Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu se yleismaailmallinen ilmiö, että taiteilijapiirit ovat yleensä aina enimmäkseen vasemmistolaisia?

Vierailija
28.05.2016 |

Niin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse tiedä?

Vierailija
2/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Suomessa poikkeuksena ovat kuitenkin Kurre ja Maki Kolehmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tiedä?

Etkö itse tiedä, kun vastaat kysymyksellä?

Vierailija
4/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska taiteilijat on köyhiä ja on kivaa jos joku toinen maksaa.

Vierailija
5/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitelijat ehkä kokevat vasemmistoon liittyvät arvot tärkeiksi, kuten solidaarisuuden, tasa-arvon, suvaitsevaisuuden jne, eikä itsekkyyteen ja mammonan keskittämiseen harvoille liittyvät arvot. Kai niitä poikkeuksia on aina.

Vierailija
6/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensäkin se jengi, jota ei työn teko kiinnosta, vaan enemmänkin päihteet ja paskan jauhaminen, on pääsääntöisesti aina vasemmistolaisia. Onhan se kiva, kun harrastuksesta saa "ammatin", mutta ei sen tarvitsisi tarkoittaa sitä, että jollain apurahalla vedetään punkkua ja haukutaan työssäkäyviä porvareiksi.

Vierailija
7/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas kerran heikko aloitus Niin?-tyypiltä.

Vierailija
8/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tiedä?

Etkö itse tiedä, kun vastaat kysymyksellä?

Tietysti tiedän mutta olisi ap:kin voinut  esittää jonkun ajatuksen asiasta. 

Mitä ap pyrki esittämään avauksellaan. Sitäkö että taiteilijat on fiksuja ja valinneet oikean puolen vai?

Taitelijat on vasemmistolaisia sen takia kun haluvat puuhastella muiden piikkiin ja tämä onnistuu parhaiten vasemmiston aatteilla.

(3)

Vierailija
9/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ne on usein itse peeaa. Niin kait se aihepiiri on aika läheistä.

Ehdottomana poikkeuksena Wallden jolla rahaa ja taustaa niin ettei tarvi ostajia eikä apurahoja kysellä. Ja Osmo Rauhala(?) jolla takamettiä riittävästi.

Vierailija
10/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitelijat ehkä kokevat vasemmistoon liittyvät arvot tärkeiksi, kuten solidaarisuuden, tasa-arvon, suvaitsevaisuuden jne, eikä itsekkyyteen ja mammonan keskittämiseen harvoille liittyvät arvot. Kai niitä poikkeuksia on aina.

Höpö höpö.

Vierailija
11/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseen oikeistolainen ihmisen pitää ajaa alas omat luovat kykynsä ja vapaudenkaipuunsa ja alistua voitontavoittelun kylmään peliin. Siinä yhteiskunnan avuttomat ja heikot ihmiset ovat arvottomia ja heistä pitää päästä eroon. Siitä se johtuu, ei taiteilija löydä itselleen paikkaa tuollaisesta maailmasta, koska taide yleensä tuo myös yhteiskunnallisia epäkohtia esiin. 

Vierailija
12/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia on vasemmistolaiset? Mä en seuraa politiikkaa ollenkaan enkä tiedä puolueiden eroja.

Vierailija
13/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollakseen oikeistolainen ihmisen pitää ajaa alas omat luovat kykynsä ja vapaudenkaipuunsa ja alistua voitontavoittelun kylmään peliin. Siinä yhteiskunnan avuttomat ja heikot ihmiset ovat arvottomia ja heistä pitää päästä eroon. Siitä se johtuu, ei taiteilija löydä itselleen paikkaa tuollaisesta maailmasta, koska taide yleensä tuo myös yhteiskunnallisia epäkohtia esiin. 

Taiteilija on vasemmistolainen koska hänellä ei ole jotain jota hän haluaa  ja hän huomaa jollain toisella sen mitä haluaa ja saa haluamansa varmimmin  olemalla  vasemmistolainen.

Eli vasemmistolaisuuteen ajaa hyöty, ahneus jne.

Vierailija
14/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä, jotka ei halua maksaa veroja. Ilmainen kelpaa. Ovat kuin kommunistijohtajat eli pitävät itseään kansan yläpuolella olevina hahmoina.

Vierailija
15/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämmät ihmiset ovat empaattisempia ja luovempia. Nuo kolme kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
16/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muusikko ja maksan kyllä verot. Käyn kyllä ihan päivätöissäkin.

Vierailija
17/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska taiteilijat on köyhiä ja on kivaa jos joku toinen maksaa.

Ex-työkaverini DI, jolla on myös bändi ja kirjoittaa tuon lisäksi kirjoja. On myös vasemmistolainen ja kovin alkoholisoitunut.

Vierailija
18/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niiden on olla vasemmistolaisia koska oma luonto ei taivu ottamaan muiden selkänahasta revittyä elintasoa muuten kuin tekemällä siitä kannatettava aate.

Vierailija
19/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan niiden on olla vasemmistolaisia koska oma luonto ei taivu ottamaan muiden selkänahasta revittyä elintasoa muuten kuin tekemällä siitä kannatettava aate.

Tarkoitatko Ayn Randia?

Vierailija
20/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämmät ihmiset ovat empaattisempia ja luovempia. Nuo kolme kulkevat käsi kädessä.

en näe yhtymäkohtaa vasemmistolaisuuteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme