Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 90-luvulla oltiin 8. luokalla ja ajateltiin, että nyt ollaan jo isoja tyttöjä ja nyt neitsyydestä täytyy päästä kun kortsujakin jaettiin joka paikassa. Homma karkasi käsistä kun alettiin iskemään vanhempia poikia, joilla oli jo autojakin. Pojilla oli tietenkin kalut heti kovana kun oltiin hyvän näköisiä pikkupimmppejä ja paneskeltiinkin oikein kunnolla, kotiin piti tulla kuitenkin ennen 11.00. Lauantaisin ja pimpsa oli kipeä kun poikien kalut olivat isoja ja vauhdikkaita panoja riitti. Hiukan meitä nauratti terveystiedon tunneilla kun muut eivät tienneet, mitä me tehtiin perjantai-iltaisin. Syksy meni siihen malliin mutta kiimaiset illat loppuivat kun kortsut loppuivat tai rikkuivat ja kaverini tuli raskaaksi. Kuitenkin kiihottavaa muistella nuoruuden hölmöilyjä.
Omilta villikkovuosilta jäi sellainen muistikuva, että pimpsaa jomotti enemmänkin kova käyttö kuin isot kalut. Nuoret pojat olivat halukkaita ja aina valmiina, mutta koko tai taidot eivät olleet ratkaisevassa roolissa. Isoa miestä sain vasta 18-vuotiaana, kun viisi vuotta vanhempi kaverin kaveri antoi elämäni ensimmäisen paksun ja kovan paketin. Saman vuoden kesällä sainkin sitten ensimmäisen kerran sekä pitkää että paksua kalua ja ensimmäisen panoni paljaalla. Sen miehen kanssa vietetyn yön jäljiltä pimpsa oli kirjaimellisesti kipeä, kun 26-vuotiaan kunto oli kuin 16-vuotiaalla. Oli ihanaa olla nuori, uhkarohkea ja hölmö. N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 90-luvulla oltiin 8. luokalla ja ajateltiin, että nyt ollaan jo isoja tyttöjä ja nyt neitsyydestä täytyy päästä kun kortsujakin jaettiin joka paikassa. Homma karkasi käsistä kun alettiin iskemään vanhempia poikia, joilla oli jo autojakin. Pojilla oli tietenkin kalut heti kovana kun oltiin hyvän näköisiä pikkupimmppejä ja paneskeltiinkin oikein kunnolla, kotiin piti tulla kuitenkin ennen 11.00. Lauantaisin ja pimpsa oli kipeä kun poikien kalut olivat isoja ja vauhdikkaita panoja riitti. Hiukan meitä nauratti terveystiedon tunneilla kun muut eivät tienneet, mitä me tehtiin perjantai-iltaisin. Syksy meni siihen malliin mutta kiimaiset illat loppuivat kun kortsut loppuivat tai rikkuivat ja kaverini tuli raskaaksi. Kuitenkin kiihottavaa muistella nuoruuden hölmöilyjä.
Omilta villikkovuosilta jäi sellainen muistikuva, että pimpsaa jomotti enemmänkin kova käyttö kuin isot kalut. Nuoret pojat olivat halukkaita ja aina valmiina, mutta koko tai taidot eivät olleet ratkaisevassa roolissa. Isoa miestä sain vasta 18-vuotiaana, kun viisi vuotta vanhempi kaverin kaveri antoi elämäni ensimmäisen paksun ja kovan paketin. Saman vuoden kesällä sainkin sitten ensimmäisen kerran sekä pitkää että paksua kalua ja ensimmäisen panoni paljaalla. Sen miehen kanssa vietetyn yön jäljiltä pimpsa oli kirjaimellisesti kipeä, kun 26-vuotiaan kunto oli kuin 16-vuotiaalla. Oli ihanaa olla nuori, uhkarohkea ja hölmö. N49
Meikäläisellä pieneen, vielä vähän aikaa sitten neitsytpimppaan tunnahti kunnolla ja näytti verraten isolta kunnon teinikulli. Koko ja käyttötaidot ovat yhtä tärkeitä. Isolla ei voi panna heti kovaa, ei ainakaan mua. Onneksi nuoruuden rakastettuni hallitsi noi taidot. En oikeasti tiedä mitään kiihottavampaa. Vielä kun hän osasi suudella pieniä näykkäilyjä tosi vaativien suudelmien sekaan koko seksin ajan tiukassa lähärissä niin ah. Ja joo tavallaan kipeä olin seksin jälkeen, mutta sairaasti nautin siitä kivusta. Kuten joku totesi, ihanat muistot palaa mieleen.
Itse olen kolmikymppinen mies. Puoli vuotta sitten sinkuksi jäänyt.
Harrastuksen vuoksi olin toisella puolella Suomea. Yösija järjestyi naispuoliselta tutulta, joka siis harrastaa samaa lajia.
Ollaan aikaisemmin pikkasen kirjoteltu. Vähän semmosta tuhmaakin joo, mutta en millään ajatellut, että siltä olisin pillua saamassa
Istuttiin siis sen luona iltaa ja se ilmoitti, ettei sohvalla oikein voi nukkua - pitäisi nukkua vierekkäin. Ei mikään ongelma.
Tämä sitten riisui itsensä; todella kivat pikkuhousut ja rintaliivit. Erittäin mukava siro kroppa. Ei mitenkään valittamista.
Sammutettiin valot ja hän sitten kysyy, että voiko olla ihan vieressä vai häiritseekö?
Annoin luvan olla ja pikkuhiljaa tuli ihan älytön stondis. Nainen huomasi sen ja alkoi boksereiden läpi " vahingossa" aina hiljalleen hipaisemaan mun kalua.
Sitten yhtäkkiä kysyy; " haluaisitko ihan sisälle päästä? "
Totta ihmeessä halusin. Vaikeaa kuvailla miten ihana voihkinta tällä naisella sitten olikaan. Jotenkin tuli ihan teiniolo kun tälleen ohimennen tulisi touhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin pimppi kipeänä, kun nuorena seurustelin, mutta se oli sellaista ihanaa kipua toistuvista pitkistä yhdynnöistä ison kalun kanssa auton takapenkillä. Se toi mieleen ne ihanat hetket edellisenä iltana keskellä seuraavaa päivää. Poikkis oli seksikäs, iso ja valtavan halukas. En tiedä mitään niin kiihkeää ja seksikästä kuin se meno, mitä meillä oli. Ikäeroa oli tarpeeksi, ettei voitu meillä kotona tehdä sitä. Kotiväki oli molemmin puolin kovin vanhoillista.
Jepjep. 20 vuotta myöhemmin ja vaimoa ei saa mitenkään enää harrastamaan seksiä autossa. Olen yrittänyt kaikki kikat, on hiplailtu ja suudeltu, ajeltu paikkoihin joissa tehtiin sitä nuorena. Muisteltu. Vaan ei. Pitää olla puhtaat lakanat ja tilaa hirveästi touhuta sekä suihku lähellä! Kalu on yhtä iso ja nousee vielä kunnolla joten siitäkään ei ole kyse.
Meillä vähän sama. Ennen naitiin vähän missä milloinkin. Festareilla teltassa,autossa,veneessä,saaressa,soutuveneessä,parkkipaikoilla yms. Nykyään melkein 20 vuoden yhteiselon jälkeen ei onnistu kuin lukkojentakana omassa makkarissa. Joskus iltahämärissä saunan päätteeksi kotiterassilla. Tietysti ensin käytävä lapset kattomassa että varmasti nukkuvat.
Luonnon laki. Naisen aivot ovat nuoruudessa asennossa "nainen". Silloin voi sekstata missä vain, halua ja intoa riittää. Luonto tekee tehtävänsä, siittiö munasolun ja kas! Naisen aivot muuttuvat yks- kaks asentoon "äiti". Silloin nainen on ensisijaisesti äiti, ja vain toissijaisesti ja hyvin harvoin nainen. Ei tosiaankaan sekstata missä vain, (vaatteet rypistyy), halua on hyvin vähän ( en mä jatkuvasti jaksa/ täällä pitää siivota ensin/ lapset voi herätä/ päähän koskee) ja mies tuntuu yhtä kiinnostavalta kuin lomareissun ajan tyhjentämättömänä kotiin unohtunut biojäteastia.
Ei ole luonnon laki. Riippuu ihan naisesta. Oma vaimo ollut aina NAINEN nuoresta lähtien. Halunnut seksiä aina, eikä lapset eikä muutkaan asiat ole siihen vaikuttaneet mitenkään. On harrastettu aina, alun perin heillä hänen vahempiensa kotona, meillä vahempien kotona, mökeillä, teltoissa, lomamatkoilla, kavereilla/tutuilla kylässä, ihan missä vaan pystytty ja tehnyt vaimolla seksiä mieli. . Enemmän on minua joskus häirinnyt, jos joku kuulee tai toisen äänet,vaimoa ei koskaan. Viimeksi toissapäivänä.
Parinvalinta kysymys. Kannattaa ensisijassa pariutua sellaisen kanssa, joka haluaa seksiä eikä halua elää ilman seksiä.
Onpas piiiitkä ketju. Paljon ovat ihmiset kokeneet kaikenlaista. Oma kokemus ehkä vähän tylsä mutta kerrotaan silti. Mulla oli nyt kesällä ensimmäistä kertaa tilanne että oli itseäni paljon nuoremman tytön kanssa sängyssä. Mun seksielämä alkoi aikoinaan vasta 20vuotiaana. Sen jälkeen kaikki naiset ovat olleet samanikäisiä kuin minä tai pikkasen vanhempia. No siis. Tänä kesänä olin kotikaupungin festareilla. Siellä tutustuin moniin ihmisiin. Sadan kilometrin päästä oli yksi tyttö tullut kanssa sinne festareille. Juteltiin parin ekan päivän aikana ja sitten mentiin festareiden jälkeen jatkoille baariin. Juteltiin aika paljon kaikkea mukavaa. Kerroin myös ettei mulla ole ikinä ollut nuorempia naisia. Mentiin sitten mun kämpille ja yksi juttu johti toiseen. Alettiin naimaan ja oli se upeaa kun niin nuori ja kaunis tyttö sanoo kesken kaiken että - nyt saat sitten teinipillua! Olin juu katsonut henkkarit. 19vuotta oli. 15vuotta ikä eroa. Taisi sekin tykätä. Sillä aiemmin vaan parikymppisiä kundeja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin pimppi kipeänä, kun nuorena seurustelin, mutta se oli sellaista ihanaa kipua toistuvista pitkistä yhdynnöistä ison kalun kanssa auton takapenkillä. Se toi mieleen ne ihanat hetket edellisenä iltana keskellä seuraavaa päivää. Poikkis oli seksikäs, iso ja valtavan halukas. En tiedä mitään niin kiihkeää ja seksikästä kuin se meno, mitä meillä oli. Ikäeroa oli tarpeeksi, ettei voitu meillä kotona tehdä sitä. Kotiväki oli molemmin puolin kovin vanhoillista.
Jepjep. 20 vuotta myöhemmin ja vaimoa ei saa mitenkään enää harrastamaan seksiä autossa. Olen yrittänyt kaikki kikat, on hiplailtu ja suudeltu, ajeltu paikkoihin joissa tehtiin sitä nuorena. Muisteltu. Vaan ei. Pitää olla puhtaat lakanat ja tilaa hirveästi touhuta sekä suihku lähellä! Kalu on yhtä iso ja nousee vielä kunnolla joten siitäkään ei ole kyse.
Meillä vähän sama. Ennen naitiin vähän missä milloinkin. Festareilla teltassa,autossa,veneessä,saaressa,soutuveneessä,parkkipaikoilla yms. Nykyään melkein 20 vuoden yhteiselon jälkeen ei onnistu kuin lukkojentakana omassa makkarissa. Joskus iltahämärissä saunan päätteeksi kotiterassilla. Tietysti ensin käytävä lapset kattomassa että varmasti nukkuvat.
Luonnon laki. Naisen aivot ovat nuoruudessa asennossa "nainen". Silloin voi sekstata missä vain, halua ja intoa riittää. Luonto tekee tehtävänsä, siittiö munasolun ja kas! Naisen aivot muuttuvat yks- kaks asentoon "äiti". Silloin nainen on ensisijaisesti äiti, ja vain toissijaisesti ja hyvin harvoin nainen. Ei tosiaankaan sekstata missä vain, (vaatteet rypistyy), halua on hyvin vähän ( en mä jatkuvasti jaksa/ täällä pitää siivota ensin/ lapset voi herätä/ päähän koskee) ja mies tuntuu yhtä kiinnostavalta kuin lomareissun ajan tyhjentämättömänä kotiin unohtunut biojäteastia.
