Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Naapurin 60+ nainen todella paljastavissa bikineissä tänään. Hyvä kroppa ja isot rinnat. Pyysi auttamaan huomenna aidanlaitossa. Mielelläni menen.
kiihttavin kokemus oli työmatkalla, jossa alakerran ravintolassa flirttailin tuntemettoman miehen kanssa. lähdimme samaan aikaan, se sattumaa. hississiä hymyilimme. mies oli jäämässä pois omassa kerroksessa, mutta pyysin yllättäen mukaani.... Omaksikin yllätykseksi!Kun lähti, niin meni loppuun saakka. Ei todella ole tapaistani tuollainen, ei pettäminen yleensäkään, mutta oli aivan hullua ja ihanaa!
työnmatkaama nainen kirjoitti:
kiihttavin kokemus oli työmatkalla, jossa alakerran ravintolassa flirttailin tuntemettoman miehen kanssa. lähdimme samaan aikaan, se sattumaa. hississiä hymyilimme. mies oli jäämässä pois omassa kerroksessa, mutta pyysin yllättäen mukaani.... Omaksikin yllätykseksi!Kun lähti, niin meni loppuun saakka. Ei todella ole tapaistani tuollainen, ei pettäminen yleensäkään, mutta oli aivan hullua ja ihanaa!
Ja tämä tarina on tosi 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?
Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.
Työkaverin perseen puristelu on siis taitolaji. Aika riskipeliä. Kyllähän tuo syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun lain mukaan vaikka tässä tapauksessa nainen oli kiihottunut.
Täysin tilannesidonnaista, joskus miehen ja naisen kemiat vaan kohtaa niin, et kädet hakee paikat.
Joskus pelkkä halaus on sellainen, et naisen kiiman vaan vaistoo.
Serkkuni osasi 25 nuorena miehenä sellaisen halaustekniikan, missä naisen rintaliivit yleensä tippuivat.
Vierailija kirjoitti:
Objektiivisesti kaikkein kiihottavin kokemukseni johtuen nuoruudesta, rohkeudesta ja hormoniyliannostuksesta on ollut köksäntunnit, opetuskoti ja eräs ihana Jenni mun vieressä pulpetit parittain ja mun käsi tytön piukalla farkkureidellä kulkemassa kohti vetoketjua, avaamassa sitä sillä välin, kun opettaja selittää vaikka ruokaympyrää ja silitysraudan käyttöä ysärillä. Määrätietoiset sormet pääsee just ja just lämpimien pikkareiden päälle hyväilemään kosteutta niiden läpi. Ynähdys tytön huulilta, lantio kohoaa vasten mun kättä, pieni käsi mun pitkissä hiuksissa silittämässä. Kauniit silmät tuijottaen kohoumaa mun lökäfarkuissa. Sitten tulee se keskeytys ja siirrytään ruoanlaittoon.
Tämä voisi olla minun elämästäni. Olin niin rakastunut erääseen pitkätukkaan, jolla oli suunnilleen maailman haalistuneimmat paidat ja flanellihuppari, avainketju ja kaikki nuo kliseet: rohkea, aloitteellinen niin kiihkeässä paketissa. Hän ei malttanut olla koskettamatta minua edes tunnilla, jos siihen oli vähäkään mahdollisuus. Hän hyväili hiuksiani ja isoilla käsillä kapeita olkapäitäni, mistä sain ihania väreitä. Pulpetin alla silitti farkkujen päältä ja alta takarivissä samalla, kun muka kysyi jotain. Hän ajoi tuolilla viereeni, ja jos tuo tuolileikki huomattiin, esitti vaan viatonta minulla niagara ja hänellä pullotus haaroissa. Pojan huomio hiveli itsetuntoani ja vaikutukseni häneen kiihotti ajatella ja huomata. Näin neljänkympin jälkeen tuo aika tuntuu kiihottavan yhä enemmän muistella. Vuodet ehkä kultaavat muistoja, mutta ihanaa se oli olla kaunis ja sievä 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin 60+ nainen todella paljastavissa bikineissä tänään. Hyvä kroppa ja isot rinnat. Pyysi auttamaan huomenna aidanlaitossa. Mielelläni menen.
Huomenna vielä hommiin. Silmäniloa on riittänyt, mutta tuhmailuksi ei ole mennyt. Mukava ja hauska ihminen tuo naapuri.
Ei oo mitään 'kehiä' mulla täällä mihin laittaa:
laitan vain tänne mitä ajattelin sano vain. Ota se niin.
Itselleni on monesti ja usein.siis käynyt niin että kiihotun valtavasta aina kun olen koittanut aina kulloisellekin aika harvoin emää nykyvuosina seksisiipalle vihjailla että mun alakerralla saa myös leikkiä mutta tuntuu että heitä se ei vaan kiinnosta. Tulee välillä ja aika usein vaan vähän se sellainen olo että mussa on jotain vikaa. En tiedä onko tai mitä tai jotain oudon kiihoittava olo aina silloin kun kuulen näitä että en ole kiinnostava. Tai alapääni on niinkuin oksettava. Taisin myös monesti sille seksisiipalle siitä vähän vitsillä heittää että haluutko elmukelmua suojaksi. Kiihottaa vaan aina itseäni niin tälläinen..
Lomareissulla päätimme mennä miehen kanssa lavatansseihin, mies viihtyi enemmän kuitenkin baaritiskillä. Minulla oli vientiä, välillä kävin kuitenkin itsekin tiskillä. Minua alkoi tanssittaa ahkerasti eräs vanhempi hyvännäköinen hauska mies. Hän alkoi ehdotella käyntiä hänen autollaan. Lopulta suostuin, kävellessä autolle mies alkoi suudella minua, muistin kuinka mieheni on toistuvasti sanonut, että voisin joskus maata vieraan kanssa. No, ei ehkä kuitenkaan autossa, ajattelin. Saavuimme autolle, joka olikin asuntoauto, autossa oli hänen kaverinsa, kenet oli ottanut kuskiksi. Mies teki paukut meille, pian olin kahden miehen välissä, käsiä alkoi tuntua vähän joka puolella. Yritin estellä, mutta en mahtanut mitään, mekko putosi vyötärölle, kaksi miestä tisseissäni kiinni. Pian olin alasti sängyllä, miehet nuolivat ja panivat minua vuorotellen. Olin aina ollut kiltti tyttö, mutta nyt en välittänyt ja taivas miten hyvältä se tuntui, Huudin nautinnosta. Palasimme tanssipaikalle ja etsin mieheni, hän oli jo etsinyt minua. Taksissa kerroin miehelleni toteuttaneeni hänen toiveensa, makasin vieraan miehen kanssa, unohdin mainita siitä toisesta. Heti huoneeseen päästyämme rakastelimme kiihkeämmin kuin pitkiin aikoihin.
Olimme taannoin mieheni kanssa hänen puolensa sukuhäissä ja minua tanssitti yllättäen paikalla ollut nuoruuden rakkauteni hitaan kappaleen toisensa perään. Katselin kuumottuen mieheni kiukkua. Kotimatkalla sain kuskin paikalta kurottautuvat, tutkivat sormet kapoisen, punaisen mekon helman alle ja sain kohta vastustamattomasti kouristavan orgasmin niistä sormista. Pääsimme hätinä ovesta sisälle asuntoomme, kun makasin jo eteisessä selälläni helma vyötäröllä pitsisten pikkuhousujen riekaleet nilkassa tiukasti mieheni alla. Hän sanoikin, että tuli mustasukkaisuudesta hulluksi uusinnan kovista kovimpien työntöjen aikana. Se, että kuulin sen hänen sanomana korvani lähellä huohottaen oli vielä mahtavampaa, kuin se että tiesin sen jo ja nautin siitä valtavasti.
Ei mikään erikoinen mutta kiihottava kokemus, oltiin tuttavien mökillä ja mies oli koko päivän vihjaillut että tekis mieli... istuttiin iltaa ja mies pyysi mut ulos käymään että on kahdenkeskistä asiaa: se talutti mut mökin nurkan taakse, nosti mun hameen ylös ja repi stringit alas...otti mut takaapäin siinä mökin seinää vasten rajummin kuin ikinä ennen.
Mua kiihotti se rajuus ja jännitys siitä että näkeekö joku niin paljon että sain elämäni ensimmäisen orgasmin ihan vaan siitä yhdynnästä, koskematta klitorikseen kertaakaan!
Olen tästä joskus jonnekin räpeltänyt novellinkin, mutta totta on tämän verran. Olimme tyttöystäväni kanssa souturetkellä Saimaalla ja leiriydyimme erääseen kallioiseen pikku poukamaan eväitä syömään.
Olin uimassa poukaman suulla, kun viereen lipui kaksi kanoottia. Niissä oli kaksi hieman minua vanhempaa nuorta miestä, jotka heittivät huulta "norpasta", mutta "hippihän se olikin". Minulla oli pitkä tukka.
Miehet etsivät kahvittelupaikkaa, ja sanoin, että meillä on tuossa jo valmiiksi lämmitetty nuotio. Savu vielä nousi.
En tiedä mikä rohkeus tai ajatuskatkos minulla sellaista ehdottaa. Olin siinä ilkosillani, niin kuin oli tyttöystävänikin rannalla kirjaa lukemassa.
Melojat hyväksyivät tarjouksen, ja niin noustiin maihin. Miehet esittäytyivät vaimollekin, joka ilokseni ei hätkähtänyt tilanteesta. Ja niin aloimme valmistaa iltapäiväkahvittelua. Miehet - Mikkelin melojista muuten - olivat shortseissa, me vaimon, tulevan vaimoni kanssa eevana ja aatamina. Vaatteet olivat veneen kokassa, mutta jotenkin tuntui epäsopivalta enää siinä vaiheessa pukeutua. Kai vaimokin ajatteli, että hieno nainen ei ujostele.
Niin siinä sitten puuhattiin ne kahvit. Miehet kysyivät mitä kirjaa vaimo luki, ja sitä rataa. Miehet olivat ilmeisesti kapiaisia, ja mieleen tuli että ennen vanhaan armeijan syynissä nuorukaiset tarkastettiin munaskuita myöten. Sellainen itsensä paljastamisen tunne siinä tuli, kiperä ja kapera, perhosenkevyesti eroottinen.
Olen yrittänyt kuvitella tälle jatkoa, mutta ei synny uskottavaa fantasiaa. Kun vieraat olivat kanootteineen häipyneet niemen taakse, huomasimme vaimon kanssa, että kas kummaa, molemmilla oli kiihkeä rakastelun tarve.
Mulla oli sopimus, että voin katsella heidän rakasteluaan tytön huoneen ikkunassa. Hän oli koulukaverini ja molemmat olimme tuossa persoonia.
Tyttö sai kiksejä siitä, että hän kuvitteli mut kateelliseksi. Olinkin, mutten myöntänyt sitä. Jätkälle ei kerrottu ja yritin kyykkyä piilossa kun tää ori oli aivan mahdoton. Kolme kertaa piti tulla joka sessiolla ennen kuin kiima oli tyydytetty ja kassit keventyneet niin sanotusti.
Aloin itse seukkaamaan ja kerroin oudosta järjestelystä uudelle poikaystävälleni ja saimme hullun idean panna ko. talon puutarhassa samalla, kun sänkyä hajottava vaakamambo oli menossa ikkunan takana.
Niin tapahtui viinimarjapensaan suojassa syrjäseudulla naapurit kaukana ja tytön vanhemmat töissä.
Saimme yleisön aktinsa jo lopettaneista sekstailijoista ja nautin niin tuosta. En koskaan ollut kiihottunut niin paljon, siksikin koska poikaystäväni elin sattui olemaan suuri ja tiesin kaverini kadehtivan minua siitä. Se vilahti aina välillä esillä, koska hän yritti pidätellä ja tiesin tytön katsovan.
Lopulta työntöjen vauhti kiihtyi.
Yleisömme kaikkosi ja kun olimme lopettaneet, patjatanssi jatkui taas ikkunan takana. Olimme nuoria, hulluja ja outoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään erikoinen mutta kiihottava kokemus, oltiin tuttavien mökillä ja mies oli koko päivän vihjaillut että tekis mieli... istuttiin iltaa ja mies pyysi mut ulos käymään että on kahdenkeskistä asiaa: se talutti mut mökin nurkan taakse, nosti mun hameen ylös ja repi stringit alas...otti mut takaapäin siinä mökin seinää vasten rajummin kuin ikinä ennen.
Mua kiihotti se rajuus ja jännitys siitä että näkeekö joku niin paljon että sain elämäni ensimmäisen orgasmin ihan vaan siitä yhdynnästä, koskematta klitorikseen kertaakaan!
Kivan "pikkutuhmaa" 😊
Ottaispa minunkin mieheni joskus mut yllättävästä paikassa ja rajusti...ja ei haittaisi vaikka joku vähän näkisikin.
Hormonien yli annostusta,oltiin liikkeellä mieheni kans sillä mielellä ravintolassa että löydämme minulle vieraan miehen.
Se siihen valmistuminen oli jotain ihan hullua.
Mieheni olisi halunnut tehdä mulle posliinin mutten suostunut.
Olin jo niin kiimassa että halusin mieheni naimaan mun kans . Ei suostunut.
Tietysti halusin komean nuoren miehen, mieheni jo sanoi tuohon että riittää että on mies joka ei ole kännissä.
Se hetki kun päätin että tässä se on nyt,ja olin aivan sekaisin kun oli selviö että antaisi pillua kahdelle miehelle.
Kuinka vaikeaa oli luopua vaatteista.
Se oli ihan kauheaa.
Valuin vaikka mulla oli vaikeuksia ,liukkaria oli iso tuubi. Sitä ei tarvittu.
Tunsin kuinka tuoksuun pillulle,yritin päästä pesulle vaan sitä ei mulle suotu.
Tuli vielä esille yks kiihoittava juttu,olin molemmille miehille ensimmäinen nainen.
Spermaa sain kiitettävästi pilluun,aina oli jompi kumpi päällä.
Mökkibileet. Iso porukka lapsesta asti tuntemani ihmisiä. Yksi perhe oli sitten päättänyt ottaa 18v tyttärensä mukaan. Ilta pimeni ja viileni, porukka siirtyi sisään " syömään ja nukkumaan" siinä vaiheessa kun oltiin pihasaunassa tämän tyttären kanssa. Saunassa alkoi jo tuntua pientä painetta peniksessä kun tämä neito makoili lauteilla. Ammeessa tää tilanne sitten eskaloituikin siihen että hän nojaa ammeen reunaa vasten ja minä panen takaapäin. Samalla kun nään hänen äitinsä tunkevan ruokaa suuhun keittiön ikkunan vieressä..
Ei siinä käytiin vielä pikaisella pesulla ja liityttiin muiden seuraan. Yön aikana muiden nukkuessa pantiin vielä pari kertaa mun huoneessa.
Kiinnijäämisen riski teki tuosta mielettömän kiihottavaa.
Tää tyttö oli kyllä mahtava tapaus, tämänkin jälkeen tehtiin mökki/ autotie ym reissuja kahdestaan pari vuotta. Imipä hän kerran minut kuiviin vanhempiensa ollessa takapihalla, samalla kun mä söin 😁
Tämmöstä jatkaa vielä. Meillä oli siis ikäeroa kaverin tytön kanssa 24 vuotta.. Hän oli suhteellisen kokematon ja hulluinta tuossa oli se että hän vapautui ihan täydellisesti mun kanssa.
Tuossa amme tapauksessakin kumpikaan ei sanonut mitään. Hän vaan alkoi runkata silmiin katsoen ja tarjosi takaapäin.
Oli ihan uskomattoman upeaa katsoa miten se seksuaalisuus puhkesi kukkaan. Alun ujo tyttö joka ei uskaltanut sanoa mitä haluaa eikä ollut saanut yhdyntä orkkuja eikä oikein muitakaan. Muuttui käsiraudoissa squirttaavaksi seksi koneeksi. Joka otti just mitä halusi.
Tän tytön kanssa 1 kerta on vielä pakko kertoa.
Tulin kylään, olin ostanut nilkka ja käsiraudat.
Pyysin että tulisi yöpaita päällä avaamaan oven..
Samantien kun aukaisi oven raahasin hänet parvekkeelle, sidoin jalat auki ja kädet kaiteeseen raudoilla. Revin pikkarit häneltä pois ja tungin suuhun. Sanaakaan ei vaihdettu, samalla työnsin itseni takaapäin sisään. Aikanaan laukesin sisään. Istuin katsellen kun hän valutti nesteitä alas edelleen sidottuna. Hain suht ison dildon ja raivo rynkytin sillä häntä. Hän squirttasi parvekkeen lasi seinää vasten.. ja taas oli mun vuoro vetää takaapäin spermat sisään.
Hän oli sidottuna tuossa pari tuntia ja tuli tyhjennettyä itsensä 3 x häneen. Viimeisen kerran tosin päästin hänet alas imemään.
Voitte kuvitella miten tämänkin ja usean vastaavan tapauksen jälkeen oli kiva istua samassa ruokapöydässä hänen ja hänen vanhempiensa kanssa. Välillä nuo tuli mieleen ja erektio oli älytön pöydässä
Kyllä se vaan nuoruuden säätöihin ja tunnemyrskyihin menee.
Välitunneilla nurkan takana seinään nojailujen ja toistuvien kielisuudelmien jälkeen olimme lintsaamassa tunnilta.
Olin tuntenut sen farkkujen läpi monta kertaa pojan nojatessa mua vasten ja tehdessään pieniä työntöjä siinä. Olin arvuutellut sen kokoa ja miettinyt sen aika isoksi. Silti se oli yllätys, kun hän siivouskomerossa sen otti ulos housuistaan.
En tiennyt ensin mitä sille teksin.
Kiersin sormet sen varrelle minkä kaikessa paksuudessa yletyin ja poika rupesi työntämään sitä. Pää kiilsi kosteudesta, sidoin hiukset, kumarsin vähän ja lipaisin sitä kielellä jokaisen työntöliikkeen lopussa.
Ei mennyt kauaa, kun sain sitä kasvoille ja vaatteille.
Pojan pää taipui taakse ja hän murahteli. Olin järkyttynyt, mutta jotenkin niin ylpeä viehätysvoimastani. Miten sainkaan sen seisomaan noin ja tulemaan? Löysin paperia taskusta, pyyhin itseäni ja kullin päätä. Se nytkähti. Mietin, miten se voisikaan mahtua kondomiin ja sisääni.
Mahtuihan se, mutta jouduttiin ottamaan tosi varovasti alussa.
Viisikymmppisena miehenä parasta kyllä ollut kun viime kesänä sain lukiolaistytöltä pientä sokerideittailua vastaan niin perää, römpsää kuin suuhoitoakin ja kaikkea paljaalla. Nuoli myös mun persreikää. Mitä olen ymmärtänyt niin nuorilla on ihan arkipäivää nämä rimmingit, anaalit, atm:t jne
Ehkä pitää myös tälle kesälle hommata oma tiukkaperäinen kesäkissa.
Ryhmätyöt ja yleinen hälinä luokassa olivat meillä ihan parasta tuota toimintaa ajatellen. Cobain hänen kuluneessa paidassaan voi olla ainut todistaja sille mitä teimme. Tuttua ja niin kiihottavaa muistella.