Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi nainen ei saa sanoa tykkäävänsä

Vierailija
27.05.2016 |

naimisesta? Pitäisi tykätä eniten suuseksistä, koska "naiset ei nauti yhdynnästä ja emätin on kaikilla tunnoton ja nainen saa nautintonsa miehen suulla/käsillä"? erityisen vihamielisesti suhtaudutaan naisiin, jotka tykkäävät yhdynnästä mutta eivät pidä suuseksistä vastaanottavana osapuolena. Aletaan haukkumaan estoiseksi vaikka ei vain fyysisesti saisi siitä nautintoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Mä oon saanut monet vihat niskaani, kun oon sanonut, etten halua vastaanottaa suu- enkä edes käsiseksiä (liian herkät paikat), ja että nautin suunnattomasti yhdynnästä vaikken saakkaan sillä orgasmia. En ymmärrä miten muiden tavat harraastaa ja olla harrastamatta seksiä voi häiritä joitakuita ihan täysin vieraita. Luulisi, että minun ja mieheni välinen seksi on meidän välistämme ja riittää, että se tyydytttää medät molemmat.

Vierailija
2/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu, että etenkin naisia tuntuu ärsyttävän, että muiden naisten seksuaalisuus on erilaista kuin heidän omansa. Mitä väliä??

Vierailija
4/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu sanokaa. Olkaa olematta tuollaisia helvetin pelkureita. Jättäkää ne saatanan karvat ajamatta jos haluatte, vittuako se kiinnostaa ketään muita kuin niitä joilla ei ole väliä.

Vierailija
5/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloitus on voinut saada neljä miinusta?

Vierailija
6/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa voi nähdä vähäpukeisia ihmisiä. So what?

Vierailija
7/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin yhdyntää erään miehen kanssa mutta hän ei hairahda. On näitä uskollisia miehiä muitakin. Tai sitten sillä ei ota enää eteen, kun on jo 64v.

Onko kokemusta? Omalla ukollani kyllä seisoo mutta on alkanut veltostua pikkuhiljaa ennen aikojaan. Hän on 64v.

Mulla on paikat kunnossa täysin. En tarvi edes liukastetta. Olen 60v.