Ei ole luonnon laki. Riippuu ihan naisesta. Oma vaimo ollut aina NAINEN nuoresta lähtien. Halunnut seksiä aina, eikä lapset eikä muutkaan asiat ole siihen vaikuttaneet mitenkään. On harrastettu aina, alun perin heillä hänen vahempiensa kotona, meillä vahempien kotona, mökeillä, teltoissa, lomamatkoilla, kavereilla/tutuilla kylässä, ihan missä vaan pystytty ja tehnyt vaimolla seksiä mieli. . Enemmän on minua joskus häirinnyt, jos joku kuulee tai toisen äänet,vaimoa ei koskaan. Viimeksi toissapäivänä.
Parinvalinta kysymys. Kannattaa ensisijassa pariutua sellaisen kanssa, joka haluaa seksiä eikä halua elää ilman seksiä.
No sehän on selvä. Mankelipillu, nuorena annettu lupaus, mahtimulkku, minä, meitsi, meikeläinen, meikäpoika! Sitten on ne muut, tavikset, piilohomot, vässykät ja nettirunkkarit.
Sen verran olen osittain samaa mieltä että naisissa on tosiaan eroja, mutta pääpiirteissään menee juuri niin kuin kirjoitin. Ja siinä laskit, Pate, tyylipuhdasta luikuria kun väitit etteikö lapset edes teillä vaikuttaisi mitenkään.
Mutta tämä tästä, en ala tällä topikilla vääntämään kanssasi koska suunnilleen joka toisessa ketjussa nämä samat väännöt ja vaimosi mankelipillut jo on luettavissa.
Adios.
Vierailija kirjoitti:
Varhaisnuoruuden vuosilta jäi kiihottavimpina yksityiskohtina mieleen nuorten miesten terhakkaat kalut, joiden nupit oli sinertävän violetit ennen runsaita purkauksia. Aikuisilla ei vastaavanlaisia vehkeitä myöhemmin enää näkynyt.
Anopin suihinotto. Se vanhan, kännisen, himokkaan ja ruman naisen kullin imeminen oli samaan aikaan kauhea mutta huippu kokemus. Kukaan ennen sitä eikä sen jälkeen ole IMENYT niin kullia. Ihan oksettaa vaan jälkikäteen että annoin sen vanhan luuskan tehdän sen. Oltiin molemmat kännissä.
"Pate, tyylipuhdasta luikuria kun väitit etteikö lapset edes teillä vaikuttaisi mitenkään."
Ei mitenkään. Meillä harrastettu aina seksiä nukkumaan menessä ennen puoltayötä. Siihen menessa kaikki lapset olleet jo nukkumassa tai teinit omissa huoneissaan oven takana. Meidän makuuhuoneeseen ei tullut ketään häiritsemään. Toisekseen kun lapset oli pieniä naitiin useimmiten olohuonessa pehmeällä kiinalaiselalla villamatolla tai sohvalla. Siksikin meillä on paljon lapsia, kun naitu aina paljon. Sitä se teettää kun mies ei koskaan kieltäydy seksistä ja hoitaa naisensa tyydyttämisen.
Itse olin pari vuotta sitten ihastunut pahemman kerran työkaveriini, jopa niin paljon, että työkaverit huomasivat tämän. Kielsin niiden kysyessä tietenkin kaiken; olihan mies varattu.
Jostain syystä meillä synkkasi töissä ja vapaa-ajalla jonkin verran viestitellessä myös. Ikinä hän ei kuitenkaan heittänyt mitään kaksimielistä, tai mitään vastaavaa. Viimeistään se tyylikkyys ja kohteliaisuus vei multa jalat alta.
Vuosi sitten vaihdoin sitten työpaikkaa. Jatkettiin viestittelyä, ihan viattomasti. Sitten tämä mies erosi tyttöystävästään. Eikä vieläkään mitään mua kohtaan - olin kyllä pikkuisen pettynyt, ja ahdistunut myös.
Käytiin parilla keikalla, ihan kavereina. Aina näkemisten jälkeen halattiin, kuten kaverit halaavat. Minulla meinasi tuolloin mennä aina sydän syrjälleen.
Nyt kesällä vietettiin sitten aikaa vanhojen työkavereiden tapaamisessa. Ei oikein viihdytty muiden seurassa ja päädyttiin jatkamaan iltaa pienemmässä porukassa. Istuttiin iltaa jossain tanssiravintolassa ja mekin tanssittiin. Siitäkin huolimatta, että minä en todellakaan osaa tanssia.
Minä ja hän lähdettiin sitten hänen luokseen. Katsottiin jotain elokuvaa ( ei yhtään mitään mielikuvaa, että mikä leffa oli kyseessä).
Siinä sohvalla istuessa hän sitten otti minut kainaloonsa! Ihan pikkujuttu saattaa olla suurelle osalle, mutta minulle jotain ihan uskomatonta!
Sitten hän kysyi, että haluaisinko, että hän hieroisi mua pikkuisen. Vielä tässä vaiheessa tilanne oli aika viatonta. Hän keskittyi yläselkään ja hartioihin, jutellen samalla ihan niitä näitä. Minä olin seitsemännessä taivaassa!
Minulle tuo kaikki olisi sinä iltana riittänyt. Yllätys olikin sitä suurempi kun hän mitään sanomatta antoi toisen kätensä eksyä alaselälleni, paidan alle. Kosketus oli luonteeltaan myös aivan erilainen. Hän kyllä kysyi, että haluaisinko hänen lopettavan? Muistan lähinnä vain kuinka pyysin häntä aukaisemaan rintsikkani, jotta hän voisi samalla tavalla käsitellä yläselkääni.
Ei mitään tietoa kuinka kauan tuota ihanaa hierontaa jatkui. Lopulta hän kuitenkin käänsi minut ympäri, katsoi syvälle silmiin ja suuteli mitään sanomatta hyvin hellästi kaulalle. Muistan kuinka pelkäsin, että hän kuulisi sydämeni hakkaavat hulluna rinnassani ( joo ällön romanttista, ehkä!!).
Tästä ei mennyt kauaa kun me sitten vihdoinkin suudeltiin.
Ilta päättyi arvoisellaan tavalla. Rakasteltiin pitkään ja hellästi. Käsittämätöntä kuinka toinen ihminen osaan koskettaa juuri oikealla tavalla, yhtään kiirehtimättä.
Nyt meidän tilanne on siinä pisteessä, että ollaan alettu tapailemaan. Tästä tietää ihan pari tyyppiä, ei edelleenkään ole syytä kiirehtiä. Joskus kärsivällinen unelmointi voidaan siis palkita!
Vierailija kirjoitti:
Varhaisnuoruuden vuosilta jäi kiihottavimpina yksityiskohtina mieleen nuorten miesten terhakkaat kalut, joiden nupit oli sinertävän violetit ennen runsaita purkauksia. Aikuisilla ei vastaavanlaisia vehkeitä myöhemmin enää näkynyt.
Sama jäi itselläni mieleen ja erektion aivan pysty ja takakeno asento, sen herkkyys ja siemensyöksyjen tiheys. Kiihotin poikaystävääni niin paljon, että kävimme melkein jokaisella tauolla suutelemassa ja hyväilemässä toisiamme. Hän laukesi joka ainut kerta kun kädelläni hyväilin stondista suutelun lomassa. Terska oli todella tummanpunaisen ja violetin väliltä, kostea ja se laajeni ennen huippua ja koko pippeli sätki vähäsen. Spermaa purkautui suuri määrä, vaikka laukeamisia oli jo tapahtunut aikaisemmin. Tunsin itseni superseksikkääksi, minun ei tarvinnut kuin vähän kättä liikuttaa ja hän kiihottui äärimmilleen. En silloin ymmärtänyt täysin koko juttua, ts. miehen fysiikkaa, mutta se kiihotti nuorta naisenmieltäni suuresti.
Monenlaista on tullut koettua, mutta tuollaiseen miehisen kiihotuksen määrään ja seksuaaliseen kyvykkyyteen en ole noiden vuosien jälkeen saanut tutustua.
Nainen, joka todella rakasti hepeneitä ja naisellisuuttaan ja ei ollut vauvanaisten tavalla estoinen seksissä. Oli muodokas ja kaikin puolin halukas. Muutti sitten toiseen maahan ja suhde päättyi. 20 vuotta tästä.
Olin töiden jälkeen käynyt vaateostoksilla ja ruokakaupassa matkalla bussilla kotiin kantamusten kanssa. Bussissa oli pojan lähellä asuva ystävä, joka oli tulossa armeijasta vapaalla. Hän tarjoutui kantamaan ja saattamaan mut kotiin.
Tarjosin hänelle kiitoksena kahvit ja kahvittelun lomassa hän ehdotti, että esittelisin ostamia uusia vaatteita. Kävin vaihtamassa päälle ja pyörin nuoren miehen edessä. Hänen katseensa nuoli mun vartaloa ja kehui mua kauniiksi kuin enkeli. Viimeisenä esittelyn uudet kuntosalivaatteet ja huomasin hänen housuissaan pullistuksen. Kommentoin, että taitaa olla puutteessa ja kiusoittelin. Hyväilin housujen päältä ja sanoin, että voisin auttaa. Katse kertoi, että se sopi ja hän avasi housujaan. Iso penis pystyssä oli todella kiihottava näky. Runkkasin sitä ja hän pyysi ottamaan suihin. Mulla kanssa kostui munaa imiessä ja tahdoin saada hänet sisään. Hän laukesi mun suuhun. Vähän ajan päästä otimme uudestaan ja hän kesti mun sisälle asti.
Mieli olisi tehnyt jatkaa suhdetta, mutta sen paljastuminen olisi ollut nolo katastrofi, joten siihen yhteen iltaan jäi.
Sain anopin laukeamaan. Appiukko ei saanut.
Aloittelin yhdyntöjä silloisen tyttöni kanssa ja koko se kokemus. Mikään ei vedä vertoja sille, miltä tuntui ihan liian nuorena laittaa se jomottavan kova kuin jousivoimalla pystyyn ponnahtava järkyttäväksi patukaksi paisunut ja itseänikin visuaalisesti kiihottava elin tytön vielä kiihottavampaan märkään pieneen pimpsaan. Kuten sanottu ihan liian kersoja oltiin, mutta oli vaan pakko. Jännä tunne tuo, että niin oli pakko tehdä. Vaistot ohjasivat, järkeä oli vähemmän.
Tuo tarkoittaa sitä, että oltiin jossakin pelleilemässä ja suutelemassa älykiihkeästi. Kädet leikkivät toistemme vartaloilla, tyttö oli yliherkkä kiihottumaan, mulla seisoi koko ajan mitä sitten kun siihen koskettiin nuoren naisen niin pehmeällä kädellä. Sitten tytsy levitti suloiset jalkansa ja kutsui mua panemaan samalla asettuen selälleen. Tottelin, voi mitenkä nopeaa tottelin, en ole koskaan tuon ajan jälkeen ollut niin innokas ja hengästynyt ennen yhdyntää. Eipä nuo spontaanit panot pitkiä olleet ja vaikea oikeastaan sanoa, miten paljon vastapuoli niistä sai nautintoa. Suudelmista ja kehuista päätellen joita jälkeenpäin sain tytöltä, eivät ne ainakaan huonolta tuntuneet.
Nosti näppynaaman itsetuntoa hurjasti, että tuommoinen kaunisvartaloinen enkelikasvo mun kanssani touhusi yhä uudestaan ja uudestaan. Nyt ajatellen, olisi voinut kyllä muutaman vuoden vielä odottaa ja aikuistua vähäsen, mutta ihanaa se oli nussia vailla minkäänlaisia suorituspaineita. Mitä nyt pelkäsin välillä tytön vanhempia, että jäisimme kiinni. Tai sitä, että tulisin teini-isäksi. Voi sitä seksin määrää eikä kortsujakaan aina ollut.
Miks musta tuntuu oudolta että nämä ensimmäiset seksikokemukset on joillakin ja näköjään aika yleisestikkin niitä kiihoittavampia?
Oli sitä itsellänikin mukavaa nuorena mutta silloin sitä vasta opeteltiin seksinsaloja.
Nykyään kimppoja sun muuta kevyttä kinkyilyä, niin ehkä menee ohi niistä nuoruus vuosista, bi touhuiluista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittelin yhdyntöjä silloisen tyttöni kanssa ja koko se kokemus. Mikään ei vedä vertoja sille, miltä tuntui ihan liian nuorena laittaa se jomottavan kova kuin jousivoimalla pystyyn ponnahtava järkyttäväksi patukaksi paisunut ja itseänikin visuaalisesti kiihottava elin tytön vielä kiihottavampaan märkään pieneen pimpsaan. Kuten sanottu ihan liian kersoja oltiin, mutta oli vaan pakko. Jännä tunne tuo, että niin oli pakko tehdä. Vaistot ohjasivat, järkeä oli vähemmän.
Tuo tarkoittaa sitä, että oltiin jossakin pelleilemässä ja suutelemassa älykiihkeästi. Kädet leikkivät toistemme vartaloilla, tyttö oli yliherkkä kiihottumaan, mulla seisoi koko ajan mitä sitten kun siihen koskettiin nuoren naisen niin pehmeällä kädellä. Sitten tytsy levitti suloiset jalkansa ja kutsui mua panemaan samalla asettuen selälleen. Tottelin, voi mitenkä nopeaa tottelin, en ole koskaan tuon ajan jälkeen ollut niin innokas ja hengästynyt ennen yhdyntää. Eipä nuo spontaanit panot pitkiä olleet ja vaikea oikeastaan sanoa, miten paljon vastapuoli niistä sai nautintoa. Suudelmista ja kehuista päätellen joita jälkeenpäin sain tytöltä, eivät ne ainakaan huonolta tuntuneet.
Nosti näppynaaman itsetuntoa hurjasti, että tuommoinen kaunisvartaloinen enkelikasvo mun kanssani touhusi yhä uudestaan ja uudestaan. Nyt ajatellen, olisi voinut kyllä muutaman vuoden vielä odottaa ja aikuistua vähäsen, mutta ihanaa se oli nussia vailla minkäänlaisia suorituspaineita. Mitä nyt pelkäsin välillä tytön vanhempia, että jäisimme kiinni. Tai sitä, että tulisin teini-isäksi. Voi sitä seksin määrää eikä kortsujakaan aina ollut.
Ei sun tyttikses olisi antanut sulle jatkuvasti, jos häneen olisi sattunut tai hän ei olisi nauttinut siitä. Älä huoli. En mä ainakaan olisi antanut pojan panna mua, mennyt selälleni noin ja avannut reisiä hänelle, jos en olisi halunnut sitä ja nauttinut siitä. En mäkään ehtinyt saamaan orkkua aikoinaan, kun teinipoikaystävä oli niin nopea, mutta nautin silti meidän seksisähellyksestä. Hän teki sen mulle sit suulla ja sormilla. Kivoja muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tyttikses olisi antanut sulle jatkuvasti, jos häneen olisi sattunut tai hän ei olisi nauttinut siitä. Älä huoli. En mä ainakaan olisi antanut pojan panna mua, mennyt selälleni noin ja avannut reisiä hänelle, jos en olisi halunnut sitä ja nauttinut siitä. En mäkään ehtinyt saamaan orkkua aikoinaan, kun teinipoikaystävä oli niin nopea, mutta nautin silti meidän seksisähellyksestä. Hän teki sen mulle sit suulla ja sormilla. Kivoja muistoja.
Joo joo, mutta tässä ei kysytty kivointa kokemusta vaan kiihottavinta.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, mutta tässä ei kysytty kivointa kokemusta vaan kiihottavinta.
Voi elämä! Miten näitä nyt sit rankkaisi.. Mikä on kiihottavin? En mä ainakaan osaa absoluuttisesti sanoa. Niin monta tosi kiihottavaa muistoa on nuoruudesta ja nyt lähellä neljääkymppiä on omat ihanat juttunsa.
Nuorena sitä vaan eli täysillä ja myös nautti seksistä täysillä vailla mitään arkihuolia. Ihan samaa olotilaa on ollut vaikeaa toistaa. Jätän tälläkertaa tähän.