Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mun nykyinen tyttöystävä; ei ole aiemmin ollut gimmaa, joka purskahtaa itkuun lauetessaan ( ei ihan joka kerta, lähinnä kielihoidon jälkeen). Jotenkin ihan älyttömän kuumaa.
Nyt jo entinen naisystävä tapasi olla vihainen ja arvosteli mut suorittajaksi oikein kunnon kieli ja sormirunkkaussession jälkeen. Seuraavana aamuna kuitenkin otti suihin ja runkkasi mun vehkeen perusteellisesti, meinas taju lähteä. Tämä on mysteeri, mutta ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 90-luvulla oltiin 8. luokalla ja ajateltiin, että nyt ollaan jo isoja tyttöjä ja nyt neitsyydestä täytyy päästä kun kortsujakin jaettiin joka paikassa. Homma karkasi käsistä kun alettiin iskemään vanhempia poikia, joilla oli jo autojakin. Pojilla oli tietenkin kalut heti kovana kun oltiin hyvän näköisiä pikkupimmppejä ja paneskeltiinkin oikein kunnolla, kotiin piti tulla kuitenkin ennen 11.00. Lauantaisin ja pimpsa oli kipeä kun poikien kalut olivat isoja ja vauhdikkaita panoja riitti. Hiukan meitä nauratti terveystiedon tunneilla kun muut eivät tienneet, mitä me tehtiin perjantai-iltaisin. Syksy meni siihen malliin mutta kiimaiset illat loppuivat kun kortsut loppuivat tai rikkuivat ja kaverini tuli raskaaksi. Kuitenkin kiihottavaa muistella nuoruuden hölmöilyjä.
Oli mullakin pimppi kipeänä, kun nuorena seurustelin, mutta se oli sellaista ihanaa kipua toistuvista pitkistä yhdynnöistä ison kalun kanssa auton takapenkillä. Se toi mieleen ne ihanat hetket edellisenä iltana keskellä seuraavaa päivää. Poikkis oli seksikäs, iso ja valtavan halukas. En tiedä mitään niin kiihkeää ja seksikästä kuin se meno, mitä meillä oli. Ikäeroa oli tarpeeksi, ettei voitu meillä kotona tehdä sitä. Kotiväki oli molemmin puolin kovin vanhoillista.
Jepjep. 20 vuotta myöhemmin ja vaimoa ei saa mitenkään enää harrastamaan seksiä autossa. Olen yrittänyt kaikki kikat, on hiplailtu ja suudeltu, ajeltu paikkoihin joissa tehtiin sitä nuorena. Muisteltu. Vaan ei. Pitää olla puhtaat lakanat ja tilaa hirveästi touhuta sekä suihku lähellä! Kalu on yhtä iso ja nousee vielä kunnolla joten siitäkään ei ole kyse.
Meillä vähän sama. Ennen naitiin vähän missä milloinkin. Festareilla teltassa,autossa,veneessä,saaressa,soutuveneessä,parkkipaikoilla yms. Nykyään melkein 20 vuoden yhteiselon jälkeen ei onnistu kuin lukkojentakana omassa makkarissa. Joskus iltahämärissä saunan päätteeksi kotiterassilla. Tietysti ensin käytävä lapset kattomassa että varmasti nukkuvat.
Luonnon laki. Naisen aivot ovat nuoruudessa asennossa "nainen". Silloin voi sekstata missä vain, halua ja intoa riittää. Luonto tekee tehtävänsä, siittiö munasolun ja kas! Naisen aivot muuttuvat yks- kaks asentoon "äiti". Silloin nainen on ensisijaisesti äiti, ja vain toissijaisesti ja hyvin harvoin nainen. Ei tosiaankaan sekstata missä vain, (vaatteet rypistyy), halua on hyvin vähän ( en mä jatkuvasti jaksa/ täällä pitää siivota ensin/ lapset voi herätä/ päähän koskee) ja mies tuntuu yhtä kiinnostavalta kuin lomareissun ajan tyhjentämättömänä kotiin unohtunut biojäteastia.
Ei ole luonnon laki. Riippuu ihan naisesta. Oma vaimo ollut aina NAINEN nuoresta lähtien. Halunnut seksiä aina, eikä lapset eikä muutkaan asiat ole siihen vaikuttaneet mitenkään. On harrastettu aina, alun perin heillä hänen vahempiensa kotona, meillä vahempien kotona, mökeillä, teltoissa, lomamatkoilla, kavereilla/tutuilla kylässä, ihan missä vaan pystytty ja tehnyt vaimolla seksiä mieli. . Enemmän on minua joskus häirinnyt, jos joku kuulee tai toisen äänet,vaimoa ei koskaan. Viimeksi toissapäivänä.
Parinvalinta kysymys. Kannattaa ensisijassa pariutua sellaisen kanssa, joka haluaa seksiä eikä halua elää ilman seksiä.
Pate on ihan oikeassa osittain. Loppu taas menee väärin. Ei ole parinvalintakysymys. Se riippuu tuurista. Ei yleensä kukaan alussa pihtaa, tai kerro, että seksi loppuu sitten lasten saantiin.
Toinen joka päivä naiva jolla kävi tuuri.
Mies oli töissä, minä lomilla kotona alasti lukemassa kirjaa sängyssä aamulla. Hän tulee yllättäen kotiin etähommiin ja minä oon yhä alasti. Vinkkasin hänet makkariin ja tiesin mitä tapahtuu. Sekunnissa hän oli alasti päälläni ja mulla jalat äärimmillään levällään, toisessa sekunnissa hän oli kokonaan sisälläni alussa kipeästi, varsinkin noin ex tempore, mutta sitten tuntemus muuttuu hyvin pian ihanaksi hänen mun mielestäni aika kookkaalla kullillaan. Tykkään miten se seisoo! Se oli meidän ylivoimaisesti tähänasti kiihkein sessiomme. Tavallaan vaniljaa, mutta samalla hän yllätti sitkeydellään. En ole koskaan saanut kahta orgasmia. Tuntui, että se toka tuli niin lujana, vaikka jostakin syystä koetin pidätellä. Pelkäsin sitä huumaa! Sanoinkin jotain ääneen, että tulee toinen, apua, tulee toinen. Mies vaan kiihdytti ja suuteli. Aivan valtava nautinto.
Usein kun poikaystävä rakastelee himosta sokeena mua sillai, että mun molemmat kädet on ylhäällä ranteet kiinni sen toisessa kädessä jatkuvasti. Siinä tuntee samalla naisellisuutta, kun se pitelee niitä koko ajan ja joka työnnöllä vartalo hinkkaa mua tosi ihanasti just oikeaan kohtaan. Suudellaan hulluna ja vartalot tosiaan menee sellaseen kulmaan toisiinsa nähden, että todellaki toimii..
Pyysin työkaveria lähtemään syömään ruokatunnilla. Olin vaihtamassa työpaikkaa ja jotain oli keksittävä aloitteen tekemiseksi, sillä välillämme oli ollut sähköä jo kuukausia. Ulko-ovella tunnustin, ettei mulla oikeastaan ole nälkä. Mies sanoi, ettei hänelläkään ole. Rohkaistuin ilkikuriseen sävyyn saamastani vastauksesta niin paljon, että ehdotin käyntiä asunnollani. Perillä riisuttuamme takit päältä ja kengät jalasta, mies veti syliinsä ja antoi intohimoisen suukon. Eteisestä päädyttiin pikavauhtia makuuhuoneeseen, jossa suutelun lomassa riisuimme pikavauhtia toisiamme ja itsemme. Sain vakuuttaa miehelle parikin kertaa, että en tarvinnut enempiä lämmittelyjä. Kivan kokoisen pelivälineen tuntuvuutta lisäsi kondomin lisäksi toisella kerralla ensimmäistä rajummat otteet, jotka kuitenkin pysyivät nautittavuuden rajoissa. Ruokatunti oli venynyt 1,5 tuntiin kun palattiin työpaikalle nälkäisinä. N 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja itsestään selvästi oli yhteissaunomista. Vaimo on ujo, tai ehkä paremminkin estynyt, arka isoista rinnoistaan. Mutta mukaan oli tultava, oltava yksi joukosta, ja sepä olikin terapeuttinen kokemus. Vaimo viihtyi, ja kun kotona sitten oli meillä mitä hekumallisin yhdyntä, hän oli - niin kuin minäkin - yhteissaunomisesta sekä rentoutunut että kiihottunut. Tämä oli meille ensimmäinen varsinainen tällainen kokemus.
Varmasti oli kiihottava kokemus. Kaipaisin todella paljon samaa , mutta ei onnistu vaimon takia. Oliko sinulla vaikeuksia pitää erektio poissa vai tuliko? Vilkuilitteko toisianne "sieltä" ? Oliko kiihottavia muita naisia? Kuvittelitko sitten yhdynnässä heitäkin?
Tuota, tuota. Erektio pysyi aisoissa, vaikka nivusten tienoilla hyrisi lämmin tunne. Eikä siinä juuri tullut vilkuiltua, se mikä kiinnosti, näkyi tuijottamattakin. Kiihottavinta oli seurata omaa vaimoa osana meitä muuta porukkaa, nähdä ikään kuin vieraan silmin. Ja hyvältä näytti, kuten muutkin sinänsä normaalit vartalot, mutta nyt kaikki yhtä lailla esillä ja pääsemättä piiloon, niin kuin itsekin. Yhdynnässä lähinnä palautui sieluun ja ruumiiseen ja lämmin, yhteinen, intiimi keskinäinen luottamus.
Ehkä kiihottavin kokemukseni koin saunoessani vähän alle kolmetoistavuotiaana, kun vedin seisovan peniksen esinahkaa auki joka ei ollut vielä kokonaan mennyt terskan yli, ensin alkoi tulla suorastaan huumaava hyvän olon tunne mitä en ollut koskaan kokenut en osaa sanoa miten pitkään sitä kesti, mutta tunne pakotti vetämään esinahkaa aina tiukemmin taakse päin, pelkäsin sitä jos jostain kohtaa pääsee repeämään, siinä samassa oli kuin olisin räjähtänyt tai olisi tykillä ammuttu, vaalea neste alkoi voimakkaasti jaksottain lentään pitkälle puoleen väliin saunaa, samassa menin kuin tajuttomaksi laukeeminen oli suorastaan taivaallisen ihana kokemus, esin ajattelin mikä tämä oli, kun ei ollut paljonkaan tietoa kyseisetä asiasta. Sitten tajusin olin saanut ensimmäisen tietoisensiemensyöksykokemuksen, tämä on varmaan kiihottavin mieleen jäänyt kokemukseni, ei edes ensimmäinen kerta kun sain panna pimppiä ollut verrattavissa edellä kertomaani kokemukseen
Hyväilen parasta aikaa äsken posliiniksi sheivattua penistäni.
Istun sohvalla, verhot on auki, valot päällä ja ulkona on pimeää. Asun rivitalossa.
Kuka tahansa saattaa nähdä minut masturboimassa.
Tämä kiihottaa aivan helvetisti.
Meillä oli vieras yökylässä, hän nukkui olkkarissa ja meidän makkarin ovi on ehkä 10 metrin päässä siitä.
Mieheni alkoi illalla kiusottelemaan nännejäni, varmaan puoli tuntia hipsutti ja kiusasi. Hyväili käsin rintoja ja välillä otti nännejä suuhun. Olen ihan tosi herkkä nännilävistysten laiton jälkeen ja koko ajan tuntui että olin ihan laukeamisen partaalla. Minä runkkasin miestäni samalla. Se oli niin kutkuttavaa yrittää olla hiljaa. Lopulta sain tarpeekseni kiusaamisesta ja nousin hänen päälle. Kalu tuntui aivan järjettömän hyvältä kun olin niin kiihottunut.
Just meidän tuurilla uudesta sängystä oli joku ruuvi löysällä niin liikkua ei voinut juurikaan ettei sänky natissut. Pientä liikettä ja ai että tuntui silti niin hyvältä. Tunsin jokaisen sentin sisälläni ja kalu osui juuri oikeaan paikkaan. Ja olin niin märkä ja mies aivan rautakangen kovana. Mies jatkoi minun rintojen hyväilyä ja tulin melkein heti. Mieskin oli niin kiihottunut ettei kauaa mennyt että hänkin laukesi sisääni
Ikinä ei ole seksi tuntunut noin hyvältä mitä tuolloin vaikka ei edes juuri pystynyt liikkumaan. Nyt aivan märkänä taas kun vaan ajatteleekin tuota iltaa…
Ruotsinlaivalla kahden miehen tiukassa syleilyssä pelkkä suuteleminen vuoron perään kumpaakin, sekä toisen sormettaessa minua annoin käsihoitoa toiselle. Yksi mies tuijotti meitä, olimme tasanteella kaikkien näkyvissä.
Kyllä ehdottomasti kiihottavin kokemus oli kellistää varattu ja paksuna oleva työkaveri. :) Jokainen työntö tuntui siltä, kuin olisi irtaantunut ruumiista.
Asuttiin sinun kanssa rähjäisessä kerrostalolähiössä jumalan hylkäämässä paikassa. Oltiin ainoat nuoret siellä main. Muut olivat kadonneet tehtaan sulkeuduttua. Käytiin lukiossa kauempana ja kuljettiin rakastuneina käsi kädessä pysäkille. Sinulla oli seksi mielessä koko ajan (minkä takia varhaiset kokemukset ovat niin kiihottavia.) Et jättänyt minua rauhaan ja nautin siitä. Pysähdyttiin suutelemaan matkalla monta kertaa. Kiusoittelin suukkojesi aikana ja peruuttelin huuliltasi. Koko päivä ilman seksiä oli sulle liikaa. Nojattiin nurkalla ja suudeltiin kiihkeästi. Menin istumaan mattotelineelle, mihinkäs muualle. Otin toisen tennarin ja jalan kokonaan pois farkuista ja pikkareistani. Tulit lähelle kovana ja levittäydyin sinulle.
Paikka oli avoin näkymälle ikkunoista, mutta… talossa ei asunut meidän perheidemme lisäksi kuin kaksi pultsaria ja kaksi tyyppiä, jotka olivat viikolla töissä muualla. Koko talo oli purkujonossa. Niin teimme sen monena päivänä siinä ja sinä laukesit nurmikolle. Kotiväet eivät yleensä olleet kotona. Kukaan ei koskaan maininnut mitään. Ei uskallettu tehdä sitä sisällä, sinulla oli kielto meille ja minulla äitisi antama teille. Siitä tuli tapa ja lopulta keksittiin suojaisampi paikka. Mattotelineseksi päivän erektiopaineiden purkuun jäi pysyvästi mieleeni yhtenä hulluimmista ja kiihottavimmista muistoista.
Sain sinulta orgasmeja muutoin, mutta oli ihanaa antaa niitä sulle noin.
Kerran kun nuolin samalla sormettaen vaimolle orgasmin, en päästänyt häntä heti pakoon vaan jatkoin vähän vielä, kunnes vaimo väkisin pakeni alta.
Sitten erään toisen kerran taas osien ollessa toisinpäin ei vaimo lopettanutkaan suihinottoa laukeamiseeni vaan jatkoi kiusoittelua, tunne oli raastava ja nautinnollinen yhtäaikaa, selkäni meni kaarelle kuin olisin yrittänyt sängyn läpi paeta mutta hyväksyin mukisematta "koston"...
Vaihto-oppilasvuoden poikaystäväni, joka kuului jenkkiyliopiston korisjoukkueeseen. Ranteenpaksuinen oli lahkeessa. Se oli oikeasti sitä ja todella valmis kohoamaan täyteen komeuteensa toisin kuin stereotypia puolikovasta isosta väittää. Rakastelimme aivan koko ajan ja hyväilin, tutkin kundia huolella, aivan samoin hän luki silloin niin kauniin vartaloni karttaa. Hänen kokonsa ei vain sieltä, kiinteät lihaksensa ja leikittelevä luonteensa. Mahtavan kiusoitteleva huumori ja palvonta mua kohtaan. En tiedä mitään niin seksikästä ja kuumaa kuin se suhde. Tunne, kun nuorena naisena antautuu jumalaiselle miehelle kiihkeään seksiin. Hän todella otti omansa ja olin hänen. Pelkästään se ote, jolla hän piti kiinni pääni takaa suudellessa rajusti. Nosti olalleen kantoon ja vei seksiin. Tai se tyyli, millä hän ohjasi erektiotaan sisääni. Ne muutamat runkkuliikkeet siinä, maltti alussa vaikka teki niin nannaa ja sitten vasta kun olin valmis, kiihdytys. Muistoja, joita on niin vaikeaa ylittää.
Ryhmäseksiä 50 miehen kanssa. Niin kiihottavaa ettei jää viimeiseksi kerraksi. Ei ehkä sovi kaikille, mutta tälläiselle orgasmihullulle kylläkin. Jees. 😉
Tyttöystävä halusi välttämättä kanssani suihkuun. Olin vaan et voidaan me mennä, mutta mulla stondaa sitten koko ajan. Neito sanoi hiljaa, ettei se haittaa ja vilkaisi mua alakertaan. Otti eteen jo siinä vaiheessa ja kun vähennettiin vaatteita se nousi ihan ylös. Mentiin suihkuun ja hän katseli yhtenään niin kuin minäkin häntä. Suihkuteltiin vuorotellen ja seisoi koko ajan niin pystyssä kuin voi. Kulli nyki siinä samalla ja yritti nousta vielä enemmän. Toinen on niin kaunis siinä ja niin upea ja tekee seksiä mieli. Oltiin silloin suhteen alkuvaiheessa vielä ja aika ujoja. Tajusin jotenkin kunnolla vasta myöhemmin, että ne katseet ja se odotus oli aivan tajutonta. Kielsin itseltä koskettelun niin itseni kuin tyttöystävän. Lopulta sit tytön hiusten peseminen oli jo liikaa ja siemensyöksy alkoi itsestään. Tyttö kääntyi katsomaan ja auttoi koskemalla penikseen just oikealla hetkellä niin, että se vielä voimisti jatkosupistuksia. Ihan käsittämätöntä. Erektio jäi tuosta päälle ja vaappui alussa nousten taas ylös. Mentiin kuivattuamme sänkyyn mä taas aivan kivikovana ja yhdyttiin heti.
Parikymppisenä varastojannuna pääsin saman kaupan upeimman kassan kanssa nussimaan. Sellainen 45 v lihava blondi. Kutsui mut mökilleen saunomaan. Tai se taisi olla sen lapsuuden koti. Nainen heitti alasti heti paikalle mentyämme ja jo ennen sitä tekosyytä eli saunaa tuli naitua pari kertaa pihalla ja sängssä. Saunassa nuolin pillua ja multa otti suihin. Uimaankin oli tarkotus mennä. Mä menin mutta nainen mietti että onko liika kylmää. Hytisin siellä järvessä ja ihastelin maailman upeinta naista joka steppaili laiturilla eestaas. Runkkasin veden alla joka tuntu kylmässä vähän oudolta. Sitten tää ihanuus kysyi: haluutko nähdä jos mä pissaan? Meinasin pyörtyä sillä se oli mun siihen asti salainen unelma, saada katsoa kun nainen kusee. Ynisin jotai sekavaa ja nainen kyykistyi laiturin reunalle. Pillu aukesi ja pissa ruiskusi ihan mun eteen siihen veteen. Parasta mitä oon ikinä nähnyt ja tästä on 10 vuotta jo.
Oli yks Milka me oltiin jo koulussa tulta ja tappuraa. Hirvee kiukku ja samalla mieletön seksuaalinen jännite. Hän ei ollut koskaan tyytyväinen siihen mitä tein. En ollut mikään kympin tyyppi ja sanoin, että hän oli hikipinko valittaja. Liian mallioppilas, järjettömän sanattoman kaunis ja vihainen. En saanut häntä leppymään eikä hän mua kuin vain siksi ajaksi, kun tanssittiin ja suudeltiin diskojen yms. bileiden aikana. Ne suudelmat olivat niin kovia, näykkääviä ja kohta taas mentiin takas vanhoihin rooleihin. Tota jatkui vuosia ja vuosia. Koskaan ei lipsahtanut seksin puolelle, mutta lähellä oli. Mietin vaan minkälaista kiihkeyttä meidän seksi olis ollut. Hän oli SE mulle, oon varma siitä. Opiskelut muualla sitten lopulta meidät kokonaan erotti..
Muistelen nuoruuttani, jossa jääkuutio ja steariini oli
aiemmin niitä 'kuumiajuttuja' mutta näin myöhäis-
iällä, ei enää niin. Jotain on ajan saatossa käynyt,
sen ovat korvanneet ainakin itselläni,
sekä Dumle että Toblerone. Vaikka en tiedä, tai ole
ihan varma että onko muilla käynyt sama seksissä?
Varmaan mun nykyinen tyttöystävä; ei ole aiemmin ollut gimmaa, joka purskahtaa itkuun lauetessaan ( ei ihan joka kerta, lähinnä kielihoidon jälkeen). Jotenkin ihan älyttömän kuumaa.