Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Yleisesti miehen kiihko ja kuumana käyminen mun takia. Toissapäivänä nähtiin taas vakkarin kanssa ja naitiin aivan kiimassa. En tiedä miten se onnistuu mutta tulee monta kertaa illassa ja aina jaksaa panna tosi kovalla tahdilla kauan. Vaihtelee nopeutta, mutta kun kiihdyttää kunnolla ei sitten hidasta ollenkaan. Kuljettaa mua huipusta toiseen. Vielä kun siinä tuntee olevansa niin ihanan pieni jotenkin. Antautuu vaan niin tiukkaan alla etten pääse liikkumaan ollenkaan. Miehen fysiikka kiihottaa ja toi antautuminen kun hän on niin vahva ja pidättelemätön. Romatiikkaa, kuumia suukkoja myös panon aikana ja välillä esileikkejä. Rakastan kun hän nuolee ja nautin siinäki selälläni. Kantaa mua ulko-ovelta olalla makkariin ja suutelee sängyllä ja samalla riisuu.
Mun täytyy sanoa, että viimeisin seksi-ilta ja yö nykyisessä aika uudessa suhteessani. Toi edellisen kuvailema "tiukasti alla" oli ihan uskomaton kokemus. Olin tottunut siihen, että mies haluaa tulla takaa. Yhen kerran edellisessä suhteessa silloinen kumppani tuli takaa selkääni kii, näykki niskaa ja painoi patjaan hellästi mutta tuntuvasti loppua kohti. Ihan mieletön tunne. Yritin saada tota juttua toistumaan, mutta hän tykkäsi enemmän olla selkä suorempana. Tää nyksä on selvästi lähetyssaarnaaja-asennon kannalla eniten. Kääntää mut selälleni jo esileikeissä suudellessa ja toimii siin tosi määrätietoisesti. Pari päivää sitten tunsin ekaa kertaa miehen kokonaan päälläni. Ajattelin, että siihen jotenkin rusentuisi, mutta ei todellakaan. Vartalon painon tunne on ihaninta suunnilleen mitä tiiän! Toinen, mikä oli mulle uutta oli, miten hän ihan joka työnnöllä siirtyi tai liukui koko vartalolla vähän ylös ja kunnolla eteenpäin. Rintakehä nousi kohti mun kasvoja ja tosta tuli niin upea tunne ja koukistin jalkojani lisää. Miehen lantio kosketti klitan seudulle niin tuntuvasti, että tulin aivan järkyttävään orgasmiin hyvin pian. Joka työnnöllä se lähestyi, hän vaati niil raskailla työnnöillä multa sitä. Sänky heilui ja natisi. Juu olen suht. kokematon, mutta nämä oli mulle jotakin ihan mieletöntä kokea!
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että viimeisin seksi-ilta ja yö nykyisessä aika uudessa suhteessani. Toi edellisen kuvailema "tiukasti alla" oli ihan uskomaton kokemus. Olin tottunut siihen, että mies haluaa tulla takaa. Yhen kerran edellisessä suhteessa silloinen kumppani tuli takaa selkääni kii, näykki niskaa ja painoi patjaan hellästi mutta tuntuvasti loppua kohti. Ihan mieletön tunne. Yritin saada tota juttua toistumaan, mutta hän tykkäsi enemmän olla selkä suorempana. Tää nyksä on selvästi lähetyssaarnaaja-asennon kannalla eniten. Kääntää mut selälleni jo esileikeissä suudellessa ja toimii siin tosi määrätietoisesti. Pari päivää sitten tunsin ekaa kertaa miehen kokonaan päälläni. Ajattelin, että siihen jotenkin rusentuisi, mutta ei todellakaan. Vartalon painon tunne on ihaninta suunnilleen mitä tiiän! Toinen, mikä oli mulle uutta oli, miten hän ihan joka työnnöllä siirtyi tai liukui koko vartalolla vähän ylös ja kunnolla eteenpäin. Rintakehä nousi kohti mun kasvoja ja tosta tuli niin upea tunne ja koukistin jalkojani lisää. Miehen lantio kosketti klitan seudulle niin tuntuvasti, että tulin aivan järkyttävään orgasmiin hyvin pian. Joka työnnöllä se lähestyi, hän vaati niil raskailla työnnöillä multa sitä. Sänky heilui ja natisi. Juu olen suht. kokematon, mutta nämä oli mulle jotakin ihan mieletöntä kokea!
Tää. Tuntee kyllä olevansa niin alla kuin mahdollista. Tulee ihanat sävärit, kun on semmonen olo ett haluu vaan nauttia miehestä, hänen kiihkosta ja antaa hänen tehdä. Kun mies osaa liikkua noin, se on naiselle yleensä tosi tosi nautinnollista. Plus ollaan niin lähekkäin ja kaikki muutkin kliseet, mutta ne pitää paikkansa. Ihana kokemus sulla.
Olin seksiviestisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Kerroin hänelle fantasioitani mm siitä, miten haluaisin hänen panevan minua takaapäin niin lujaa, että tekisi kipeää istua seuraavana päivänä. Mies kävi vaimolta salaa runkkailemassa ja kertoi mitä hän haluaisi minulle tehdä.
Suudeltiin kiihkeästi käytävällä ja kosketeltiin vaatteiden päältä koko ajan tarkkaillen, ettei ketään näy. Nähtiin joku käytävän toisessa päässä, lähdettiin meneen ja miut kaapattiin syliin vahvoilla käsillä. Niin seksikästä! Päädyttiin suksivarastoon. Nojasin suksiin ja upea iso penis sojotti jalkoväliini. Tein sille tilaa, minkä pystyin ja hytkyin työnnöissä. Tarrasin leveisiin hartioihin kiinni, etten menetä tasapainoa. Se työntyi joka kerralla niin syvään sopukoihini, että sain ekana ja hän tuli sitten voihkien ihanasti. Pelkäsin, että sukset kaatuu takana. Huohoteltiin ja suukoteltiin, pyyhittiin minkä pystyttiin. Tapahtui tapahtumaviikolla viime jakson aikana. Osa oli tetissä, osa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Suudeltiin kiihkeästi käytävällä ja kosketeltiin vaatteiden päältä koko ajan tarkkaillen, ettei ketään näy. Nähtiin joku käytävän toisessa päässä, lähdettiin meneen ja miut kaapattiin syliin vahvoilla käsillä. Niin seksikästä! Päädyttiin suksivarastoon. Nojasin suksiin ja upea iso penis sojotti jalkoväliini. Tein sille tilaa, minkä pystyin ja hytkyin työnnöissä. Tarrasin leveisiin hartioihin kiinni, etten menetä tasapainoa. Se työntyi joka kerralla niin syvään sopukoihini, että sain ekana ja hän tuli sitten voihkien ihanasti. Pelkäsin, että sukset kaatuu takana. Huohoteltiin ja suukoteltiin, pyyhittiin minkä pystyttiin. Tapahtui tapahtumaviikolla viime jakson aikana. Osa oli tetissä, osa paikalla.
Kyllä mekin suudeltiin koulussa ja nojailtiin, tai tyttö nojasi, seinään ja minä kiihkoissani häneen. Haaveiltiin seksistä piilopaikassa, mutta ei koskaan uskallettu mennä niin pitkälle. Tiedän, että sitä tapahtui ja tiedän paikankin tontilla, jossa yksi abipariskunta oli rakastellut. Melkein yhtä kiihottavaa oli liikkua mahdollisimman huomaamattomasti tytön jalkoväliä vasten, jotta erektio farkuissa sai sopivasti tyydytystä. Hän laukesi siinä monta kertaa ja itse tulin boksereihin. Vapaatuntien ja hiljaisten käytävien iloja pienessä opinahjossa maaseudulla.
Eräs ilta ja yö hotellissa, jossa yövyin mitä ihanimman seuran kanssa. Olimme lapsuudenkotiemme lähistöllä löytäneet toisemme uudelleen varhaisteineinä seukkaamisen jälkeen nyt 18-19 ikäisinä.
Seksi oli ihan maagisen loistavaa. Onneksi emme menneet siihen vielä silloin kuutos-seiskaluokilla, lähellä se oli, lähekkäin oltiin ja himo oli kova.
Nyt se oli yhtä vahva, jos mahdollista, eikä tarvittu kuin se yksi ihanin asento, mies sisälläni tunnista toiseen ja yhdynnästä toiseen, monesti ulostulematta. Hidasta ja tunteellista, jyystöä ja näykkimistä. Sellaista huumaa on ollut vaikeaa elää uudestaan muiden kuin hänen kanssaan. Käsi jalkojen välissä tahdon hänet nytkin luokseni, hän saa vaikka heti tuulikaapissa.
Toissailtana rakastelin sohvalla allani makaavaa tyttöystävää kuten aina työnnellen voimakkaasti. Rakastan reaktioita, mitkä dominointini saa hänessä aikaan. Rakastan voihkeita, joita hän ei pysty pidättämään, pientä huulten värinää, silmien sulkeutumista ja taas lasittunutta katsetta. Miten hän nousee kohti huuliani suutelemaan, kun käyn ylempänä ylävartalostani. Miten kädet yrittää ohjata ja kietoutua ja lukitsen ne ranteista ylös. Jalat nousee koukumpaan pitkin mun vartaloani ja sitten avautuu enemmän. Saan hänet tosi usein sykähdellen tulemaan, ennen kuin itse purkaudun kovan spurtin lopuksi. Nostaa niin itsetuntoa. Tällä kertaa tullessani voimalla hän voihkaisi jokaisen nautinnon äännähdykseni jälkeen. Tavallaan vastasi mulle. Annoin nautintoni kuulua vapaasti. Ennen tuota, samalla, kun olin aloittamassa loppukiihdytystä, sanoin, että haluan tulla, hän voihkaisi siihenkin niin seksikkäästi kuin nainen voi. Vähän niin kuin antoi luvan, että saan panna kovaa. Ajattelin mielessäni, että hän janosi sitä. Kiihotti niin paljon tuo kommunikointi, että aloitin heti uusinnan siemensyöksyn jälkeen. Yleensä työntelen tai runkkailen vielä hetken, jos tulisi ne viimeisetkin tipat ulos, mutta nyt aloin kunnolla nostaa vauhtia ja voimaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mekin suudeltiin koulussa ja nojailtiin, tai tyttö nojasi, seinään ja minä kiihkoissani häneen. Haaveiltiin seksistä piilopaikassa, mutta ei koskaan uskallettu mennä niin pitkälle. Tiedän, että sitä tapahtui ja tiedän paikankin tontilla, jossa yksi abipariskunta oli rakastellut. Melkein yhtä kiihottavaa oli liikkua mahdollisimman huomaamattomasti tytön jalkoväliä vasten, jotta erektio farkuissa sai sopivasti tyydytystä. Hän laukesi siinä monta kertaa ja itse tulin boksereihin. Vapaatuntien ja hiljaisten käytävien iloja pienessä opinahjossa maaseudulla.
Meillä vakiopaikka rakastella oli puisilla penkeillä tyttöjen pukuhuoneessa. Se oli niin syrjässä, että liikuntatuntien ohella siellä ei yleensä liikkunut ketään normipäivän aikana. Kyllähän se oli aivan tajuttoman kiihottavaa tuntea seksiä hinkuva miehenalku repimässä multa kapeita farkkuja ja pieniä pikkareita pois jalasta ja sen jälkeen nähdä hänet kiireellä availevan omia housujaan niin, että koko komeus paljastui. Tykkäsin katsella sitä ja tuntea hänet sitten koko hoikalla vartalollani. Ihania muistoja, ihanaa kiimaa.
Meidän suhde oli laimentunut ystävyydeksi ja päätimme erota miehen kanssa parinkymmenen vuoden jälkeen. Mies löysi nopeasti uuden ja koska lapset olivat vuoroviikoin heillä, niin päätin tutustua tähän uuteen rouvaan ja pyysin hänet kahville kahvilaan.
Hän oli nuori 23-vuotias opiskelijatyttö, jota mies oli osin auttanut ja ohjannut opinnäytteessään. Sitä kautta he olivat tutustuneet ja löytäneet toisensa. Meidän esikoista pari vuotta vanhempi. Urheilullinen ja suloisen kaunis nuori nainen. Ymmärsin hyvin miksi ex-mies oli häneen ihastunut. Hänen kanssa jutellessa ja häntä katsoessa alkoi tuntua kiihottavalta, että jaoimme saman miehen. Ex-mies tuli hakemaan häntä kahvilasta ja he suutelivat mun eessä. Kostuin.
Kiihottavin kokemus oli meidän yhteisellä mökillä, jossa olimme koko suvun voimin. Nukuin heidän huoneen vieressä ja kuulin iltaisin ja aamuisin rakastelun äänet.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suhde oli laimentunut ystävyydeksi ja päätimme erota miehen kanssa parinkymmenen vuoden jälkeen. Mies löysi nopeasti uuden ja koska lapset olivat vuoroviikoin heillä, niin päätin tutustua tähän uuteen rouvaan ja pyysin hänet kahville kahvilaan.
Hän oli nuori 23-vuotias opiskelijatyttö, jota mies oli osin auttanut ja ohjannut opinnäytteessään. Sitä kautta he olivat tutustuneet ja löytäneet toisensa. Meidän esikoista pari vuotta vanhempi. Urheilullinen ja suloisen kaunis nuori nainen. Ymmärsin hyvin miksi ex-mies oli häneen ihastunut. Hänen kanssa jutellessa ja häntä katsoessa alkoi tuntua kiihottavalta, että jaoimme saman miehen. Ex-mies tuli hakemaan häntä kahvilasta ja he suutelivat mun eessä. Kostuin.
Kiihottavin kokemus oli meidän yhteisellä mökillä, jossa olimme koko suvun voimin. Nukuin heidän huoneen vieressä ja kuulin iltaisin ja aamuisin rakastelun äänet.
Mieheni uusi suhde on myös täällä oudosti alkanut kiihottamaan ajatella. Liiton päättymisessä ei ollut draamaa. Ei lapsia. Muututtiin rakastavaisista ystäviksi niin kuin Mariskan laulussa. Mies löysi uuden minua paljon nuoremman, kivan ja tosi ihanan kuvankauniin naisen. Itse nautin täysillä osittain sinkkuelämästä ja taas välillä deittailusta myös itseäni nuorempien kanssa. Yhä useammin ajattelen itseäni hyväillessä ex-miestäni ja hänen nuorikkoaan suutelemassa, rakastelemassa, kiehnaamassa aina mielikuvissani niin, että atleettinen eksäni ottaa heti ohjat ja johtaa suvereenisti tapahtumia.
Olemme eksän kanssa paljon tekemisissä osittain työkuvioistakin johtuen ja olen nähnyt heidät vaihtamassa syviä suukkoja. He eivät peittele minulta tunteitaan, mikä on kyllä ihanaa. En ole tippaakaan mustis, vaan onnellinen heidän puolestaan. Noissa suukottelutilanteissa tuon edellä kuvaillun maskuliinisuutta tihkuvan dynamiikan nähneenä kuvittelen sitten loput. Se on niin hyperkiihottavaa ja hallitsevaa nykyään omassa kivassani, että olen alkanut ajatella kysyä, voisinko katsella heitä joskus harrastamassa seksiä ja siinä samalla itse masturboida. Tuntuu vielä tällä hetkellä aivan hurjan liian rohkealta vedolta, mutta never say never. Katotaan miten etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni uusi suhde on myös täällä oudosti alkanut kiihottamaan ajatella. Liiton päättymisessä ei ollut draamaa. Ei lapsia. Muututtiin rakastavaisista ystäviksi niin kuin Mariskan laulussa. Mies löysi uuden minua paljon nuoremman, kivan ja tosi ihanan kuvankauniin naisen. Itse nautin täysillä osittain sinkkuelämästä ja taas välillä deittailusta myös itseäni nuorempien kanssa. Yhä useammin ajattelen itseäni hyväillessä ex-miestäni ja hänen nuorikkoaan suutelemassa, rakastelemassa, kiehnaamassa aina mielikuvissani niin, että atleettinen eksäni ottaa heti ohjat ja johtaa suvereenisti tapahtumia.
Olemme eksän kanssa paljon tekemisissä osittain työkuvioistakin johtuen ja olen nähnyt heidät vaihtamassa syviä suukkoja. He eivät peittele minulta tunteitaan, mikä on kyllä ihanaa. En ole tippaakaan mustis, vaan onnellinen heidän puolestaan. Noissa suukottelutilanteissa tuon edellä kuvaillun maskuliinisuutta tihkuvan dynamiikan nähneenä kuvittelen sitten loput. Se on niin hyperkiihottavaa ja hallitsevaa nykyään omassa kivassani, että olen alkanut ajatella kysyä, voisinko katsella heitä joskus harrastamassa seksiä ja siinä samalla itse masturboida. Tuntuu vielä tällä hetkellä aivan hurjan liian rohkealta vedolta, mutta never say never. Katotaan miten etenee.
Kuulostaa ihanalta, kerrothan täällä miten edistyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait minut NIIN kostumaan, ettei omaa kivaa voinut välttää. Jaamme melko samanlaisen fantasia sillä erotuksella, etten halua sen naisen olevan ex vaan joku meille tuntematon. N45
En halua mitään sellaista tai mitään noin täydellistä..
En elämää. En esineitä. En ihmistä.Tai edes mitään täydellistä seksielämää. En ole sellainen ihminen.
En usko että olen. Jos olisin tai jos nyt jotakin niin täydellistä haaveilisin?
Niin olisi oikein kiva saada säännöllisesti ja koko ajan täydellisesti. Vähintäänkin pari kertaa viikossakin pitäisi jo mielen virkeänä täydellisesti. Monta eri asentoa erilaista koskettelua ja kenties eksoottista erikoistahierontaa täydellisesti.
Toki voisi olla myös klassiset kaulasuudelmat myös tai ne kruunaisivat tietysti sellaisen kokonaisuuden täydellisesti. Haaveissa voisi olla annos myös rajuaseksiä jossain kesäisessä luonnonhelmassa auringontuoksuistakiimaa ja kosteaavoihketta myös jossain puistossa voisi olla keskellä jonkunkaupungin krapulaista aamuyötä n.04 maissa se olisi täydellistä.
Toki voisi olla myös pikku-annos aina ennen minulle yllättävää täydellistä huuto-orgasmia. Öljytyt rinnat ja vaeltavat sormet vartalolla olisi myös täydellistä. Ja lopuksi toki hellästi ehkä tukistaen herätät minut unestani ja avaat märätreiteni heität peiton lattialle täydellisesti. Ja uppoudut kuumasti minun sisääni ensin hitaasti ja sitten yhä rajummin kun painaudut paksullakyrvällä kohti pyöreitä pakaroitani.. toki, niin ajattelen aina aamukiimapäissäni täydellisesti.
Hullua? Vaikka en edes ole tai edes halua mitään täydellistä. Elämää. Esineitä. Ihmistä.Tai edes mitään täydellistä seksielämää. En ole sellainen ihminen.
En usko. Etkä muuten ole edes sinäkään..
Kävelitkö mökkiin muitten sekaan, spermat sisälläsi/bikineissä vai kävitkö pesulla?
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut vanhempieni kanssa lomamatkalla ja tulimme kotiin. Oli jo myöhäinen ilta ja menin sänkyyn. Yhtäkkiä huomasin, että lakanassa ja peitossa oli jotain kovettuneita läikkiä. Lomamatkan aikana siskoni oli ollut poikaystävänsä kanssa talonvahtina, joten luulen että he olivat lemmiskelleet sängyssäni ja kovat läikät olivat varmaan kuivunutta spermaa. Ajatus kiihotti minua niin paljon, että pippelini meni erektioon ja aloin hyväilemään sitä. En ollut masturboinut koko loman aikana, joten kiihotus oli kova ja sitä lisäsi ajatus siskon ja hänen poikaystävänsä lemmiskelystä. Tunsin kovettuneet spermat selässäni ja pakaroissani ja se vain lisäsi erektiota. Tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestyä, kivespussit alkoivat kiristyä. Lopulta lauksesin todella voimakkaasti, pippelistä syöksyi lämmintä spermaa pitkin vatsaa ja peittoa. Tunsin kuinka sitä valui myös kivespusseja pitkin lakanalle. Sitten aloin nukkumaan. Aamulla peitto ja lakanat olivat vielä kosteat.
Mainitsitko tai vihjaisitko asiasta koskaan siskollesi?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä opiskelukaveri pyysi mökilleen saaristoon. Heillä oli kajakkeja, mutta opiskelukaveri, eikä hänen äitinsä olleet innostuneet niistä. Hänen vanhempansa olivat ystävällisiä ja mukavia, ja äiti ehdotti, että jos isä lähtisi mun kaveriksi melomaan. Isä oli urheilullinen ja komea. Sovittiin päiväretki seuraavaksi päiväksi. Äiti oli pakannut eväät mukaan ja varhain aamulla lähdimme melomaan tyynessä säässä.
Meloimme heidän toiseen pikkusaareen, jossa oli pieni saunamökki. Rannassa kaverin isä auttoi mut kajakista ja olimme hetken kuin halausasennossa lähekkäin. Tunsin hänen vartalonsa vartaloani vasten. Tuntui hyvälle ja katseemme kohtasivat.
Melomisessa oli tullut kuuma ja kävimme viilentymässä meressä ennen aamiaista. Huomasin katselevani hänen treenattua kroppaa. Sain levittää hänen selkään aurinkorasvaa ja hän levitti mun selkään. Vahva käsi kiihotti.
Eväspaketissa oli muun muassa mansikoita ja kuohuviiniä, suklaata, kahvia termarissa ja leipiä. Oli lämmin aamu, tyyntä ja istuimme rannalla viltillä uimapuvuissa. Varpaat kohtasivat. Hän syötti mulle mansikan. Nauroimme. Hänen katseestaan huomasi kiinnostuksen. Kehui kauniiksi ja juteltiin urheilusta miten treenataan.
Aamiaisen jälkeen otimme aurinkoa. Kysyin haittaako, jos avaan mahallani maatessani bikien yläosaa. Ei haitannut. Nukahdin hetkeksi ja herättyäni käännyin. Hän nukkui vielä. Uimahousuissa oli täysi stondis. Olin yläosaton ja tunsin kostuvani. Mies nukkui yhä. Teki mieli koskea penistä. Hyväilin hänen reittä ja lihaksikasta vatsaa. Hän heräsi ja antoi riisua uimahousut. Suutelimme ja hän hyväili mun rintoja. Tunsin väreet selässä hänen kosketuksesta. Otin suihin ja lopulta ratsastin. Tunsin kuinka hän laukesi mun sisään. Sain värisyttävän orgasmin.
Oli siinä pokassa pitelemistä, kun palasimme päämökille takaisin. Kaikkea ei voinut kertoa. Mutta kiihottava muisto jäi.
piilossa oleva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut vanhempieni kanssa lomamatkalla ja tulimme kotiin. Oli jo myöhäinen ilta ja menin sänkyyn. Yhtäkkiä huomasin, että lakanassa ja peitossa oli jotain kovettuneita läikkiä. Lomamatkan aikana siskoni oli ollut poikaystävänsä kanssa talonvahtina, joten luulen että he olivat lemmiskelleet sängyssäni ja kovat läikät olivat varmaan kuivunutta spermaa. Ajatus kiihotti minua niin paljon, että pippelini meni erektioon ja aloin hyväilemään sitä. En ollut masturboinut koko loman aikana, joten kiihotus oli kova ja sitä lisäsi ajatus siskon ja hänen poikaystävänsä lemmiskelystä. Tunsin kovettuneet spermat selässäni ja pakaroissani ja se vain lisäsi erektiota. Tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestyä, kivespussit alkoivat kiristyä. Lopulta lauksesin todella voimakkaasti, pippelistä syöksyi lämmintä spermaa pitkin vatsaa ja peittoa. Tunsin kuinka sitä valui myös kivespusseja pitkin lakanalle. Sitten aloin nukkumaan. Aamulla peitto ja lakanat olivat vielä kosteat.
Mainitsitko tai vihjaisitko asiasta koskaan siskollesi?
Tottakai. Laitoin Hesariin asiasta ilmoituksen.
Objektiivisesti kaikkein kiihottavin kokemukseni johtuen nuoruudesta, rohkeudesta ja hormoniyliannostuksesta on ollut köksäntunnit, opetuskoti ja eräs ihana Jenni mun vieressä pulpetit parittain ja mun käsi tytön piukalla farkkureidellä kulkemassa kohti vetoketjua, avaamassa sitä sillä välin, kun opettaja selittää vaikka ruokaympyrää ja silitysraudan käyttöä ysärillä. Määrätietoiset sormet pääsee just ja just lämpimien pikkareiden päälle hyväilemään kosteutta niiden läpi. Ynähdys tytön huulilta, lantio kohoaa vasten mun kättä, pieni käsi mun pitkissä hiuksissa silittämässä. Kauniit silmät tuijottaen kohoumaa mun lökäfarkuissa. Sitten tulee se keskeytys ja siirrytään ruoanlaittoon.
Minkä ikäisiä olitte laivalla ollessanne (sinä ja ex:n isä)? Kiihottava tarina joka tapauksessa!