Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää on naisten ketselemisessa?

Vierailija
26.05.2016 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/2572334/miten_suojella_tytarta_kaikkialt…

Yleensä ainakin tällä palstalla nuorten naisten/tyttöjen katselemista pidetään inhottavana ja tuomittavana asiana. Tuo ketju on hyvä esimerkki.
Miksi?
Kaikenlainen ahdistelu on ehdottomasti tuomittavaa, mutta miten KATSOMINEN liittyy tähän?
Naiset, kun joku mies tuijottaa takapuoltanne julkisissa kulkuvälineissä, niin menetättekö turvallisuudentunteenne? Ahdistaako teitä? Koetteko koskemattomuutenne loukatuksi? Koetteko että teitä ei kunnioiteta? Pitääkö teidän mennä puhumaan psykologille jotta itsetuntonne ei romahtaisi?
Oletetaan että henkilö ei halua häntä katseltavan. Jos hän menee ruuhkabussiin, pitäisikö silloin kaikkien katsoa poispäin?

Jos näen jossain naishenkilön, jonka ulkonäkö on mieleeni, niin kyllä katson useammankin kerran. En todellakaan suunnittele raiskaavani häntä seuraavan kulman takana. Eikä se tarkoita, että en kunnioittaisi häntä. Arvostan ja kunnioitan häntä niinkuin ketä tahansa muutakin ihmistä.
Katson vain, koska pidän näkemästäni. Teenkö väärin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on nyt liikkeellä joku luultavasti miehensä raiskaamaksi joutunut moralisti, joka tehtailee tuollaisia teinityttöjen uhriketjuja. Turha provosoitua.

Uskon, koska kyseessä nainen........................siis av mamma<

Vierailija
22/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko suomilehmät sairaita kun ette miesten huomiosta tykkää? Nämä vastaukset varmistivat sen, että aion vain lisätä perseiden bongailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi kävellä silmät kiinni mutta nainen voi laittaa huivin tai burkan (jos se kirjoitetaan noin). Tavallisestihan tätä pidetään väsyneenä sovinistivitsinä mutta mitä enemmän miettii näitä muslimien aivoituksia, niin sitä järkevämmiltä ne näyttävät naisten haurauden valossa. Ennen vanhaan naiset taisivat Suomessakin pitää huivia ja on hullua että huivit kiellettäisiin, koska ne eivät edes vaikeuta tunnistamista mutta voivat vähentää miesten katseita.

Vierailija
24/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Maahanmuuttajien tekemä tuijotus on ällöttävää.

2. kaikenmaailman juoppojen tuijottaminen on ällättävää.

3. Aikuisten miesten varhaisteinien tuijottelu on ällöttävää.

- Komea alfa saa tuijotella paitsi ei noita teinejä eli lapsia.

Jäi kirjoittamatta, että minua ei kyllä tuijotella.

Kyllä tuijotellaan.

Vierailija
25/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Ja tämäkö on sitä ulkonäköpaineiden vastaisuutta?

Hienosti nuo 'ulkonäköpaineet' toiseen sukupuoleen kääntäen  oivallettu kommentti ! (Annoin tuolle  yläpeukun.)

Vierailija
26/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Miten katseen tuntee? Pistääkö se selkään vain tuntuuko se niskakipuna vai minä?

Esim. nuo Irakilaismiehet ovat muuten ovat aika atleettisia,vahvahiuksisia,hyväkuntoisia ja monet heistä vielä aivan nuorukaisiakin.

He siis täyttävät kaikki ne kriteerit,joilla sinua saa oikein tuijottamalla alkaa  päätyökseen tuijottaa ? 

Näinkö se siis oli ?

Minä itse tietenkin teen sen subjektiivisen arvion nuoruudesta, komeudesta ja atleettisuudesta eli tuijotuksen hyväksyttävyydestä. Olen nainen eli minun ei myöskään tarvitse olla millään lailla looginen tässä(kään) asiassa. Ihmeellistä, kuinka miehille joutuu selittämään ihan itsestäänselvyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ihmettelen miten ne katseet voi häiritä. Mä en ole kiinnostunut kyttäämään tai edes katselemaan ympärilläni liikkuvia ihmisiä, joten en edes huomaa jos joku katsoo minua tai tuijottaa tai kuolaa tai mitä vaan. Jos huutelee niin tuskin huomaan sitäkään. En vaan ole niin kiinnostunut tuntemattomista ihmisistä jotka liikkuu kaupungilla.

Vierailija
28/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruma mies kyttää. Se on oksettavaa. Jos komea, ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä alapeukutukset kertovat taas miesvastaisten feminatsien olevan hereillä...

Tai oisko niin, että on peukutuksella ajateltu vastattavan kysymykseen? Oisko niin, että se perseentuijotus todellakin tuntuu pahalta? Liian pelottava ajatus varmaan sinulle.

Vierailija
30/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Miten katseen tuntee? Pistääkö se selkään vain tuntuuko se niskakipuna vai minä?

Esim. nuo Irakilaismiehet ovat muuten ovat aika atleettisia,vahvahiuksisia,hyväkuntoisia ja monet heistä vielä aivan nuorukaisiakin.

He siis täyttävät kaikki ne kriteerit,joilla sinua saa oikein tuijottamalla alkaa  päätyökseen tuijottaa ? 

Näinkö se siis oli ?

Minä itse tietenkin teen sen subjektiivisen arvion nuoruudesta, komeudesta ja atleettisuudesta eli tuijotuksen hyväksyttävyydestä. Olen nainen eli minun ei myöskään tarvitse olla millään lailla looginen tässä(kään) asiassa. Ihmeellistä, kuinka miehille joutuu selittämään ihan itsestäänselvyyksiä.

Eli siis todellisuudessa kaikki saavat tuijottaa, koska kukaan ei pysty lukemaan sun ajatuksia. Mä en ainakaan ala arvailemaan olenko jonkun naisen mieleen vai en, etenkään koska se on täysin sattumanvaraista miellyttääkö juuri minun tyylini ja piirteeni. Katson ja isken siis aina kun siltä tuntuu.

Vierailija
32/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Miten katseen tuntee? Pistääkö se selkään vain tuntuuko se niskakipuna vai minä?

Esim. nuo Irakilaismiehet ovat muuten ovat aika atleettisia,vahvahiuksisia,hyväkuntoisia ja monet heistä vielä aivan nuorukaisiakin.

He siis täyttävät kaikki ne kriteerit,joilla sinua saa oikein tuijottamalla alkaa  päätyökseen tuijottaa ? 

Näinkö se siis oli ?

Minä itse tietenkin teen sen subjektiivisen arvion nuoruudesta, komeudesta ja atleettisuudesta eli tuijotuksen hyväksyttävyydestä. Olen nainen eli minun ei myöskään tarvitse olla millään lailla looginen tässä(kään) asiassa. Ihmeellistä, kuinka miehille joutuu selittämään ihan itsestäänselvyyksiä.

Eli siis todellisuudessa kaikki saavat tuijottaa, koska kukaan ei pysty lukemaan sun ajatuksia. Mä en ainakaan ala arvailemaan olenko jonkun naisen mieleen vai en, etenkään koska se on täysin sattumanvaraista miellyttääkö juuri minun tyylini ja piirteeni. Katson ja isken siis aina kun siltä tuntuu.

Näin juuri. Kyllä mun katseesta sitten huomaa, oletko mielestäni ällöttävä kyylä vai et. Tietenkään et anna sen vaikuttaa tuijottamiseesi (se olisi jo liikaa pyydetty), mutta tiedätpähän ainakin, onko se toivottavaa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Miten katseen tuntee? Pistääkö se selkään vain tuntuuko se niskakipuna vai minä?

Esim. nuo Irakilaismiehet ovat muuten ovat aika atleettisia,vahvahiuksisia,hyväkuntoisia ja monet heistä vielä aivan nuorukaisiakin.

He siis täyttävät kaikki ne kriteerit,joilla sinua saa oikein tuijottamalla alkaa  päätyökseen tuijottaa ? 

Näinkö se siis oli ?

Minä itse tietenkin teen sen subjektiivisen arvion nuoruudesta, komeudesta ja atleettisuudesta eli tuijotuksen hyväksyttävyydestä. Olen nainen eli minun ei myöskään tarvitse olla millään lailla looginen tässä(kään) asiassa. Ihmeellistä, kuinka miehille joutuu selittämään ihan itsestäänselvyyksiä.

Eli siis todellisuudessa kaikki saavat tuijottaa, koska kukaan ei pysty lukemaan sun ajatuksia. Mä en ainakaan ala arvailemaan olenko jonkun naisen mieleen vai en, etenkään koska se on täysin sattumanvaraista miellyttääkö juuri minun tyylini ja piirteeni. Katson ja isken siis aina kun siltä tuntuu.

Näin juuri. Kyllä mun katseesta sitten huomaa, oletko mielestäni ällöttävä kyylä vai et. Tietenkään et anna sen vaikuttaa tuijottamiseesi (se olisi jo liikaa pyydetty), mutta tiedätpähän ainakin, onko se toivottavaa vai ei.

No aivan sama sinänsä. Naisten maut vaihtelee liikaa että yksittäisestä naisesta voisi vetää mitään johtpäätöksiä.

Vierailija
34/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu vaan kivalta jos nään että joku tuijottaa... mulla on kyllä kans paska itsetunto et ehkä se vaikuttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä inhottaa semmoset ukot mitkä kyylää esim jossain rannalla. Ei voi nauttia kesästä kun tulee inhottava olo ei tee mieli mennä rannalle enää. 

Odotahan sitten vain  kun tulee se  aika, kun kukaan ei edes vilkuile suuntaasi rannalla (eikä juuri muuallakaan)

Kääntävät korkeintaan katseensa pois jos satut näköpiiriin,tai harmittelevat mielessään jos peität näkemästä jotain, silloin jo paljon mielenkiintoisempaa....

Katsovat sinua enää ehkä vain hetken  kohteliaisuudesta jos  nyt jotain puhut jollekin.

Silloin sinua rupeavat puolestaan  ärsyttämään nuoret naiset ja tytöt jotka keräävät kaikki miesten katseet.

Joku mies  saattaa ehkä katsoa korkeintaan autoasi kun olet parkkipaikalla,ja (lähinnä  jostain teknisestä mielenkiinnosta) kysyä sinulta jotain tietoa (vuosimallia ,paljonko on ajettu tms. seikkaa) siitä ja  siinä kaikki.

Kehollasi et saa enää mitään huomiota keneltäkään,sillä se on jo menettänyt silloin kaiken  huomioarvonsa katseen kohteena.

Näinhän se menee,ja näin se on aina ollut-ja on aina oleva.

Sopeudu maailmaan ja elämään,niin voit paremmin.

Elä ylhäisissä prinsessaunelmissasi,niin sinulla on vielä kova pudotus niistä  edessäsi

Vierailija
36/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruma mies kyttää. Se on oksettavaa. Jos komea, ei haittaa.

Niin,ja jos  joku tunnettu multimiljonääri tuijottaa,niin sehän se vasta ällöttävää olisikin..

Vierailija
37/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka vastaa, että riippuu siitä kuka toijottaa, niin ymmärrän vastauksesta, et kyyläätte ite kaikki vastaantulijat ja mitenhän ällöttävältä se mahtaa tuntua?

Vierailija
38/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Maahanmuuttajien tekemä tuijotus on ällöttävää.

2. kaikenmaailman juoppojen tuijottaminen on ällättävää.

3. Aikuisten miesten varhaisteinien tuijottelu on ällöttävää.

- Komea alfa saa tuijotella paitsi ei noita teinejä eli lapsia.

Jäi kirjoittamatta, että minua ei kyllä tuijotella.

No,voihan se sinun kohdallasi niin ollakin. Kaikkia ei tosiaankaan tuijotella,joitakin ei edes vilkaista...

Mikä tuo 'tekemä tuijotus ' muuten on. Maahanmuuttajatkaan muutaman vuoden täällä asuttuaan ja kieltä täällä opittuaan eivät kirjoittelisi  tuollaisia turhalla 'tehdä'- apuverbillä varustettuja ilmaisuja.

Pääsääntöisesti mitkään ihmisen  ruumiintoiminnot eivät näet  kielessämme vaadi mitään 'tehdä' verbiä eteensä.

Emme siis esim.  'tee' hengitystä, vaan hengitämme,emme tee nuuhkaisua,vaan nuuhkimme , emme 'tee' röyhtäisyä vaan röyhtäisemme,emme 'tee' kävelyä vaan kävelemme ,emme 'tee' nukkumista,vaan nukumme jne.

Ainoa poikkeus tästä säännöstä on,jos puhumme siitä mitä teemme vessanpöntöllä istuessamme,( ...joskin sekin tekeminen on kyllä  mahdollista ilmaista myös ilman tuota 'tekeminen'apuverbiä ).

Vierailija
39/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska ketju. Mammoilta vaan tainnut unohtua, että katsominen on täysin passiivinen toimi. Samanlainen kuin kuuleminen. Katsoessaan ja kuullessaan ihminen passiivisesti vastaanottaa. Yhtä hyvin voisi kysyä vaikkapa "Onko sinusta väärin kuulla naisia?"

Supermies taas tekee tässä poikkeuksen, sillä hänellä on röntgenkatse. 

Vierailija
40/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieraisen aina jos huomaan jonkun tuijottavan persettäni. Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi