Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiot viikonloppuna juhlistaa maailman rikkaimpiin kuuluvan Amazon-megamiljardööri Jeff Bezosin häitä? Julkkisten kerma jo paikalla

Vierailija
28.06.2025 |

Kardashianit, Ivanka Trump, Orlando Boom ja monet muut merkkihenkilöt ovat saapuneet paikalle juhlistamaan Jeff Bezosin ja Lauren Sanchezin rakkautta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011325204.html

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ihan tavallinen pulliainen olen.

Vierailija
2/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin samannäköisiksi leikelty ja täytetty nämä naiset. Luulin vissiin Khloe Kardashiania Lauren Sancheziksi ja Kimiä Kourtneyksi. Kimilla pikkuinen nirunarutoppi ja Khloella pantterihaalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin Venetsiassa tai lähistöllä, lähtisin heidän mukaansa mielenosoitukseen.

Ei ole alkuunkaan oikein, että rahalla saa ostettua kaupungin typeriin minäminä- juhliin.

Vierailija
4/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kuvia varsinaisesta tilaisuudesta

https://www.bbc.com/news/articles/cdx5g4vjz07o.amp

Mustaa ja pantterikuosia Kardashianeilla sielläkin ja Leonardo DiCaprio on lippis päässä häissä. Oprah paikalla. 

Vierailija
5/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan pulloon kuten hänen työntekijänsä.

Vierailija
6/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaan pulloon kuten hänen työntekijänsä.

Kaunis ele.🤗

Vierailija
7/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mauttomalta näyttää morsiamen puku, vaikka rikkaana ja vaikutusvaltaisena on ihan Voguen kannen saanut häämekossaan.

Myös vieraiden habitus mautonta: eikö amerikkalaisilla ole mitään hääetikettiä, jolla kunnioitetaan hääparia? 

Vierailija
8/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökyhäät!

Vierailija
9/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bezos maksanut vauvamodelle hyssyttelyrahaa, kun kaikki ketjut aiheesta katoaa? Olisihan se ikävää ja pilaisi merkkihenkilöiden juhlatunnelmaa, jos rahvas keskustelisi piskuisen Suomen vauvafoorumilla näistä häistä. 

Vierailija
10/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jorma Pusun häät kiinnosta? Ketään?

Vierailija
11/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkaita pitäisi ihailla??

Vierailija
12/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisin Venetsiassa tai lähistöllä, lähtisin heidän mukaansa mielenosoitukseen.

Ei ole alkuunkaan oikein, että rahalla saa ostettua kaupungin typeriin minäminä- juhliin.

Onko ne pellehäät Venetsiassa?

Vierailija
13/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian esittelee riippareitaan ja sisko Khloe ankkahuuliaan.

Vierailija
14/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä tulossa jakso Unelmahäihin? Vierailla ihan samanlaisia asuja: lippiksiä, trikoohaalaria jne.

Vierailija
15/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että Bezos otti samanikäisen naisen. Olisi mahkuja 20-30 vuotta nuorempaan.

Vierailija
16/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne pellehäät Venetsiassa?

Kyllä. Kanaaleja pitkin menivät veneillä.

Vierailija
17/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa.

Vierailija
18/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että Bezos otti samanikäisen naisen. Olisi mahkuja 20-30 vuotta nuorempaan.

Tuo nainen on varmaan mielenkiintoisempi kuin nuoret naiset, osaa lentää helikopteria ja ymmärtää rakettipolttoaineiden päälle. 

Vierailija
19/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kommentteja saavat mitä olen instagramissa katsonut. En tiedä mitä pahaa ovat tehneet vai onko se vaan tuo rikkaus mikä tekee tuon. Itse olen kaikkea muuta kuin rikas mutta ei tulisi mieleenkään mollata heitä netissä.

Vierailija
20/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita kommentteja saavat mitä olen instagramissa katsonut. En tiedä mitä pahaa ovat tehneet vai onko se vaan tuo rikkaus mikä tekee tuon. Itse olen kaikkea muuta kuin rikas mutta ei tulisi mieleenkään mollata heitä netissä.

Työntekijöiden sortamisen, riiston ja liittojen vastustamisen lisäksi ja ympäristötuhojen aiheuttamisen bonuksena Jeff petti vaimoaan tämän nyt tuoreen vaimon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän