Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Marjaana... sä olit niin kaunis ja pikkuinen, minä olin niin kiihkeä. Muistelen sua ja mietin vaan, miten mä kiihotuin ihan pystyyn siinä kiihkeästi suukotellessa joka kerta ennen tunnille menoa… ♥
Monikansalliset seksibileet ulkomaanmatkalla. Jännää oli, rouvankin mielestä. Säästän teidät yksityiskohdilta.
Kiihottavin kokemus oli kuulla ensimmäisen kerran muuten niin kovin hillityn tyttöystävän huokailevan ja kiljuvan naapurihuoneessa taitavan miehen käsittelyssä. Sitä konserttia kuunnellessa en malttanut olla vetämättä parit kuivat. Toiset helmenharmaat roiskaisut päätyivätkin nenäliinojen loputtua hassunkurisesti mylvähtelevän härkämiehen matolle.
Kiihottavin kokemukseni on se kun olin kahden miehen kanssa. Terassi illan päätteeksi lähdin miesten mukaan. Toisen mennessä parvekkeelle tupakalle toinen alkoi riisua minua. Olin tissit paljaana kun tämä toinen tuli tupakalta, hän istui viereemme ja alkoi myös hyväillä tissejäni. Tiesin, että nyt haaveeni kahdesta miehestä toteutuu. Miehet pani yhdessä minua siinä sohvalla, jäin yöksi ja aamulla heräsin siihen kun miehen kova kalu oli jalkojeni välissä, olimme täydessä vauhdissa kun sohvalla nukkunut mies heräsi ääniimme ja tuli makkariin. Aamu kahvit juotiin nakuna, sitten suihkuun. Vielä ennen lähtöä toinen halusi että otan suihin, no piti sitten antaa suihinotto sille toisellekin. Ihana kokemus, tuskin jää ainoaksi kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin hyvin tuollaisen vetovoiman kokeneena sitä. Takavuosina järjestettiin Sportlady-kisoja. Hullut kaverini saivat mut osallistumaan, kehuivat aina kauniiksi ja sun muuta. Rupesin sit treenaamaan aika kovaa, koska kilpailussa etsittiin fitnessmissiä ennen fitnessmissikisoja. Kävin maalla pikkukunnassa hiljaisella salilla aamuisin ja siellä kulki myös kouluaikojen ehkä ujoin poika. Tiesin, että hän oli ollut ihastunut muhun yläluokilla, mutta hän ei koskaan uskaltanut tehdä asialle mitään.
Nyt hän treenasi todella kovaa ja kannustin häntä, koska mieleni sopukoissa tiesin, että hänen itseluottamuksensa kohosi siitä. Kuljettiin yhtä matkaa salilla tosi usein ollen koko ajan kahden ja katseltiin vaan söpösti. Tiesin, että hänen lihaksensa kasvoivat niin paljon enemmän ja suuremmiksi kuin minun ja mielikuvitukseni alkoi tosissaan laukata, millaista meidän seksi olisi. Hänen muodonmuutoksensa oli upea, katselin miten hän teki etunojia yhdellä kädellä ja tein pitkiä sarjoja taljalla ja sisäsoudulla. Hän seurasi mua ja hymyili jo selvästi tietoisena vaikutuksestaan muhun.
Hän nosteli mua ilmaan leuanvetotangolle ja se miten kevyesti hän sen teki. Hän teki jatkuvasti sarjoja voimistelurenkaissa ja en enää tahtonut saada katsetta irti hänen kropastaan, vaikka yritin keskittyä, eikä hänkään tuntunut saavan multa rauhaa. Se alkoi mennä siihen, että rakastelimme salin yläkerrassa sähkökeskushuoneessa. Vanha sali, vanhat tilaratkaisut. Veimme sinne nurkkaan lopulta retkipatjankin. Jäimme siitä melkein kiinni talkkarille, kunnes teimme sitä taas. Emme osanneet lopettaa. Harrastimme kiihkeää seksiä koko ajan treenaamisen lisäksi ja se motivoi hurjasti. Miten kevyesti hän mua nosteli ja kantoi rakastelemaan suudellen koko ajan.
Vaikka olin itsekin tosi hyvässä kunnossa, jotenkin se hänen ylivertainen voimansa niin tajuttoman järjettömästi vaan kiihotti naisenmieltäni. Seurustelimme kauan, olimme molemmat 19-20.
Miehen kanssa salitreenit ovat tosi kivoja ja kiihottavia. Aloimme aikoinaan poikaystäväni kanssa käymään yhdessä kuntoilemassa. Itse olin hoikka ja aika lailla mieltynyt vartalooni, mutta hän ei ollut tyytyväinen kroppaansa. Ajattelin, että kokeillaan ja treenataan molemmat itsemme huippukuntoon. Minkälainen ulkomuodon muutos olisi? Erityisesti kiihotti ajatus poikaystäväni lihasten kasvamisesta ja hänestä tuli suunnilleen sellainen kuin kuvittelin. Aivan upea. Tiedostin sukupuolten erot ja niitä kiihotti ajatella. En sano, ettenkö saanut lisää lihasmassaa, mutta olin kuitenkin niin paljon köykäisempi kuin hän. Miehen voima on niin kuumaa ja se, miten hän käytti sitä sitten kotona seksissä. Väistämättä hänestä tuli kovin himokas, voi sanoa superhimokas ja nautin vain niin paljon. En saanut enää valtaa rakastellessa, hän johti ja teki sitä ujostelematta ja pidättelemättä. Ihan perusseksistä lähärissä tuli valtavan kiihkeää ja orgasmeista niin kovia. Varmasti miehen testotasot kohosivat treenauksen myötä ja minäkin tulin todella halukkaaksi ja vielä enemmän hänen intoillessaan. Samalla kunnon ylläpitämisestä (eri mailapelit ja juoksumatkat) ja salista tuli yhteinen harrastus, jota aikaisemmin kaipasin niin meille. Win, win, win!
Katselin vanhan tuvan ikkunassa miehen puuhastelua lähellä mökkirannassa. Olin emäntä talossa, parikymppinen hehkeä juuri asettautunut paikkaan miehen vanhempien muutettua rivitaloasuntoon. Hän tasoitteli tontinpohjaa rannassa uudelle mökille. Hän olisi voinut tehdä sitä koneella, mutta käytti lapiota aivan kuin kiihottaakseen mua puolistondaavana boxereissa ja ilman paitaa. Kiihotuin ja menin sitten eväskorin kanssa paikalle pitkä essu edessä niin kuin vanhaan aikaan, mutta olin alasti sen alla. Tuo tepsi sekunneissa ja mies jotenkin arvasi tilanteen. Nännit nöpöttivät tai sitten se oli jokin kiimaisen naisen tuoksu ehkä.. Hän pudotti arastelematta olkaimet alas ja alkoi haukkailla rintojani, leipoi niitä ja suuteli tehokkaasti huuliani ja jalat altani. Essun nauha aukesi takaa. Kova kalu nousi kurkkaamaan miehen housunkauluksesta ja kohosi siitä ylemmäs. Heilautin sen kokonaan esiin ja sitten hän painoi mut suoraan nurmelle makaamaan. Yritin sanoa, että levitetään viltti alle jonka toin eväskorissa. Olin niin tiukasti hikisen, kuuman lihaksikkaan vartalon pinhuusissa, miehen huohottava suu näykkien kaulaani ja kovuus sisälläni ottaen yhä kovempaa. Jäntevä paine rintojen päällä teki viimeisen silauksen ja voihkin hiljaa. Se kiihko oli verrattavissa johonkin oviksen aikaan yleensä sattuvaan, jolloin tekee seksiä mieli koko ajan. Onneksi naapurit olivat kaukana. Oli aurinkoinen lämmin kevätkesän päivä.
Lomalla Espanjassa ja heräsin aikaisin aamulla. Hotellin ikkunasta suora näköala toiseen huoneeseen jossa 3 keski-ikäistä naista. Heräsin alastomana ja näkivät minut, katsoivat pitkään. Olivat juuri lähdössä laukkujen kanssa kentälle, en ehtinyt alkaa masturboimaan, olisivat varmaan katselleet sitä kolmestaan. Harmittaa...
Vierailija kirjoitti:
Lomalla Espanjassa ja heräsin aikaisin aamulla. Hotellin ikkunasta suora näköala toiseen huoneeseen jossa 3 keski-ikäistä naista. Heräsin alastomana ja näkivät minut, katsoivat pitkään. Olivat juuri lähdössä laukkujen kanssa kentälle, en ehtinyt alkaa masturboimaan, olisivat varmaan katselleet sitä kolmestaan. Harmittaa...
Tsemppiä !
Työpaikan pikkujouluissa vuosia sitten. Alkuillasta pitkiä katseita varatun työkaverin kanssa. Hieman tanssia yhdessä. Jälkiruokapöydässä hän on vieressäni ja kysyy haluanko suklaata. Vastaan myöntävästi ja hän laittaa konvehdin huuliensa väliin. Pakkohan siitä oli puraista pala.... Sitten tanssilattialle, hidas kappale. Tunnen hänen vartaloni omaani vasten, tunnen hänen halunsa, kiinteän katseensa. Otan häntä kädestä ja pujahdamme salaa ylempään kerrokseen tyhjään neukkariin, jossa alamme kiihkeästi suudella ja hyväillä. Siitä alkoi pitkä salasuhde...
Rakastelin tyttöystäväni kanssa eräänä viikonloppuna niin monta kertaa, etten minä, eikä hänkään pysynyt laskuissa. En tiedä oikein, mistä tuo älytön panetus ja halukkuus tuli. Päinvastoin kuin usein kerrotaan, pienemmän ja pienemmän spermamäärän purkautuminen tuntui aivan käsittämättömän hyvältä. Siemennesteen haalentuminenkin kiihotti, koska pystyin niin moneen yhdyntään, että sen huomasi selkeästi. Jokin sellainen siitosorijuttu se kai oli. Eläimellistä. Tyttöystäväni halusi kokeilla penistä joka kerran jälkeen, tulisiko sieltä vielä tippa tai pari ulos. Lopuksi siitä tuli hänelle todella tavoite ja viimeinen orgasmi oli aivan tajuton, koska tunsin, että tulee uusi kuiva syöksy nopeasti muutaman tipan syöksyn perään. En tuntenut kipua, eikä tyttönikään. Hän sanoi, että pitää yrittää tuota temppua vielä uudestaan. Muutaman kerran huomasin, että hän sai yhdynnän aikana ja tulin sitten heti hänen jälkeensä. Viimeisillä kerroilla olin niin keskittynyt omaan tulemiseeni ja pidin kovaa vauhtia yllä pannessani, etten ole varma hänen orgasmistaan. Pane, kulta, pane, hän "kannusti" ja päättelin muiden kiihottavien reaktioiden ohella siitä, että hän nautti suunnilleen yhtä paljon.
12 vuotta vanhempi esinainen otti suihin samalla kun kusi roskakoriin.
Joo, pikkujouluissa.
Uimarannan parkkipaikan läheisyydessä on veneenlaskupaikka ja veneitä. Siitä ohitse menee vilkas tie, joskin lehtipuita harvakseltaan välissä. Nojasin autoa vasten selkä tielle päin, kun mies lykki takaapäin ja laski spermat sisään. Jokunen autoilija ehkä näki, mutta kukaan ei tullut poikkeamaan. Sitten rannalle aurinkoa ottamaan. Kiimainen tunne, kun sperma valui biksunhousuihin rannalla.
Opiskeluaikana mulla oli 26-vuotiaana yhden yön suhde nuoremman pojan kanssa. Kiihottavinta oli, että tein vähän myöhemmin opettajan sijaisuuden lukiossa ja sama poika oli siellä opiskelijana. Ne katseet tuntien aikana saivat mut kostumaan ja tuntien jälkeen piti mennä vessaan sormettamaan loppuun. ;)
Sitten heräsin
Hienoa! Incel on päästetty taas avohoidon puolelle hokemaan sitä ainoaa viestiä jonka se osaa kirjoittaa oikein googlaamatta. Onhan siinä ihan kaksi sanaa vaikka subjekti puuttuukin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Hienoa! Incel on päästetty taas avohoidon puolelle hokemaan sitä ainoaa viestiä jonka se osaa kirjoittaa oikein googlaamatta. Onhan siinä ihan kaksi sanaa vaikka subjekti puuttuukin.
Sitten heräsin
Olimme laivalla tyttöporukalla ja siellä oli lukioaikaisen ex-poikaystävän isä seminaarimatkalla. Päädyimme kavereiden kanssa samaan seurueeseen illan aikana ja lopulta miesten hytteihin. ;) Mä tietysti ex-poikaystävän isän petiin. Oli todella kiihottavaa ensin suudella ja antaa hänen hyväillä ja riisua mua. Rakasteltiin ja sovittiin, että jää meidän kahden väliseksi salaisuudeksi.
Baarissa oltiin yhden tutun kanssa. Ilta kosketuksia ja katseita. Päädyttiin naisten vessakoppiin, kiihkeä, intensiivinen ja nopea hetki. Tämä yllätti meidät molemmat, eikä kumpikaan aiemmin ollut toiminut näin.
Exä oli bi ja sain kerran kokea 2N+1M, ensiksi ottivat suihin yhdessä ja sitten vuorotellen molempia (exä ja kaveri) paljaalla ja spermat sisään...
Tyttöystävä suostui pitkien viikkokausien suostutteluiden jälkeen isumaan paljaalla perseellä naamalleni ja pieraisemaan nenääni. Päästikin pitkät pärisevät. Oli mahtava tunne. Haju oli erittäin vahva ja ääni kova. Pierun painevaihtelu tuntui iholla mukavalta. Sanoi että nauti nyt ainutkertainen pierujuttu ja pieraisi vielä toisen kerran.
Tämä heräilijäurpo varmaan myös pussasi kissaansa :) Ei G.sus näitä puusilmiä, jotka vartavasten haluavat täällä venkoilla titävinään sitä tai tätä....tuskin on käsi päässyt muualle kuin omaan pöksyyn. Ei kai sen väliä kuinka paljon värikynää jollakulla, jos itse siitä tykkää....tarviiko dumata? vai pitääkö heräillä kokoajan. Yök.