Annatko kissojesi nukkua sängyssäsi
Kommentit (26)
Juu :-)
Herään aina ihan mutkalla, kun ne ovat vallanneet tilaa kyljestäni.
Hänellä on oma sohva, johon hän on enemmän mieltynyt.
Annan, vaikkei mies siitä yhtään tykkääkkään. Kissa on nukkunut vieressäni lähes 15 vuotta, mies vasta muutaman vuoden.
En. Petivaatteet on muuten aina karvassa ja tiedä mitä kaikkea kuljettavat pihalta sänkyyn. Rakkautta lemmikkiin ei mitata tällä asialla.
ei ku kissani antaa minun nukkua sängyssään (lue sängyssäni)
Kyllä. Lämmittävät mukavasti myös mieheni kylmiä varpaita.
Joku mukava kaksijalkainen kissa olisi silloin tällöin tervetullut sänkyyni.
(sori, oli pakko ylläpitää miehisiä stereotypioita. nyt syön jotain ja alan katsella The Americanssia...)
M
Vierailija kirjoitti:
En. Petivaatteet on muuten aina karvassa ja tiedä mitä kaikkea kuljettavat pihalta sänkyyn. Rakkautta lemmikkiin ei mitata tällä asialla.
Ulkokissat eri asia. Toivottavasti omasi ei kulje vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ne antavat mun nukkua siinä.
Ihanan kiltit kissit sulla. Meidän miuku nimittäin aina ei antais..Levittäytyy vaan leveemmäks ja pidemmäks kun yritän mennä sänkyyn..=) Sitten kun nätisti vähän siirrän, niin ilme on niin paheksuva, että ihan alkaa hävettämään ja nolottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissani elävät oikeaa kissan elämää, eli kulkevat vapaana. Mutta asutaankin niin korvessa että täällä kaikki pitävät kissojaan vapaana ulkona 😄 taajama-alueet eriasia.
Totta kai. Yksi kissoista tulee aina kainaloon nukkumaan (hyppää saman tien sänkyyn kun näkee minun menevän sinne). Yleensä jossakin vaiheessa yötä kissa on ihan poikittain sängyssä ja mies kiroaa aamulla kun ei ollut tilaa nukkua :D
Me asutaan maalla ja leikattu kisu kulkee vapaana pihamaalla, käy eläinsuojissa hiirenpyynnissä jne.niin enpä anna tulla sänkyyn :). Sisällä nukkuu kyllä päikkäreitä sohvalla ja yöllä matolla tai lattialämmön päällä khhssa tai omassa korissaan... Yrittelee nukkuun lasten tai meidän viereen mut ei pääse vaikka rakas onkin :).
Juu, olisi aika ankeaa niin isossa sängyssä yksin nukkua. Mahtuisihan siihen vielä muutama kissa lisää....
Joo, toinen tykkää nukkua mun tyynyn vieressä ja toinen jalkopäässä. Aamulla toinen kömpii jalkopäästä mun masun päälle kehräämään.
<3
Hän on enemmän mieltynyt makuuhuoneessani olevaan nojatuoliin. Välillä käy valtaamassa sängyn myös. <3
Annan, mutta vaatehuoneeseen ja keittiöön ei kissoilla ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissani elävät oikeaa kissan elämää, eli kulkevat vapaana. Mutta asutaankin niin korvessa että täällä kaikki pitävät kissojaan vapaana ulkona 😄 taajama-alueet eriasia.
Vapaana kulkeva kissa on lähinnä luonnonsuojelurikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaana kulkeva kissa on lähinnä luonnonsuojelurikos.
Vapaana kulkeva kissani tekee täällä maatilalla sitä työtä mihin ihminen kissan alunperin kesyttikin eli pitää rotat ja hiiret kurissa.
M
Ei kun ne antavat mun nukkua siinä.