyt hänen huumoriaan enkä sutkautuksiaan. Mies harrasti ihan eri asioita kuin minä. Eikä hän ollut mitenkään erityisen herrasmies, ei koskaan avannut mulle ovia tai vastaavaa (en kyllä odottanutkaan sitä), mutta en odottanut myöskään vinoilua, jota sain osakseni hänen taholtaan. Selittämättömästä syystä näin miehestä jatkuvasti seksiunia ja vaistosin myös, että olisimme täyttä tulta sängyssä. Sidosryhmätapaamisessa sitten vihdoin suutelimme ja se oli kuin seksiä. Ehkä vielä kiihottavampaa kuin myöhemmät tuliset seksikokemukset. Hän ei todellakaan kysynyt lupaa suuteluun, mutta olin niin rakastunut salaa, että olin heti matkassa. Ehdin hädintuskin kallistaa päätäni kun sain suun suulleni. Se vaati minulta niin paljon ja olin heikkona jaloistani. Laskeuduimme jo silloin päällekkäin, vaikka emme vielä menneet seksiin asti. Joskus vastakohdat vetävät puoleensa kuin magneetti.

Vierailija
3022/3550 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailu kolmikymppisen parin luona piti olla vain saunominen ja ensimmäinen kokemus naiselle vieraasta miehestä oman katsellessa vierestä. Homma venähti aamuun asti kun katselija osallistuikin innokkaasti vuorollaan ja samaankin aikaan. Naapureillekaan ei jäänyt epäselväksi se, missä puuhissa yhdessä huoneistossa yötä vietettiin. Vuosien varrella tavattiin usein samoissa merkeissä, mutta ensimmäisen kerran jännitys ja naisen yllättävän estoton reagointi oli kiihottavin kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3550 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka saamani suuseksi 18-vuotiaana. Orgasmit tuli sen aikana ihan puskista. Mies oli viisi vuotta mua vanhempi ja osasi yhdistää sormi- ja kielityöskentelyn taitavasti eikä lämmittelyn kanssa hosuttu. Sellaisen esileikin jälkeen mikä tahansa tuntui hyvälle. N51

Vierailija
3024/3550 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin pari vuotta sitten ihastunut pahemman kerran työkaveriini, jopa niin paljon, että työkaverit huomasivat tämän. Kielsin niiden kysyessä tietenkin kaiken; olihan mies varattu.

Jostain syystä meillä synkkasi töissä ja vapaa-ajalla jonkin verran viestitellessä myös. Ikinä hän ei kuitenkaan heittänyt mitään kaksimielistä, tai mitään vastaavaa. Viimeistään se tyylikkyys ja kohteliaisuus vei multa jalat alta.

Vuosi sitten vaihdoin sitten työpaikkaa. Jatkettiin viestittelyä, ihan viattomasti. Sitten tämä mies erosi tyttöystävästään. Eikä vieläkään mitään mua kohtaan - olin kyllä pikkuisen pettynyt, ja ahdistunut myös.

Käytiin parilla keikalla, ihan kavereina. Aina näkemisten jälkeen halattiin, kuten kaverit halaavat. Minulla meinasi tuolloin mennä aina sydän syrjälleen.

Nyt kesällä vietettiin sitten aikaa vanhojen työkavereiden tapaamisessa. Ei oikein viihdytty muiden seurassa ja päädyttiin jatkama

Osaan samaistua tähän aika hyvin. Ainoa vaan, että ex-työkaverini, johon olen ihastunut ( mies) on yhä edelleen varattu ja minä tahollani tapailen toista miestä.

Minulla ei ole koskaan ollut tämän ihastukseni kohteen mitään varsinaista säpinää, mutta tunnen välillämme siitä huolimatta jonkinlaisen yhteyden. Vaikeaa selittää.

Vierailija
3025/3550 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa asuntoautoretkellä.

Illalla pelasimme ja nautimme vähän alkoholia ja humalluimme. Päätimme lähteä nukkumaan puolen yön aikoihin. Nukuin itse siten että minulla oli osittainen näköyhteys heidän sänkyynsä. Sängyn edessä normaalisti ollut verho oli jäänyt auki.

He varmaan luulivat minun nukkuvan kun veljeni otti alushousunsa pois ja hänen vaimonsa otti hellästi veljeni peniksestä kiinni. Hän hyväili kivespusseja ja sai veljelleni erektion. Hän veti hitaasti esinahkaa taaksepäin siten että terska paljastui kokonaan.

Tuolla hetkellä minullekin tuli erektio. Katselin kun hänen vaimo liuutti kättään pitkin peniksen vartta ja välillä hyväili kivespusseja. Minä hyväilin samassa tahdissa omiani. He eivät nähneet minua, joka teki tilanteesta kiihottavan. Hän hyväili veljeäni noin kymmenisen minuuttia. Minullakin alkoi peitto kostumaan oman penikseni vhyväilystä. Sitten veljeni lähestyi orgasmia ja pyysi hiljaa vaimoaan ottamaan suihin.

Lopulta veljeni laukesi voimakkaasti. Tuo kiihottiniin paljon, että minäkin lauksesin heti veljeni jälkeen. Tunsin kuika ihanan lämmin sperma purskahteli sykäyksittäin peittoon ja vatsalleni. Peittoni ja vatsani olivat aivan märkänä. Se oli paras orgasmini koskaan.

Vierailija
3026/3550 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kässällä kansallispukua. Mun vaatteet oli kuin suoraan 70-luvulta ja hiukset oli superrunsaat punaruskeat pepun päälle. En yrittänyt mitään, en meikannut, en oikein tiennyt poikien kanssa olemisesta mitään. Tajusin vaan, että sä olit rakastunut muhun ja mä suhun. Olit kanssani samalla kurssilla, ainoana poikana käytit kangaspuita. Pöytäliina poppanatyylillä valmistui katsellessani vierellä. Suudeltiin luokassa takavarastossa. Käytiin etsimässä matskuja pikku-pikkuprojektiini. Painoit mua hyllyä vasten. Jäätiin monta kertaa naulakolle kaikkien jo lähdettyä ja suutelit multa jalat alta. Sanoit 'maailman kauneimmaks' ja jatkoit mun suutelua makuultaan. Siivooja tuli joskus paikalle, noustiin vaan hitaasti, hymyiltiin ja lähdettiin meneen. Jatkettiin matkan varrella siitä mihin jäätiin.

En tiedä mis oot nyt, mutta et unohdu koskaan.

Vierailija
3027/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yks Milka me oltiin jo koulussa tulta ja tappuraa. Hirvee kiukku ja samalla mieletön seksuaalinen jännite. Hän ei ollut koskaan tyytyväinen siihen mitä tein. En ollut mikään kympin tyyppi ja sanoin, että hän oli hikipinko valittaja. Liian mallioppilas, järjettömän sanattoman kaunis ja vihainen. En saanut häntä leppymään eikä hän mua kuin vain siksi ajaksi, kun tanssittiin ja suudeltiin diskojen yms. bileiden aikana. Ne suudelmat olivat niin kovia, näykkääviä ja kohta taas mentiin takas vanhoihin rooleihin. Tota jatkui vuosia ja vuosia. Koskaan ei lipsahtanut seksin puolelle, mutta lähellä oli. Mietin vaan minkälaista kiihkeyttä meidän seksi olis ollut. Hän oli SE mulle, oon varma siitä. Opiskelut muualla sitten lopulta meidät kokonaan erotti..

Niin tuttua, alaluokkien ihan lopussa tuli kouluumme ykskin tapaus, johonka olin ihastunut korviani myöten niin kuin naisenalku voi olla. Villi ja vapaa, säännöt ja lukujärjestykset eivät hirveästi häntä kiinnostaneet. Mulle soi huomiotaan jatkuvasti, yritin leikkiä suuttunutta. Leikki mun hiuksilla vaikka ne oli lyhyet, heitti läppää joka ei todellakaan naurattanut ja puhutteli mua aina molemmilla etunimillä, jotka sai tietää Lions-liiton tunnilla, pitkänkin matkan päästä. Olin toisessa päässä käytävää jne. Vei mun repun ekaluokan naulakolle jnps. Moitin poikaa kovalla äänellä ja hän hymyili takaisin. Sai mut raivon partaalle, mutta yhtä aikaa kihisemään kiihkosta.

Olen tän tarinan voinut kertoa, miten ajauduttiin suutelemaan kiihkeinä. Tapaukseni oli poissa koko kasiluokan. Huhuttiin, että oli kauempana tarkkiksella, mutta toi ei koskaan selvinnyt. Yhdeksännellä hän palasi kouluumme ja jatkoi siitä mihin jäi.

Olin sievä ja hoikka ja hän peukaloi kuvisluokan tuolini säätöjä niin, että en saanut sitä enää painumaan painollani alaspäin. Poika vei mut tanssimaan pääsiäisdiskossa ja yritti suudella heti. Väistin ja jatkoimme tanssia. Olin kaatua, koska jalkani tykyttivät jännityksestä olla noin lähellä. Hikoilin ja kostuin pöksyissäni. Toinen reiteni oli vahingossa, niin ainakin itselleni selitin olinhan pinko ja siveä, painunut hieman vasten tyypin reittä. Se kaikki tuntui innostavan häntä ja seurasin kiihkoilevaa käsi kädessä terkkarin huoneen eteiseen.

Sain sellaisen suudelman, että pyörrytti. Pysyin liikkeilläni mukana suukkojen tahdissa, mutta nopeaa ja kiivasta se oli. Menimme vaakatasoon nopeasti mä heti alimmaiseksi. Suudelmat jatkuivat yhtä rajuina ja tunsin kaiken vartalollani. Miten kiihottunut hän oli, iso ja kivikova ja itse olin pikkarit märkänä jalat avoinna. Sillä kertaa jänistimme jatkosta, mutta säätömme jatkui on-off -periaatteella. Koskaan ei kunnolla myönnetty toisillemme rakastumista, mutta ilmiselvää se oli ja hän ei tosissaan hillinnyt kiihkoaan kahdestaan ollessaan kanssani. Nautin antautua sille. Koulussa pidettiin aikalailla pokkaa, mitä nyt moitin häntä edelleen ja hän kiusoitteli ja sit annettiin halujen palaa kahdestaan, kun suht harvoin siihen tilanteeseen päädyttiin.   

Yksi niistä kiihottavista kokemuksista, jotka ovat ikuisia mielessäni ja epäilen, että hänenkin.

Vierailija
3028/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks parhaimmista niin, että olin n. kello 19 pannut ja spermannut 9 vuotta vanhemman petite naisen pillun, ja sitten kotona klo 21 jälkeen vaimon pillulle sama käsittely, ja ei kerennyt kullia välissä pestä edes kunnolla.

Mut ei voinu vaimo vastustaa kyrpääni, tiesi et olin toisella naisella ja sen kanssa ollu silleen. ;) itse kysyi multa, että onko liian pervoa panna heti, ja sanoin, että jos hänelle ei se oo, niin pannaan vaan, ja oikein kiimanen pano oli.

Vierailija
3029/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipirauhaseni meni rikki, jonka seurauksena esim. kasvoni olivat muuttuneet minulle tunnistamattomiksi. Näytin omasta mielestä turvonneelta. Iho kukki. Kurkkua kuristi koko ajan. SItten kun olin omasta mielestäni rähjäisimmilläni, jouduin käymään työmatkalla toisella paikkakunnalla.

Illalla söin hotellin ravintolassa ja siellä pöytääni tuli mies, jonka kanssa sitten jatkettiin miehen huoneeseen.  En ihan ollut halukas seksiin, mutta sitä vatenhan sinne mentiin. Mies kyllä tiesi, että saatan paeta ennen kuin päästään tosi toimiin, eli olin sanonut, että en kuitenkaan tiedä haluanko. Juteltiin asioista, mies tiesi että juuri nyt minulla on vaikeus olla kehossani. Mies kuitenkin näytti koko ajan, että halusi minua ja sitten kun vähän pelehdittiin, niin myös hänen kehostaan saatoin lukea, että hän todellakin sanoi mitä tunsi (enkä puhu nyt erektiosta). Se  seksi, jota tuolloin harrastimme oli äärimmäisen kiihottavaa ja mukaansa vievää. Menetin kyllä täysin omat estoni ja kehoni hoiti sen mihin pääni ei pystynyt. Se oli kyllä oikeasti yksi ehkä elämäni parhaista panoista ja kaikenlisäksi yhden illan suhde.Mies pyysi, jos jäisin vielä yhdeksi yöksi samaan hotelliin, tai vaikka hänen huoneeseensa, mutta en voinut, oli pakko palata takaisin kotiin. Tuosta kuitenkin pääsin sitten takaisin ns. normaaliin elämääni, eli elämään, johon seksi oli palannut.

Vierailija
3030/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks musta tuntuu oudolta että nämä ensimmäiset seksikokemukset on joillakin ja näköjään aika yleisestikkin niitä kiihoittavampia?

Oli sitä itsellänikin mukavaa nuorena mutta silloin sitä vasta opeteltiin seksinsaloja.

Nykyään kimppoja sun muuta kevyttä kinkyilyä, niin ehkä menee ohi niistä nuoruus vuosista, bi touhuiluista puhumattakaan.

Mietin ihan samaa, että olihan se meno nuorena melkoista (pantiin poikaystävän kanssa mm lukion vessassa kesken koulupäivän joskus), mutta kyllä se laatu on parantunut huomattavasti vuosien varrella, ainakin näin naisen näkökulmasta. 

Vierailija
3031/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella 90-luvulla oltiin 8. luokalla ja ajateltiin, että nyt ollaan jo isoja tyttöjä ja nyt neitsyydestä täytyy päästä kun kortsujakin jaettiin joka paikassa. Homma karkasi käsistä kun alettiin iskemään vanhempia poikia, joilla oli jo autojakin. Pojilla oli tietenkin kalut heti kovana kun oltiin hyvän näköisiä pikkupimmppejä ja paneskeltiinkin oikein kunnolla, kotiin piti tulla kuitenkin ennen 11.00. Lauantaisin ja pimpsa oli kipeä kun poikien kalut olivat isoja ja vauhdikkaita panoja riitti. Hiukan meitä nauratti terveystiedon tunneilla kun muut eivät tienneet, mitä me tehtiin perjantai-iltaisin. Syksy meni siihen malliin mutta kiimaiset illat loppuivat kun kortsut loppuivat tai rikkuivat ja kaverini tuli raskaaksi. Kuitenkin kiihottavaa muistella nuoruuden hölmöilyjä.

Oli mullakin pimppi kipeänä, kun nuorena seuruste

Aijai, tähän voin kertoa tarinan reilun vuoden takaa. Ollaan siis päälle kolmikymppinen pariskunta, pari lasta, asuntolainat jne. Yhdessä ollaan oltu pitkään. Tuli tilanne että oltiin oltu sukulaisen häissä kaukana kotoa, ja paluumatkalla oli tarkoitus käydä hakemassa yksi asia. Se poikkesi reitiltä sen verran, että sovittiin lasten pääsevän isovanhempien kyydillä kotiin. Siis kahdestaan autossa monta tuntia! Vähän jo siinä mietittiin etukäteen että tästä tilaisuudesta otetaan sitten ilo irti, ja jo heti alkumatkasta oli pientä hiplausta ja vihjailua. Jonkun aikaa ajettuamme etsittiin sopiva sivutie metsän keskeltä ja pantiin takapenkillä niin kuin silloin nuorena ja villinä aikanaan. Perhefarmarin takapenkki oli muuten mukavan tilava verrattuna opiskeluaikojen pikkukotteroon :D 

Vierailija
3032/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa asuntoautoretkellä.

Illalla pelasimme ja nautimme vähän alkoholia ja humalluimme. Päätimme lähteä nukkumaan puolen yön aikoihin. Nukuin itse siten että minulla oli osittainen näköyhteys heidän sänkyynsä. Sängyn edessä normaalisti ollut verho oli jäänyt auki.

He varmaan luulivat minun nukkuvan kun veljeni otti alushousunsa pois ja hänen vaimonsa otti hellästi veljeni peniksestä kiinni. Hän hyväili kivespusseja ja sai veljelleni erektion. Hän veti hitaasti esinahkaa taaksepäin siten että terska paljastui kokonaan.

Tuolla hetkellä minullekin tuli erektio. Katselin kun hänen vaimo liuutti kättään pitkin peniksen vartta ja välillä hyväili kivespusseja. Minä hyväilin samassa tahdissa omiani. He eivät nähneet minua, joka teki tilanteesta kiihottavan. Hän hyväili veljeäni noin kymmenisen minuuttia. Minullakin alkoi peitto kostumaan oman penikseni vhyväilystä. Sitten veljeni lähes

Tämä on jännä, että joitakin oman veljen seksin katselu kiihottaa ja toisia vaan inhottaisi suunnattomasti samanlaisessa tilanteessa. Mistähän se ero johtuu?

Vierailija
3033/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks musta tuntuu oudolta että nämä ensimmäiset seksikokemukset on joillakin ja näköjään aika yleisestikkin niitä kiihoittavampia?

Oli sitä itsellänikin mukavaa nuorena mutta silloin sitä vasta opeteltiin seksinsaloja.

Nykyään kimppoja sun muuta kevyttä kinkyilyä, niin ehkä menee ohi niistä nuoruus vuosista, bi touhuiluista puhumattakaan.

Mietin ihan samaa, että olihan se meno nuorena melkoista (pantiin poikaystävän kanssa mm lukion vessassa kesken koulupäivän joskus), mutta kyllä se laatu on parantunut huomattavasti vuosien varrella, ainakin näin naisen näkökulmasta. 

Mulle tyttönä ne pikaiset oli ihan parhaita just sen kiihkon takia. Ajattelin, ett poika halua mua niin paljon, ettei malta odottaa, vaikka se tiesi kyllä, että satavarmasti rakastellaan mun sängyssä koulun jälkeen, kun ketään muita ei ollut vielä siihen aikaan kotona. Näytän ja tunnun niin hyvältä, että hänen on pakko saada mietin. Kuulostaa ehkä itsekkäältä, mutta tunsin oloni niin kauniiksi ja seksikkääksi.

Ihania orgasmeja sain pojan tekemänä myös käsin ja suulla. Vaikka oli nopea se piti huolen siitä, että sain ainakin yhtä monta per vrk yleensä enemmän. Joka kerta en ehtinyt mukaan siinä kun yhdyttiin. Hyvältähän se silti tuntui niin kuin seksi aina ja varsinkin nuorena. Olin niin kiihottunut ja märkä. Odotus palkittiin päivän jälkeen ja ilotulitus alkoi sängyllä.

Vierailija
3034/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tyttönä ne pikaiset oli ihan parhaita just sen kiihkon takia. Ajattelin, ett poika halua mua niin paljon, ettei malta odottaa, vaikka se tiesi kyllä, että satavarmasti rakastellaan mun sängyssä koulun jälkeen 

kun ketään muita ei ollut vielä siihen aikaan kotona. Näytän ja tunnun niin hyvältä, että hänen on pakko saada mietin. Kuulostaa ehkä itsekkäältä, mutta tunsin oloni niin kauniiksi ja seksikkääksi.

Ihania orgasmeja sain pojan tekemänä myös käsin ja suulla. Vaikka oli nopea se piti huolen siitä, että sain ainakin yhtä monta per vrk yleensä enemmän. Joka kerta en ehtinyt mukaan siinä kun yhdyttiin. Hyvältähän se silti tuntui niin kuin seksi aina ja varsinkin nuorena. Olin niin kiihottunut ja märkä. Odotus palkittiin päivän jälkeen ja ilotulitus alkoi sängyllä.

Offtopic: tuon kun jokainen teinisälli tajuaisi miten kiihottavaa nuoren naisen orkku on. Sulla oli kultakimpale!

T. oman tyttiksensä orgasmeista kivikovaksi joka ainut kerta kiihottuva M23

Vierailija
3035/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuosia uskistytön (krist.) kanssa ja en varmaan ole ollut kenenkään toisen kaa niin kiihottunut kuin hänen "viattoman" ja luonnollisen uteliaan suhtautumisen miehen paikkojani kohtaan. Aloitettiin pussailemaan aikanaan jo nuorina koululaisina, mutta tytön suvun paine ajoi erilleen, hänen perheensä muutti pois ja sitten kohdattiin yo-kesänä sattumalta. Hän oli kesätöissä naapurikylässä vaatetusliikkeessä ja olin asiakkaana. Illalla käytiin leffassa ja sain pehmeän käden reidelleni. Suutelin häntä vuosien tauon jälkeen, mutta tunne oli aivan kuin se olisi ollut eilen. Lopulta molemmat hyväiltiin takarivissä toisiamme housujen päältä. Sali oli puolityhjä ja jatkettiin. Olin täydessä erektiossa tuon käsittelyn jälkeen ja tuntui, että oli pakko poiketa teatterin invavessaan. Tyttö hyväili mua kädellä koko kullin pituudelta niin pehmeästi samalla suudellen ja sai siemensyöksyn aikaiseksi hyvin pian. Siinä katseessa, tutkivassa otteessa ja hellyydessä oli sitä jotain. Sitä on vaikea edes kuvailla. Pyysin häntä istumaan leveällä tasolla ja avaamaan jalkojaan. Pienellä kosketuksella siihen kosteuteen farkkujen aukosta hän jo sykki ja sai ihanasti lantio eläen. Tiesin, että pidemmälle ei vielä mentäisi, vaikka mulla seisoi taas ja halusin työntyä. Oli unohtumaton tavallaan eka treffi-ilta, jos niitä varhaisteinijuttuja ei lasketa. Silloin tavattiin leikkipuistossa iltaisin ja suudeltiin koko ajan. 

Vierailija
3036/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurustelin vuosia uskistytön (krist.) kanssa ja en varmaan ole ollut kenenkään toisen kaa niin kiihottunut kuin hänen "viattoman" ja luonnollisen uteliaan suhtautumisen miehen paikkojani kohtaan"

Kerro tuosta lisää?

Vierailija
3037/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen usein yläasteen luokkakaveriani. Hän oli koulun kaunein tyttö ja ihan sekaisin, hullun kiimainen. Silti pohjimmiltaan mukava. Elämässä on tapahtunut paljon mutta yksityisissä hetkissä mieli palaa yhä uudestaan hänen naisellisiin muotoihin.

Vierailija
3038/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tyttönä ne pikaiset oli ihan parhaita just sen kiihkon takia. Ajattelin, ett poika halua mua niin paljon, ettei malta odottaa, vaikka se tiesi kyllä, että sata

Vaimo täytti just 18 kun aloitettiin seksi, itse oli täyttämässä juuri 19v. Rakastuin tuohon tuliseen tyttöön ja hänen orgasmeihinsa. Naitiin kaikki viikonloput, kun hän asui vielä kotona. Hän kävi aina kuumana ja tuli joka kerta. Se kiima ja ainainen himo jäi jotenkin päälle, kun aina vain vuodesta toiseen sain nauttia hänen kiimastaan ja  orgasmeistaan. Sillä menty edelleen eläkkeelle asti ja sain nauttia siitä viimeksi eilen. Itselläni vähän sellainen mielikuva, että ne aikojen alun kiima ja orgasmit  ja tuhannet siitä eteenpäin vyöryy aina jotenkin tajuntaan. Kumpuaa jostain syvältä ja tuntuu kuin eilen koettua.  

Vierailija
3039/3550 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seurustelin vuosia uskistytön (krist.) kanssa ja en varmaan ole ollut kenenkään toisen kaa niin kiihottunut kuin hänen "viattoman" ja luonnollisen uteliaan suhtautumisen miehen paikkojani kohtaan"

Kerro tuosta lisää?

Jos suhteemme olisi silloin varhaisessa vaiheessa syventynyt, olisi tuota uteliaisuutta varmasti tullut esiin vielä enemmän. Noin parikymppisenä se oli yhä sen kaltaista kuin hän ei olisi nähnyt aikaisemmin esim. erektiota ollenkaan. Silmät suurina hymyssä suin hän mua hyväili. En kysynyt asiasta häneltä koskaan. Jotenkin kiehtovaa oli tuon salaisuuden säilyttäminen.

Vierailija
3040/3550 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ex vaimoni pieniä suuremmassa hiivassa miten hänen kätensä oli toisen naisen pimpalla ja tämä toinen nainen samalla leikki vaimoni pimpillä. Eli he sormettivat toisiaan ja suutelivat samalla. Siitä vaimoni kellahti selälleen ja käski ystävättärensä nuolemaan itseään. Ja tämä mahtipeppuinen ystävätär, joka oli siinä vaiheessa jo riisuutunut, kumartui edessäni alasti nuolemaan vaimoani. Molemmilla vielä oli karvattomat alapäät. Oi taivas...

Se tapahtui vain kerran, mutta sen kiihottavampaa kokemusta en keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi