Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Peräsuolen laskeuma viime vuonna
Kylvyssä ekaa kertaa uuden tyttöystävän kanssa. Veteen ilmestyi keltainen "pilvi" ja kysyin että kusiko hån just. Myönsi kusseensa. Innostuin ja tyttö yllättyi että iihotuin kusijutuista.
Olin tulossa serkun lapsen kastejuhlasta ja kadulla oli lunta niin, että korkkareilla oli vaikeaa kävellä. Tuttu mies ihastukseni vuosien takaa sattui paikalle ja kaappasi minut syliin. Hän kantoi koko matkan minua kotiin prinsessatyylillä ja olin aivan awwww. Siinä ehdittiin juttelemaan kuulumiset ja parisuhdestatukset. Tuon jälkeen tavattiin seuraavana päivänä ja sillä tiellä ollaan. Kaikkea tosi ihanaa on tapahtunut, mutta silti se voima millä hän minua vei parin kilsan matkan, täysin väsymättä ja kevyesti sai uskomattomaan kiihkoon. Se tulee aina mieleen, kun näemme ja sytyttää hurjaan seksiin missä hän vie ja minä voihkin ja vikisen. Olen yleensä itse tykännyt olla päällä, mutta nyt roolit ovat vaihtuneet totaalisesti. Saan aivan järisyttävää nautintoa yhdynnässä ja helposti orgasmeja. Tuokin on uutta. Joskus hätinä päästään ulkovaatteista eroon ennen kuin ollaan eteisen matolla makuullaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma viime vuonna
Peräsuolenlaskeumahullu bongattu jälleen :D
Vaimon siskon tyttö oli 18-vuotias lukiolainen, joka jo nuorempana teininä oli pukeutunut erilaisiin tyyleihin. Joltain some-vaikuttajalta otti sitä oppia. Kerran sitten oltiin hänen vanhempiensa järjestämissä kosteissa aikuisten juhlissa. Tyttö ja kolme hänen täysi-ikäistä luokkakaverityttöään oli myös mukana, oli naapureita ja tuttavia. Musiikkia, syötävää, juotavaa, puhetta ja naurua, tunnelma katossa. Tyttö oli tällä kertaa pukeutunyt mustiin, kiiltäviin maihareihin, mustiin vähän yli polven ulottuviin sukkiin, joita kannatteli pitkät sukkanauhat edessä ja takana keskellä reittä. Hame oli hyvin lyhyt, harmaa vekkihame, jonka alta vilahtelivat valkoiset pikkarit ja musta sukkanauhavyö. Yläosassa pelkät mustat rintsikat ja pieni musta nahkatakki auki. Meikki oli tumma ja vahva. Mulla on sukkanauhafetissi, joten kiihotuin tytön asusta saman tien ja täysillä. Muutaman drinksun jälkeen pyysin tytön tassiin ja kehuin asun ja tytön upeuden maasta taivaaseen. Tyttö tykkäsi kehuista ja tunsi hitaita tanssiessa kovan kaluni. Nauroi, että mullahan on seissyt ainakin tunnin koko ajan. Sanoin, että siitä saakka kun näin sut. Vielä pari juomaa ja kysyin voitaisko mennä johonkin panemaan, mä haluan sut pelkissä maihareisssa, sukissa ja sukkanauhaliivissä. Mentiin tytön huoneeseen, riisuin tytön noihin varusteisiin ja itseni kokonaan alastomaksi. Tilanne ja himo vaati nopeaa toimintaa, joten imin tytön pikkurintojen nännit nopeasti, yhtä nopeasti nuolin alapään joka paikasta ja tyttö antoi käsi- ja suuhoitoa. Sitten tytön sängyllä tikkaavan rajua lähetyssaarnaajaa. Lopuksi tyttö kontalleen ja lätisevää takaapanoa, minkä äänekkäät juhlat estivät kuulumasta. Mutta juuri kun oltiin melkein lopussa päästellen kumpikin nautinnon ääniä, astui tytön paras kaveri sisään. Hän näki, kuinka vedin ulos, tempaisin kortsun pois ja laukesin ja purkauduin purkauduin tytön pakaroille ja selälle, osa lensi kauas sängyllekin. Sanoin, että noin ei ole tullut kuin joskus kakskymppisenä. Tuolloin oli mulla ikää 35. Tytön paras kaveri sanoi hymyillen sori ja että pitää kyllä salaisuuden. Palattiin siitä sitten hellän suukon jälkeen juhlimaan. Meillä oli vuoden seksisuhde, jonka tyttö lopetti, kun löysi poikaystävän. Pyytelin jonkin aikaa, eikö jatkettaisi kuitenkin, mutta tyttö ei enää halunnut. Niin hyvää panoa en ole saanut keneltäkään muulta, en ennen enkä jälkeen tytön.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon siskon tyttö oli 18-vuotias lukiolainen, joka jo nuorempana teininä oli pukeutunut erilaisiin tyyleihin. Joltain some-vaikuttajalta otti sitä oppia. Kerran sitten oltiin hänen vanhempiensa järjestämissä kosteissa aikuisten juhlissa. Tyttö ja kolme hänen täysi-ikäistä luokkakaverityttöään oli myös mukana, oli naapureita ja tuttavia. Musiikkia, syötävää, juotavaa, puhetta ja naurua, tunnelma katossa. Tyttö oli tällä kertaa pukeutunyt mustiin, kiiltäviin maihareihin, mustiin vähän yli polven ulottuviin sukkiin, joita kannatteli pitkät sukkanauhat edessä ja takana keskellä reittä. Hame oli hyvin lyhyt, harmaa vekkihame, jonka alta vilahtelivat valkoiset pikkarit ja musta sukkanauhavyö. Yläosassa pelkät mustat rintsikat ja pieni musta nahkatakki auki. Meikki oli tumma ja vahva. Mulla on sukkanauhafetissi, joten kiihotuin tytön asusta saman tien ja täysillä. Muutaman drinksun jälkeen pyysin tytön tassiin ja kehuin asun ja tytön upeuden maasta taivaaseen. Tyttö tykkäsi kehuista ja tunsi hitaita tanssiessa kovan kaluni. Nauroi, että mullahan on seissyt ainakin tunnin koko ajan. Sanoin, että siitä saakka kun näin sut. Vielä pari juomaa ja kysyin voitaisko mennä johonkin panemaan, mä haluan sut pelkissä maihareisssa, sukissa ja sukkanauhaliivissä. Mentiin tytön huoneeseen, riisuin tytön noihin varusteisiin ja itseni kokonaan alastomaksi. Tilanne ja himo vaati nopeaa toimintaa, joten imin tytön pikkurintojen nännit nopeasti, yhtä nopeasti nuolin alapään joka paikasta ja tyttö antoi käsi- ja suuhoitoa. Sitten tytön sängyllä tikkaavan rajua lähetyssaarnaajaa. Lopuksi tyttö kontalleen ja lätisevää takaapanoa, minkä äänekkäät juhlat estivät kuulumasta. Mutta juuri kun oltiin melkein lopussa päästellen kumpikin nautinnon ääniä, astui tytön paras kaveri sisään. Hän näki, kuinka vedin ulos, tempaisin kortsun pois ja laukesin ja purkauduin purkauduin tytön pakaroille ja selälle, osa lensi kauas sängyllekin. Sanoin, että noin ei ole tullut kuin joskus kakskymppisenä. Tuolloin oli mulla ikää 35. Tytön paras kaveri sanoi hymyillen sori ja että pitää kyllä salaisuuden. Palattiin siitä sitten hellän suukon jälkeen juhlimaan. Meillä oli vuoden seksisuhde, jonka tyttö lopetti, kun löysi poikaystävän. Pyytelin jonkin aikaa, eikö jatkettaisi kuitenkin, mutta tyttö ei enää halunnut. Niin hyvää panoa en ole saanut keneltäkään muulta, en ennen enkä jälkeen tytön.
Mulla oli vuosia pikkuserkkutyttö jota rakastin. Lapsena leikittiin yhdessä, teininä hyväiltiin toisiamme ja rakasteltiin salaa. Homma kehkeytyi siihen, että jokaisessa sukujuhlassa, jossa oltiin yhtä aikaa, löydettiin joku sopukka talosta tai juhlapaikasta, jossa sitten annettiin valta himoille. Noi hetket on yhä kiihottavimpia mulle ikinä. Hän osasi koskettaa käsin ja suulla ja antaa mun johtaa tapahtumia. Hän osasi vietellä vaatteillaan ja yleisesti olemalla niin pirun naisellinen, kaunis ja antautumalla mulle. Kapea samettimekko oli mulle taivas. Olen outo, tiedän. Asuttiin kauempana toisistamme, eri maissa itse asiassa ja sovittiin, ettei vaihdeta viestejä, ettei kukaan koskaan löydä ja lue niitä. Kerran oltiin tytön vanhassa kotona ja rakastelemassa tämän entisessä huoneessa vanhassa sängyssä, joka siinä kiihkeästi höylätessäni tytön päällä piti meteliä. Huohotus kaikui ja pienet voihkaisut, joita hän ei pystynyt hillitsemään. Oveen koputettiin just sillä hetkellä, kun olin vetämässä ulos ja ruiskin euforiassani spermaa tytön masulle. Onneksi lukko piti ja ehdittiin siistiytyä. Sillä kertaa meitä tuijotettiin oudosti. Kukaan ei kuitenkaan koskaan sanonut mitään. Kai ne kuitenkin arvasivat. Tästä on jo parisenkymmentä vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, seksikkäät asusteet liittyy kiihottumiseen ja siihen tilaan useimmiten. Juuri nämä ala/halkiolla olevat , samoiten rintsikat mitkä ei peitä mitään (punaisena kiiltävän sellaisen). Ai että.
Mutta joo voi kun naiset tajuaisi aina sen miten paljon vaatetuksella voi vaikuttaa halujen nostoon. Vaan kun ei. Suurin osa pitää perus harmaita, valkeita maxi alushousuja niin siinä tule mieleen kun vanhuus.
Roolileikit myös , voisin vaikka kuinka paljon kertoa vaan pidän omana tietona. Roolileikkejä kun on mukava tuunailla omaisekseen, eli tarina tapahtumat itse akti yms.Ainiin ajattelin seuraavana "seksi" lisukkeena ostaa ns "häpeä" paalun, pääsen oikein rankaisemaan kunnolla, ja mikä parasta kun on millä rankaista.
Tämä on kyllä jännä kun minä ainakin tykkään pitsihepenistä yms. sukkanauhaliiveistä ja muista mutta mies ei huomaa mitään eroa valkoisten sloggien ja seksikkäämpien vaatteiden välillä. Tai no joskus kommentoinut ettei pidä läpinäkyvistä alusvaatteista tai pitsistä. Aika monen miehen kanssa tullut tämä vastaan etteivät yhtään arvosta panostustani tähän ja naisena siitä tulee harmistunut ja hölmö olo, kuin olisin tehnyt jotain tyhmää ja väärää. Kuitenkin seksi kiinnostaa eli vika ei ole minussa. Ehkä jonain päivänä tapaan taas miehen jota kiinnostaa..
Se kun viimein uskalsin kokeilla mieheni minulle suomaa vapautta mennä vieraan miehen kanssa meidän hotelli huoneeseen.
Monilla taitaa olla samanlaisia tunteita, mutta yhä kiihottavin on se, kun seksinhimo oli lukiossa niin suurta, että joka välitunnilla piti päästä makaamaan pojan alle rakastelemaan invavessan kaakelilattialle. Sitä kiihkoa on vaikeaa ylittää, kun kaikki vapaa-ajat olisi pitänyt opiskella mutta käytettiin seksiin, joka oli tulisinta, mitä ole ikinä kokenut. Ehdinkö aina orgasmiin, en. Usein kyllä, mutta en aina ehdi nykyäänkään. Saiko poika aina orgasmin, ei. Usein jouduimme keskeyttämään heti alussa äänien takia siksi, koska oven lukkoon ei voinut luottaa. Oliko paikka kiihottavin, ei, mutta se juuri teki siitä niin kiihottavaa, koska niin lähekkäin ja sisäkkäin piti päästä makaamaan, eikä se tarve valikoinut paikkaa. Makasimme vaikka sitten kovalla lattialla, jos ja kun emme muuta keksineet. Se kiihkon määrä sai lähes leijumaan, jalat olivat puuroa ja oli rohkeus tehdä noin. Ei musta olisi enää tuohon, enkä pysty saavuttamaan enää ihan samaa leijuvaa tunnetta. Olin kuin keiju ja pojan seksilelu ja hän oli minun. Halusin olla, halusin häntä niin paljon.
Muutto apuna anopille,sai siinä 18v mies tietää kuinka puuma maksaa työstä...kuiskasi minulle vielä korvaan ettäolit ihana puumanpoikanen <3
Vierailija kirjoitti:
Olin uimahallissa ja viereiseen suihkuun tuli komea kundi, joka hipaili suihkussa kaluaan. Huomasi kun katselin ja yhtäkkiä se olikin jo aivan kovana. Kundi hymyili, tuli luokseni ja alkoi runkata minua. Pelkäsin koko ajan, että joku tulee paikalle ja jännityksen vuoksi laukesin samantien. Pakenin paikalta äkkiä, mutta tätä muistelen vielä usein tyttöystävänkin kanssa :)
Tuon vuoksi minä en käy uimahalleissa kun siellä pyörii kaikenmaailman hinttapuleja elostelemassa. Uimahallissa on tarkoitus uida, saunoa ja käydä suihkussa.
Mulla on yläaste- ja lukioaikoina hevonen pienessä kahden eläimen tallissa maaseudulla. Kävin ponia hoitamassa ja seurustelemassa pojan kanssa, joka asui naapurissa vähän matkan päässä. Kaveri ajeli pikkumönkijällä omien sanojensa mukaan mua katsomaan. Käytin sitten hänen innokkuuttaan olla mulle mieliksi hyväkseni ja laitoin tallitöihin. Paikalla oli ori, joka hirnui ja himosi kulli pitkänä minun tammaponiani. Tuo huvitti ja kiihotti, koska poika käyttäytyi kuin se ori. Töiden tekeminen meni mun jahtaamiseksi, hiusteni kosketteluksi ja suuteluksi saman tien. Housut laskeutuivat ja rakastelimme piilopaikassa. Harrastimme seksiä koko ajan yhdessä ollessamme. Lopulta eri lukioihin meneminen erotti meidät. Olin opiskelemassa kaukana ja kävin tallilla enää vain kerran viikossa. Porukat hoitivat ponia, enkä kertonut heille koskaan seurustelustani. Tapasimme pojan kanssa aina muualla kuin kodeissamme. Kerran kaveri oli käynyt etsimässä mua tallilla ja vanhemmat olivat siellä.
Kului vuosia ja vuosia. En nähnyt nuorta miestä aikoihin. Kunnes palasin tallille ja katselin vanhaa rakennusta purettavana. Poni oli kuollut kauan sitten. Hän lohdutti mua yhtäkkiä. En edes tajunnut, että hän oli siellä ennen kuin halasimme. Rakastelimme taas saman tien tutussa piilopaikassa ja se oli uskomatonta. Miten hän tuntui taas vaativalta päälläni ja äärimmäisen kovalta sisälläni ihan kuin silloin kauan sitten. Tiesin nuorena ja tiedän nyt, että hän on minun. Vaikka oltaisiin kaukana toisistamme kuten tällä hetkellä on oltu jo kauan, tiedetään aina mitä toinen ajattelee. Täydennetään toistemme lauseita jne.
Oli yks firman tilaisuus pienessä hotelli-ravintolassa ja sain illan aikana katseita naapuripöydästä ihan vieraalta mieheltä jatkuvasti. Tilanne samalla kutkutti ja kiusaannutti. En tiennyt mitä tekisin, takeltelin keskustelussa, koska ajatukset harhailivat. Seuraavana päivänä olin kaupassa pienessä lähimarketissa ja se sama mies oli siellä. Hän oli hyllykäytävän päässä ja minä olin toisessa päässä. Emme voineet olla katsomatta toisiimme. Kadotin hänet hetkeksi näköpiiristä. Olin maitohyllyllä ja käännyin. Mies oli yhtäkkiä ihan vieressä ja tunsin hänen hengityksensä iholla. Hän oli yhtä vaivaantunut / kiihottunut kuin minäkin, ajattelin. Mietin, että on pakko sanoa jotain. Tunnetaanko me jostain kaukaa, kysyin ääni melki väristen. Ehkä toisesta elämästä, mies sanoi ja jatkoi. Siitä asti kun mä näin sut, halusin suudella sua. Menin aivan lukkoon märkänä pikkupöksyissäni kuin tyttösenä ja annoin miehen pehmeästi suudella minua siinä maitohyllyllä ihmisten pyöriessä ympärillä. Suudelmat kestivät ja kestivät, vastasin niihin halukkaasti. Tunne ja tilanne oli aivan täysin käsittämätön. Saimme aplodit kun viimein maltoimme lopettaa ja halasimme vaistomaisesti. Vanha tätini oli taputtajien joukossa ja hän julisti, että kesällä tanssitaan sitten häitä. Jatkoimme ostosten tekoa kasvoni punoittaessa kiihotuksesta ja nolotuksesta. Välillä hän taas karkasi näkyvistäni ja tunsin yhtäkkiä farkkujeni vyölenkeistä kiskaisun ja olin taas miehen syleilyssä. Sovimme kaupan pihassa, että juttumme jatkuu sitten illalla ja tapasimme paikallisessa ravintolassa. Kerran elämässä voi jotain tällaista sattua kohdalle, mietin. Jatkokin oli yhtä kutkuttavan kiimaista, mutta jotenkin tuo ensimmäistä kertaa lähelle pääseminen oli se ihanin.
Vierasta miestä työpaikan keittiössä iltamyöhällä. Ainoa, missä oli hapuilua, oli paikan etsimisessä. Ruokapöytä tuntui liian huteralle, joten löysin lopulta itseni tiskipöydän reunalta. Sukkahousut jäi toiseen jalkaan roikkumaan, kun jämäkkä kulli hieroi jo sormilla esikostutettua vakoa ja painui sisään. Ajantaju katosi täysin ja miehen tahti oli jotain aivan muuta kuin se, mihin olen tottunut kotona. Jälkeenpäin ajateltuna oltaisiin hyvin voitu jäädä kiinni, mutta saimme olla kahden loppuun asti. En ollut hiljaa, mutta mies oli äänekkäämpi. Sekin tavallaan kiihotti. Seksin jälkeen herrasmieheksi jälleen palannut seksikumppani auttoi naulakosta takin päälle ja antoi ovella suukon. N 24
Tanssin abitansseja nuoren miehen kanssa, kenen tiesin käyvän kuumana minuun ja kehen olin aivan ihastunut. Hän sai erektion harjoituksissa, mutta ei ollut siitä moksiskaan. Jatkoimme tanssia ja hän painautui kiinni minuun. Olin niin kiihottunut puna poskillani. Hän oli pelkäämätön ja vastustamaton. Tunsimme toki ennalta, mutta emme olleet jotenkin vaan voineet lähestyä romanttisesti siihen asti. En tiedä miksi...
Minulla oli farkut jalassa ja huomasin, että hän avasi nappiani keinuessamme. Olimme syrjässä muista salin nurkassa ja sain sormet pimpille. Ne ehtivät vain käväistä kosteudessani ja kuumuudessani, kunnes keskeytin tahdonvoimalla hänet. Lupasin jatkoa ja hän jäi hetkeksi huohottamaan seinää vasten kääntyneenä. Epäilin, että hänen oli pakko runkata ja purkautua. Poistuessamme salista vilkaisin seinää ja näin ainakin olevinaan siinä valumajälkiä. Meitä oli pieni porukka ja sali oli kohtuu iso, jotenka en usko, että muut huomasivat mitään tai jos tajusivat, eivät ainakaan sanoneet sanaakaan. Kävellessäni muiden perässä yksin kioskin "huolto-oven" ohitse tunsin nyppäyksen hihastani. Sitten minut vedettiin kädestä oven taakse ja painettiin seinää vasten. Hän oli uskomattoman taitava suutelija ja olin täysin valmis seksiin.
Emme kuitenkaan uskaltaneet siinä paikassa, mutta hyväilin vahingossa hänelle siemensyöksyn, joka roiskui vaatteilleni ja pitkin seinää vain muutamalla vedolla. Hän oli ottanut stondiksensa itse housuistaan ulos ja se sojotti pystyssä siinä suudellessamme. Niin herkkä ja viriili hän oli ja se oli minulle uskomaton itsetunnon boosti.
"Olin niin nätti ja kaikkea, ettei hän voinut mitään", pyörittelin noin mielessäni.
Pyyhimme seinää ja paitaani ja vasta sitten varmistimme, ettei kioskin luukun kautta ollut näkyvyyttä sinne missä olimme. Ei ollut ja siitä lähtien olimme pari. Kuhertelimme ja olimme kiinni toisissamme kaiken aikaa. Yhä edelleen koen niin paljon nostalgiaa hänen kanssaan rakastellessani.
Kuljin yöllä kotiin ja minut pysäytti mies, joka puhui epäselvää englantia. Hän kysyi, olenko yksin. En kokenut tilannetta mitenkään uhkaavaksi, mutta ajattelin, mistähän hän oli tullut sinne. Vastasin kierrellen ja kaarrellen, että ystäväni oli tulossa tapaamaan minua, vaikka olin vaan matkalla kotiin. Hän pyysi saada liittyä seuraamme. Jostakin syystä olin myöntyväinen. Ajattelin, että hän voisi olla "turvamiehenä" loppumatkan. Tunnustin miehelle, että olen yksin ja että valehtelin ystäväni tapaamisesta. Hän sanoi ymmärtävänsä ja suuteli kädelleni sanoen, ettei koskaan ole nähnyt mitään niin kaunista kuin minut. Juttelimme lisää ja hän kertoi edelleen vähän epäselvästi olleensa polttariporukassa ja muut olivat niin päissään, että olivat sammuneet asunnolla, jossa he olivat juhlineet. Hän kysyi, onko minulla poikaystävää. Vastasin jostakin syystä suoraan, ettei ole, heti vähän katuen rehellisyyttäni. Jokin outo hänessä viehätti ja myös se suojelunhalu, miten hän tarkkaili ympäristöä koko ajan ja ohjasi minua sivummalle kuullessamme äänekästä herjaavaa puhetta läheltä. Oma suojelusenkelini ajattelin. Hän jatkoi juttua ja kertoi olevansa vartijana töissä. Pääsimme vihdoin kotini pihalle ja mies kysyi saako tulla iltakahville. Taas jostakin kumman syystä myönnyin. Vieras mies keittiössä istuin ja katselin häntä ja hän minua. Sanoja ei ollut ja tuntui, ettei niitä tarvittu, hän nousi tuolistaan kosketti olkapäähäni ja suuteli kumartuen huulilleni. Olin aivan muissa maailmoissa ja hetki vei mennessään. Hetken päästä laitoin musiikkia soimaan ja tanssimme lähekkäin suudellen lisää. Se oli taivaallista, ulkona satoi lunta ja mies nojasi lämmintä vartaloaan minua vasten. Hän vei minut taaksepäin vasten seinää ja jatkoi. Suutelimme vaikka kuinka kauan. Hän painoi lantiotaan minuun koukkupolvin pienin liikkein ja vei kohti orgasmia kohonneella etumuksellaan. Sain ja sain, silmissäni säkenöi ja koko alavartaloni sykki orkkuaaltojen tahdissa. Väsähdin jaloistani täysin ja hän kantoi minut sänkyyn. Yllätyksekseni mies peitteli minua ja suuteli vielä kerran ennen kuin nukahdin. Hän ei edes yrittänyt ns. saada pesää. Ulkoa naapurustosta kuului kovaa ääntä ja hän kertoi jäävänsä sohvalle yöksi suojelemaan minua, jos tapahtuisi jotain. Heräsin siihen, että mies käveli semierektiossa boksereissaan vessasta ulos ja palasi sohvalle. Arvasin, että hänen piti helpottaa oloaan, niin kovana hän oli minua vasten. Tuo vain sai minut ihastumaan häneen lisää. Löysin itselleni sinä iltana miehen mitä leffamaisimmalla tavalla. Olin sallivainen hänen kömpiessä viereeni sitten aamuyöstä. Emme rakastelleet silloin, mutta tuo kohtaaminen ja jatkotapahtumat jäivät ikuisiksi ajoiksi mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Kuljin yöllä kotiin ja minut pysäytti mies, joka puhui epäselvää englantia. Hän kysyi, olenko yksin. En kokenut tilannetta mitenkään uhkaavaksi, mutta ajattelin, mistähän hän oli tullut sinne. Vastasin kierrellen ja kaarrellen, että ystäväni oli tulossa tapaamaan minua, vaikka olin vaan matkalla kotiin. Hän pyysi saada liittyä seuraamme. Jostakin syystä olin myöntyväinen. Ajattelin, että hän voisi olla "turvamiehenä" loppumatkan. Tunnustin miehelle, että olen yksin ja että valehtelin ystäväni tapaamisesta. Hän sanoi ymmärtävänsä ja suuteli kädelleni sanoen, ettei koskaan ole nähnyt mitään niin kaunista kuin minut. Juttelimme lisää ja hän kertoi edelleen vähän epäselvästi olleensa polttariporukassa ja muut olivat niin päissään, että olivat sammuneet asunnolla, jossa he olivat juhlineet. Hän kysyi, onko minulla poikaystävää. Vastasin jostakin syystä suoraan, ettei ole, heti vähän katuen rehellisyyttäni. Jokin outo hänessä viehätti ja myös se suojelunhalu, miten hän tarkkaili ympäristöä koko ajan ja ohjasi minua sivummalle kuullessamme äänekästä herjaavaa puhetta läheltä. Oma suojelusenkelini ajattelin. Hän jatkoi juttua ja kertoi olevansa vartijana töissä. Pääsimme vihdoin kotini pihalle ja mies kysyi saako tulla iltakahville. Taas jostakin kumman syystä myönnyin. Vieras mies keittiössä istuin ja katselin häntä ja hän minua. Sanoja ei ollut ja tuntui, ettei niitä tarvittu, hän nousi tuolistaan kosketti olkapäähäni ja suuteli kumartuen huulilleni. Olin aivan muissa maailmoissa ja hetki vei mennessään. Hetken päästä laitoin musiikkia soimaan ja tanssimme lähekkäin suudellen lisää. Se oli taivaallista, ulkona satoi lunta ja mies nojasi lämmintä vartaloaan minua vasten. Hän vei minut taaksepäin vasten seinää ja jatkoi. Suutelimme vaikka kuinka kauan. Hän painoi lantiotaan minuun koukkupolvin pienin liikkein ja vei kohti orgasmia kohonneella etumuksellaan. Sain ja sain, silmissäni säkenöi ja koko alavartaloni sykki orkkuaaltojen tahdissa. Väsähdin jaloistani täysin ja hän kantoi minut sänkyyn. Yllätyksekseni mies peitteli minua ja suuteli vielä kerran ennen kuin nukahdin. Hän ei edes yrittänyt ns. saada pesää. Ulkoa naapurustosta kuului kovaa ääntä ja hän kertoi jäävänsä sohvalle yöksi suojelemaan minua, jos tapahtuisi jotain. Heräsin siihen, että mies käveli semierektiossa boksereissaan vessasta ulos ja palasi sohvalle. Arvasin, että hänen piti helpottaa oloaan, niin kovana hän oli minua vasten. Tuo vain sai minut ihastumaan häneen lisää. Löysin itselleni sinä iltana miehen mitä leffamaisimmalla tavalla. Olin sallivainen hänen kömpiessä viereeni sitten aamuyöstä. Emme rakastelleet silloin, mutta tuo kohtaaminen ja jatkotapahtumat jäivät ikuisiksi ajoiksi mieleeni.
Joo niin varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin varmaan
Ei äsköinen, mutta en ymmärrä, mikä näitä tyyppejä vaivaa? Täällä kerrotaan kuulemma liikaa teinitarinoita ja sitten, kun joku kertoo jotain muuta, haukutaan sitäkin?
Viime yön ensimmäinen yhdyntäorgasmi(t) koskaan. Pelkkää lähetyssaarnaajaa, raskasta, painavaa, hikistä nussimista ison peniksen kanssa, välissä hellempää käsittelyä ja oikeaa rakastelua. Se, mikä tässä vieläkin hämmentää, yli nelikymppisenä vasta pääsin kaiken tuon kokemaan! Eikä se ollut vain se koko, vaan myös ne taidot!
Todennäköisesti kemian luokan takarivissä saadut handjobit silloin kersana maailman kauneimmalta tytöltä kokoa puberteetissa kasvaneelle herkälle elimelle. Leveät pöydät lattialle asti ulottuvine etuosineen ja siten oletettavasti hyvä näkösuoja. Paritehtävät ja ajatukset 100% seksissä ja tytön kauniissa, upeassa kompaktissa vartalossa, nukkekasvoissa ja pimpsassa. Valtava paineen tunne seisokissa. Kynnet irrottava orgasmikouristelu, raju sykkiminen. Roiskeet pöydän pohjassa valuen lattialle ja päätyen osin kengänpohjiin ja omilla vaatteilla pyyhittävänä. Lyhyet suudelmat, katseet. Toiminnan salaamisen onnistuminen, ehkä...
Miksi todennäköisesti kiihottavin, siksi että superkiellettyä ja tunteet ja tuntemukset niin voimakkaat osin nuoresta iästä johtuen. Osin siitä, että tyttö oli vaan niin kertakaikkisen upea. Miten tuommoinen saattoikaan tykätä minusta niin paljon...