Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää naiset jotka miellyttää miehiä

Vierailija
03.08.2026 |

Olen parikymppinen ja mua on teinistä asti ärsyttänyt jo pelkkä idea siitä että miehiä pitäisi miellyttää tai käyttää aikaansa pohtien sitä mitä joku mies ajattelee. Jopa joidenkin naisten itsetunto suurin piirtein riippuu miehiltä saadusta huomiosta, ja tätä huomiota sitten yritetään hakea silloinkin kun se ei ole itselle hyväksi.

En kuitenkaan täysin miesvihamielinen ole, mulla on useita miespuolisia kavereita. Tarkoitan esimerkiksi sitä, että seksiasioissa täytyy vain saada mies tyytyväiseksi ja itse usein jää täysin ilman.

Minua ei kiinnosta miesten mielipiteet tai kommentit ulkonäöstäni tai muustakaan. Halveksin miehiä jotka yrittävät saada naiset toimimaan haluamallaan tavalla tai kommentoivat naisille ilkeästi tai esineellistävästi.

Oma äitini on ollut huolissaan että minusta tulisi samanlainen miesten miellyttäjä kuin hänestä, mutta ei tosiaan siitä pelkoa. Saan paljon enemmän mielihyvää siitä että saisin limaisille miehille pahan mielen.

En ole ilkeä näin yleisesti, olen täysin normaali ja minusta ihan pidetään ihmisenä.

Tuli vain mieleen. Kommentteja?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi